abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19125045
Welke merk is aan te bevelen als je je zelf door middel van creme wilt laten bruinen - gelet op of je een mooie egale donkere tint krijgt en hoe lang het op je huid blijft zitten.

Ik heb er namelijk niet zo veel verstand van maar wil het graag een keer proberen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:09:34 #2
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19125234
Denk loreal ofzo... Of probeer gewoon een paar zelfbruiners, en kijk dan welke je het mooist vindt
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19125492
Ik zou het niet doen, als je op een feest met een blacklight bent zie je heel duidelijk die strepen van die cremé op je gezicht, en dat ziet er echt niet uit
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_19125542
die van shiseido, geeft geen strepen, zit ook niet zo'n typische geur aan en blijft ook nog eens vrij lang zitten. Maar ik kies toch maar weer voor de zonnebank...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:21:07 #5
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19125547
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef koston het volgende:
Ik zou het niet doen, als je op een feest met een blacklight bent zie je heel duidelijk die strepen van die cremé op je gezicht, en dat ziet er echt niet uit
Idd en sommige hebben een oranje kleur is wel balen als je er als een worteltje uitziet
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19125552
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef koston het volgende:
Dat lijkt me juist vet man

Nee serieus, als je goede creme hebt kun je dat toch wel vermijden? Ik zat aan Láncome te denken. Is dat een beetje goed spul?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:22:33 #7
16715 Mylene
*schatje*
pi_19125590
Het Grote Bruin worden topic

Daar graag verder svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')