eens! Het wordt tijd dat we van die vervelende Morris verlost worden! Verder moet die verschrikkelijk Barbara nou eindelijk eens het veld ruimen vind ik.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Vind je het gek, al die stomme huisvrouwen in gtst. Er moeten weer boeiende karakters in, Vind nu alleen Ludo en Nick boeiend.
* BloodhoundFromHell hoopt stiekem dattie Morris zijn strot door snijdt
En wat verstaat hij onder dit jaar? Tot het einde van het seizoen? Of eind 2004?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:48 schreef DaMart het volgende:
In Life and Cooking heeft Winston Post net aangegeven dat hij dit jaar nog in GTST te zien zal zijn, en er daarna uit zal verdwijnen.
Dat vraag ik me dus ook af, maar ik denk dat hij 2004 bedoelde.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
En wat verstaat hij onder dit jaar? Tot het einde van het seizoen? Of eind 2004?
Ik vond het eruit zien als een zwangerschapsjurk. Damn wat lelijk!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
En ben ik de enige of zag wendela er in die "jurk" uit als een gedroogde vis? Het zag er toch echt niet uit die lap stof?
Heeft er iemand caps van? Ik word erg nieuwschierig namelijkquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik vond het eruit zien als een zwangerschapsjurk. Damn wat lelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waait wel weer over![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef janimie het volgende:
ach dieHoop het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waait wel weer over![]()
![]()
Heb me ook kapot gelachen om Janine:
Ow ja, dit is weer de omgekeerde wereld van barbera alberts: Vreemd gaan is goed voor me huwelijk![]()
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Zelden hebben de makers van GTST er zo'n puinzooi van gemaakt als bij Sjors. Je haalt een mooie, sexy meid binnen en daar maak je dan een suffe, onnozele halve zool van, die je ook nog eens aankleedt als een soort assepoester. Volgens mij moet die meid er zelf zo langzamerhand ook ontzettend van balen.quote:[b]
Sjors en der jurk, OH MY GOD!!! Doen de makers van GTST dat nou express, om haar als een domme trut over te laten komen of denken ze echt dat het iets moois is?? Ze heeft iig dezelfde smaak als mamsie met kleding en dus =
Waarom heeft Nick Morris niet gedood??? Waren we tenminste van zijn gezeik af!!! En nu wordt ie natuurlijk beste vriendjes met Milan omdat ze eindelijk iets gemeens hebben? Gjeez....
Ach, met assepoester is het ook nog goed gekomen. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat Inge langzamerhand vreselijk jaloers is op Fajah, Lieke of Viktoria die wel leuke rollen hebben en er wel fatsoenlijk bij lopen.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:12 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Zelden hebben de makers van GTST er zo'n puinzooi van gemaakt als bij Sjors. Je haalt een mooie, sexy meid binnen en daar maak je dan een suffe, onnozele halve zool van, die je ook nog eens aankleedt als een soort assepoester. Volgens mij moet die meid er zelf zo langzamerhand ook ontzettend van balen.
dat was toch duidelijk...quote:Op zondag 16 mei 2004 16:28 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nick zou alleen maar Sjors verkracht hebben (Which is a not a lie obviousl ofcourse:P )
Nietquote:Op maandag 17 mei 2004 12:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
dat was toch duidelijk...
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:00 schreef Dizer het volgende:
De helft van de posts in deze topic zijn van Sven en BVO en dan het volgende:
Ga je trouwens nog stemmen in het Tournament?
P.s. ik word moe van mijn avatar, ze blijft maar rennen.....Ik ga een andere nemen!
Benjamin is de meest kansloze storyline ever. Van Die hard criminal naar wussy ass drunk hill billyquote:Op maandag 17 mei 2004 11:31 schreef Shir het volgende:
Ja, Benjamin is een van de weinige leuke verschijningen in GTST, samen met Ray!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |