Meen je dat???quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:49 schreef Svensational het volgende:
Wat een baggeraflevering gister zeg.
Herhaling begint zo geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:51 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist
Kan iemand een samenvatting geven? Of een opgenomen videoband opsturen
Ik zit op mijn stagequote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Herhaling begint zo geloof ik.
Ludo is woedend op zijn zoon als blijkt dat hij zijn aandelen heeft opgestuurd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:51 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist
Kan iemand een samenvatting geven? Of een opgenomen videoband opsturen
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ludo is woedend op zijn zoon als blijkt dat hij zijn aandelen heeft opgestuurd.
Donderdag doet de rechter uitspraak over de voogdij van Sil. Laura is erg zenuwachtig voor de uitspraak en hoopt op de volledige voogdij. Dennis heeft maar een kleine kans op de voogdij en krijgt Sil niet te zien als Robert de voogdij krijgt. Robert en Dennis hebben namelijk ruzie.
Als Valerie, Robert, Dennis en Laura bij Laura thuis vechten een woordenwisseling hebben over de voogdij, wordt het Robert te veel. Hij kan Dennis niet meer uitstaan en gooit hem tegen een vaas aan. Dennis valt op de grond en de vaas... belandt in Sil's bedje...
Isabella laat eindelijk zien hoeveel woede ze in zich heeft voor Ludo. Yasmin schrikt hiervan. Het blijkt wel dat Isabella echt wraak wil nemen op Ludo, mede door de "moord" op haar kindje. Haar letterlijke woorden: "32 weken lang heb ik het gif van Ludo moet slikken".
nu op rtl 4quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]EN DIT HEB IK GEMIST!!!!!!! DE ALLERBESTE AFLEVERING SINDS TIJDEN!!!!!!!
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen je dat???.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef Svensational het volgende:
Valerie: Hij keek naar Robert hoor!![]()
Jij leest de helft niet he. Hij zit op stagequote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:59 schreef Riann het volgende:
[..]
nu op rtl 4
vlug opschieten
oeps... Dat had ik idd niet gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij leest de helft niet he. Hij zit op stage
Laat me raden, hij gaat zijn broer nadoen? Die zit de hele tijd ook te drinken??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:13 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit was toch echt wel heel grappig vond ik
Nou, ik vond het ook weer goed bagger.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen je dat???.
Ik dacht dat jij hier niet meer zou komen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:46 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Nou, ik vond het ook weer goed bagger.
Dat eindeloze gezeur over Sil en dat gezeik over Merenpark waar maar geen vaart in wil komen.
Waarschijnlijk had iedereen zo de pest aan die verhaallijntjes dat ze massaal afgehaakt zijn. Het was natuurlijk niet te voorspellen dat de aflevering van gister leuk zou worden. Was het omgekeerd geweest hadden die 2.3 misschien nu ook nog gekeken...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef akkefietje het volgende:
Kennelijk is er aan dat soort verhaallijnen toch meer behoefte dan aan aandeelhouders vergaderingen en rechtzaken.
De daling is overigens pas ingezet nadat de verhaallijnen over Merenpark, Sil en de moord op Pascal al een paar weken op gang waren. Vooral de laatste maand is het snel bergafwaarts gegaan met de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had iedereen zo de pest aan die verhaallijntjes dat ze massaal afgehaakt zijn. Het was natuurlijk niet te voorspellen dat de aflevering van gister leuk zou worden. Was het omgekeerd geweest hadden die 2.3 misschien nu ook nog gekeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |