abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19195903
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:02 schreef BVO het volgende:
Denk dat ik hem binnenkort maar ga sluiten .
Nee, je moet maar eens vasthouden aan de tijden die je zegt! Of noem geen tijd...Je sluit ze altijd te vroeg.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 17 mei 2004 @ 15:33:47 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19195966
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nee, je moet maar eens vasthouden aan de tijden die je zegt! Of noem geen tijd...Je sluit ze altijd te vroeg.
Je hebt gelijk .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_19196710
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:00 schreef Dizer het volgende:

P.s. ik word moe van mijn avatar, ze blijft maar rennen.....Ik ga een andere nemen!
i agree d'r is niks spannends aan dat shirt
pi_19196762
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:52 schreef Bupatih het volgende:

[..]

En dan is Janine .....52
dat ze al 52 is ...... echt ???
zelfs Eric Vogel is jonger ... toch ?
Doet ze goed btw, al ouder zijn en er nog goed uitzien, kun je neit van Laura zeggen
  maandag 17 mei 2004 @ 16:12:24 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19196950
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef janimie het volgende:

[..]

dat ze al 52 is ...... echt ???
zelfs Eric Vogel is jonger ... toch ?
Doet ze goed btw, al ouder zijn en er nog goed uitzien, kun je neit van Laura zeggen
Dat was een grap... .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_19198702
Ik heb gestemd!
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_19198745
Ik heb me nu na maanden dit forum te volgen geregistreerd bij Fok! en kan nu eindelijk ook hier posten
pi_19198896
Welkom.
  maandag 17 mei 2004 @ 17:46:15 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19199001
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gestemd!
Je hebt alleen een foutje gemaakt . Je mag per groep maar 5 namen kiezen, dus je moet er een paar weghalen .
  maandag 17 mei 2004 @ 17:47:14 #110
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19199019
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:33 schreef inasras het volgende:
Ik heb me nu na maanden dit forum te volgen geregistreerd bij Fok! en kan nu eindelijk ook hier posten
Welkom .

Ik lurkte ook al een paar maanden mee voordat ik me registreerde, maar wilde toen welns meedoen in dit topic .
pi_19199043
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat was een grap... .
oh
  maandag 17 mei 2004 @ 18:06:21 #112
82589 S-Two
barba macacu
pi_19199388
damn, ben een week weg geweest naar barcelona, en kom terug.....
ongeveer 2 topics volgelult!! :S
heb geen zin om dat allemaal te lezen dus ga vanaf hier wel weer actief meedoen...
maar heb dus ook een week geen gtst gekeken... nog rare dingen gebuert die ik moet weten zodat ik het vanavond weer gewoon kan volgen???
bvd
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 17 mei 2004 @ 18:07:55 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19199415
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:06 schreef S-Two het volgende:
damn, ben een week weg geweest naar barcelona, en kom terug.....
ongeveer 2 topics volgelult!! :S
heb geen zin om dat allemaal te lezen dus ga vanaf hier wel weer actief meedoen...
maar heb dus ook een week geen gtst gekeken... nog rare dingen gebuert die ik moet weten zodat ik het vanavond weer gewoon kan volgen???
bvd
Wij gaan wel door hoor .

Ik zal even een samenvatting maken als jij in de tussentijd even in [Ronde 1] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar. stemt .
  maandag 17 mei 2004 @ 18:17:23 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19199599
Robert/Laura/Valerie/Dennis/Sil: Robert zegt eerst tegen Laura (onder aandringen van Valerie) dat hij voor de hele voogdij wil gaan, als hij later alleen met haar praat komt hij daar een beetje op terug, uiteindelijk gaan ze nu geloof ik toch proberen de voogdij te krijgen. Dennis wilde samenwerken met Laura, omdat hij Valerie haat, maar Laura zou alleen met Robert willen samenwerken.
Benjamin/Robin: Benjamin neemt zich de dood van Pascale kwalijk, hij had beter op Robin moeten letten. Uit frustratie schiet hij steeds uit zijn slof tegen hem, Govert schrikt ervan en vraagt zich af of Benjamin het Robin kwalijk neemt. Uiteindelijk gaat Robin naar de Merelhof en wordt Benjamin steeds depressiever.
Stefano/Ludo/Martine/Isabella/Yasmin: Stefano bedenkt dat Martine er weleens achter zou kunnen zitten, zij wilde zijn aandelen altijd al. Na Yasmin gebeld te hebben en haar gevraagd te hebben het te 'controleren' gelooft hij haar, dat Martine er niks mee te maken heeft. Ludo begint er echter steeds meer in te geloven. Hij laat hen volgen en komt bij Yasmin op het kantoor, waar hij haar min of meer bedreigt. Ze hebben het plan om vervalste aandelen te sturen, maar Stefano is Ludo voor door de aandelen de stelen en op te sturen, dan kan hij verder met zn leven.
Morris/Nick/Charlie: Nick en Charlie worden steeds hechter, Morris verzet zich er steeds meer tegen. Nick wodt het zat en zet na een etentje in de keuken Morris een mes op de keel en bedreigt hem.
Sjors/Milan/Martine: Martine is jarig en ze geeft Sjors geld om te shoppen, Sjors koopt er een verschrikkelijk ding voor dat door iedereen mooi wordt gevonden. Sjors, Milan en Martine gaan samen uit eten en het is allemaal heel gezellig. Milan vindt dat Sjors nog meer voor een goede relatie met haar moeder moet gaan en dat gebeurt dan ook wel.

Verder weet ik het ff niet meer .
  maandag 17 mei 2004 @ 18:56:38 #115
82589 S-Two
barba macacu
pi_19200448
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
Robert/Laura/Valerie/Dennis/Sil: Robert zegt eerst tegen Laura (onder aandringen van Valerie) dat hij voor de hele voogdij wil gaan, als hij later alleen met haar praat komt hij daar een beetje op terug, uiteindelijk gaan ze nu geloof ik toch proberen de voogdij te krijgen. Dennis wilde samenwerken met Laura, omdat hij Valerie haat, maar Laura zou alleen met Robert willen samenwerken.
Benjamin/Robin: Benjamin neemt zich de dood van Pascale kwalijk, hij had beter op Robin moeten letten. Uit frustratie schiet hij steeds uit zijn slof tegen hem, Govert schrikt ervan en vraagt zich af of Benjamin het Robin kwalijk neemt. Uiteindelijk gaat Robin naar de Merelhof en wordt Benjamin steeds depressiever.
Stefano/Ludo/Martine/Isabella/Yasmin: Stefano bedenkt dat Martine er weleens achter zou kunnen zitten, zij wilde zijn aandelen altijd al. Na Yasmin gebeld te hebben en haar gevraagd te hebben het te 'controleren' gelooft hij haar, dat Martine er niks mee te maken heeft. Ludo begint er echter steeds meer in te geloven. Hij laat hen volgen en komt bij Yasmin op het kantoor, waar hij haar min of meer bedreigt. Ze hebben het plan om vervalste aandelen te sturen, maar Stefano is Ludo voor door de aandelen de stelen en op te sturen, dan kan hij verder met zn leven.
Morris/Nick/Charlie: Nick en Charlie worden steeds hechter, Morris verzet zich er steeds meer tegen. Nick wodt het zat en zet na een etentje in de keuken Morris een mes op de keel en bedreigt hem.
Sjors/Milan/Martine: Martine is jarig en ze geeft Sjors geld om te shoppen, Sjors koopt er een verschrikkelijk ding voor dat door iedereen mooi wordt gevonden. Sjors, Milan en Martine gaan samen uit eten en het is allemaal heel gezellig. Milan vindt dat Sjors nog meer voor een goede relatie met haar moeder moet gaan en dat gebeurt dan ook wel.

Verder weet ik het ff niet meer .
Hartstikke Super Bedankt, Je Bent Een Schat!!!!!!!!

en ik zal ff stemmen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_19202008
Blijf van Nina af rooie mongool of ik maak jou dood!!!
  maandag 17 mei 2004 @ 20:18:26 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19202061
Wat zijn Isabella en Yasmin weer leuk .
pi_19202087
Jaaa Isabella speelt goed als ze boos is.... eindelijk : she gets evil! ..
pi_19202135
Als die kut rus wat bij Nina Ludo of welke Sanders dan ook doet !!! grrr
  maandag 17 mei 2004 @ 20:27:40 #120
90140 TFD
Business Man
pi_19202238
pielemuis
pi_19202306
haha Robin aan het bier!
pi_19202326
Isabella had altijd evil moeten blijven! .
pi_19202380
Oooh die baby een vaas op het hoofd!!!
En ze zijn alle 4 schuldig.
pi_19202398
Viel Dennis nu op Sil?
Viel de vaas nu op Sil?
Viel de vaas nu op Dennis?

Wat gebeurde er?
  maandag 17 mei 2004 @ 20:36:36 #125
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19202408
Geweldige aflevering, beste sinds de moord op Simon .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')