abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19135502
Vandaag schoot me opeens als flashback te binnen dat Janine een keer op het punt stond om met een ontzettende nerd te gaan trouwen (niet die Sebastiaan trouwens, die vanavond te zien was in Grijpstra en De Gier). Een andere, een blond sulletje. Maar op het laatste moment zag hij er vanaf omdat hij doorhad dat ze nog te veel om haar ex Ludo gaf. Kent iemand deze verhaallijn nog? Is volgens mij 'slechts' van een paar jaar geleden.
En nu kan er gereageerd worden.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:04:30 #27
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19135523
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke titel!
Dank je
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 19:21 schreef ZOWIEE het volgende:
leuke titel wel!
Dank je
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Leuke titel...
Dank je
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
Oh ja, de titel is kut.
Dank j.....HEEE!!

Gaga, je moet maar eens van dat stomme Urk stemming af!! Engels is goed voor je ontwikkeling. Nederlands zuigt. En als je niet blij bent, ga dan naar Frankrijk emigreren waar iedereen het met je eens is dat het moedertaal in het land waar je bent een wereldtaal is. Tenminste, dat denken de fransen en mensen uit Urk en jij

Friends don't let friends remain beardless...
pi_19135882
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:04 schreef Dizer het volgende:
Gaga, je moet maar eens van dat stomme Urk stemming af!! Engels is goed voor je ontwikkeling. Nederlands zuigt. En als je niet blij bent, ga dan naar Frankrijk emigreren waar iedereen het met je eens is dat het moedertaal in het land waar je bent een wereldtaal is. Tenminste, dat denken de fransen en mensen uit Urk en jij
Oeeeeh jij trekt het je aan. My English is perfect. My Dutch on the other hand, well don’t get me started. I’ve been living in Holland for as long as I can remember and I’m happy here but all those fucking people thinking they’re the next American superstar? Give me a fucking break. I find all those English speaking Dutch people annoying. Throwing away their own language for a language they saw in the movies. "Oh mai God, Oh mai fukking God, English is sooooooo cool. Reellie ma. It was on de tievie. In de mofie. Great". Give me a fucking break will ya?

Maar ik moest wel lachen toen je zag dat ik je titel kut vond. Daarna deed je een beetje overdreven. Maar ja dat heet haantjesgedrag en het is Vrijdagavond he?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19135993
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:47 schreef Dizer het volgende:
Dit plaatje van haar vind ik wel mooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dada op 14-05-2004 22:36:52 (Raden maar.) ]
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19136268
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:03 schreef Spindoc het volgende:
Vandaag schoot me opeens als flashback te binnen dat Janine een keer op het punt stond om met een ontzettende nerd te gaan trouwen (niet die Sebastiaan trouwens, die vanavond te zien was in Grijpstra en De Gier). Een andere, een blond sulletje. Maar op het laatste moment zag hij er vanaf omdat hij doorhad dat ze nog te veel om haar ex Ludo gaf. Kent iemand deze verhaallijn nog? Is volgens mij 'slechts' van een paar jaar geleden.
was dat niet zo'n journalist waar ze mee op een eenkamer appartement woonde, bastiaan ofzo?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_19137838
Fadja is niet mooi en Yasmine vind ik echt een kut wijf.
Sorry hoor maar zelf je broer aangeven en dan Ludo de schuld geven dat hij dood is.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:30:43 #32
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19139439
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:19 schreef Dada het volgende:

[..]

Oeeeeh jij trekt het je aan. My English is perfect. My Dutch on the other hand, well don’t get me started. I’ve been living in Holland for as long as I can remember and I’m happy here but all those fucking people thinking they’re the next American superstar? Give me a fucking break. I find all those English speaking Dutch people annoying. Throwing away their own language for a language they saw in the movies. "Oh mai God, Oh mai fukking God, English is sooooooo cool. Reellie ma. It was on de tievie. In de mofie. Great". Give me a fucking break will ya?

Maar ik moest wel lachen toen je zag dat ik je titel kut vond. Daarna deed je een beetje overdreven. Maar ja dat heet haantjesgedrag en het is Vrijdagavond he?
Nou, was als een grap bedoeld
En trouwens, 75% van mijn tijd in de week spreek ik engels, dus je bent niet de enige. Ik ben meer Engels gewend dan Nederlands en omdat ik niet hier geboren ben, vind ik Engels prettiger, maar blijf mijn best doen met Nederlands. En ik reageerde zo omdat jij dus altijd wat hebt tegen de engelse topicnamen, terwijl het gewoon MOOIER staat dan het Nederlands. Net als het zinnetje: "ik hou van jou" het klinkt voor GEEN meter. Zelfde ook met ondertitelingen. Ik lees nooit de ondertitelingen bij een film omdat ze hier in NLD heel slecht zijn met het vertalen daarvan. Grappen worden heel anders vertaald en soms worden gewoon bepaalde dingen weggehaald

Maar het is idd vrijdagavond en ik heb eindelijk weekend. Na een 50 urige werkweek op stage te hebben gehad en een zeikklant eindelijk te vreden te hebben gemaakt, kan ik wel eens doordwalen netals nu. Dus ik stop

zaterdag 15 mei 2004 @ 00:32:56 #33
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19139500
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Fadja is niet mooi en Yasmine vind ik echt een kut wijf.
Sorry hoor maar zelf je broer aangeven en dan Ludo de schuld geven dat hij dood is.
Fajah!!! Yasmin!!!!

En zou jij je broer niet aangeven als hij jou dreigt te vermoorden met daarbij je beste vriendin en je vriend(in)??? En het is heel natuurlijk dat je nog blijft van hem houden. En als ie vermoord wordt dan snap ik dat je dat niet leuk vindt, en natuurlijk in Meerdijk is wraak een van de goede daden uit de bijbel
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:36:23 #34
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19139576
ooooh ennuh:

zaterdag 15 mei 2004 @ 01:11:32 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_19140227
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:03 schreef Spindoc het volgende:
Volgens mij was dat Rafaël
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_19142223
11 - 05 - 52

Zou het iets met een geboorte datum zijn?
pi_19142269
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:

[..]

Fajah!!! Yasmin!!!!

En zou jij je broer niet aangeven als hij jou dreigt te vermoorden met daarbij je beste vriendin en je vriend(in)??? En het is heel natuurlijk dat je nog blijft van hem houden. En als ie vermoord wordt dan snap ik dat je dat niet leuk vindt, en natuurlijk in Meerdijk is wraak een van de goede daden uit de bijbel
Maar hij is niet vermoord.
pi_19142304
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:25 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Maar hij is niet vermoord.
Door een van Ludo zijn hulpjes toch? in de gevangenis? ..
pi_19142314
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:33 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Door een van Ludo zijn hulpjes toch? in de gevangenis? ..
Nee ze haden hem gevonden met een strop om ze nek ofzo.
Goed beveiligd die bajes
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:35:54 #40
90140 TFD
Business Man
pi_19142318
Heeft iemand eraan gedacht dat janine met de bom aan haar einde zou kunnen komen.....
Of in ieder geval gewond raakt. Dit lijkt wij wel een logische

greetz
pi_19142330
Het is niet eens zeker of er wel een bom is.
En Janine uit de serie lijkt me geen goeie zet.
pi_19142367
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is niet eens zeker of er wel een bom is.
En Janine uit de serie lijkt me geen goeie zet.
Lijkt mij ook geen goede zet nee... idd.
pi_19142528
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 01:11 schreef Frey het volgende:
Volgens mij was dat Rafaël
Dank je. Ik vond dat toch zó'n kneus... Paste ook totaal niet bij Janine.
En nu kan er gereageerd worden.
pi_19142707
Net zo als Ray.
pi_19142751
Geweldig weer, hoe Moris zich laat aftroeven door Nick
pi_19142803
Nee Ray ook niet.... maar die relatie duurt toch niet lang meer..
pi_19142822
Heb het niet gezien gister wegens treurige familie omstandigheden .
Heeft er iemand een samenvatting??
pi_19142865
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb het niet gezien gister wegens treurige familie omstandigheden .
Heeft er iemand een samenvatting??
Ja..:

Morris is heel erg geschrokken van Nick omdat Nick een mes op zijn kin/keel zetten. Hij was er zelfs helemaal stil van. Janine en Barbara kregen ruzie over Nick.. Janine vond namelijk dat Barbara het niet moest toestaan dat Nick met Charlie omgaat. Yasmin en Isabella worden goed in de gaten gehouden door de vriendjes van Ludo... en Stefano heeft de aandelen van Ludo gestolen en opgestuurd.
pi_19143001
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:12:34 #50
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_19143191
Ja maar wie komt er nou om het leven eind van deze serie.
Misschien wel Nina. Of sjors, Of toch martine, of helemaal niemand,

Heb nergens gehoord dat iemand uit de serie stapt. Meestal had je dat dan al gehoord.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')