Haha, zou je Frank de Boer er dan ook niet bij zetten?!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef BobRooney het volgende:
1.Seedorf
2.Kluivert
3. Bosvelt
4.Van der Sar
5.Stam
Humorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef BobRooney het volgende:
1.Seedorf
2.Kluivert
3. Bosvelt
4.Frank de Boer
5.Stam
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:57 schreef Lionheaad het volgende:
Geen....
ja wel gaan 3-3-4 spelen denk het ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Doekes het volgende:
1. Van Hooijdonck
2. Van Nistelrooij
3. Makaay
4. Kluivert
5. Van Bronckhorst
Gewoon je drie wissels pas aan het eind van de verlenging inbrengenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
ja wel gaan 3-3-4 spelen denk het ook![]()
Dat zal wel logisch zijn, want op het eind willen wij dus echt geen penalties....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:28 schreef Doekes het volgende:
[..]
Gewoon je drie wissels pas aan het eind van de verlenging inbrengen![]()
Geelsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ruud
Pierre
Wesley
Jaap
Rafael
Mag ik je aan die vuurpijl herinneren in de Arena.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Jaap is een zekerheidje hoor.
Het kan de beste overkomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mag ik je aan die vuurpijl herinneren in de Arena.
Ja das een goed lijstje, ik ben alleen Heitinga nog nergens tegengekomen, volgens mij heb die er nog nooit een zien missenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef Bjoro het volgende:
Welke 5 zou jij op je lijstje zetten indien het zou aankomen op een penaltieserie ?
1) Sneijder
2) Makaaij
3) vd Vaart
4) v Nistelrooij
5) v Hooijdonk
....is mijn lijstje !
Heb jij Johnny uberhaupt al eens een pienantie zien nemen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:08 schreef PuLZe het volgende:
[..]
Ja das een goed lijstje, ik ben alleen Heitinga nog nergens tegengekomen, volgens mij heb die er nog nooit een zien missen![]()
Mijn lijstje is ongv hetzelfde alleen zou ik het door RvH niet laten doen, die mist er teveel de laatste tijd, daarnaat moet Pierre er instaan en dat gebeurd denk ik weinig....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:20 schreef RuudGullit het volgende:
1. v. Nistelrooy
2. v. Hooijdonk
3. Sneijder
4. Makaay
5. vd Vaart
Nou ik denk eerlijk gezegd dat Dick als er penalty's dreigen aan te komen Pierre er sowieso inzet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is ongv hetzelfde alleen zou ik het door RvH niet laten doen, die mist er teveel de laatste tijd, daarnaat moet Pierre er instaan en dat gebeurd denk ik weinig....
RvH = Ruud van Hooijdonk?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is ongv hetzelfde alleen zou ik het door RvH niet laten doen, die mist er teveel de laatste tijd, daarnaat moet Pierre er instaan en dat gebeurd denk ik weinig....
wat is je opstelling dan? 3-4-3 met Sneijder en Van der Vaart net achter de spitsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef Bjoro het volgende:
Welke 5 zou jij op je lijstje zetten indien het zou aankomen op een penaltieserie ?
1) Sneijder
2) Makaaij
3) vd Vaart
4) v Nistelrooij
5) v Hooijdonk
....is mijn lijstje !
dit is beterquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:55 schreef Underdoggy het volgende:
1. Bergkamp
2. Onze nr. 14 Johan C
3. Hans van breukelen
4. Kluivert
5. Pierre (als die speelt)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef BobRooney het volgende:
1.Seedorf
2.Kluivert
3. Bosvelt
4.Frank de Boer
5.Stam
Verziend?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Als het van 30 meter vaak genoeg lukt, waarom van 11 meter dan niet?
Als de scheidsrechter 5 penalties moet geven vanwege smerige overtredingen van de tegenstander in het strafschopgebied is het handig een lijstje achter de hand te hebbenquote:Op maandag 17 mei 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
Alsof dit wereldteam penalties nodig heeft.
zelfs die missen we in wedstrijden.. 2 keer!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 10:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als de scheidsrechter 5 penalties moet geven vanwege smerige overtredingen van de tegenstander in het strafschopgebied is het handig een lijstje achter de hand te hebben
Die zakkenwasser wordt hopelijk niet eens meegenomen naar Portugal!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:52 schreef Saekerhett het volgende:
5. De Boer (om zijn fouten goed te maken, want hij kan het wel)
sterker nog, lieten de engelsen in 1996 niet Chris Waddle de laatste penalty nemen tegen de Duitsers, en die keer schopte hij hem er nog in ook, dat was een van de spannendste momenten die ik me kan herinneren, iedereen leek zich enkel en alleen te wensen dat Waddle vooral niet nogmaals zou missen, volgens mij gunden zelfs de Duitsers hem dat niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Stuur ze eerst langs de psycholoog en daarna schieten Kluivert, Bosvelt, Cocu en zelfs Frank De Boer de bal er nog in
Kan ook idd. Ronald de Boer zou ik er ook bij doen trouwens.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:19 schreef BB-King het volgende:
Als ik mocht kiezen wie de strafschoppenreeks mag doen:
1. Frank de Boer
2. Kluivert
3. Cocu
4. Stam
5. Seedorf
Ronald de Boer zit echt niet bij de selectie. Frank is een twijfelgeval, maar die haalt het wel dit EK.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kan ook idd. Ronald de Boer zou ik er ook bij doen trouwens.
Iets zegt me dat iemand ook een sarcastisch bedoelde post heeft neergekalktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ronald de Boer zit echt niet bij de selectie. Frank is een twijfelgeval, maar die haalt het wel dit EK.
En dan nog, die zou ik geen penalty's laten nemen. Tegen Italië heeft Frank er al 2 gemist in 2000, we kunnen hem niet weer laten schieten.
*Op horloge kijktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iets zegt me dat iemand ook een sarcastisch bedoelde post heeft neergekalkt
Van de UEFA niet denk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb Sneijder ooit eens een Panenka zien maken op het Eurovoetbal Toernooi...
Hij mag er van mij 5 nemen!!
ja maar toen stond Frank de Boer nog in de basisquote:Op maandag 17 mei 2004 12:21 schreef Fathom het volgende:
[..]
zelfs die missen we in wedstrijden.. 2 keer!!!![]()
vergeet kluivert nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:07 schreef stame het volgende:
[..]
ja maar toen stond Frank de Boer nog in de basis
jij bent niet bepaald mister current affairs zo te zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kan ook idd. Ronald de Boer zou ik er ook bij doen trouwens.
Jij bent niet bepaald detectiegevoelig voor ironie.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:52 schreef Tony-Soprano het volgende:
[..]
jij bent niet bepaald mister current affairs zo te zien.
Ronald de Boer heeft zijn interland carriere tenslotte al beeindigd.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Op de Playstation scoort ie vaak.
Ik kan me anders een penalty van Koeman herinneren in de supercup-wedstrijd met PSV tegen KV Mechelen in 1988...quote:Op maandag 17 mei 2004 12:32 schreef CANARIS het volgende:
Koeman als Jolly Joker meenemen
na een verlenging ,
serieus, voor het Nederlands Elftal herinner ik me enkel de pingel tegen Turkije in 1997, toen anderen (Van vossen, Wim Jonk, De Boer) aarzelden en Seedorf zelf naar voren stapte omdat hij die overdreven angst voor penaltys (nadat men in 1996 tegen Frankrijk er op penalties was uitgevlogen) dom vond.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:31 schreef Chris123 het volgende:
Seedorf heeft er al zoveel gemist, statistisch bezien moet het vanaf nu altijd raak zijn.![]()
![]()
![]()
Hoewel ik het aan de ene kant met je eens bent...die oudjes hebben allemaal al 4 penalty reeksen ofzo verloren en staan nu ook niet echt met zelfvertrouwen te schieten. Een mengeling dus lijkt me het best. Gewoon de besten moeten ze nemen. Ga er nog ff over nadenken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:41 schreef Hedgehog het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit v.d.Vaart en Sneijder laten nemen. Ondanks dat ik denk dat met name Sneijder wel een goede pingel in huis heeft, ben ik bang dat deze beide jongens compleet onder de druk gaan bezwijken. Ze zijn gewoon te jong en hebben te weinig ervaring op dit niveau.
Ironisch genoeg was Seedorf de enige speler die een strafschop miste in de penalty-serie tussen Frankrijk en Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:47 schreef RM-rf het volgende:
(...)
serieus, voor het Nederlands Elftal herinner ik me enkel de pingel tegen Turkije in 1997, toen anderen (Van vossen, Wim Jonk, De Boer) aarzelden en Seedorf zelf naar voren stapte omdat hij die overdreven angst voor penaltys (nadat men in 1996 tegen Frankrijk er op penalties was uitgevlogen) dom vond.
Nederland verloor in Turkije met 1-0!quote:de uit-wedstrijd tegen Turkije eindigde toen in 1-1, wat het nederlands elftal enorm werd aangerekend als zou het een slecht resultaat zijn geweest, echter Turkije is echt geen flut-tegenstander, (...)
Naast de strafschoppen die Seedorf miste tegen Frankrijk en Turkije voor het NL-elftal miste hij ook recent voor AC Milan in zowel de finale vd Champions League (achteraf niet zo erg, Milan won toch) als voor de Wereldbeker voor clubteams. Dat zijn dus minimaal vier gemiste strafschoppen op belangrijke momenten.quote:Ik geloof dat Seedorf te makkelijk wordt geslachtofferd, misschien vanwege zijn soms wat blaterige uitstraling en voorkomen, maar zoveel feiten betreffende zijn'falen' zijn er heus niet.
helemaal mee eens....dit zouden ook mijn namen zijn en ook met dezelfde motivering, en dan voor nederland op doel westerveld!quote:Op zondag 16 mei 2004 12:38 schreef Ixnay het volgende:
1. v. Hooijdonk (die raakt altijd, en de andere spelers krijgen meer zekerheid)
2. Makaay (heeft er nu wel voldoende ervaring voor)
3. v. Nistelrooij (raakt bijna altijd)
4. Stam (gemist tegen Italië, maar toch heb ik er wel vertrouwen in)
5. v. Bronckhorst (heeft goed schot)
Hier zou ik niet al te jonge spelers voor inzetten.
Sneijder en vd Vaart zijn te jong, te onervaren om met die spanning om te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:47 schreef Andiyan het volgende:
Tussenstand:
1. van Hooijdonk 29
2. van Nistelrooy 26
3. Makaay 22
4. Sneijder 17
5. van der Vaart 13
6. Stam 10
7. Kluivert 7
7. van Bronckhorst 7
7. Bouma 7
10. Cocu 3
11. van der Meyde 2
11. van der Sar 2
11. Heitinga 2
14. Robben, F. de Boer, Zenden & Davids 1
(Niet geselecteerde spelers en ironisch bedoelde top vijven buiten beschouwing gelaten)
vervang et laatste maar door:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef ErikT het volgende:
Ik zou gewoon mn spelers de kleedkamer insturen. Laat maar, we hebben er toch niet op getraind
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef ErikT het volgende:
Ik zou gewoon mn spelers de kleedkamer insturen. Laat maar, we hebben er toch niet op getraind
en hoe, hij viel en schoot met z'n standbeen. Doet tie geen tweede keer, niet nemen dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Nikki1806 het volgende:
Zenden (heeft in de leagecup finale ook gescoort via een penalty)
weet je niet, hij zorgt wel dattie geen tweede keer valtquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
en hoe, hij viel en schoot met z'n standbeen. Doet tie geen tweede keer, niet nemen dus.
1 Hooydonk
2 Nistelrooy
3 Makaay
4 Sneijder
5 Robben
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:08 schreef brighton het volgende:
Van Hooijdonk, Van Nistelrooij, Makaay, Van Bronckhorst, Sneijder (In willekeurige volgorde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |