Klopt dat scheelt altijd iets. Maar vorig jaar bleef het ook in de zomer (juni+september) toch ongeveer 2 miljoen gemiddeld. En 2003 was nu niet bepaald een slechte zomer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:31 schreef Riann het volgende:
akkefietje aan gedacht dat het nu stukken en stukken beter weer is????
Zal het ooit veranderen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:55 schreef karoltje het volgende:
Vergeten op te nemen. Kan het vanavond wel zien gelukkig
.
Maar de komende dagen zit ik in Frankrijk! Iemand die het voor mij wil bijhouden?
.
Mja... ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment ONM stukken beter vind als GTST en dat is vaak niet zo...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:22 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Klopt dat scheelt altijd iets. Maar vorig jaar bleef het ook in de zomer (juni+september) toch ongeveer 2 miljoen gemiddeld. En 2003 was nu niet bepaald een slechte zomer.
Dat er echt iets fout zit blijkt vooral ook uit het sterk dalende marktaandeel. Want het is onwaarschijnlijk dat alleen GTST last zou hebben van mooi weer.
En dat zegt wat, want ONM is op 't moment ook behoorlijk rukquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:11 schreef Riann het volgende:
[..]
Mja... ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment ONM stukken beter vind als GTST en dat is vaak niet zo...
Een zwaluw maakt nog geen zomer...Grote kans dat het vanavond weer helemaal ruk isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:12 schreef BVO het volgende:
Vond ik ook, sinds gisteren gaat dat weer veranderen denk ik.
vrijdag 26 juniquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer is het zomerstop?
Janine wordt net zo'n barbera gaat niet goed komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:43 schreef Dizer het volgende:
Het is weer tijd voor nieuwe verhaallijnen en niet meer dat heen en weer met vrouwen en ludo...dat begint ook een beetje te bleh worden...
Ludo moet een verhaallijn krijgen met Nick. Nick moet iets groots flikken of zo dat Ludo helmaal gaat flippen. Dat die twee ruzie moeten krijgen!!!
En tijd voor Janine en een hele grote verhaallijn. Ze heeft echt het afgelopen jaar niks te doen gehad. Behalve Ray...nou dat was ook niks
Voor opnamens?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:10 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik kwam Yasmin een paar weken geleden nog tegen op Schiphol,
samen met Charlie.. Ze gingen een tijdje naar Miami.
Even mee gesproken, zijn beide wel aardig!
Dat ben ik dus vergeten te vragen..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Voor opnamens?
Geweldige aflevering!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:35 schreef TFD het volgende:
Aardige aflevering ben benieuwd naar de actie van ludo nu![]()
Vrijdag 25 juni.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
vrijdag 26 juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |