Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:53 |
Hier verder dames | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:54 |
Tering das snel!! Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net?? Helaas ZX9R, te vroeg. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:54 |
OPM: DIT verhaal bedoel ik: quote: | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:55 |
Ik had hem al doorgestreept! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:55 |
quote:Tuurlijk... 180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zijn er megamooi uit ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:56 |
quote:Ik zag het. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:56 |
quote:Dan rijd ik nog maar in z'n 3. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:57 |
test | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:58 |
Zonder begrenzing bedoel ik dan he... nu ligt de top met normale wind op 160 teller, Tja... ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:58 |
quote:Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:58 |
quote:test | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:58 |
quote:Mooier dan een Mille ![]() Tja, Ik ken niemand met dit model Fireblade, kan ook aan mijn beperkte vriendenkring liggen ![]() Ik vind het gewoon het mooiste model Fireblade.. | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:59 |
Ik snap er weinig van. Sinds vanochtend 1984 posts en nu pas 1991? Ik dacht dat ik iets meer gepost had. | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:00 |
quote:Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:00 |
quote:Ik loop er ook niet echt warm voor! ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:02 |
quote:Lekker boeiend. Ik zie ze minder rijden dan Mille's iig... die zijn nou ook niet echt origineel meer hoor. En tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:02 |
quote: ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:03 |
En anderen rijden op een Bandit ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:03 |
Jeps, zolang het maar Japans is ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:03 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:05 |
quote:Bijna net zo snel als een Blade ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:05 |
quote:Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig) | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:06 |
quote: | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:06 |
Dat is niet jouw vinger ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:07 |
Weet ik! Maar ik vind hem wel leuk! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:08 |
quote:Hier niet iig. Om heel eerlijk te zijn kan ik het me niet herrineren deze Blade in het wild te zijn tegenkomen.. misschien als ik er op ga letten ![]() Maar idd, gelukkig verschillen de smaken! Zelf zou ik niet zo gauw een R6 kopen omdat je die idd wel heel veel zie rijden.... Zelfde verhaal is met de Fazer600, was de beste verkochte motor van 2000 ofzo, maar om nou te zeggen dat ik die veel zie rijden... ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:09 |
En een Gixxer? Die zie je pas veel! | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:09 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:10 |
Daar heb je idd een punt! Maar R6-jes nog meer ![]() Komt ook bij dat ik een R6 niet zo bijzonder vind, GSX-R600 vind ik echt mooi, dus ja, dan wil ik hem wel ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:10 |
quote:Ach, alleen echte rijders snappen dat de 98-er Blade gewoon erg mooi is (OPM waar ben je nou?? ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:11 |
Ik vind het alleen jammer dat bijna alle Gixxers in het blauw-wit zijn. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:11 |
Ze moeten idd geel/zwart zijn (2001) ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:12 |
quote:Alleen mensen met een bepaalde smaak vinden een Blade echt mooi. Valt niks aan te snappen. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:15 |
Niet zo serieus erop in gaan ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:18 |
Blade 929 vind ik de mooiste ('00-'01) en dan een zwarte ![]() '98-'99 model is toch veel te rond? | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:18 |
quote:Sorry ik liet me gaan... ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:21 |
quote:Als het automobilisten waren: CRX types .. ![]() ![]() Een maat van mij heeft pas zijn MuZ verkocht omdat zijn vriendin in Duitsland woont .. en met zo'n 1 pitter was het toch wel wat ver.. quote:Dus nu heeft'ie een Triumph .. | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:21 |
quote:Whehehe ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:24 |
quote:Pepijn, ook voor jou hebben ze gips.... ![]() Heb weleens meer van die gasten gehad die zulke uitspraken deden, werken nu halve dagen.. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:25 |
Met gips om je poot kun je ook motor rijden! ![]() Schakelt alleen wat lastiger. Je gipsen poot onder het pookje plaatsen en dan het been optillen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:34 |
Wie zegt dat het om een been gaat? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:42 |
quote: quote:dat van die 180 kg droog wist ik niet eens plus een Fireblade, en dan dit model helemaal is gewoon te mooi ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:57 |
quote:ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen. oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest. | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:06 |
quote:Wijs eens aan als je wilt, kuipdelen is er maar 1 volgens mij en de cockpit wordt tenminste nog bedekt, bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading. Detail die ik bedoel zijn bijvoorbeeld de bevestiging van de spiegels, de manier van bevestigen van de achterremklauw, de bouw van de achterbrug en het mechanisme voor het stellen van de ketting. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Gerako op 14-05-2004 13:19:01 ] | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:06 |
quote:Nou ben je echt spijkers op laag water aan het zoeken .. is dit echt een mening... ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:08 |
quote:Bij mij ook. ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:10 |
quote:Daarom heb ik een donker kuipruitje. Kijk je ook niet op de bedrading. Dat vind ik idd erg lelijk bij de jappen. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:25 |
quote:wat ik zei, ik noemde toch een aantal dingen op. dat van die bedrading is idd erg lelijk. quote:dat soort details zijn typisch itailaans en very nice idd. (dus ja, ben het er wel mee eens itt wat ik eerder zei) en nee, het gaat niet om spijkers, dit was gewoon wat mij opviel tijdens de meet. ik houd gewoon niet van het gebruik van zwart plastic. dat zie je ook vaak bij auto's als bumper. vandaar dat ik als 1e die lelijke roosters heb vervangen enkentekenplaathouder van mijn zxr wilde vervangen, samen met het spatbordje van mijn achterwiel. ik vind dat het echt te goedkoop eruit zien. | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:29 |
quote:Goh ik wilde eerst posten dat je mening wel een hoog autovisie gehalte had. ![]() ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 13:37:40 ] | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:31 |
quote:tja, het is hetzelfde materiaal en het is gewoon lelijk. verder is die Mille echt ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:33 |
kijk, het is niet om die Mille af te kraken ofzo of om iets zoeken zodat ik iets als weerwoord heb (Blade-discussie) maar voorbeeldje: ik kan er gewoon niet bij dat ze geen nettere oplossing konden vinden hiervoor. maarja, das mho. ik had dit zsm vervangen (of gespoten), net als de achterlichtbehuizing. | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:41 |
Ik vind dat juis heel mooi dat matte. Maar dat is persoonlijk. | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:42 |
quote:vervangen voor carbon ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:42 |
quote:Nog niet eens zo'n heel groot lijstje. ![]() Mijn ZX-10 uit 1989 had al excenters voor het stellen van de ketting .. echt ideaal. Verstellen aan 1 kant voor beide zijden tegelijkertijd. ![]() Helaas maken ze het zo niet meer .. te duur. Bij de meeste motoren is het echt zwaar pet met afstellen. ![]() Volgens mij loopt mijn achter | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:45 |
quote:juist ![]() ![]() plus is de kans erg groot dat ik ooit een Mille ga rijden, is het niet voor het design of geluid danwel voor het koppel ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:49 |
Alle motorfietsen zouden een cardan moeten hebben. ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:24 |
Deze moeten jullie doorlezen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:50 |
quote:Die is goed op de hak genomen, maar zo zie ik wel meer topics voorbijkomen hoor. ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 15:19 |
quote:Staat ook op mijn verlanglijstje, maar alleen de afdekkap van de cockpit bijvoorbeeld kost al ruim 200 euro. TWEEHONDERD, dus misschien kunnen jullie begrijpen dat ik daar nog even mee wacht, evenals die zijkap. Toch zou ik die zijkappen niet spuiten, ik zou er geen betere kleur voor kunnen bedenken. Stel dat je ze grijs wil spuiten, dan zou dat er niet mooi uitzien omdat het ruw plastic is. Stickers kunnen er ook niet op want die laten los omdat het te warm wordt daar. | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 15:24 |
![]() quote: | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:00 |
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen: Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK! Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,- Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:02 |
quote:logisch, dat is een hoop geld. maar het ging erom dat dat lelijk materiaal was. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:05 |
Whehe... zeikerds ! ![]() Leuk, net een eindje rijden.... zitten er plotseling 2 scootahs voor me, vervolgens zitten ze hele tijd in dr spiegels te kijken en dan plotseling zet de ene breezah zijn scootah op zijn achterwiel ![]() Hij kon het wel aardig moet ik zeggen.... denk 4km ofzo achter elkaar.... dus komt ie neer, kijkt ie achterom, steek mn duim op en het kindje was weer helemaal blij..... ![]() Toen had ik er genoeg van en trapte hem 2 versnellingen terug en haalde ze in met 9000rpm ofzo ![]() Vonden ze mooi hoor! Toen weer ingehouden en toen zaten ze (te dicht om een stoppie te maken, hoerejong ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:23 |
In 9/1993-12/1993 had ik dit apparaat en werd er door een scooter gewoon uitgetrokken.. ![]() ![]() 12/94 de RGV, 07/94 een GSX-600F, en 08/94 alweer een ZX-10. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 16:35:06 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:24 |
Wie koopt er dan ook zoiets, had je beter een CRX kunnen halen ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:27 |
quote:Die waren toen nog onbetaalbaar, en ik wilde een nieuwe motor rijden .. 4.300 gulden ..denk ik. ![]() Het was wel een 350 cc 2 takt.. best plezier mee gehad. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:29 |
Praatjes... : (Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:32 |
quote:Tja tis de leeftijd .. dan wil je nog stoer zijn en "vermeend"eergevoel hoog houden. ![]() *denkt dat het tijd is om ook carbon knokkel handschoenen te kopen* ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:33 |
Vind het plotseling helemaal niet vreemd dat die kleine van je zulke foute tekst uitkraamd... ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:35 |
quote:Dat zijn nou juist de leuke momenten. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:36 |
Ik vond er niks aan. | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:38 |
quote:Daar heb je daar eergevoel weer. ![]() ![]() Als je zelf maar tevreden bent met je motor toch? ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:38 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:38 |
Ok Pepijn, maar ik hou je in de gaten ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:39 |
quote:Hij is toch vaag.. ![]() Jaja, die Pepijn maakt wel vrienden hier ! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:40 |
quote:Ik denk alle anderen wel. ![]() ![]() ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:40 |
quote:katsjing 850 pleuro's! mooi deze kappen laten zitten (zo lelijk zijn ze niet ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:42 |
quote:ach ga toch fietsen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:46 |
Wist je dat niet van die 180kg OPM? Lekker licht! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:49 |
quote:nope, maarre ![]() hoeveel moeten ze nu opbrengen? 6-7.000 euro ofzo? | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:49 |
quote:Niet om te slijmen .. Ik vind het zelf helemaal geen lelijke motor die Bandit .. en hij heeft zijn naam mee. Zelf heb ik liever een customized Bandit dan een standaard Fazer. ![]() Dus maak er wat van zou ik zeggen. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:54 |
quote:Zie www.motoroccasion.nl Ongeveer wel ja dacht ik | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:57 |
quote:tis ook helemaal geen lelijke motor ![]() ![]() alleen niet mijn type motor ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:58 |
Pepijn zit nu gewoon de uitspraak van zn zoontje goed te praten hoor ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:58 |
Mooie avatar OPM! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:59 |
oja, laat maar. hij vond de jouwe de lelijkste ofzo toch? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:59 |
quote:thx! die ga ik 1,5 jaar bewaren ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:00 |
quote:Mag jij liegen. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01 |
quote:Ik vroeg alleen maar welke hij het mooiste vond .. had hij daarvoor gezegd zonder Riet en Makster in de buurt. Dus ik riep die gasten even terug .. gaat die kleine zo beginnen .. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:02 |
quote:hoezo? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:03 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:03 |
Wat vind je van de mijne ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:04 |
quote:vet ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:04 |
Nee.... het ging zo. "papa, weet je welke ik de mooiste vind? *Naar ZXR van Makster wijst* "en weet je welke ik het lompst vind?" *Naar Bandit wijst* Het is dat ie niet 10 jaar ouder was ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:04 |
quote:Nee, hij wilde een statement maken. ![]() > dat is de mooiste (Makster) > dat is de lelijkste (Riet) En we stonden bij Motoport, dus tussen 50 motofietsen kiest hij nou net deze 2 ... Hij wist echt niet dat die ene van Rietvaerder was. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:05 |
quote:Ja, hoezo? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:06 |
quote:1 ding weet je wel zeker als je zoiets zegt... je maakt er wel vrienden mee ![]() ![]() Dus als ie nou later geen vrienden heeft, weet je hoe het komt Pepijn ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:07 |
quote:Jouwe is toch mooier ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:08 |
quote:ach straks hebben we toch dezelfde motor ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:08 |
quote:Moet ik hier alles uitleggen .. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:09 |
Wie weet ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:09 |
quote:Ah, word het toch nog gezellig ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:10 |
quote: ![]() ![]() mazzel he ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:11 |
Hoe vind je deze OPM?![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:11 |
Nee, oude was beter ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:12 |
quote:zet ze eens naast elkaar? zie weinig verschil, of ben je te snel? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:13 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:15 |
je was idd te snel, en die oude is beter. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:15 |
Ik ben altijd te snel ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:17 |
Model: Honda CBR 900 RR Fireblade Year: 1998 Category: Sport Engine/transmission Displacement: 918.00 ccm (56.02 cubic inches) Engine type: In-line 4 Stroke: 4 HP (kW): 130.00 (94.9) @ 10500 Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 92.00 (9.4 / 67.9) @ 8500 Valves per cylinder: 4 Cooling system: Liquid Gears: 6 Transmission type/final drive: Chain Physical measures Weight (dry): 180.0 kg (396.8 pounds) Seat height (if adjustable, lowest setting): 810 mm (31.9 inches) Chassis/dimensions Front brake(s): Dual disc Rear brake(s): Single disc Speed/acceleration Top speed: 275.0 km/h (170.9 mph) | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:19 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:19 |
quote:open doel he ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:20 |
Idd ![]() Deze staat nu bovenaan mijn wenslijstje samen met de GSX-R600 ![]() Wil wel even kijken wat leuker en beter rijd! 600 of 900cc | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:20 |
quote:samen een proefrit doen, neemt 1 van ons 600 mee en de ander de 900. onderweg ff switchen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:22 |
Goed idee ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:24 |
Wat vind jij nu het mooiste aan die Blade? Ik het neusje, heeft erg mooie voorkant. Verder gewoon natuurlijk het model zelf, de kleur en de lijne ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:24 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:25 |
quote:vooral het neusje inderdaad en de totale lijn van het model. dat is iets wat mij toen ik net begon ook al erg aantrok ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:26 |
![]() WOW dit is ook een erg mooie kleurstelling! ![]() Enig idee hoe ''onze'' kleurstelling heet ![]() Edit: Wat zie ik daar.... een Viper demper ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:27 |
geen idee ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:31 |
Zou wel ergens de vinden zijn denk ik... CBR125R noem ik vanaf nu een GayBlade ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:34 |
quote:maar waar ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:35 |
Open een topic of MF ofzo, zitten zat Blade-freaks ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:37 |
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd. Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is. (opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes) | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:38 |
![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:39 |
quote: ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:39 |
quote:heheh ik kon het verwachten ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:40 |
quote: ![]() (ff riet zijn vinger kracht bij zetten) | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:41 |
quote: ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:42 |
quote:Hij is wel mooi hoor (maar niet zo mooi als een 2000 blade ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:42 |
je avatar: nice ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:43 |
Ja hè ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:44 |
quote:Dit is gewoon DE Blade... de rest is een slap aftreksel ervan ![]() Deze Blade ruleert over alle Blade's ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:47 |
quote:ben erg nieuwsgierig geworden dus de vraag is gelanceerd ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:48 |
Thx, ik hou het topic eens in de gaten vanavond! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:49 |
Volgens mij loopt het model van 1997 t/m 1999 ![]() Kan je ook nog effe vragen welk modeljaar het is enzo? En van welk modeljaar ''onze'' kleur is... en die blauwe ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:55 |
quote:model is van '98-'99 blademodellen zijn om de 2 jaar vernieuwd | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:56 |
en die blauwe ook? vind de 'onze' toch echt wel mooier. | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:58 |
hier staan de 900 blades op een rijtje: http://www.tmv.ch/archives/mytheCBR900/pagMYTHECBR900.htm 2000 model ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:59 |
Ja, die blauwe vind ik minstens net zo vet ![]() Mams vind de blauwe ook mooier ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:00 |
quote:97-er en 98-er staan er niet ![]() Oh, omdat het per 2 jaar gaat? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:00 |
je moeder hoeft er toch niet op te rijden? of betaalt ze mee ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:01 |
Ok dan weet ik het, 98-99 dus ![]() Maar ik wil graag de namen van de kleurschema's hebben... ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:01 |
in 2000 18 paarden erbij, en 10 kilo eraf! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:01 |
quote:Wie weet ![]() Ik moet ze in het echt naast elkaar zien... ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:02 |
quote:Het jaar 200? ![]() En 3000 euro erbij! ![]() Plus de 98 en 99-er is veel mooier ![]() Wat reed jij ook alweer? | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:02 |
quote:true, not true ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:03 |
quote:Honda is ver voor zijn tijd ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:03 |
quote: | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:08 |
![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:12 |
Ik zou het liefst nu al een Blade kopen ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:13 |
quote:Dan haal je hem uit Italie: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=301431 ¤5500 + ¤1200 voor BPM transport en kenteken = ¤6700 ja, ik rij zelf een ouwe gare kutbak ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:17 |
1200 euro BPM voor een Blade uit 98??!?! Never nooit niet.. Liever uit Duitsland dan ![]() | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:18 |
quote:kan ook | |
Yakult | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:19 |
650 euri bpm (blade van 48 maanden), maar jah, italie is een eindje rijden, ik reken het ruim met kenteken etc. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:23 |
Dit zijn anders ook coole fietsjes!![]() Zat gisteren een Thundercat bij Korteland staan.... uit 96 met 21000km, voor 4250 euro ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:24 |
wat vinden jullie van deze dan ipv een ZXR750 als volgende fiets?![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:25 |
OPM: Zin om eindje te rijden? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:25 |
Een CBR600?? Te tam! ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:26 |
quote:altijd ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:26 |
Zou ik naar jou komen ofzo.. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:26 |
quote:te tam? heeft 100 pk toch? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:27 |
Owja, maar komt er nogal saai uit zeg maar Maar als tussenstap is het wel ok > van ZXR400 naar CBR600 | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:27 |
quote:Ik zou gaan voor een kawasaki, zeker weten. Maar waarom eigenlijk een ZXR750 als ik vragen mag en geen ZX6R of ZX7R? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:27 |
quote:nu? je bent serieus? shit, ik moet over 20 min. weg ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:28 |
Ik ben eens serieus ja ![]() ![]() Ow, jammer ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:28 |
quote:die ZXR is meestal wat betaalbaarder ![]() waarom zo zeker van kawa dan? honda is toch 1 vd betere merken? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:29 |
quote:dat moet je er wel ff bij zetten ![]() ![]() quote:zeker!! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:30 |
CBR's willen nog weleens kapotte spanningsregelaars hebben of mankementen met de nokkenasketting(spanner).... maar goed, elk merk heeft wel iets | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:30 |
quote:saai? ow...proefrit wil ik zeker een keer maken. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:30 |
quote:Ghehe ![]() Ik kom wel een keer je huisje en je PS2 checken, ok ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:31 |
quote:das goed ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:31 |
quote:Nogal een lineaire vermogenafgifte zeg maar | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:32 |
quote:Ik vind een ZX7R veel mooier dan welke Honda dan ook. Veel Honda`s moeten het echt hebben van de kleurtjes en de stickertjes, terwijl ik een helemaal groene Kawa nog steed mooi vind. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:33 |
quote:ik zal het binnenkort missch wel merken. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:34 |
quote:mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:36 |
Die heeft een vriend van mij ![]() Pas kapoet gereden.... hij reed in een file en pats, stak voor zn neus een auto naar links naar rechts over ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:37 |
quote:Voor een beginner (no offence) zou het wel een pittige motor zijn hoor ![]() | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:37 |
quote:Tja, dat geld altijd he. Maar ja, een goed alternatief kan ik ook zo 1 2 3 niet bedenken. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:38 |
RF600? Thundercat (4000 - 5000 euro) ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:39 |
quote:ik ben ook een beginner, dus missch ervaar ik het wel niet als saai. in vergelijking met mijn zxr zal het wel meevallen toch? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:39 |
quote:yep, voorlopig wel. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:39 |
Dan zou hij aardig krachtiger aanvoelen ja. Maar is een Cat niks voor je dan? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:41 |
nah, ik wil geen half-naked bike of naked, voorlopig niet iig. supersport trekt mij gewoon het meest, de houding enzo. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:41 |
Zoals ik al zei, bij Korteland Motoren in Hardinxveld-Giessedam hier (hele goede zaak!) staat een Cat uit 96 met 21000km.... voor 4250 euro! Een rood/witte ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:41 |
quote:Ehh.. wat is een Thundercat dan ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:42 |
dacht die half-naked waren ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:42 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:43 |
doe es een link dan? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:44 |
Van? Hij staat nog niet op de site van Korteland www.kortelandmotoren.nl | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:44 |
korteland | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:46 |
dat stuur toch nog vrij hoog naar mijn idee. ik moet gaan, tot later he ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:48 |
![]() Had op de ZXR van Makster gestuurd bij de Holec bocht, maar vond hem erg zwaar te bocht insturen vergeleken met de Bandit terwijl ie toch veel lichter is ![]() Kan aan zijn vering liggen ofzo.... wat ik dus wil zeggen is dat de Thundercat net zo goed of beter dan de ZXR stuurt hoor ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:49 |
Hoi ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:53 |
Het is trouwens de Honda CBR 900 RR Fireblade Model SC 33 ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 19:49 |
quote:Soms lijkt een fiets zwaarder te sturen, maar het is een kwestie van gewenning. De zitpositie op de ZXR is ook heel anders, je gooit hem daardoor qua gevoel anders de bocht in. Bimota voelde eerst ook heel zwaar, en nu na al die kilometers ultralicht en controleerbaar. Nog nooit zo lekker op een motor gezeten. ![]() Morgen zijn er trouwens weer races in Rokanje. ![]() Details hoor ik nog vanavond of morgenochtend. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:03 |
quote:thx ![]() | |
PatrickM | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:16 |
quote:De details => http://www.rockanje-classic.nl/ | |
Gerako | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:20 |
quote:Lijkt me wel een keer mooi om te zien, jammer dat het weer zo`n pokke eind weg is voor mij. | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:23 |
Morgen hebben we een regionale tourtocht van de Brandweer ZHZ... van mn pa's werk dus ![]() Dus kan ik morgen niet ![]() Pepijn: De ZX7R stuurde veel lichter dan de Bandit.. (logisch), zou denken dat de ZXR400 nog lichter zou moeten sturen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:27 |
quote:Hoogstens 20 minuten hier. ![]() quote:Tja, banden zijn heel belangerijk .. Continental aan het gaaaaas. ![]() Maar een motor met een sportieve zitpositie rijdt in eerste instantie wat zwaarder qua gevoel. Dus ik denk dat als je op de ZX7R zou stappen (met ook meer ervaring nu) dat je het ook zou merken. Misschien dat Gerako er nog iets aan toe te voegen heeft?? | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:47 |
Wow ![]() Wat een hoop pagina's al weer! Net ff een stukje wezen rijden. ff naar motoport Leek. Stond een mooie ZX7R (voor veel te veel) ![]() Op de weg terug, bijna thuis, hebben we een sluis liggen. Met aan weerszijden een brug. Als ik naar huis rijd, kom ik haaks op het kanaal aanrijden. Als ik met de auto ben ga ik vóór het kanaal links en als in met de motor ben óver het kanaal links want daar ligt een superbocht ![]() En maar hopen dat beide bruggen aan weerszijde van de sluis open zijn. Of dicht. Ti's maar hoe je het bekijkt. Maar nu gebeurde er dus hetgene waar ik altijd bang voor ben met de ZX9R. Te veel power ![]() Ik duik die bocht in, geef wat gas bij en ga lekker liggen. ![]() Trek het gas nog wat verder open en........ Daar ging mijn achterwiel!!! ![]() Ik schrik me lam!!! Ga ik opeens vól driftend die bocht door. Ik moest zo ongeveer tegensturen ![]() Was best gaaf!!! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:00 |
Lekker he ![]() ![]() Dat is dus het gevaar als je zonder ervaring op zo'n ding begint (bedoel ik niet jou mee) ![]() Maar wel lekker he zo'n adrenaline stoot. Heb ik nou nooit met de Bandit ![]() ![]() Waren je banden wel eerst goed warm gereden? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:02 |
quote:Hmm zit iets in ![]() | |
Miyagi | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:04 |
quote:Voor mooie CBR's moet je eens bij Ten Kate Motoren (van het raceteam) in Nieuwleusen gaan kijken. Daar kun je heel wat laten doen aan een CBR voor wenag.. er staat bijv. een 5cm verlaagde CBR voor een catalogusprijsje.. http://www.tenkatemotoren.nl/index.html ps. Wat gaat het worden volgens jullie op Le Mans.. ik ga weer voor Rossi maar ik las hier ergens dat Biaggi een zeer goede tijd had neergezet.. greetings, Miyagi-san | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:04 |
Na 80 kilometer zijn ze toch wel aardig warm dacht ik zo! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:06 |
Lijkt mij ook! ![]() Welke banden heb je ? | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:06 |
quote:En jij bent ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:07 |
quote:Metzeler Sportec M1 | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:18 |
quote:Vorig jaar met die vergelijking op het circuit tussen Christian Albers en Jurgen konden ze op de datalogger duidelijk zien dat de autocoreur veel bruter gas gaf dan de motorcoureur. Jurgen had ontelbare standen van het gashandle, en ook rustig opbouwend de bocht uit. Christina ging gewoon vol op het gas .. makkelijk hoor racen in een auto. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:30 |
quote:Hmm.. geen ervaring mee | |
Miyagi | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:58 |
quote:een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:00 |
Oh, ok ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:01 |
quote:Wat doe jij hier op fok ouwe man! | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:02 |
![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:06 |
quote:Waar in het Noorden? Hier in Grûnn zit namelijk een 32 jarige Kawa lover! | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:08 |
quote:En jij moet oppassen! Ouwe L#%! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:08 |
quote:Waar moet ik voor oppassen. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:09 |
Je bent een maand ouder dan ik ben! | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:09 |
quote: ![]() | |
ZX9R | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:11 |
Top-Gear is back on! | |
Patrick281 | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:12 |
quote:Ik hoopte dat hij het eerder zag dan dat jij reageerde. ![]() ![]() ![]() [ Bericht 21% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 22:20:48 ] | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:27 |
quote:hoi ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:31 |
quote:Waar? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:38 |
quote: quote:ouwelullenrel ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 14 mei 2004 @ 23:14 |
Wij hebben de mooiste avatar, OPM ![]() | |
ZX9R | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:05 |
quote: ![]() | |
ZX9R | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:09 |
Tnx voor de kick Pepijn! | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:24 |
quote:Voor het eerst dat er een post van mij verwijderd is .. maar ja was een avond en een nacht effectief. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:54 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:22 |
quote:Volgens mij heb je een goed bod op marktplaats gehad op 10 Mei .. of is dat niet goed genoeg. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:25 |
quote:zeker wel maar ik heb hem een mail gestuurd en hij reageert er niet op. | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:54 |
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan? 2-takt 250cc supersport 4-takt 600cc supersport 2-takt 250cc off-road met kenteken 4-takt 600 tot 1200 cc naked bike ??? | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:25 |
quote:Nu ik zelf de scooter verkocht heb zie ik inderdaad ook allemaal motoren onder de 3.000 die toch ook wel lekker zijn: Kawasaki ZZR-660 om er maar 1 te noemen. Maar ja als jij zegt 5.000 Km per jaar heb je meer fun met die 2-takt supersport. ![]() ![]() Maar ik denk dat jij eerder die off-road doet.. ![]() | |
generalist | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:25 |
quote:5000 km/jr op een off-road lijkt me niet lekker rijden, anders zou ik zeker weten voor de off-road gaan. in deze denk ik niet dat je voor 3000EUR een behoorlijke 600cc supersport kan scoren. Dus, blijft in mijn optiek alleen de 2takt 250cc over. Een 600-1200cc naked is leuk, maar een lichte supersport is leuker | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:26 |
quote: ![]() ![]() oja, ff antwoord geven ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 15-05-2004 11:31:40 ] | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:30 |
quote:Het is maar voor erbij ![]() Mijn absolute droom is een BMW K1200LT (sorry jongens ![]() Maar het is wel leuk om nog een speleding ernaast te hebben om lekker mee te kunnen 'knallen' en handig voor als er een motor voor onderhoud weg moet, heb ik altijd nog reserve ![]() en oja, mark the date (na 23 mei 2005, dan krijg ik voor een heel jaar winstuitkering en vakantiegeld..., dit jaar gaat het allemaal naar moeders toe (die heeft even voor bank gespeeld bij mijn beemer ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:05 |
quote:Nee, alleen maar totdat ik hem heb en na een week weer de volgende wil. ![]() ..maar het mag ook een nieuwe vriendin zijn hoor... ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Patrick281 op 15-05-2004 12:13:18 ] | |
Gerako | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:18 |
quote:Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW. ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:23 |
quote:Maar dat trek ik dan wel weer recht als ik op de beemer naar Spanje ga ofzo ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:37 |
quote:PatM heeft ooit gegezegd dat hij niet zo idioot sportief met een motor wil rijden .. dus een RS250 of RGV250... ![]() Ik denk zelf dat hij het nog moet ontdekken hoe leuk het is. ![]() ![]() Ik ga zo naar Rokanje. ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:08 |
quote:Ik hou ook wel een beetje van sporten hoor ![]() Alleen niet zo extreem ![]() ![]() Maar ik denk dus serieus aan een RS 250... supersportief en relatief veel power (70 pk op 141 kg) en 2e hands niet al te duur.... | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:27 |
Nog een klein half uurtje en ik heb muziek uit mijn motor (en dan bedoel ik niet van de motor of uit/inlaat ![]() ![]() Als het klaar is zal ik het resultaat op film vastleggen en hier neer kwakken... Dus zet een doos tissues maar naast de comp om dalijk een ontroerend moment mee te maken ![]() | |
Miyagi | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:28 |
quote:Fok is toch 'Foar olde knarren' ? ![]() | |
Miyagi | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:33 |
quote:ik zag het, jammer genoeg ( ? ) ben ik dan op vakantie ![]() nog iemand voorspellingen voor Le Mans morgen ? | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:37 |
Ja, het zou wel hard gaan | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:48 |
quote:had ik op me scooter ook, autoradio met versterker in de buddyseat en blazen maar...nu hoeft het voor mij niet meer, doe mij het (standaard ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:58 |
![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:39 |
Luxe moet zijn ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:47 |
quote:deze hoop ik.. en deze voorspel ik. | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:52 |
Pepijn, check het Meet topic es ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:59 |
quote:Omdat jij het zegt. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:02 |
Jongens misschien dat jullie iets weten, we kregen net een telefoontje van de baas van mijn vriendin, die is vandaag 25 jaar getrouwd en zou een groot feest geven waar wij ook naar toe zouden gaan. Hij belde op om het af te blazen aangezien zijn broer een ongeluk heeft gehad/verongelukt is. Het enige dat hij er bij zei is dat het of bij Zaltbommel is gebeurd of bij de Bilt. Auto of motor wist hij niet. Weten jullie waar ik iets kan vinden hierover? Er zal toch wel een (nieuws) site zijn die dit soort dingen meldt? Wij weten niet precies wat er gebeurt is en of zijn broer nu nog wel of niet leeft, we gaan er morgen naar toe en het is wel makkelijk om te weten of we ze nu moeten condoleren of sterkte met het herstel van zijn broer moeten wensen. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:08 |
koel ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:08 |
Wat vind jij ervan.. van het tempo, check meet topic OPM! | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:11 |
ik gok zo dat er regelmatig 2 groepjes zullen ontstaan ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:13 |
quote:Geen idee .. quote:Jij kan er 3 van maken hoor. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:14 |
quote:no way ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:15 |
quote:Bij wie ga je ? | |
hollander172 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:16 |
quote:1 ervan is al bezet he? 'T is maar dat je het weet. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:17 |
Ik heb net een battle gehad met een GSX-R1000. Bi bleef perfect aan het achterwiel kleven en haalde uiteindelijk in. Dat vond hij niet zo leuk want toen ik de snelheid liet zakken van 200 naar 120 kwam hij op dezelfde baan op het achterwiel voorbij met 120 km/u dus! ![]() ![]() quote:Beetje bezitterig.. ![]() Kan me al een andere keer nog herinneren dat ik niet op blond mocht vallen o.i.d. | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:20 |
quote: quote:Heet van de naald .. zal wel een faker zijn. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:24 |
quote:Neuh valt mee. Overigens is ze niet blond maar ben ik blond zoals je zelf gezien hebt. Daarom zei ik dat, nou heb ik niet het idee dat je vaak "achter" me zal zitten maar hey, just in case. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:32 |
quote:bij de wachtende ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:33 |
Bij de minder snelle groep dus? Hmm.. harde kern hè ![]() ![]() PS: wie wilt er wel bij de ''snelle'' groep? Straks rijd ik in mn 1tje ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:33 |
quote:nope, bij de groep die steeds op de andere wacht ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:34 |
Oww.. zo ![]() Hmm, ik vond het tempo van laatst wel lekker eigenlijk. Wie vond het te snel gaan? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:35 |
quote:tempo was goed. koekwaus ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:36 |
![]() ![]() Ben je toch een figuur he ![]() Lmd dat we gewoon op de minder snelle wachten... op jou en Hollander dus ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:39 |
quote:beetje lol hebben toch ![]() quote:is goed hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:40 |
quote:ok, geen zin dan ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:41 |
Owja.. sorry.. foutje ![]() Ff kijken wie er allemaal meegaan... misschien kan ik wel 2 groepjes maken... als jullie dat willen ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:41 |
Oke, hier het beloofde filmpje ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:42 |
quote:mijn scooter klonk beter ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:44 |
Alhoewel.... er gaan er niet zoveel mee eigenlijk he? ![]() Zou zeggen Rustig groepje: -PatrickM -Hollander179 -Patrick281 en ondeugend Sneller groepje: -Rietvaerder -Gerako -OPM -ZX9R Waar plaatsen we Bandit 600 N ![]() Als je het er niet mee eens bent zeg maar ![]() En of het jullie sowieso een goede idee lijkt om 2 groepjes te maken... | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:45 |
quote:Moet ik hem nou onder het mapje "Bikes" opslaan of onder het mapje "Crap" ? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:48 |
quote:je vergeet dat Cynix nog mee gaat en Generalist en Mr. Mooky zouden ook nog van zich laten horen hier, volgens pepijn. quote:Bandit voorlopig bij de snelle denk ik, hij reed (wel op rechte stukken nog) aardig door die zondag. | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:48 |
quote:Ja, euh, ik moet het met standaard materiaal doen ![]() Zijn bovendien ook maar ienieminie speakertjes die er op zitten... en voor zulke speakertjes (en radio) komt er best een lekker muziekje uit ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:49 |
Hee PatM cool filmpje hoor! Eeg grappig ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:49 |
heeft iemand trouwens mailadres of telefoonnummer van Superfour? zou leuk zijn als hij ook meegaat! of kon hij niet? al lang niks meer gehoord van em... | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:49 |
Owja, Cynix gaat ook mee. Bij de snellere groep lijkt me. | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:49 |
quote: ![]() Mail het effe naar je. | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:50 |
quote:Onder het mapje "RARITEITEN" ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:50 |
quote:check de ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:52 |
ik krijg elke keer op me flikker omdat 'me motorvriendjes mijn topic kicken' ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:52 |
quote:ok, zal em ff mailen. | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:54 |
quote:eea moet nog weg gewerkt worden (zwarte isolatie tape was op ![]() Wat overigens wel cool is, is dat ik een versterkte antenne in mijn kuip heb geplakt. Je ziet geen lelijke spriet (je ziet helemaal niets, aangezien het onder me koplamp zit aan de binnenkant van mijn kuip), maar je hoort wel superieure radio-ontvangst ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:54 |
quote:Die lui zijn gewoon jaloers op ons. Gewoon effe een burnout op zn rug ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:55 |
quote:Is wel leuk.. maar ik luister toch liever naar het geluid van de Bandit ![]() Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je je oor op de tank moet leggen om te horen of je BMW nog loopt ![]() ![]() Neh.. op een motor hoort geen radio vind ik ![]() ![]() Enne, die LT is echt een bakbeest ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:57 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:00 |
Jaja OPM... het is wat. | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:01 |
quote:Ja ik wist dat er iets was dat zij nou niet niet blond was. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:02 |
quote:Hij belde net gelijk na het bod. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:02 |
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaal ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:03 |
quote: ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:04 |
quote:Bij jou komt er mooi geluid uit, uit een beemer is het redelijk monotoom gebrom, en hoe harder je gaat, hoe harder die brom. Totaal niet spannend dus ![]() quote: ![]() quote:Op de meeste motoren niet nee. Alleen eigenlijk op motoren als de K75RT/K100LT/RT/K1100LT/K1200LT/R1100RT/R1150RT/ST1100/ST1300/Goldwing/FJR1300 en dergelijke quote:Welke LT? K1200LT? Die is iid van de afmeting Goldwing (is ook de directe concurrent van) | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:04 |
Idd, vind je dat nou echt mooi? ![]() Dacht in t begin dat jij echt van de sportafdeling was ![]() | |
hollander172 | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06 |
quote:Waarom twee groepjes? Dan kan ik net zo goed niet naar Drenthe komen...... We gaan toch als 1 groep rijden? ![]() Enne, vergeet Quincy even niet, zij houdt mijn buddy warm tijdens de rit. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06 |
Ik had net een double date in Rokanje ![]() Bij de motorraces zaten 2 blondines te wachtenop een terasje totdat ik er aan zou komen. ![]() Heb er alleen 2 uur over gedaan om het cafe te vinden .. ben 3 keer helemaal rond het circuit gelopen. Nou ja nog een half uurtje zitten kleppen, en toen moest ik weg 18:00 bij mijn ouders zijn. .. ze zouden vanavond nog even op de MSN komen. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06 |
quote:Ok, 1 groep... was maar een idee hoor. Waarom zou je trouwens dan niet hoeven te komen ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:07 |
quote:Ik zie me als volgende motor voorlopig ook eerder op een BMW K1200GT zitten (al was het alleen maar omdat het al 6000 euro scheelt met een K1200LT ![]() ![]() Maar dat neemt niet weg dat ik de K1200LT gewoon een enorm gaaf ding vind ![]() | |
PatrickM | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:07 |
vol |