hij kan 175 km/uquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Het heeft wel niks met 175 te maken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mooi hoor
alleen er zit geen getal 175 in
Ik ga zo denk ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen is weg denk ik...
hebben wij lekker de SC voor ons alleen
Nou, dan doe je er een slotje op en open zelf een nieuwe.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Inderdaad.
dit is al de 2e verklootte slowchat achter elkaar.
newbies erbij allemaal leuk enzo maar dit is niet echt bevordelijk voor een al 173 delen durende traditie.
kan je doen tjabbo...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan doe je er een slotje op en open zelf een nieuwe.
Corolla G6 is beterquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:17 schreef Flying_Vee het volgende:
Is een leuke auto![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Corolla G6 is beter![]()
hoe gaat het eigenlijk met je auto?? Alles nog naar wens?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:19 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Dat wel
![]()
Ja hoor alles isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je auto?? Alles nog naar wens?
zolang er Toyota's bestaan, bestaan er ook autonummersquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:20 schreef Fugie het volgende:
tjabbo heeft een punt, maar in hoeverre zullen er nog autonummers etc zijn ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ga jij de soap eens afmaken![]()
helaas verkocht...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:21 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Ja hoor allees is![]()
![]()
En met jouw Toyota ?
veel plezierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef Fugie het volgende:
tis hier overigens ontzettend lekker weer, dus ik ga zo maar ff cruise met de vectra
LOL scherp opgemerktquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:21 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ijsmeis --> Aantal posts: 3849 (gemiddeld 10 per dag)
als dat een newbie is... hehe waar ligt die grens ergens?
Ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LOL scherp opgemerkt
ik ben daarentegen wel een newbie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
helaas verkocht...
ik ging te veel km's maken voor een benzine... dus nu een Diesel en nog een Reno ook
ow, ik vanaf februariquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ookBen vanaf 5 april op Fok!
Ik ben meer een newbie dan jijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ow, ik vanaf februari
quote:Statistieken
Laatste bezoek: -2 minuten geleden
Aantal posts: 1917 (gemiddeld 50 per dag)
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ben meer een newbie dan jij
[..]
reno is okequote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
helaas verkocht...
ik ging te veel km's maken voor een benzine... dus nu een Diesel en nog een Reno ook
quote:Statistieken
Aantal posts: 1766 (gemiddeld 3 per dag)
grijskenteken he... zo goedkoop mogelijk...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK hoop dat mijn Reno oke blijft...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:26 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
reno is oke![]()
Je moet een gemiddelde hebben van 50 p/dquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:28 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Aantal posts: 1118 (gemiddeld 3 per dag)
hoor ik dr nou bij? ben ik hip genoeg voor jullie?!
yes pleasequote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een dom gedoe
met die aantal posts en reg. datum enzo...
laten we het over Reno of auto's hebben
wat is renoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een dom gedoe
met die aantal posts en reg. datum enzo...
laten we het over Reno of auto's hebben
een Expressquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:31 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
yes please
wavoor reno heb je momenteel dan?
Renaultquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is reno![]()
vandaar dat je zei reno en auto'squote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:31 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
Renault
daar kan redelijk makkelijk een 5 GT Turbo motor inquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Express![]()
![]()
![]()
maar ik heb em nu omdat er een diesel inzit...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:32 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
daar kan redelijk makkelijk een 5 GT Turbo motor in
gti tjes pesten![]()
http://www.renault-tuning(...)14&highlight=expressquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar ik heb em nu omdat er een diesel inzit...
maar past dat serieus makkelijk dan??
opzich wel leuk als ik straks weer een Toyota heb, voor der bij
Reno Express Turbo
Tja van de benzineprijs wordt je behoorlijk depriquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
grijskenteken he... zo goedkoop mogelijk...
over een jaartje ofzo, gaan we weer kijken voor een leuke Toyota.
In de tussentijd hebben we gelukkig thuis nog 2 Toyota's
ik ga dat ook doenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:40 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[..]
http://www.renault-tuning(...)14&highlight=express
![]()
Ik vind hem nog lelijker dan de Mazda 121 Bolhoed edition.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:35 schreef stienus5gtturbo het volgende:
[afbeelding]
De Suzuki Twin is een tweedeurs en tweezits autootje dat helemaal is gericht op een leven in de stad. Daar getuigen niet alleen de afmetingen van. Er zijn ook plannen om de Twin als hybride op de markt te brengen.
In Japan is de Suzuki Twin al op de markt. Hij is leverbaar met een 660 cm3 benzinemotor voor een prijs van 4.500 euro. De hybride heeft die zelfde 660 cm3 motor en nog een 5 kW sterke elektromotor.
De kunststof carrosserie van de Twin is 2,73 m lang. Dat is dus 23 cm langer dan een smart ForTwo. De auto weegt 700 kg en als verbruik claimt Suzuki een riante 1:30. Ideetje voor Nederland?
© autoweek
wat vinden jullie?![]()
![]()
nou weten we het wel.. je bent geen newbiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kwam hier een half jaar geleden of meer ook al
Maar wel in topics openen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nou weten we het wel.. je bent geen newbie
hoezo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar wel in topics openen.
Aangezien er geen 175 inzitquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hoezo?
weet niet of jij dat verschrikkelijk vindt... maar het schakelt welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Heeft die civic type-r ook die pook op een verschrikkelijke plaats zitten???
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Heeft die civic type-r ook die pook op een verschrikkelijke plaats zitten???
bedankt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
volgende zonder fatsoenlijke titel gaat op slot
De oude versnellings bak die in die oude eendjes zitten schakelen ook..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
weet niet of jij dat verschrikkelijk vindt... maar het schakelt wel![]()
nee, doetinchemquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:44 schreef PeuRac het volgende:
@ Bazzos, je zat toch in Arnhem op school????
mijn vorige sc was ook kutquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aangezien er geen 175 inzit
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, doetinchem
ik wou naar arnhem, maar die school is NOG erger dan het GC
Ohja, klopt zei je al jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, doetinchem
ik wou naar arnhem, maar die school is NOG erger dan het GC
Ik zit in Arnhem op school.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vanwaar uwen bozen reactie?
Die mensen van Spider design zijn misschien wel aardig, maar rijden in verschrikkelijke auto'squote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, klopt zei je al ja![]()
ik woon vlakbij Spider design, ben nag langs t GC gekomen vandaag. Jij komt elke dag heel dicht langs m'n huis btw als je naar/van school komt
die clio staat altijd de showen bij die molen, richting westendorpquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mensen van Spider design zijn misschien wel aardig, maar rijden in verschrikkelijke auto'seerst die Clio II en dan die amerikaanse bus
![]()
Ja, ze hebben wel slechte smaak wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mensen van Spider design zijn misschien wel aardig, maar rijden in verschrikkelijke auto'seerst die Clio II en dan die amerikaanse bus
![]()
dus ik moet ook in arnhem naar school?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit in Arnhem op school.
Dat is ligt uitgedrukt. Werkt die vage gozer er ook altijd nog? Zo'n kerel waarvan je denkt 'wat is dat dan?'quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel slechte smaak wat dat betreft
nee, maar je mag het niet afkraken (ook al is het zwaar kut)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus ik moet ook in arnhem naar school?
welke school zit je? ROC?
Daaar rijdt altijd zo'n dikke vrouw in.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die clio staat altijd de showen bij die molen, richting westendorp
reclame maken ofzo denk ik
deze is de laatste....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
bedankt.
Dit topic kan net zo goed meteen dicht lijkt mij aangezien iedereen toch een beetje ligt te zeiken.
Euhm.. er werken 2 kerels (die ik dan heb gezien)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ligt uitgedrukt. Werkt die vage gozer er ook altijd nog? Zo'n kerel waarvan je denkt 'wat is dat dan?'
Kinky *denkt alvast aan het volgende topic onderwerp*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze is de laatste....
de volgende krijg een slot en een schop onder de reet![]()
en het aandeel uit brabant is klein, maar van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gaaf
volgens mij is half PTA achterhoeks, of iig oosters of niet?
Valt mee, alleen Xtreem komt uit Vorden, verder niemand uit dequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gaaf
volgens mij is half PTA achterhoeks, of iig oosters of niet?
Ik woon ook ten zuiden van Nijmegenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt mee, alleen Xtreem komt uit Vorden, verder niemand uit deAchterhoek
![]()
Tjabbo komt uit Twente (is t oosten) Ijsmijs woont ook wel in t oosten, verder weet ik het niet echt.
ohja, t0n komt ook wel uit t oosten, maar dan wel ten zuiden van Nijmegen
Tief opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en het aandeel uit brabant is klein, maar van goede kwaliteitStefanP, ik
![]()
middag
the newbies have taken control of the SC
LOL ze hebben er geen BBL opleiding, maar op internet staat dat je zowel BOL als BBL kan volgen daar, als multimedia vormgeverquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nee, maar je mag het niet afkraken (ook al is het zwaar kut)
Euhm.. -> School voor ICT (ROC ja)Bij het winkelcentrum Presikhaaf.
schoenen met stalen puntquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kinky *denkt alvast aan het volgende topic onderwerp*![]()
grapje, ik durf er al geen meer te openen
begin jij dan even een onderwerp dat te maken heeft met Hondaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:55 schreef Eek het volgende:
Waar gaat dit allemaal over![]()
Beetje jammer om een Honda-topic met gezeik over wie waar op school zit en wat die gisteren op zijn boterham had te verzieken![]()
enschedequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Tjabbo komt uit Twente (is t oosten) Ijsmijs woont ook wel in t oosten, verder weet ik het niet echt.
kijk, wijzen uit het oostenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Die gozer welke ik bedoel is dun, lang, sukkelig. Maar eigenlijk wel ok.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm.. er werken 2 kerels (die ik dan heb gezien)
Eentje is de broer van die vrouw ofzoiets.. en dat is zo'n dikke met een beetje een achterstand ofzo(zo komt ie bij mij over)
En dan de man van de vrouw, die geloof ik een beetje klein is met een brilletje op ofzo..
Hmm, misschien is dat wel de man daarvan ofzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gozer welke ik bedoel is dun, lang, sukkelig. Maar eigenlijk wel ok.
Hij reed eerst een Opel Manta, en later een Nissan 100NX met daarop grote striping van sipder design, maar ik heb die auto al lang niet meer gezien.
De wereld is groter dan de boerderijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tief opeen beetje je afkomst verloochenen he!!!! HUICHELAAR
![]()
OPROTTEN
![]()
iid ja, ik wist dat ik er wat vergat. Uiteraard, ThaFreak Enschede, Vinnietheduke ergens bij Enschede, Kreator (wie kent em nog) uit Enschede)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:58 schreef Xtreem het volgende:
peurac: jacco brummen
slashme ook in de buurt van enschede
liquid_007 (wie kent 'm nog) regio deventer zwolle geloof ik...
bijna iedereen die ooit op een meeting geweest is is afgehaakt komt uit het oostenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iid ja, ik wist dat ik er wat vergat. Uiteraard, ThaFreak Enschede, Vinnietheduke ergens bij Enschede, Kreator (wie kent em nog) uit Enschede)
Ik heb al in geen tijden een boederij meer gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De wereld is groter dan de boerderij
Op een paar van die rare uitzonderingen (in beide betekenissen) zoals Ballebek en ook_gek naquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bijna iedereen die ooit op een meeting geweest is is afgehaakt komt uit het oosten
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al in geen tijden een boederij meer gezienik woon in een mooie vrijstaande villa (zijn villa's dat niet altijd
), met een groot stuk grond er omheen. In Doetinchem, 10min van het centrum af.
kast, boven enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al in geen tijden een boederij meer gezienik woon in een mooie vrijstaande villa (zijn villa's dat niet altijd
), met een groot stuk grond er omheen. In Doetinchem, 10min van het centrum af.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Nieuwe honda???quote:
bedoelde, schakelt TOP!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De oude versnellings bak die in die oude eendjes zitten schakelen ook..
Maar of dat nou fijn is is een tweede..
lijkt mij niks, je koopt toch geen sport auto met een vrachtwagen pook???
dat hadden wij toch al afgesproken?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Ik trouw niet met katers.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat hadden wij toch al afgesproken?![]()
![]()
Aha....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bedoelde, schakelt TOP!!!
Superkorte bak!!
wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik trouw niet met katers..
Mij lijkt het ook niet fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aha....
Heb er nog nooit mee gereden, maar wel al in gezeten, maar vond het niet lekker zitten zo met die pook...
heb meestal een hand rustend op m'n pook en op die voelt het wat krampachtig aan...
Maar dat zal wel persoonlijk zijn..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is dit nou weer
het was maar een geintje... van die motorkap
Woon jij ook in een villa met heel veel grond erbij?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:09 schreef BazzoS het volgende:
trouw je wel met mij ?![]()
't is ff wennen ja.... maar daarnaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aha....
Heb er nog nooit mee gereden, maar wel al in gezeten, maar vond het niet lekker zitten zo met die pook...
heb meestal een hand rustend op m'n pook en op die voelt het wat krampachtig aan...
Maar dat zal wel persoonlijk zijn..
nee ben te luiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nieuwe honda???
Kan je ze niet ff rezisen???
nee, 1 kamer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woon jij ook in een villa met heel veel grond erbij?
En heb je een mooie stoere bak?
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Ik vraag af waar me vakantie foto's blijvenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd![]()
Maar wel eerst betere foto's in je fotoboek plaatsen.
Ik krijg binnekort een Smart Roadstar-Coupequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
rijtjeshuis, wel met veel grond, en voor de bak, kijk mijn avatarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw auto?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rijtjeshuis, wel met veel grond, en voor de bak, kijk mijn avatar
Daar sta ik niet opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag af waar me vakantie foto's blijven
ik vind jou stomquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw auto?.
Dat plaatje ken ik.
voor een dagje?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg binnekort een Smart Roadstar-Coupe![]()
Ik had het over de foto's van mijn vakantiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar sta ik niet opik ben diegene welke de foto's maakt
ik heb geen autoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw auto?.
Dat plaatje ken ik.
Recaro's zitten altijd lekker...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is ff wennen ja.... maar daarna![]()
En niet lekker zitten... die recaro's????![]()
ssssssssssssssssssssssssssssstt hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor een dagje?
proefrit
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Recaro's zitten altijd lekker...
HEYquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
wat moet ik hier nou van denkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HEYwij zouden trouwen
Oh ja! ik vergeet altijd alles zo snel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HEYwij zouden trouwen
dan ben jij wel te laat ik zou al het vorige deel trouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HEYwij zouden trouwen
Jij trouwt met topics?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan ben jij wel te laat ik zou al het vorige deel trouwen![]()
Maar goed dat ik daar nu achterkom, bij het altaar zou het zo stom staan: "ja sorry, ze vergeet wel vaker wat"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja! ik vergeet altijd alles zo snel.
lol... nee met jouquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij trouwt met topics?
Komt omdat ik hem heb geopendquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
Bij deze SC staat het zeker voor SNEL CHAT of niet?
Nee jochie, ze wou nietmet jou trouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan ben jij wel te laat ik zou al het vorige deel trouwen![]()
HEYquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee jochie, ze wou nietmet jou trouwen![]()
Cool, een gevecht om mij?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
HEY
jij en ik, buiten op de plaats om 4 uur
het grote PTA wie trouwt ijsmeis topicquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cool, een gevecht om mij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het grote PTA wie trouwt ijsmeis topic![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn ze lief he?!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cool, een gevecht om mij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:27 schreef Fugie het volgende:
hmm tis echt warm en zonnig hier in zeelandik ga zo denk ik op terrasje zitte en bruin worden
vechten is eigenlijk niet lief hoor!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat zijn ze lief he?!
hier wel.. de zon schijntquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. ik ben nog niet eens buiten geweest. Maar volgens mij is het hier niet zo'n geweldig weer.
weet ik, maar dat ze het voor je over hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
vechten is eigenlijk niet lief hoor!
![]()
Hmm.. ik ga toch ff voor de zekerheid het weer checkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hier wel.. de zon schijnt![]()
![]()
en ik ben aan het programmeren
de hele dag
tja. wil er es iemand niet met je trouwen, reageer je direct zo...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tja. wil er es iemand niet met je trouwen, reageer je direct zo...
wel nauke?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja
Ik mag volgens mij niet eens trouwen
ok, dan nauke we alleen, vind ik zelfs beterquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom niet dan??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja
Ik mag volgens mij niet eens trouwen
ja daar weet jij alles van schuinsmarcheerderquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ok, dan nauke we alleen, vind ik zelfs beter
jij wilt net zo graag nauke als wijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zie je nou... die hufters hebben niks met je op....
die willen niet trouwen om liefde en om het trouwen maar om die smeerlapOrij
beetje jammer
Ik pies niet naast t potjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja daar weet jij alles van schuinsmarcheerder
daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij wilt net zo graag nauke als wij
moet je, je armen naar beneden houden, schoenen en sokken weer aantrekken. En als dat nog niet helpt, toch maar eens gaan douchen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef BazzoS het volgende:
stinkt hier
niet meer misschien.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik pies niet naast t potje![]()
vreemdgaan komt in mijn woordenboek niet voor![]()
stonk naar eigendunkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je, je armen naar beneden houden, schoenen en sokken weer aantrekken. En als dat nog niet helpt, toch maar eens gaan douchen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vreemdgaan is niet lief
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vreemdgaan is niet lief
Zijn jullie me nu alweer vergeten??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een paar van die rare uitzonderingen (in beide betekenissen) zoals Ballebek en ook_gek na
Vreemdgaan kwam nooit in m'n woordenboek voorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet meer misschien.
ik heb je wel eens iets anders zien posten![]()
dat neuken vind ik niet zo erg...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Dus vanaf nu aan trouw ik met niemand en neuk ik met niemand![]()
Volgens mij hadden we het over de meet, en was jij niet op de meetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zijn jullie me nu alweer vergeten??![]()
Ja, sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat neuken vind ik niet zo erg...
maar dat trouwen wel![]()
Nou ik weet zeker dat als je getrouwd bent en er wordt niet geneukt dat je het niet zo leuk meer vind na een poosquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ben jij nog een maagd dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet terug... Op z'n vroegst maandag pas weer...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over de meet, en was jij niet op de meet![]()
WELCOME BACK MUTZ
![]()
we hebben je gemist (al waren we een poosje samen weg
tsss.... ik bijna verhuizen enzo... gaat ze toch met die vieze honda vent...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, sorry
ik was vergeten dat ik een vriendje hebSorry Timmetjuh.
Ik zal hem wassen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tsss.... ik bijna verhuizen enzo... gaat ze toch met die vieze honda vent...
beetje jammer dit
Nou je post anders aardig voor iemand die niet terug isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet terug... Op z'n vroegst maandag pas weer...
dat helpt niet hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal hem wassen!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat helpt niet hoor
Knap hè... De SC lees ik gewoon nog mee, maar dat is ook het enige... En deze moest ik gewoon ff posten...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou je post anders aardig voor iemand die niet terug is
kijk daar ga je al... en met zo'n onbeschofte honda rijdende vlegel wil jij gaan trouwen??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo vies hoor. behalve dat ie boeren laat enzo
.
dan heb je ook gelezen dat ik jou misquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Knap hè... De SC lees ik gewoon nog mee, maar dat is ook het enige... En deze moest ik gewoon ff posten...
*weer weg is*
Als hij me ooit vraagt wel jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kijk daar ga je al... en met zo'n onbeschofte honda rijdende vlegel wil jij gaan trouwen??![]()
mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n gevoel dat dat nooit gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo vies hoor. behalve dat ie boeren laat enzo
.
Hij.. en ik ook eigenlijk.. somsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:55 schreef Fugie het volgende:
[..]Wie laat er nou boeren
![]()
Dat is zo bahhhhhhhhhhhhhh, hij laat zker ook scheten en jullie hele auto hangt vol met van die kerstboomluchtverfrissers![]()
![]()
jij ook??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij.. en ik ook eigenlijk.. soms![]()
Kerstboomluchtverfrissers in een crx..
BOEREN!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Xtreem het volgende:
vrouwen en scheten laten
boeren, scheten.... vrouwen doen dat NIETquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
BOEREN!
Geen scheten
Bij mij in de klas zitten 2 meisjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
boeren, scheten.... vrouwen doen dat NIET
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zitten 2 meisjes
En 1 daarvan doet het ook.
En zo vaak doe ik het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor zover er iets was tussen ons:
het is nu OVER, voorbij, adieu! hoer op! bah!
boerende vrouwen zijn nog erger dan straaalbezopen vrouwen
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor zover er iets was tussen ons:
het is nu OVER, voorbij, adieu! hoer op! bah!
boerende vrouwen zijn nog erger dan straaalbezopen vrouwen
talk to tha hand, cuz tha face, it ain't listening!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nee, wel opgevoede, zeer nette jonge manquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Aansteller.
.
Pas maar op, dadelijk laat ik een boer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
talk to tha hand, cuz tha face, it ain't listening!
Ik ben ook netjes opgevoed.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, wel opgevoede, zeer nette jonge man
Ik ook niet.... maar ik ben gewoon galant, netjes, burgelijk (1e lease bak wordt een Golf Vquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook netjes opgevoed.
Ik boer nooit waar iemand bij is..
Burgelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook niet.... maar ik ben gewoon galant, netjes, burgelijk (1e lease bak wordt een Golf V) en en...
shit, meer bs krijg ik er niet uit
is het zelfde als bekrompenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Burgelijk.
eerst een kusje, dan word het alweer trouwen, en over en half uurtje, lig je weer met iedereen te naukenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Nietusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
eerst een kusje, dan word het alweer trouwen, en over en half uurtje, lig je weer met iedereen te nauken
Een volvo/saab was volgens mij burgerlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Xtreem het volgende:
damn.... euh... is Volvo / Saab burgelijk? zo ja: I'm fucked
goed, behalve een Golf / Astra is niets zo burgelijk als een Corolla![]()
Tegen moi?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:12 schreef Fugie het volgende:
wat was dat nou over crx en vooroordelen ?
boeren -> slechte opvoeding -> sjonnies -> sjonnie auto -> crxquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tegen moi?
Leg uit
Waar geef ik vooroordelen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
boeren -> slechte opvoeding -> sjonnies -> sjonnie auto -> crx
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
boeren -> slechte opvoeding -> sjonnies -> sjonnie auto -> crx
Ik boer niet!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik heb geen slechte opvoeding gehad.
En Xtreem boert bijvoorbeeld ook, dus is hij ook een sjonnie?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook niet.... maar ik ben gewoon galant, netjes, burgelijk (1e lease bak wordt een Golf V) en en...
shit, meer bs krijg ik er niet uit
Ik doe een opleiding.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik boer niet!
ik studeer
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding.
le-zenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei "Ik boer niet waar andere bij zijn"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
le-zen
Ik boer helemaal niet... dus ook niet waar anderen bij zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei "Ik boer niet waar andere bij zijn"
jij zei "ik ook niet"![]()
Maar je bent er wel eenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik boer helemaal niet... dus ook niet waar anderen bij zijn
1 - 0quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je bent er wel een
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 - 0
ik wel he??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ijsje:jij is niet lief!
betere vraag: wie ben je?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik wel he??
Sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ijsje:jij is niet lief!
weet je dat nog niet...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
betere vraag: wie ben je?
Nope... ben afgehaakt toen je Toyota voorkeur naar voren kwamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je dat nog niet...![]()
sodemieter dan nu ook maar opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nope... ben afgehaakt toen je Toyota voorkeur naar voren kwam
LIef klein pubertje, ik vergeef het jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry
Het spijt me
Ik vind het heel erg voor je
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sodemieter dan nu ook maar op![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
LIef klein pubertje, ik vergeef het je
Hmm.. dat is niet zo'n leuke opmerking.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ga eens weg met die klote kat...
anders rij ik em over met mijn Express
excusses danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm.. dat is niet zo'n leuke opmerking.
*slechte herinneringen aan*
Maar ja
het is okayquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
excusses dan
ik had mijn post al ge-editquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
het is okay
je zal het vast niet menen anders mep ik je
Ik zag hetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik had mijn post al ge-edit
![]()
dan toch maar trouwen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Moet ik straks even aan me vader vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan toch maar trouwen?
* ijsmeis knuffelt Xtreem plat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Xtreem het volgende:
wat een geknuffel...![]()
als je met niemand trouwt mag je met iedereen nauke.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Dus vanaf nu aan trouw ik met niemand en neuk ik met niemand![]()
Maar als ze iedereen nojkt, hoef ik niet meer... tenzij ik de eerste ben..... hoef niet zo nodig in andermans zaad te soppenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je met niemand trouwt mag je met iedereen nauke.
Als het een meid is wel ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je met niemand trouwt mag je met iedereen nauke.
De eerste kan je al niet meer zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar als ze iedereen nojkt, hoef ik niet meer... tenzij ik de eerste ben..... hoef niet zo nodig in andermans zaad te soppen![]()
De eerste in 48 uur danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De eerste kan je al niet meer zijn
Daarom doen we knuffelen, oke? *knuffel knuffel*
Dat haal je ook net niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eerste in 48 uur dan
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat haal je ook net niet.![]()
Maar hij komt vanavondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan wacht je nog een paar uur, ff douchen, en
als jij dan zorgt dat ijsmeis nix meer zegt, maw zorgt dat ze der mond dicht houdt. Misschien is er dan kans dat het ook hoger komtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
Goed, laten we een deal maken:
Vanaf het volgende deel stijgt het niveau iets. m'kay?
Fijn, ik zal niks posten in het volgende deelquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
als jij dan zorgt dat ijsmeis nix meer zegt, maw zorgt dat ze der mond dicht houdt. Misschien is er kans dat het ook hoger komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |