Ja 1 seizoen zal nog wel, maar als hij gewoon zijn contract uitdient wordt Twente er financieel niets beter van.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:13 schreef Moody het volgende:
zo niet, dan wordt Twente er financieel alleen maar beter van
ik denk persoonlijk dat-ie nog wel een jaartje hier blijft spelen....
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef George1985 het volgende:
Feyenoord 4-life!!!
Ja, mee eens, maar hoort dat echt in het FC Twente-topic thuis?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef George1985 het volgende:
Feyenoord 4-life!!!
Dat hij zonder transfersom na zijn contractafloop vertrekt naar een grote club. Bosman-arrest in de praktijk dus. Als er een club voor hem komt waaar hij heen wil zal hij best willen wachten tot zijn contract afloopt, dat is zonde. Op tijd verlengen dus, dat heeft Feyenoord toen nagelaten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:41 schreef tukkeronline het volgende:
Wat bedoel je met Tomasson-situatie?
Ja, dat klopt wel, sorry. Zoals ik al zei, N'Kufo is goed, ahem.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:47 schreef Moody het volgende:
[..]
waarom clubjeklinkt zo kleinerend...
dit clubje heeft wel met 4-2 van jullie clubje gewonnen en jullie uit de beker geknikkerd![]()
een Feyenoorder die zijn excuses aanbiedtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, sorry. Zoals ik al zei, N'Kufo is goed, ahem.
quote:Twente contracteert Karim Touzani!
14 Mei 2004 - Mastho
Twente heeft zich voor de komende twee seizoenen verzekerd van de diensten van Karim Touzani (23). De talentvolle verdediger komt transfervrij over van FC Utrecht waar hij het niet eens kon worden over een nieuw contract. Touzani liep vorig jaar een zware beenbreuk op, maar is daar inmiddels van hersteld. Vandaag doorstond hij met succes de medische keuring." Ik ben blij dat ik voor zo'n grote club mag gaan spelen. Ik heb 1 keer met FC Twente gesproken en we waren er erg snel uit. Ik heb er veel zin in." aldus Touzani, die centraal en eventueel rechts in de verdediging uit de voeten kan.
Dat is een goede aankoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |