Precies... met jou kan ik praten.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Isabella had altijd evil moeten blijven!.
Ja vet lol van bier word ie normaalquote:Op maandag 17 mei 2004 20:41 schreef Stefan121 het volgende:
zag je robin al die meiden versieren
Ik dacht eerst dat ie weer k3 muziek op ging zetten toen ze gingen dansenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja vet lol van bier word ie normaal![]()
Ik vind dus weer dat dat engels voor geen meter klinkt, echt ik vind het tenenkrommend. Ach ja verschil van mening. "I love you" vind ik zooooooooo nep klinken. "I love you" staat voor een geacteerde of reclame boodschap. "Ik hou van jou" klinkt prachtig, puur enz. Als ik dat hoor ben ik verkocht. De ondertitelingen zijn inderdaad vaak slecht, dat merk je wel vaak ja. Maar dat heeft niets te maken met het leuker zijn van de Nederlandse of engelse taal.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, was als een grap bedoeld![]()
En trouwens, 75% van mijn tijd in de week spreek ik engels, dus je bent niet de enige. Ik ben meer Engels gewend dan Nederlands en omdat ik niet hier geboren ben, vind ik Engels prettiger, maar blijf mijn best doen met Nederlands. En ik reageerde zo omdat jij dus altijd wat hebt tegen de engelse topicnamen, terwijl het gewoon MOOIER staat dan het Nederlands. Net als het zinnetje: "ik hou van jou" het klinkt voor GEEN meter. Zelfde ook met ondertitelingen. Ik lees nooit de ondertitelingen bij een film omdat ze hier in NLD heel slecht zijn met het vertalen daarvan. Grappen worden heel anders vertaald en soms worden gewoon bepaalde dingen weggehaald
Maar het is idd vrijdagavond en ik heb eindelijk weekend. Na een 50 urige werkweek op stage te hebben gehad en een zeikklant eindelijk te vreden te hebben gemaakt, kan ik wel eens doordwalen netals nu. Dus ik stop
Ja, uitlokking noemen ze dat he? En het was maar een duw die dennis liep te zeiken. Maar toch ik vind verslaafde robert de schuldige. Ach laura, nu kan ze eindelijk sterven. Waar moet ze nu nog voor leven?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
Ik vind Dennis de schuldige, die lul met vingers bemoeit zich nu al maanden met andermans kind.
Jammer, je zou nog wel wat kunnen met benjamin (denk ik). Hij zal wel weer een carriere in de verenigde staten willen hebben. Het wordt een lange lijst zo.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:48 schreef DaMart het volgende:
In Life and Cooking heeft Winston Post net aangegeven dat hij dit jaar nog in GTST te zien zal zijn, en er daarna uit zal verdwijnen.
Oh shitquote:Op maandag 17 mei 2004 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt alleen een foutje gemaakt![]()
. Je mag per groep maar 5 namen kiezen, dus je moet er een paar weghalen
.
Je kan je post nog editten en dan in elke groep maximaal 5 paren laten staan, is zo gebeurd hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 21:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh shit
Ik dacht ik doe het even snel, en ik heb steeds de helft weggehaald...
Zal ik het maar even opnieuw doen
![]()
Ja, maar Valerie speelt gewoon handig in op zijn vadergevoelens. Je kan zeggen wat je wil, maar hij blijft de vader en als zij hem dat zo duidelijk maakt begint hij dat ook in te zienquote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef dunn0w het volgende:
Robert is wel erg naief hoor... ten opzichte van Valerie...... maargoed Dennis is de meest schuldige in de vaas-kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |