Staat aanvaller op de site, maar dacht zelf eigenlijk dat het een centrale verdediger of back was. De Go Ahead site klopt volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:13 schreef Moody het volgende:
[..]
ik zie net dat Wellenberg in 58 wedstrijden 0 keer heeft gescoord voor GA Eagles...
lekkere aanvaller dan
ik heb ook gehoord dat Gakhokidze een nieuw huis heeft....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:16 schreef Merson het volgende:
Maar Gakhokidze zou toch een mondeling akkoord hebben? En een (nieuw) huis hebben gekocht?
Haha, lolquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:27 schreef Moody het volgende:
ik denk dat hij wel een basisplaats krijgt, want ik vraag me af of er nog zo'n grote plek op de bank voor hem zal zijn
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:44 schreef Moody het volgende:
studio sport is wel lekker bezig hoor...
ze laten het gebaar van Twente naar Foppe de Haan (staande ovatie en cadeau) niet eens zien...
ook was er totaal geen aandacht voor de oudste marathon van West-Europa (Enschede Marathon) die vandaag gelopen is....
daarentegen wel trampolinespringen en een lege hal met een tafeltennistafel er in
bedoel je het Utrecht dat gisteren kansloos van dagradatiekandidaat Vitesse verloor?quote:Op maandag 17 mei 2004 02:05 schreef okee6 het volgende:
Twente mag hopen dat N'Kufo de complete finale vol kan maken. Als je Utrecht ziet, zou het nog wel eens een slopende strijd kunnen worden![]()
Gelul, en dat weet je zelf ook, Touzani is na zijn blessure qua niveau heel erg teruggezakt....quote:Twente heeft al een psychologisch tikje uitgedeeld door Touzani (basisspeler van Utrecht als hij niet geblesseerd is) over te nemen...
hm, jullie fans op het forum zeggen hele andere dingen over Touzani toen er nog niet bekend was dat hij naar Twente zou gaan...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelul, en dat weet je zelf ook, Touzani is na zijn blessure qua niveau heel erg teruggezakt....
Wees blij met die ''ik-ben-een-top-3-speler''-mongool....!!
quote:Twee Portugezen en een Fransman op proef bij Twente
18 Mei 2004 - Mastho
FC Twente heeft deze week een drietal spelers op proef. De bekendste is Pedro Camata (foto), de 22-jarige linkerspits die al eens onder contract stond bij FC Groningen, maar daar al na 1 wedstrijd vanwege heimwee vertrok. Verder werken ook de 24-jarige Portugese linksback Nino Rodrigues en de 26-jarige Portugees Patacas een oefenstage af. Patacas is een 26-jarige rechstback en aanvoerder van de nummer 4 van Portugal, Nacional. Vanwege de voorbereiding van het eerste elftal op de Amstelcupfinale, trainen de proefspelers mee met Jong Twente.
de titel is ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Die topictitel doet trouwens een beetje ''Amsterdams'' aan...
Mag lijen dat ie na zondag lachwekkend is !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |