R@b heeft een hekel aan racisten en fundamentalistische moslims, ZEKER niet aan gematigde, is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef SCH het volgende:
Als je R@b al gematigd noemt - dat maakt het allemaal nog erger.
Nee dat doe je niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
JIJ hebt er niets van begrepen, want ik maak juist onderscheid tussen gematigde en fundamentalistische moslims, en dit zeg ik voor de 10000ste keer.
En aan Marokkanen en aan mensen die wel eens iets positiefs zeggen over de multiculturele samenleving. Snap je dan niet hoe gevaarlijk dat is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
R@b heeft een hekel aan racisten en fundamentalistische moslims, ZEKER niet aan gematigde, is daar iets mis mee?
Kun je bewijzen dat het dan de religie van de liefde is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
Dat zeg je achteraf altijd een beetje vergoeilijkend.
NIemand heeft het op met fundi behalve zo'n verdwaalde KB. Dus dat is volstrek irrelevant. Jij maakt dat onderscheid nooit in je posts, je begint er achteraf soms over. En nogmaals: je sig is het levende bewijs, het is onmogelijk om nu je goedpratende teksten serieus te nemen. Jij wilt blijkbaar dat mensen in de islam een nazi-ideologie zien, de religie van de haat
Staat er in je sig: De islam of niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lees die Koranverzen eens. Zijn ze haatzaaiend of niet?
Deels wel en deels niet, zoals alle religies.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je bewijzen dat het dan de religie van de liefde is?
Dus heeft Dora ook in ieder geval deels gelijk volgens jou.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Deels wel en deels niet, zoals alle religies.
Dan leg ik uit wat ik met die posts bedoelde, is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:49 schreef SCH het volgende:
Nee dat doe je niet.
Dat zeg je achteraf altijd een beetje vergoeilijkend.
Klets niet uit je nek, KB is juist 1 vd gematigdere moslims op dit forum. Ja, het klinkt gek, maar hij is een gematigde moslim met fundi-trekjes. Andere moslims zijn VEEL en VEEL erger. Je hebt ook moslims die minder (helemaal niet) erg zijn, zoals M01 en HiZ.quote:NIemand heeft het op met fundi behalve zo'n verdwaalde KB.
Nee, zo denk ik over ALLE geloven. Ook het christendom is in principe een religie van haat, hoewel de christenen in West-Europa een 'watered-down' versie ervan praktiseren.quote:Dus dat is volstrek irrelevant. Jij maakt dat onderscheid nooit in je posts, je begint er achteraf soms over. En nogmaals: je sig is het levende bewijs, het is onmogelijk om nu je goedpratende teksten serieus te nemen. Jij wilt blijkbaar dat mensen in de islam een nazi-ideologie zien, de religie van de haat
Nee. Hij zegt vaak genoeg dat lang niet alle Marokkanen crimineel zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef SCH het volgende:
En aan Marokkanen
Dat mag toch? Ik heb een hekel aan conservatieven en intolerante mensen, is dat ook gevaarlijk?quote:en aan mensen die wel eens iets positiefs zeggen over de multiculturele samenleving.
Inderdaad en het grappige is dat hij zelf zegt voortdurend aan te geven dat het om het fundamentalisme gaat, en die posts worden allemaal ondertekend met een sig waarin De Islam als religie van de haat wordt gekenmerkt. NIet echt consequent.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus heeft Dora ook in ieder geval deels gelijk volgens jou.![]()
Ja. Alleen betekent dat niet dat ALLE moslims met haat gevulde mensen zijn. Het conservatisme vind ik ook achterlijk, maar dat betekent niet dat ik alle conservatieven achterlijk vind.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat er in je sig: De islam of niet?
Oke.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef SCH het volgende:
En dat Sizzler en Sidekick het toestaan is veelzeggend over het niveau van het huidige fok. Probeer eens een dergelijke anti-semitische opmerking uit.
Dat is nou precies wat ik bedoel. Als je niet meegaat in jouw retoriek dan ben je politiek-correct en zeg je dat de islam vredelievend is. Man, klets niet zo. Dat is je reinste bullshit. Fundamentalisten zijn niet vredelievend, ik snap niet waarom jij het nodig hebt dat telkens weer uit te leggen. Als ik het over christenen heb, het ik het over de grootste groep en bij moslims ook. Dus in beide gevallen niet over fundamentalisten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik hoop dat je nooit in elkaar geramd zult worden door een stelletje islamitische potenrammers, maar ALS het gebeurt, hoop ik dat het een les voor je zal zijn. De islam is lang niet zo vredelievend als de politiek-correcte orde beweert.
Als je zegt: De Rolling Stones, een kut band. Dan bedoel je alleen Keith en de rest vind je okay en dat moet ik dan maar begrijpen???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja. Alleen betekent dat niet dat ALLE moslims met haat gevulde mensen zijn. Het conservatisme vind ik ook achterlijk, maar dat betekent niet dat ik alle conservatieven achterlijk vind.
anti-semitisme is gerelateerd aan de holocaust, tegen de islam zijn betekent nog niet dat je islamieten wilt uitroeien/vergassen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad en het grappige is dat hij zelf zegt voortdurend aan te geven dat het om het fundamentalisme gaat, en die posts worden allemaal ondertekend met een sig waarin De Islam als religie van de haat wordt gekenmerkt. NIet echt consequent.
Als je zo'n sig gebruikt, dan ben je uit op provocatie en op bashen - sta er dan ook voor en ga het niet zo half goed praten.
En dat Sizzler en Sidekick het toestaan is veelzeggend over het niveau van het huidige fok. Probeer eens een dergelijke anti-semitische opmerking uit.
En ik maar denken dat jullie echt bedoelen dat het alleen om de fundi's gaat. Stupid mequote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mein Koran is dan best nog een aardige vondst en weergave van de realiteit. Hard, maar waar.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef Sidekick het volgende:
Als iemand nog wat zinnigs te zeggen heeft, dan moet ie er snel bij zijn, voordat deze discussie wordt gestopt.
Geef me nog heel eventjes Sk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef Sidekick het volgende:
Als iemand nog wat zinnigs te zeggen heeft, dan moet ie er snel bij zijn, voordat deze discussie wordt gestopt.
Anti-semieten mogen voortaan ook tolerant benaderd worden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef Maerycke het volgende:
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Enige tolerantie naar elkaar toe in beide kampen zou misschien wel een aardig idee zijn. Ik noem maar iets geks enzo...
trek het aub niet uit de context...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie echt bedoelen dat het alleen om de fundi's gaat. Stupid me
Of distantieer jij je van deze onzin Dora?
Verlengsnoer of zoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef Maerycke het volgende:
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Enige tolerantie naar elkaar toe in beide kampen zou misschien wel een aardig idee zijn. Ik noem maar iets geks enzo...
Geen domme opmerkingen naar mij toe gaan maken svp.. M'n hoofd doet nu al zeer genoeg zonder dat ik daarop in hoef te gaan..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Anti-semieten mogen voortaan ook tolerant benaderd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |