Dank jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke titel!
Dank jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:21 schreef ZOWIEE het volgende:
leuke titel wel!![]()
Dank jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Leuke titel...
Dank j.....HEEE!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
Oh ja, de titel is kut.
Oeeeeh jij trekt het je aan. My English is perfect. My Dutch on the other hand, well don’t get me started. I’ve been living in Holland for as long as I can remember and I’m happy here but all those fucking people thinking they’re the next American superstar? Give me a fucking break. I find all those English speaking Dutch people annoying. Throwing away their own language for a language they saw in the movies. "Oh mai God, Oh mai fukking God, English is sooooooo cool. Reellie ma. It was on de tievie. In de mofie. Great". Give me a fucking break will ya?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:04 schreef Dizer het volgende:
Gaga,je moet maar eens van dat stomme Urk stemming af!! Engels is goed voor je ontwikkeling. Nederlands zuigt. En als je niet blij bent, ga dan naar Frankrijk emigreren waar iedereen het met je eens is dat het moedertaal in het land waar je bent een wereldtaal is. Tenminste, dat denken de fransen en mensen uit Urk en jij
Dit plaatje van haar vind ik wel mooi.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:47 schreef Dizer het volgende:
was dat niet zo'n journalist waar ze mee op een eenkamer appartement woonde, bastiaan ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:03 schreef Spindoc het volgende:
Vandaag schoot me opeens als flashback te binnen dat Janine een keer op het punt stond om met een ontzettende nerd te gaan trouwen (niet die Sebastiaan trouwens, die vanavond te zien was in Grijpstra en De Gier). Een andere, een blond sulletje. Maar op het laatste moment zag hij er vanaf omdat hij doorhad dat ze nog te veel om haar ex Ludo gaf. Kent iemand deze verhaallijn nog? Is volgens mij 'slechts' van een paar jaar geleden.
Nou, was als een grap bedoeldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Oeeeeh jij trekt het je aan. My English is perfect. My Dutch on the other hand, well don’t get me started. I’ve been living in Holland for as long as I can remember and I’m happy here but all those fucking people thinking they’re the next American superstar? Give me a fucking break. I find all those English speaking Dutch people annoying. Throwing away their own language for a language they saw in the movies. "Oh mai God, Oh mai fukking God, English is sooooooo cool. Reellie ma. It was on de tievie. In de mofie. Great". Give me a fucking break will ya?
Maar ik moest wel lachen toen je zag dat ik je titel kut vond. Daarna deed je een beetje overdreven. Maar ja dat heet haantjesgedrag en het is Vrijdagavond he?
Fajah!!! Yasmin!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Fadja is niet mooi en Yasmine vind ik echt een kut wijf.
Sorry hoor maar zelf je broer aangeven en dan Ludo de schuld geven dat hij dood is.
Volgens mij was dat Rafaëlquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:03 schreef Spindoc het volgende:
Vandaag schoot me opeens als flashback te binnen dat Janine een keer op het punt stond om met een ontzettende nerd te gaan trouwen (niet die Sebastiaan trouwens, die vanavond te zien was in Grijpstra en De Gier). Een andere, een blond sulletje. Maar op het laatste moment zag hij er vanaf omdat hij doorhad dat ze nog te veel om haar ex Ludo gaf. Kent iemand deze verhaallijn nog? Is volgens mij 'slechts' van een paar jaar geleden.
Maar hij is niet vermoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fajah!!! Yasmin!!!!
En zou jij je broer niet aangeven als hij jou dreigt te vermoorden met daarbij je beste vriendin en je vriend(in)??? En het is heel natuurlijk dat je nog blijft van hem houden. En als ie vermoord wordt dan snap ik dat je dat niet leuk vindt, en natuurlijk in Meerdijk is wraak een van de goede daden uit de bijbel
Door een van Ludo zijn hulpjes toch? in de gevangenis? ..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar hij is niet vermoord.
Nee ze haden hem gevonden met een strop om ze nek ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Door een van Ludo zijn hulpjes toch? in de gevangenis? ..
Lijkt mij ook geen goede zet nee... idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is niet eens zeker of er wel een bom is.
En Janine uit de serie lijkt me geen goeie zet.
Dank je. Ik vond dat toch zó'n kneus... Paste ook totaal niet bij Janine.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:11 schreef Frey het volgende:
Volgens mij was dat Rafaël
Ja..:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb het niet gezien gister wegens treurige familie omstandigheden .
Heeft er iemand een samenvatting??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |