abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19305894
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Waar lees je dat zijn afkomst minderwaardig zou zijn? Of gaat het om zijn geloof. Daar zit een wezenlijk verschil tussen he?

En ik hoor je niet over de foute uitspraken van Kirmizi, die vele malen erger zijn dan die van racistische nazi's als ikzelf.
[..]

(hoewel het natuurlijk niet netjes is om over iemand te praten die zich niet kan verweren hier)
[..]

Het etiketje 'geitenneuker' mag dus ook? Dat hoort nou eenmaal in een fel debat .
Ga jij nog een keer kappen met dat eeuwige moslimgebash of blijf je POL en ons daarmee vervelen?

Gefeliciteerd met het verdrijven van Kirimi en ontroerend dat je nu de heilige maagd uithangen. Jij bent echt te erg voor FOK.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:45:12 #102
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19305940
Nu stoppen. De discussie is afgelopen. Een "etikettering" op zijn tijd is niet erg, alleen wanneer het stokpaardjes worden zoals KB's "potentielen" "neo-racisten" "jij past bij de NVU" dan wordt het aangepakt.

-- *streep* --
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:47:08 #103
52589 sjun
uit solidariteit
pi_19305991
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeldje van allochtonenhaat deze openingspost.
1x is vrije meningsuiting
Maar een voortdurende stroom van dit soort kreten is stigmatiserend.
En dat ziet de Foktop door de vingers....
Eens. Ik verwacht dat deze user wel aan de beurt komt. Hij legt het er wel erg dik en vooral beschimpend op om zijn punt te makne dat hij Wouter Bos wat hypocriet vind. Door middel van zijn berichtgeving maakt hij ook nog een ander bijzonder onverdraagzaam punt waarmee hij complete bevolkingsgroepen stigmatiseert.
quote:
Ook amusant en eng tegelijk in de OP is deze frase:
[..]

"andere krachten."...wie zijn dat ? De buitenlandse vijand: de buitenlanders..
Benauwend nationalisme.....
Ik vermoed dat hij doelt op cultuurrelativistische collaboratieve terminerende krachten die hij toeschrijft aan iedere vreemde. Hij spreekt zich daarover niet uit dus handelt het hier formeel hooguit om mijn toeschrijving. Je zou hem kunnen bevragen op wat hij precies bedoelt of hoe of jij zou kunnen aankijken tegen die andere krachten en wat er volgens hem nodig is om die krachten te beteugelen.

Het heeft namelijk toch geen zin om te gaan uitleggen dat hij wel een erg negatieve attidude jegens migranten als bevolkingsgroep proclameert en dat 'zijn' krachten zich nogal moeilijk nader laten preciseren. De man staat daar niet open voor met zo'n post

Door hem te bevragen (dus niet te verhoren) op wat jou ergert kunnen er diverse zaken gebeuren.
- Iemand laat een masker vallen
- iemand blijkt slechts door iets dermate geėmotioneerd te zijn geweest dat hij de ergernis van zich afschreef
- iemand blijkt slechts een ander te hebben nagepraat zonder besef van stgrekking van woorden
- iemand blijkt slechts te willen trollen
- iemand raakt zich ineens bewust van effecten van zijn woordkeus op anderen
- ...

Als je nu tevoren iemand in een hokje drukt zal deze nog slechts geėrgeerd reageren. Jij hebt dan je 'racist' en tegelijkertijd hebben zowel jij als hij een extra etiketje gekregen.

SCH deed intussen wat zelfkennis op en koos de voor hem slimste weg.
quote:
commentaar: Tja een inwijding in de wereld van de “liefde“ via een groepsverkrachting zoals dat wel vaker voorkomt in zwarte scholen en buurten ziet Wouter B. dus toch niet zo zitten voor z“n dochterje. Jammer want zijn dochtertje had dan in dat geval ook weer als offer kunnen dienen voor die oh zo bewierrookte multi-cul turele relaties met die veelal hitsige en gefrustreerde (moslims en negers)
Gezien de vreemde aanhalingstekens gaat het hier zeker om een quote vanuit een ander forum. In die kreet zien we vooroordelen jegens moslims en negers geėtaleerd die vriendelijk gezegd geen verdraagzaamheidsprijs verdienen. Ik verwacht dat de FA die dit opmerkt in ieder geval een aantekening over de betreffende gebruiker noteert maar het kan zijn dat we hem in dezelfde draad als Kirmi benoemd zien worden. Dit lijkt mij echter verder niet onze zaak als gewone gebruikers.

Nogmaals: Ik denk dat SCH de slimste actie ondernam. Had ik de draad op tijd gezien en was ik niet door de draadtitel verjaagd dan zou ik vermoed ik de gebruiker hebben doorgevraagd op zijn stellingname zodat deze de kans kreeg een opgedane indruk recht te trekken en wat communicatieve bewustwording op te doen. (Je moet daar echter maar zin in hebben...).

Tegelijkertijd had zo'n reactie anderen de mogelijkheid geboden hun ergernis kwijt te raken zonder de zelfbeheersing te verliezen of zichzelf in klachten te wentelen over de vermeend 'compleet' verziekte sfeer op FOK!

Uit de reactie op zo'n reactie had dan weer meer over de intentie van de betreffende gebruiker afgeleid kunnen worden. Nuancering doet soms wonderen in een digitaal klimaat.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_19306012
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Sidekick het volgende:
Nu stoppen. De discussie is afgelopen. Een "etikettering" op zijn tijd is niet erg, alleen wanneer het stokpaardjes worden zoals KB's "potentielen" "neo-racisten" "jij past bij de NVU" dan wordt het aangepakt.

-- *streep* --
Kun je niet naast dit Feedback-topic een eoa overlegtopic over de sfeer hier openen? Of een variant daarop? Want ik merk hier toch wel dat er behoefte is aan een dergelijke discussie.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:53:20 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19306166
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Kun je niet naast dit Feedback-topic een eoa overlegtopic over de sfeer hier openen? Of een variant daarop? Want ik merk hier toch wel dat er behoefte is aan een dergelijke discussie.
Er is behoefte om elkaar virtueel de hersens in te slaan. Mensen kunnen elkaar niet met rust laten, en wijzen constant naar de "andere partij". Dat is wat er gaande is. Ik heb niet het gevoel dat er wat constructiefs uit voort gaat komen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:55:05 #106
52589 sjun
uit solidariteit
pi_19306208
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

KB zelf word dag in dag uit getiketteerd.
Continu kun je lezen hoe minderwaardig zijn afkomst zou zijn.
En dat is toelaatbaar op Fok...dat heet "islamkritiek"
Hij kan er overheen lezen. Hij kan er een opmerking over maken zonder meteen de ander tot racist te bestickeren. Al zou hij gelijk hebben, voortdurend labelen werkt net zo tegen hem als het tegen zijn belagers werkt.
quote:
En Sjun..in die Fortuyndiskussie zat jij net zozeer 'etiketjes' uit te delen.
Dat hoort eenmaal in een fel debat,
Zoals jij het verwijt van xenofobie aan stalinistische psychiatrie koppelde.... bijv.
Dus ...de pot verwijt veel de ketel..
Ik zat inderdaad wat te zuigen omdat ik vond dat Fortuyn wel erg gemakkelijk tot racist werd bestempeld. Ik besloot iets soortgelijks te doen ter verheldering van wat Fortuyn overkwam en om mijn ergernis over de manier waarop een etiketje kreeg van me af te schrijven.

Tussen de regels door was ik ook niet erg vleiend over jou geworden

Misschien is je opgevallen hoe ik jou daar nergens van een etiket of scheldwoord voorzag. Je kunt dus wel degelijk van je afbijten zonder dat dit een ban oplevert.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:56:16 #107
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19306239
Topic is opgeschoond.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:56:37 #108
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19306244
*inleest
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19306260
Hij kan eroverheen lezen. Is dat nou alles wat je te melden hebt?
Misschien kun je anderen oproepen wat verstandiger te zijn en ons te onthouden van hun fobische en domme teksten. Waarom laat de moderator het toe dat K. door types als Dora en X-Ray bij voortduring op zijn moslim-zijn wordt gepakt en afgemaakt met grove en schandelijke teksten?
pi_19306283
Godverdomme sidekick.
Waarom heb je die post over Dora gewist, die is bloedserieus. Je snapt echt niet wat er aan de hand is he?
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 00:00:10 #111
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19306339
Nou moe, wat een hysterie is er hier ontstaan...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:02:19 #112
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19306398
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef SCH het volgende:

Je snapt echt niet wat er aan de hand is he?
Je hebt kritiek dat we racisme zouden toestaan, en dat is gewoon niet waar. Beetje schreeuwen dat moslims vogelvrij worden verklaard slaat nergens op. Doe eens normaal.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 00:04:04 #113
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19306446
Islambashen is geen racisme, zo simpel is het. Iemand die niet van Madonna houdt is ook geen racist.
pi_19306495
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef SCH het volgende:
Godverdomme sidekick.
Waarom heb je die post over Dora gewist, die is bloedserieus. Je snapt echt niet wat er aan de hand is he?
Luister eens heel goed mannetje. Ik zaai geen haat richting wie dan ook, dat is jouw misvormde perceptie vd werkelijkheid. Ik begin je hatelijke opmerkingen in mijn richting aardig zat te worden. Dit is een POL-forum en de bedoeling is dat iedereen er vrijelijk kritiek mag uiten op welke ideologie dan ook, of die nou het conservatisme is of de islam. Je moet eens niet alles zo van 1 kant bekijken, KB is geen engel. ik ben toleranter jegens moslims dan KB jegens homo's. Dat zegt toch wel wat? En ik word ook de hele tijd bekritiseerd en afgekraakt vanwege het feit dat ik islamcriticus ben, dat vind ik ook niet erg.

En jij zegt dat KB constant gepakt wordt op zijn moslim-zijn door bepaalde lieden. Waarom hij wel en Mutant01 niet (die nota bene door X-Ray werd aangeraden als POL moderator)? Waarom hij wel en HiZ niet? Het heeft dus helemaal niets te maken met zijn moslim-zijn, want anders konden andere moslims hier niet posten zonder op hun geloof gepakt te worden en dat kunnen ze WEL.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19306513
Sorry Sk, dat moest er even uit.
pi_19306524
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je hebt kritiek dat we racisme zouden toestaan, en dat is gewoon niet waar. Beetje schreeuwen dat moslims vogelvrij worden verklaard slaat nergens op. Doe eens normaal.
Oh nee, slaat dat nergens op? Lees eens een dagje mee man. In plaats van de toffe jongen uit te hangen. Je mag hier werkelijk ALLES zeggen tegenwoordig. ALLES. En als je dat ontkent ben je dom of blind of al volledig verfokt. Racisme is hier aan de orde van de dag en moslims zijn vogelvrij, dat heb je vandaag wel weer bewezen door de moslimbasher aller moslimbashers - Dora- de hand boven het hoofd te houden.

Hoe kun je dat nou normaal vinden? HOe kun je dat nou rijmen met fatsoen en de FAQ?
Met het simpelweg ontkennen ben je er niet, dat is een flauwe truc die op Fok steeds wordt toegepast. Je zei ook al dat R@b niet belangrijk is en als dat aangetoond wordt dan hou je je mond.

Het is gewoon laf om Kirimi te laten bashen maar niks te doen tegen diegenen die dat doen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 00:10:39 #117
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19306625
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nee, slaat dat nergens op? Lees eens een dagje mee man. In plaats van de toffe jongen uit te hangen. Je mag hier werkelijk ALLES zeggen tegenwoordig. ALLES. En als je dat ontkent ben je dom of blind of al volledig verfokt. Racisme is hier aan de orde van de dag en moslims zijn vogelvrij, dat heb je vandaag wel weer bewezen door de moslimbasher aller moslimbashers - Dora- de hand boven het hoofd te houden.

Hoe kun je dat nou normaal vinden? HOe kun je dat nou rijmen met fatsoen en de FAQ?
Met het simpelweg ontkennen ben je er niet, dat is een flauwe truc die op Fok steeds wordt toegepast. Je zei ook al dat R@b niet belangrijk is en als dat aangetoond wordt dan hou je je mond.

Het is gewoon laf om Kirimi te laten bashen maar niks te doen tegen diegenen die dat doen.
Zucht, ik ben regelmatig gebannen nadat ik KB de oren had gewassen nadat hij mij voor de zoveelste keer het bloed onder de nagels vandaan had gehaald. KB is zeker geen heilige, ik ook niet, nu is hij eens aan de beurt en terecht. Ik heb alleen wat gelezen en ik word er echt weer schijtziek van wat ik allemaal lees. In mijn eigen land moet ik continu horen dat ik een racist, fascist en extreemrechtsaanhanger ben, alleen maar omdat ik mijn mond eens over de islam opendoe...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:10:41 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_19306626
Ik heb in jaren niet zo gelachen
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_19306658
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Luister eens heel goed mannetje. Ik zaai geen haat richting wie dan ook, dat is jouw misvormde perceptie vd werkelijkheid. Ik begin je hatelijke opmerkingen in mijn richting aardig zat te worden. Dit is een POL-forum en de bedoeling is dat iedereen er vrijelijk kritiek mag uiten op welke ideologie dan ook, of die nou het conservatisme is of de islam. Je moet eens niet alles zo van 1 kant bekijken, KB is geen engel. ik ben toleranter jegens moslims dan KB jegens homo's. Dat zegt toch wel wat? En ik word ook de hele tijd bekritiseerd en afgekraakt vanwege het feit dat ik islamcriticus ben, dat vind ik ook niet erg.

En jij zegt dat KB constant gepakt wordt op zijn moslim-zijn door bepaalde lieden. Waarom hij wel en Mutant01 niet (die nota bene door X-Ray werd aangeraden als POL moderator)? Waarom hij wel en HiZ niet? Het heeft dus helemaal niets te maken met zijn moslim-zijn, want anders konden andere moslims hier niet posten zonder op hun geloof gepakt te worden en dat kunnen ze WEL.
Ach doe niet zo schijnheilig en hypocriet. Er kan bij jou geen opmerking over de islam uit komen of hij ruikt naar stront. Was je maar een criticus maar dat ben je niet. Bashen en voortdurend op de man spelen in inhoudelijke topics- het is zo verschrikkelijk laag en laf en je doet gewoon niet anders. Jij hebt blijkbaar een probleem met de islam en je hebt er FOK voor uitgekozen om je frustratie te uiten, net als X-Ray dat doet. Ik vind het jammer dat het wordt toegestaan want op die manier is er geen gesprek meer mogelijk. Degenen die niet meteen iets negatiefs zeggen over de islam worden meteen voor gek verklaard, als je niet binnen 5 posts iets over de pedofiele praktijken van de profeet heb gezegd dan lig je achter en als je een onderscheid maakt tussen fundi's en gematigde moslims, heb je er niks van begrepen.

Eerst die Kirimi uitlokken, dan hem afbranden en vervolgens de vermoorde onschuld uithangen. Het verschil tussen jou en KB is dat KB niet in driekwart van zijn posts over homo's begint. Hij mag van mij vinden wat hij wil vinden, het verschil hoe je er hier mee omgaat. En jij weigert consequent je iets aan te trekken van de kritiek van mede-users op je rellerige islamgebash.
pi_19306659
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb in jaren niet zo gelachen
Het is even lachwekkend als triest
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 00:12:58 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19306686
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En er zit een slotje op.
Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen .
pi_19306695
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In mijn eigen land moet ik continu horen dat ik een racist, fascist en extreemrechtsaanhanger ben, alleen maar omdat ik mijn mond eens over de islam opendoe...
In mijn eigen land
Je bevestigt in dezelfde zin de verwijten die je gemaakt worden.
Misschien heeft KB veel meer gelijk dan jij wilt beseffen.
pi_19306716
Dora.....jij bent geen islamcriticus...
Je bent een islamietenhater....
Je misbruikt de vrijheid van kritiek voor je discriminerende driften.
Hetzelfde geldt voor tientallen anderen....
pi_19306756
Je hebt gelijk Bluesdude maar de tendens is nu dat als je daar wat van zegt, zich dat tegen jou gaat keren - een soort omgekeerde politieke correctheid
pi_19306769
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 00:14 schreef Bluesdude het volgende:
Dora.....jij bent geen islamcriticus...
Je bent een islamietenhater....
Je misbruikt de vrijheid van kritiek voor je discriminerende driften.
Hetzelfde geldt voor tientallen anderen....
En die zijn toevallig ook allemaal rechts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')