FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Fok Motorclub [SC deel 20]
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:53
Hier verder dames
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 11:54
Tering das snel!!

Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??

Helaas ZX9R, te vroeg.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:54
OPM:

DIT verhaal bedoel ik:
quote:
Gisteren top uitgetest met kleiner tandwiel voor..... top blijft hetzelfde maar trekt er dus makkerlijker heen, dus met wind tegen enzo ligt de top iets hoger, in praktijk dus ietsje hoger maar in theorie hetzelfde alleen met meer toeren.....

Mensen kijken me nu wel aan als ik voorbij kom Gisteren 150km/h..... bij 150km/h draait 9000rpm Bij de 140 8500rpm...

Dus als de begrenzers er straks uit zijn zal de top wel stukje lager liggen

Nu niet, want, hij kwam nooit tot zijn max. toeren, bleef altijd hangen bij 8000rpm ofzo, redline zit bij 12000, dus als de begrenzers eruit zullen zijn zou hij dus tot de 12000rpm kunnen gaan Wat ongeveer gelijk is aan 210km/h op de teller.. met originele vertanding dus.

Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding

Maar trekt echt harder Is de moeite waard...
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 11:55
Ik had hem al doorgestreept!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:55
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!

Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??

Helaas ZX9R, te vroeg.
Tuurlijk...

180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zijn er megamooi uit
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 11:56
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Ik had hem al doorgestreept!
Ik zag het.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 11:56
quote:
Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding
Dan rijd ik nog maar in z'n 3.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 11:57
test
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:58
Zonder begrenzing bedoel ik dan he... nu ligt de top met normale wind op 160 teller, Tja... Jij hebt ook wat meer pk's en minder gewicht..
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 11:58
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tuurlijk...

180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zijn er megamooi uit
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:58
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
test
test
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 11:58
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:

[..]

Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Mooier dan een Mille

Tja, Ik ken niemand met dit model Fireblade, kan ook aan mijn beperkte vriendenkring liggen

Ik vind het gewoon het mooiste model Fireblade..
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 11:59
Ik snap er weinig van.
Sinds vanochtend 1984 posts en nu pas 1991?
Ik dacht dat ik iets meer gepost had.
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 12:00
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mooier dan een Mille

Tja, Ik ken niemand met dit model Fireblade, kan ook aan mijn beperkte vriendenkring liggen

Ik vind het gewoon het mooiste model Fireblade..
Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:00
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:

[..]

Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Ik loop er ook niet echt warm voor!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef Gerako het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik. [afbeelding]
Lekker boeiend.

Ik zie ze minder rijden dan Mille's iig... die zijn nou ook niet echt origineel meer hoor.

En tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik loop er ook niet echt warm voor!
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:03
En anderen rijden op een Bandit
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:03
Jeps, zolang het maar Japans is
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:03
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
En anderen rijden op een Bandit
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:05
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!
Bijna net zo snel als een Blade
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 12:05
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

Ik zie ze minder rijden dan Mille's iig... die zijn nou ook niet echt origineel meer hoor.

En tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak
Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig)
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:06
Dat is niet jouw vinger
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:07
Weet ik!
Maar ik vind hem wel leuk!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Gerako het volgende:

[..]

Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig)
Hier niet iig.

Om heel eerlijk te zijn kan ik het me niet herrineren deze Blade in het wild te zijn tegenkomen.. misschien als ik er op ga letten

Maar idd, gelukkig verschillen de smaken! Zelf zou ik niet zo gauw een R6 kopen omdat je die idd wel heel veel zie rijden....

Zelfde verhaal is met de Fazer600, was de beste verkochte motor van 2000 ofzo, maar om nou te zeggen dat ik die veel zie rijden... Nu wel, maar in dat bewuste jaar niet dus..
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:09
En een Gixxer?
Die zie je pas veel!
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 12:09
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:

[..]

Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:10
Daar heb je idd een punt! Maar R6-jes nog meer Hier tenminste...

Komt ook bij dat ik een R6 niet zo bijzonder vind, GSX-R600 vind ik echt mooi, dus ja, dan wil ik hem wel
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:10
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ach, alleen echte rijders snappen dat de 98-er Blade gewoon erg mooi is (OPM waar ben je nou?? )
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:11
Ik vind het alleen jammer dat bijna alle Gixxers in het blauw-wit zijn.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:11
Ze moeten idd geel/zwart zijn (2001)
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 12:12
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ach, alleen echte rijders snappen dat de 98-er Blade gewoon erg mooi is (OPM waar ben je nou?? )
Alleen mensen met een bepaalde smaak vinden een Blade echt mooi. Valt niks aan te snappen.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:15
Niet zo serieus erop in gaan
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 12:18
Blade 929 vind ik de mooiste ('00-'01) en dan een zwarte
'98-'99 model is toch veel te rond?
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 12:18
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo serieus erop in gaan
Sorry ik liet me gaan...
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 12:21
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:12 schreef Gerako het volgende:

[..]

Alleen mensen met een bepaalde smaak vinden een Blade echt mooi. Valt niks aan te snappen.
Als het automobilisten waren: CRX types ..

Een maat van mij heeft pas zijn MuZ verkocht omdat zijn vriendin in Duitsland woont .. en met zo'n 1 pitter was het toch wel wat ver..
quote:
No way dat ik een Fireblade zou kopen!!!! Ook al is dat de beste motor..
Dus nu heeft'ie een Triumph ..
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:21
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als het automobilisten waren: CRX types ..
Whehehe
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:24
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Als het automobilisten waren: CRX types ..
Pepijn, ook voor jou hebben ze gips....

Heb weleens meer van die gasten gehad die zulke uitspraken deden, werken nu halve dagen..

ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 12:25
Met gips om je poot kun je ook motor rijden!
Schakelt alleen wat lastiger.
Je gipsen poot onder het pookje plaatsen en dan het been optillen
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 12:34
Wie zegt dat het om een been gaat?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 12:42
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk...

180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zien er megamooi uit
dat van die 180 kg droog wist ik niet eens plus een Fireblade, en dan dit model helemaal is gewoon te mooi mooie kleurstelling, mooie lijnen!
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 12:57
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:05 schreef Gerako het volgende:
maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van.
ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.

oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest.
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 13:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.

oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest.
Wijs eens aan als je wilt, kuipdelen is er maar 1 volgens mij en de cockpit wordt tenminste nog bedekt, bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.

Detail die ik bedoel zijn bijvoorbeeld de bevestiging van de spiegels, de manier van bevestigen van de achterremklauw, de bouw van de achterbrug en het mechanisme voor het stellen van de ketting.



[ Bericht 1% gewijzigd door Gerako op 14-05-2004 13:19:01 ]
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 13:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens. wat mij vooral opviel bij jouw Mille was dat er (te) veel zwarte hard-plastic gebruikt is, denk aan de behuizing van het achterlicht, kentekenplaathouder, bepaalde (kleine) kuip- en cockpitdelen.

oogt wat mij betreft een beetje goedkoop. als ze ipv dat plastic gewoon alu hadden gebruikt en meegespoten in de juiste kleuren was wat netter geweest.
Nou ben je echt spijkers op laag water aan het zoeken .. is dit echt een mening...
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 13:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
Bij mij ook.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 13:10
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:

bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
Daarom heb ik een donker kuipruitje.
Kijk je ook niet op de bedrading. Dat vind ik idd erg lelijk bij de jappen.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 13:25
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:

[..]

Wijs eens aan als je wilt, kuipdelen is er maar 1 volgens mij en de cockpit wordt tenminste nog bedekt, bij veel Jappen kijk je zo naar de bedrading.
wat ik zei, ik noemde toch een aantal dingen op. dat van die bedrading is idd erg lelijk.
quote:
Detail die ik bedoel zijn bijvoorbeeld de bevestiging van de spiegels, de manier van bevestigen van de achterremklauw, de bouw van de achterbrug en het mechanisme voor het stellen van de ketting.

[afbeelding]
dat soort details zijn typisch itailaans en very nice idd. (dus ja, ben het er wel mee eens itt wat ik eerder zei)

en nee, het gaat niet om spijkers, dit was gewoon wat mij opviel tijdens de meet. ik houd gewoon niet van het gebruik van zwart plastic. dat zie je ook vaak bij auto's als bumper.

vandaar dat ik als 1e die lelijke roosters heb vervangen enkentekenplaathouder van mijn zxr wilde vervangen, samen met het spatbordje van mijn achterwiel. ik vind dat het echt te goedkoop eruit zien.
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 13:29
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik houd gewoon niet van het gebruik van zwart plastic. dat zie je ook vaak bij auto's als bumper.
Goh ik wilde eerst posten dat je mening wel een hoog autovisie gehalte had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 13:37:40 ]
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 13:31
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Goh ik wilde eerst posten dat je mening wel een hoog autovisie gehalt had.
tja, het is hetzelfde materiaal en het is gewoon lelijk. verder is die Mille echt maar ik zou die dingen vervangen.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 13:33
kijk, het is niet om die Mille af te kraken ofzo of om iets zoeken zodat ik iets als weerwoord heb (Blade-discussie) maar voorbeeldje:


ik kan er gewoon niet bij dat ze geen nettere oplossing konden vinden hiervoor.

maarja, das mho. ik had dit zsm vervangen (of gespoten), net als de achterlichtbehuizing.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 13:41
Ik vind dat juis heel mooi dat matte.
Maar dat is persoonlijk.
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 13:42
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kijk, het is niet om die Mille af te kraken ofzo of om iets zoeken zodat ik iets als weerwoord heb (Blade-discussie) maar voorbeeldje:
[afbeelding]

ik kan er gewoon niet bij dat ze geen nettere oplossing konden vinden hiervoor.

maarja, das mho. ik had dit zsm vervangen (of gespoten), net als de achterlichtbehuizing.
vervangen voor carbon
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 13:42
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Gerako het volgende:
het mechanisme voor het stellen van de ketting.
Nog niet eens zo'n heel groot lijstje.

Mijn ZX-10 uit 1989 had al excenters voor het stellen van de ketting .. echt ideaal.
Verstellen aan 1 kant voor beide zijden tegelijkertijd.
Helaas maken ze het zo niet meer .. te duur.

Bij de meeste motoren is het echt zwaar pet met afstellen.
Volgens mij loopt mijn achterbrugband ook nog steeds niet goed.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 13:45
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:42 schreef Yakult het volgende:

[..]

vervangen voor carbon
[afbeelding]
juist dat ziet er veel beter uit. gelukkig valt er over smaak niet te twisten

plus is de kans erg groot dat ik ooit een Mille ga rijden, is het niet voor het design of geluid danwel voor het koppel
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 13:49
Alle motorfietsen zouden een cardan moeten hebben.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 14:24
Deze moeten jullie doorlezen
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 14:50
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:24 schreef ZX9R het volgende:
Deze moeten jullie doorlezen
Die is goed op de hak genomen, maar zo zie ik wel meer topics voorbijkomen hoor.
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 15:19
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:42 schreef Yakult het volgende:

[..]

vervangen voor carbon
[afbeelding]
Staat ook op mijn verlanglijstje, maar alleen de afdekkap van de cockpit bijvoorbeeld kost al ruim 200 euro. TWEEHONDERD, dus misschien kunnen jullie begrijpen dat ik daar nog even mee wacht, evenals die zijkap.

Toch zou ik die zijkappen niet spuiten, ik zou er geen betere kleur voor kunnen bedenken. Stel dat je ze grijs wil spuiten, dan zou dat er niet mooi uitzien omdat het ruw plastic is.
Stickers kunnen er ook niet op want die laten los omdat het te warm wordt daar.
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 15:24
quote:
Biaggi up earliest in morning practice
Report, 14/05/04

Max Biaggi set the quickest time in the first free practice to establish early superiority at the Grand Prix Polini de France, the new track surface aiding the Italian on his way to a best lap of 1’35.200, just under the pole time set here last season by Valentino Rossi. In an intriguing battle for the psychological edge in the morning session, Biaggi snatched top spot from former team-mate Carlos Checa, with Nicky Hayden also moving above the Spaniard into second place during an entertaining finale.
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 16:00
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen:
Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK!
Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,-

Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen:
Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK!
Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,-

Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes.
logisch, dat is een hoop geld. maar het ging erom dat dat lelijk materiaal was.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:05
Whehe... zeikerds !

Leuk, net een eindje rijden.... zitten er plotseling 2 scootahs voor me, vervolgens zitten ze hele tijd in dr spiegels te kijken en dan plotseling zet de ene breezah zijn scootah op zijn achterwiel

Hij kon het wel aardig moet ik zeggen.... denk 4km ofzo achter elkaar.... dus komt ie neer, kijkt ie achterom, steek mn duim op en het kindje was weer helemaal blij.....

Toen had ik er genoeg van en trapte hem 2 versnellingen terug en haalde ze in met 9000rpm ofzo
Vonden ze mooi hoor!

Toen weer ingehouden en toen zaten ze (te dicht om een stoppie te maken, hoerejong ) weer achter me
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:23
In 9/1993-12/1993 had ik dit apparaat en werd er door een scooter gewoon uitgetrokken..

12/94 de RGV, 07/94 een GSX-600F, en 08/94 alweer een ZX-10.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 16:35:06 ]
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:24
Wie koopt er dan ook zoiets, had je beter een CRX kunnen halen
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:27
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie koopt er dan ook zoiets, had je beter een CRX kunnen halen
Die waren toen nog onbetaalbaar, en ik wilde een nieuwe motor rijden .. 4.300 gulden ..denk ik.
Het was wel een 350 cc 2 takt.. best plezier mee gehad.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:29
Praatjes... :

(Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier )
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:32
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Praatjes... :

(Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier )
Tja tis de leeftijd .. dan wil je nog stoer zijn en "vermeend"eergevoel hoog houden.

*denkt dat het tijd is om ook carbon knokkel handschoenen te kopen*
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:33
Vind het plotseling helemaal niet vreemd dat die kleine van je zulke foute tekst uitkraamd...
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:35
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind het plotseling helemaal niet vreemd dat die kleine van je zulke foute tekst uitkraamd...
Dat zijn nou juist de leuke momenten.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:36
Ik vond er niks aan.
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:38
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond er niks aan.
Daar heb je daar eergevoel weer. Of is het zelfvertrouwen.
Als je zelf maar tevreden bent met je motor toch? Mij maakt het geen reet uit wat iemand rijdt. En zoals jij met die Bandit om kan gaan.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:38
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
(Ja die opmerking van je met je CRX-type zit hoog hoor, hier )
plus snapte ik hem niet behalve dat het allebei Honda's zijn
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:38
Ok Pepijn, maar ik hou je in de gaten
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:39
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

plus snapte ik hem niet behalve dat het allebei Honda's zijn
Hij is toch vaag..

Jaja, die Pepijn maakt wel vrienden hier !
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:40
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

plus snapte ik hem niet behalve dat het allebei Honda's zijn
Ik denk alle anderen wel. Polletje zetten.
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 16:40
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
Ben net even naar MotoPort geweest voor de prijzen van de carbon onderdelen:
Die zijkappen kosten in carbon: ¤ 254,- PER STUK!
Dat kapje boven de tellers kost ¤ 342,-

Dat is dus de reden waarom ik nog even wacht met de aanschaf van die dingetjes.
katsjing 850 pleuro's! mooi deze kappen laten zitten (zo lelijk zijn ze niet )
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:42
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk alle anderen wel. Polletje zetten.
ach ga toch fietsen
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:46
Wist je dat niet van die 180kg OPM? Lekker licht!
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:49
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist je dat niet van die 180kg OPM? Lekker licht!
nope, maarre reden te meer om geld opzij te leggen.

hoeveel moeten ze nu opbrengen? 6-7.000 euro ofzo?
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 16:49
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hij is toch vaag..

Jaja, die Pepijn maakt wel vrienden hier !
Niet om te slijmen ..
Ik vind het zelf helemaal geen lelijke motor die Bandit .. en hij heeft zijn naam mee.
Zelf heb ik liever een customized Bandit dan een standaard Fazer.
Dus maak er wat van zou ik zeggen.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:54
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nope, maarre reden te meer om geld opzij te leggen.

hoeveel moeten ze nu opbrengen? 6-7.000 euro ofzo?
Zie www.motoroccasion.nl

Ongeveer wel ja dacht ik
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:57
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Niet om te slijmen ..
Ik vind het zelf helemaal geen lelijke motor die Bandit .. en hij heeft zijn naam mee.
Zelf heb ik liever een customized Bandit dan een standaard Fazer.
Dus maak er wat van zou ik zeggen.
tis ook helemaal geen lelijke motor vooral als je van achteren ziet hoe de rijder erop zit ziet er strak uit.

alleen niet mijn type motor
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:58
Pepijn zit nu gewoon de uitspraak van zn zoontje goed te praten hoor
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 16:58
Mooie avatar OPM!
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:59
wat heeft ie gezegd dan?

oja, laat maar. hij vond de jouwe de lelijkste ofzo toch?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 16:59
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie avatar OPM!
thx! die ga ik 1,5 jaar bewaren
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 17:00
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

thx! die ga ik 1,5 jaar bewaren
Mag jij liegen.
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heeft ie gezegd dan?

oja, laat maar. hij vond de jouwe de lelijkste ofzo toch?
Ik vroeg alleen maar welke hij het mooiste vond .. had hij daarvoor gezegd zonder Riet en Makster in de buurt. Dus ik riep die gasten even terug .. gaat die kleine zo beginnen ..
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
Mag jij liegen.
hoezo?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:03
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik vroeg alleen maar welke hij het mooiste vond .. had hij daarvoor gezegd zonder Riet en Makster in de buurt. Dus ik riep die gasten even terug .. gaat die kleine zo beginnen ..
mooi he kinderen, altijd eerlijk.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:03
Wat vind je van de mijne
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:04
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vind je van de mijne
vet ik zat nog te twijfelen om die te nemen
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:04
Nee.... het ging zo.

"papa, weet je welke ik de mooiste vind? *Naar ZXR van Makster wijst*

"en weet je welke ik het lompst vind?" *Naar Bandit wijst*

Het is dat ie niet 10 jaar ouder was
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 17:04
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mooi he kinderen, altijd eerlijk.
Nee, hij wilde een statement maken. Keek amper naar wat het was .. snelle beweging:
> dat is de mooiste (Makster) > dat is de lelijkste (Riet)
En we stonden bij Motoport, dus tussen 50 motofietsen kiest hij nou net deze 2 ...
Hij wist echt niet dat die ene van Rietvaerder was.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:05
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoezo?
Ja, hoezo?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nee, hij wilde een statement maken. Keek amper naar wat het was .. snelle beweging:
> dat is de mooiste (Makster) > dat is de lelijkste [b]LOMPSTE[/s] (Riet)
En we stonden bij Motoport, dus tussen 50 motofietsen kiest hij nou net deze 2 ...
1 ding weet je wel zeker als je zoiets zegt... je maakt er wel vrienden mee

Dus als ie nou later geen vrienden heeft, weet je hoe het komt Pepijn
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:07
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

vet ik zat nog te twijfelen om die te nemen
Jouwe is toch mooier
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jouwe is toch mooier
ach straks hebben we toch dezelfde motor
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 17:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja, hoezo?
Moet ik hier alles uitleggen .. Ik ga lekker sporten, tot later. Werktijd is over.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:09
Wie weet
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:09
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Moet ik hier alles uitleggen .. Ik ga lekker sporten, tot later. Werktijd is over.
Ah, word het toch nog gezellig

One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:10
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ik hier alles uitleggen .. Ik ga lekker sporten, tot later. Werktijd is over.
als jij vaag bent wel

mazzel he
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:11
Hoe vind je deze OPM?

Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:11
Nee, oude was beter Ff switchen
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:12
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe vind je deze OPM?

[afbeelding]
zet ze eens naast elkaar? zie weinig verschil, of ben je te snel?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:13
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:15
je was idd te snel, en die oude is beter.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:15
Ik ben altijd te snel
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:17
Model: Honda CBR 900 RR Fireblade
Year: 1998
Category: Sport
Engine/transmission
Displacement: 918.00 ccm (56.02 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 130.00 (94.9) @ 10500
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 92.00 (9.4 / 67.9) @ 8500
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 180.0 kg (396.8 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 810 mm (31.9 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 275.0 km/h (170.9 mph)
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:19
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:19
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben altijd te snel
open doel he
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:20
Idd

Deze staat nu bovenaan mijn wenslijstje samen met de GSX-R600

Wil wel even kijken wat leuker en beter rijd! 600 of 900cc
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:20
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd

Deze staat nu bovenaan mijn wenslijstje samen met de GSX-R600

Wil wel even kijken wat leuker en beter rijd! 600 of 900cc
samen een proefrit doen, neemt 1 van ons 600 mee en de ander de 900. onderweg ff switchen
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:22
Goed idee Maar ik krijg niks mee met mn 25kw rijbewijs... behalve 25kw fietsen dus
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:24
Wat vind jij nu het mooiste aan die Blade?

Ik het neusje, heeft erg mooie voorkant. Verder gewoon natuurlijk het model zelf, de kleur en de lijne
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:24
quote:
Gezocht: CBR900RR Fireblade 98-model 25kw. Ruilen tegen Bandit600 25kw
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:25
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vind jij nu het mooiste aan die Blade?

Ik het neusje, heeft erg mooie voorkant. Verder gewoon natuurlijk het model zelf, de kleur en de lijne
vooral het neusje inderdaad en de totale lijn van het model. dat is iets wat mij toen ik net begon ook al erg aantrok
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:26


WOW dit is ook een erg mooie kleurstelling!



Enig idee hoe ''onze'' kleurstelling heet

Edit:
Wat zie ik daar.... een Viper demper
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:27
geen idee mooi zeker maar dat witte kontje past niet echt vind ik.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:31
Zou wel ergens de vinden zijn denk ik...

CBR125R noem ik vanaf nu een GayBlade
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:34
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou wel ergens de vinden zijn denk ik...
maar waar
quote:
CBR125R noem ik vanaf nu een GayBlade
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:35
Open een topic of MF ofzo, zitten zat Blade-freaks
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 17:37
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd.
Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is.
(opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes)
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:38
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:39
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:37 schreef Yakult het volgende:
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd.
Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is.
(opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes)
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 17:39
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[afbeelding]
heheh ik kon het verwachten
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:40
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:37 schreef Yakult het volgende:
Vinden jullie een 2000 model niet veel mooier? Toen is het model pas echt gewijzigd.
Persoonlijke mening is dat deze een beetje gedateerd is.
(opgewaardeerde '92 blade met afgeronde hoekjes)


(ff riet zijn vinger kracht bij zetten)
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:41
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:39 schreef Yakult het volgende:

[..]

heheh ik kon het verwachten
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 17:42
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]

(ff riet zijn vinger kracht bij zetten)
Hij is wel mooi hoor (maar niet zo mooi als een 2000 blade )
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:42
je avatar: nice
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:43
Ja hè
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:44
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:42 schreef Yakult het volgende:

[..]

Hij is wel mooi hoor (maar niet zo mooi als een 2000 blade )
Dit is gewoon DE Blade... de rest is een slap aftreksel ervan

Deze Blade ruleert over alle Blade's
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:47
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Open een topic of MF ofzo, zitten zat Blade-freaks
ben erg nieuwsgierig geworden dus de vraag is gelanceerd
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:48
Thx, ik hou het topic eens in de gaten vanavond!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:49
Volgens mij loopt het model van 1997 t/m 1999

Kan je ook nog effe vragen welk modeljaar het is enzo? En van welk modeljaar ''onze'' kleur is... en die blauwe
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 17:55
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij loopt het model van 1997 t/m 1999

Kan je ook nog effe vragen welk modeljaar het is enzo? En van welk modeljaar ''onze'' kleur is... en die blauwe
model is van '98-'99
blademodellen zijn om de 2 jaar vernieuwd
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 17:56
en die blauwe ook? vind de 'onze' toch echt wel mooier.
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 17:58
hier staan de 900 blades op een rijtje:
http://www.tmv.ch/archives/mytheCBR900/pagMYTHECBR900.htm

2000 model :
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 17:59
Ja, die blauwe vind ik minstens net zo vet

Mams vind de blauwe ook mooier
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:00
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:58 schreef Yakult het volgende:
hier staan de 900 blades op een rijtje:
http://www.tmv.ch/archives/mytheCBR900/pagMYTHECBR900.htm

2000 model :
[afbeelding]
97-er en 98-er staan er niet

Oh, omdat het per 2 jaar gaat?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:00
je moeder hoeft er toch niet op te rijden? of betaalt ze mee
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:01
Ok dan weet ik het, 98-99 dus

Maar ik wil graag de namen van de kleurschema's hebben...
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 18:01
in 2000 18 paarden erbij, en 10 kilo eraf!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:01
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je moeder hoeft er toch op te rijden? of betaalt ze mee
Wie weet

Ik moet ze in het echt naast elkaar zien...
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef Yakult het volgende:
in 200 18 paarden erbij, en 10 kilo eraf!
Het jaar 200?
En 3000 euro erbij!

Plus de 98 en 99-er is veel mooier

Wat reed jij ook alweer?
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 18:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Het jaar 200?
En 3000 euro erbij!

Plus de 98 en 99-er is veel mooier
true, not true
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:03
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Het jaar 200?
Honda is ver voor zijn tijd
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:03
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Yakult het volgende:

[..]

true, not true
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:08
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:12
Ik zou het liefst nu al een Blade kopen
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 18:13
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:

En 3000 euro erbij!

Wat reed jij ook alweer?
Dan haal je hem uit Italie:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=301431

¤5500 + ¤1200 voor BPM transport en kenteken = ¤6700

ja, ik rij zelf een ouwe gare kutbak
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:17
1200 euro BPM voor een Blade uit 98??!?! Never nooit niet..

Liever uit Duitsland dan
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 18:18
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Liever uit Duitsland dan
kan ook
Yakultvrijdag 14 mei 2004 @ 18:19
650 euri bpm (blade van 48 maanden), maar jah, italie is een eindje rijden,
ik reken het ruim met kenteken etc.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:23
Dit zijn anders ook coole fietsjes!



Zat gisteren een Thundercat bij Korteland staan.... uit 96 met 21000km, voor 4250 euro
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:24
wat vinden jullie van deze dan ipv een ZXR750 als volgende fiets?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:25
OPM:

Zin om eindje te rijden?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:25
Een CBR600?? Te tam!
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:26
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:

Zin om eindje te rijden?
altijd
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:26
Zou ik naar jou komen ofzo..
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:26
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Een CBR600?? Te tam!
te tam? heeft 100 pk toch?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:27
Owja, maar komt er nogal saai uit zeg maar

Maar als tussenstap is het wel ok > van ZXR400 naar CBR600
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 18:27
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie van deze dan ipv een ZXR750 als volgende fiets?
[afbeelding]
Ik zou gaan voor een kawasaki, zeker weten. Maar waarom eigenlijk een ZXR750 als ik vragen mag en geen ZX6R of ZX7R?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:27
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou ik naar jou komen ofzo..
nu? je bent serieus? shit, ik moet over 20 min. weg verplichtingen enzo...
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:28
Ik ben eens serieus ja

Ow, jammer
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:28
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Gerako het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor een kawasaki, zeker weten. Maar waarom eigenlijk een ZXR750 als ik vragen mag en geen ZX6R of ZX7R?
die ZXR is meestal wat betaalbaarder

waarom zo zeker van kawa dan? honda is toch 1 vd betere merken?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:29
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben eens serieus ja
dat moet je er wel ff bij zetten daar reken ik niet op
quote:
Ow, jammer
zeker!!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:30
CBR's willen nog weleens kapotte spanningsregelaars hebben of mankementen met de nokkenasketting(spanner).... maar goed, elk merk heeft wel iets
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:30
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, maar komt er nogal saai uit zeg maar

Maar als tussenstap is het wel ok > van ZXR400 naar CBR600
saai? ow...proefrit wil ik zeker een keer maken.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:30
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat moet je er wel ff bij zetten daar reken ik niet op
Ghehe

Ik kom wel een keer je huisje en je PS2 checken, ok
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:31
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ghehe

Ik kom wel een keer je huisje en je PS2 checken, ok
das goed als ik hem dan nog heb...
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:31
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

saai? ow...proefrit wil ik zeker een keer maken.
Nogal een lineaire vermogenafgifte zeg maar
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 18:32
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

die ZXR is meestal wat betaalbaarder

waarom zo zeker van kawa dan? honda is toch 1 vd betere merken?
Ik vind een ZX7R veel mooier dan welke Honda dan ook. Veel Honda`s moeten het echt hebben van de kleurtjes en de stickertjes, terwijl ik een helemaal groene Kawa nog steed mooi vind.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:33
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Nogal een lineaire vermogenafgifte zeg maar
ik zal het binnenkort missch wel merken.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:34
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:32 schreef Gerako het volgende:

[..]

Ik vind een ZX7R veel mooier dan welke Honda dan ook. Veel Honda`s moeten het echt hebben van de kleurtjes en de stickertjes, terwijl ik een helemaal groene Kawa nog steed mooi vind.
mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:36
Die heeft een vriend van mij

Pas kapoet gereden.... hij reed in een file en pats, stak voor zn neus een auto naar links naar rechts over Daar lag ie.... hij gaat nu een nieuwe RR kopen
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:37
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik zal het binnenkort missch wel merken.
Voor een beginner (no offence) zou het wel een pittige motor zijn hoor
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 18:37
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede
Tja, dat geld altijd he. Maar ja, een goed alternatief kan ik ook zo 1 2 3 niet bedenken.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:38
RF600?

Thundercat (4000 - 5000 euro)
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:39
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor een beginner (no offence) zou het wel een pittige motor zijn hoor
ik ben ook een beginner, dus missch ervaar ik het wel niet als saai. in vergelijking met mijn zxr zal het wel meevallen toch?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:39
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:37 schreef Gerako het volgende:

[..]

Tja, dat geld altijd he. Maar ja, een goed alternatief kan ik ook zo 1 2 3 niet bedenken.
yep, voorlopig wel.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:39
Dan zou hij aardig krachtiger aanvoelen ja.

Maar is een Cat niks voor je dan?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:41
nah, ik wil geen half-naked bike of naked, voorlopig niet iig. supersport trekt mij gewoon het meest, de houding enzo.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:41
Zoals ik al zei, bij Korteland Motoren in Hardinxveld-Giessedam hier (hele goede zaak!) staat een Cat uit 96 met 21000km.... voor 4250 euro!

Een rood/witte

Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:41
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nah, ik wil geen half-naked bike of naked, voorlopig niet iig. supersport trekt mij gewoon het meest, de houding enzo.
Ehh.. wat is een Thundercat dan
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:42
dacht die half-naked waren niet verkeerd eigenlijk!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:42


One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:43
doe es een link dan?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:44
Van? Hij staat nog niet op de site van Korteland

www.kortelandmotoren.nl
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:44
korteland
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 18:46
dat stuur toch nog vrij hoog naar mijn idee.

ik moet gaan, tot later he
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:48


Had op de ZXR van Makster gestuurd bij de Holec bocht, maar vond hem erg zwaar te bocht insturen vergeleken met de Bandit terwijl ie toch veel lichter is

Kan aan zijn vering liggen ofzo.... wat ik dus wil zeggen is dat de Thundercat net zo goed of beter dan de ZXR stuurt hoor
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:49
Hoi
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 18:53
Het is trouwens de Honda CBR 900 RR Fireblade Model SC 33
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 19:49
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:


Had op de ZXR van Makster gestuurd bij de Holec bocht, maar vond hem erg zwaar te bocht insturen vergeleken met de Bandit terwijl ie toch veel lichter is

Kan aan zijn vering liggen ofzo.... wat ik dus wil zeggen is dat de Thundercat net zo goed of beter dan de ZXR stuurt hoor
Soms lijkt een fiets zwaarder te sturen, maar het is een kwestie van gewenning.
De zitpositie op de ZXR is ook heel anders, je gooit hem daardoor qua gevoel anders de bocht in.
Bimota voelde eerst ook heel zwaar, en nu na al die kilometers ultralicht en controleerbaar.
Nog nooit zo lekker op een motor gezeten.

Morgen zijn er trouwens weer races in Rokanje.
Details hoor ik nog vanavond of morgenochtend.
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 20:03
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
>knip<
thx !! ben weer weg
PatrickMvrijdag 14 mei 2004 @ 20:16
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Morgen zijn er trouwens weer races in Rokanje.
Details hoor ik nog vanavond of morgenochtend.
De details => http://www.rockanje-classic.nl/
Gerakovrijdag 14 mei 2004 @ 20:20
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:

[..]

De details => http://www.rockanje-classic.nl/
Lijkt me wel een keer mooi om te zien, jammer dat het weer zo`n pokke eind weg is voor mij.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 20:23
Morgen hebben we een regionale tourtocht van de Brandweer ZHZ... van mn pa's werk dus

Dus kan ik morgen niet

Pepijn: De ZX7R stuurde veel lichter dan de Bandit.. (logisch), zou denken dat de ZXR400 nog lichter zou moeten sturen
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 20:27
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:20 schreef Gerako het volgende:

[..]

Lijkt me wel een keer mooi om te zien, jammer dat het weer zo`n pokke eind weg is voor mij.
Hoogstens 20 minuten hier.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn: De ZX7R stuurde veel lichter dan de Bandit.. (logisch), zou denken dat de ZXR400 nog lichter zou moeten sturen
Tja, banden zijn heel belangerijk .. Continental aan het gaaaaas.
Maar een motor met een sportieve zitpositie rijdt in eerste instantie wat zwaarder qua gevoel.
Dus ik denk dat als je op de ZX7R zou stappen (met ook meer ervaring nu) dat je het ook zou merken.

Misschien dat Gerako er nog iets aan toe te voegen heeft??
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 20:47
Wow

Wat een hoop pagina's al weer!

Net ff een stukje wezen rijden. ff naar motoport Leek. Stond een mooie ZX7R (voor veel te veel)
Op de weg terug, bijna thuis, hebben we een sluis liggen. Met aan weerszijden een brug.

Als ik naar huis rijd, kom ik haaks op het kanaal aanrijden. Als ik met de auto ben ga ik vóór het kanaal links en als in met de motor ben óver het kanaal links want daar ligt een superbocht
En maar hopen dat beide bruggen aan weerszijde van de sluis open zijn. Of dicht. Ti's maar hoe je het bekijkt.

Maar nu gebeurde er dus hetgene waar ik altijd bang voor ben met de ZX9R.
Te veel power

Ik duik die bocht in, geef wat gas bij en ga lekker liggen.
Trek het gas nog wat verder open en........

Daar ging mijn achterwiel!!!
Ik schrik me lam!!!

Ga ik opeens vól driftend die bocht door.
Ik moest zo ongeveer tegensturen
Was best gaaf!!!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 21:00
Lekker he

Dat is dus het gevaar als je zonder ervaring op zo'n ding begint (bedoel ik niet jou mee)

Maar wel lekker he zo'n adrenaline stoot. Heb ik nou nooit met de Bandit (Of er moet ijs liggen )

Waren je banden wel eerst goed warm gereden?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 21:02
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
Tja, banden zijn heel belangerijk .. Continental aan het gaaaaas.
Maar een motor met een sportieve zitpositie rijdt in eerste instantie wat zwaarder qua gevoel.
Dus ik denk dat als je op de ZX7R zou stappen (met ook meer ervaring nu) dat je het ook zou merken.

Misschien dat Gerako er nog iets aan toe te voegen heeft??
Hmm zit iets in
Miyagivrijdag 14 mei 2004 @ 21:04
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mwah, ik vind een CBR 600 RR 2004 ook veel mooier maar die kost wat meer. een ZX7R begint op marktplaats bij 5.500 euro. net iets te veel van het goede
Voor mooie CBR's moet je eens bij Ten Kate Motoren (van het raceteam) in Nieuwleusen gaan kijken. Daar kun je heel wat laten doen aan een CBR voor wenag.. er staat bijv. een 5cm verlaagde CBR voor een catalogusprijsje..

http://www.tenkatemotoren.nl/index.html

ps. Wat gaat het worden volgens jullie op Le Mans.. ik ga weer voor Rossi maar ik las hier ergens dat Biaggi een zeer goede tijd had neergezet..

greetings, Miyagi-san
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 21:04
Na 80 kilometer zijn ze toch wel aardig warm dacht ik zo!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 21:06
Lijkt mij ook!

Welke banden heb je ?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 21:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:04 schreef Miyagi het volgende:

[..]

Voor mooie CBR's moet je eens bij Ten Kate Motoren (van het raceteam) in Nieuwleusen gaan kijken. Daar kun je heel wat laten doen aan een CBR voor wenag.. er staat bijv. een 5cm verlaagde CBR voor een catalogusprijsje..

http://www.tenkatemotoren.nl/index.html

ps. Wat gaat het worden volgens jullie op Le Mans.. ik ga weer voor Rossi maar ik las hier ergens dat Biaggi een zeer goede tijd had neergezet..

greetings, Miyagi-san
En jij bent
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 21:07
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt mij ook!

Welke banden heb je ?
Metzeler Sportec M1
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 21:18
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:47 schreef ZX9R het volgende:
Maar nu gebeurde er dus hetgene waar ik altijd bang voor ben met de ZX9R.
Te veel power

Ik duik die bocht in, geef wat gas bij en ga lekker liggen.
Trek het gas nog wat verder open en........

Daar ging mijn achterwiel!!!
Ik schrik me lam!!!

Ga ik opeens vól driftend die bocht door.
Ik moest zo ongeveer tegensturen
Was best gaaf!!!
Vorig jaar met die vergelijking op het circuit tussen Christian Albers en Jurgen konden ze op de datalogger duidelijk zien dat de autocoreur veel bruter gas gaf dan de motorcoureur.
Jurgen had ontelbare standen van het gashandle, en ook rustig opbouwend de bocht uit.
Christina ging gewoon vol op het gas .. makkelijk hoor racen in een auto.
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 21:30
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Metzeler Sportec M1
Hmm.. geen ervaring mee
Miyagivrijdag 14 mei 2004 @ 21:58
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En jij bent
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 22:00
Oh, ok
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 22:01
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:

[..]

een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land
Wat doe jij hier op fok ouwe man!
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 22:02
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 22:06
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:

[..]

een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land
Waar in het Noorden?
Hier in Grûnn zit namelijk een 32 jarige Kawa lover!
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 22:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier op fok ouwe man!
En jij moet oppassen!

Ouwe L#%!
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 22:08
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef ZX9R het volgende:

[..]

En jij moet oppassen!

Ouwe L#%!
Waar moet ik voor oppassen.
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 22:09
Je bent een maand ouder dan ik ben!
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 22:09
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX9Rvrijdag 14 mei 2004 @ 22:11
Top-Gear is back on!
Patrick281vrijdag 14 mei 2004 @ 22:12
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:09 schreef ZX9R het volgende:
Je bent een maand ouder dan ik ben!
Ik hoopte dat hij het eerder zag dan dat jij reageerde.

[ Bericht 21% gewijzigd door Patrick281 op 14-05-2004 22:20:48 ]
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 22:27
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Miyagi het volgende:
een 31 jarige CBR liefhebber uit het noorden v/h land
hoi 6 jun Drenthe, ga je mee?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 22:31
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:11 schreef ZX9R het volgende:
Top-Gear is back on!
Waar?
One_Punch_Mickeyvrijdag 14 mei 2004 @ 22:38
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef ZX9R het volgende:
En jij moet oppassen!

Ouwe L#%!
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Waar moet ik voor oppassen.
ouwelullenrel ?
Rietvaerdervrijdag 14 mei 2004 @ 23:14
Wij hebben de mooiste avatar, OPM
ZX9Rzaterdag 15 mei 2004 @ 09:05
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij hebben de mooiste avatar, OPM
ZX9Rzaterdag 15 mei 2004 @ 09:09
Tnx voor de kick Pepijn!
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 09:24
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
Tnx voor de kick Pepijn!
Voor het eerst dat er een post van mij verwijderd is .. maar ja was een avond en een nacht effectief.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 09:54
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:05 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 10:22
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]
Volgens mij heb je een goed bod op marktplaats gehad op 10 Mei .. of is dat niet goed genoeg.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 10:25
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een goed bod op marktplaats gehad op 10 Mei .. of is dat niet goed genoeg.
zeker wel maar ik heb hem een mail gestuurd en hij reageert er niet op.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 10:54
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?

2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike

???
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 11:25
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?

2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike

???
Nu ik zelf de scooter verkocht heb zie ik inderdaad ook allemaal motoren onder de 3.000 die toch ook wel lekker zijn: Kawasaki ZZR-660 om er maar 1 te noemen.
Maar ja als jij zegt 5.000 Km per jaar heb je meer fun met die 2-takt supersport. Vraag maar aan Gerako.

Maar ik denk dat jij eerder die off-road doet.. (en Naked wilt)
generalistzaterdag 15 mei 2004 @ 11:25
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?

2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike

???
5000 km/jr op een off-road lijkt me niet lekker rijden, anders zou ik zeker weten voor de off-road gaan. in deze denk ik niet dat je voor 3000EUR een behoorlijke 600cc supersport kan scoren. Dus, blijft in mijn optiek alleen de 2takt 250cc over.

Een 600-1200cc naked is leuk, maar een lichte supersport is leuker
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 11:26
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?

2-takt 250cc supersport
is iedereen voortdurend bezig met toekomstige mogelijke motoren ?

oja, ff antwoord geven

[ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 15-05-2004 11:31:40 ]
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 11:30
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

is iedereen voortdurend bezig met toekomstige mogelijke motoren ?
Het is maar voor erbij
Mijn absolute droom is een BMW K1200LT (sorry jongens )
Maar het is wel leuk om nog een speleding ernaast te hebben om lekker mee te kunnen 'knallen' en handig voor als er een motor voor onderhoud weg moet, heb ik altijd nog reserve

en oja, mark the date (na 23 mei 2005, dan krijg ik voor een heel jaar winstuitkering en vakantiegeld..., dit jaar gaat het allemaal naar moeders toe (die heeft even voor bank gespeeld bij mijn beemer ))
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 12:05
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

is iedereen voortdurend bezig met toekomstige mogelijke motoren ?

oja, ff antwoord geven
Nee, alleen maar totdat ik hem heb en na een week weer de volgende wil.
..maar het mag ook een nieuwe vriendin zijn hoor...

[ Bericht 9% gewijzigd door Patrick281 op 15-05-2004 12:13:18 ]
Gerakozaterdag 15 mei 2004 @ 12:18
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef PatrickM het volgende:
Advies gevraagd... stel je hebt eind mei 2005 een euro of 3000 en je wil een motor voor erbij kopen. De verwachte kilometrage is zo'n 5000 km per jaar. Wat kopen we dan?

2-takt 250cc supersport
4-takt 600cc supersport
2-takt 250cc off-road met kenteken
4-takt 600 tot 1200 cc naked bike

???
Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 12:23
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef Gerako het volgende:

[..]

Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW. [afbeelding]
Maar dat trek ik dan wel weer recht als ik op de beemer naar Spanje ga ofzo
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 12:37
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef Gerako het volgende:

[..]

Mijn antwoord mag duidelijk wezen. Ik zou gaan voor de 250cc 2 takt, alleen ga je daar dan meer kilometers mee maken dan 5000 in een jaar. Misschien nog wel meer als met de BMW. [afbeelding]
PatM heeft ooit gegezegd dat hij niet zo idioot sportief met een motor wil rijden .. dus een RS250 of RGV250... Zijn gelijk wel extreme machientjes voor de echte liefhebber..

Ik denk zelf dat hij het nog moet ontdekken hoe leuk het is.

Ik ga zo naar Rokanje.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 15:08
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

PatM heeft ooit gegezegd dat hij niet zo idioot sportief met een motor wil rijden .. dus een RS250 of RGV250... Zijn gelijk wel extreme machientjes voor de echte liefhebber..

Ik denk zelf dat hij het nog moet ontdekken hoe leuk het is.
Ik hou ook wel een beetje van sporten hoor
Alleen niet zo extreem (nog niet )

Maar ik denk dus serieus aan een RS 250... supersportief en relatief veel power (70 pk op 141 kg) en 2e hands niet al te duur....
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 17:27
Nog een klein half uurtje en ik heb muziek uit mijn motor (en dan bedoel ik niet van de motor of uit/inlaat )
Als het klaar is zal ik het resultaat op film vastleggen en hier neer kwakken...
Dus zet een doos tissues maar naast de comp om dalijk een ontroerend moment mee te maken
Miyagizaterdag 15 mei 2004 @ 17:28
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier op fok ouwe man!
Fok is toch 'Foar olde knarren' ?
Miyagizaterdag 15 mei 2004 @ 17:33
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoi 6 jun Drenthe, ga je mee?
ik zag het, jammer genoeg ( ? ) ben ik dan op vakantie , maar ergens daarna zal vast wel lukken.

nog iemand voorspellingen voor Le Mans morgen ?
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 17:37
Ja, het zou wel hard gaan
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 17:48
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:27 schreef PatrickM het volgende:
Nog een klein half uurtje en ik heb muziek uit mijn motor (en dan bedoel ik niet van de motor of uit/inlaat )
Als het klaar is zal ik het resultaat op film vastleggen en hier neer kwakken...
Dus zet een doos tissues maar naast de comp om dalijk een ontroerend moment mee te maken
had ik op me scooter ook, autoradio met versterker in de buddyseat en blazen maar...nu hoeft het voor mij niet meer, doe mij het (standaard ) geluid maar vd motor
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 17:58
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 18:39
Luxe moet zijn
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 18:47
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:33 schreef Miyagi het volgende:
nog iemand voorspellingen voor Le Mans morgen ?
deze hoop ik.. en deze voorspel ik.
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 18:52
Pepijn, check het Meet topic es
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 18:59
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, check het Meet topic es
Omdat jij het zegt. Done ..
hollander172zaterdag 15 mei 2004 @ 19:02
Jongens misschien dat jullie iets weten, we kregen net een telefoontje van de baas van mijn vriendin, die is vandaag 25 jaar getrouwd en zou een groot feest geven waar wij ook naar toe zouden gaan.

Hij belde op om het af te blazen aangezien zijn broer een ongeluk heeft gehad/verongelukt is. Het enige dat hij er bij zei is dat het of bij Zaltbommel is gebeurd of bij de Bilt. Auto of motor wist hij niet. Weten jullie waar ik iets kan vinden hierover? Er zal toch wel een (nieuws) site zijn die dit soort dingen meldt? Wij weten niet precies wat er gebeurt is en of zijn broer nu nog wel of niet leeft, we gaan er morgen naar toe en het is wel makkelijk om te weten of we ze nu moeten condoleren of sterkte met het herstel van zijn broer moeten wensen.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:08
koel er gaan nu al 2 dames mee
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:08
Wat vind jij ervan.. van het tempo, check meet topic OPM!
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:11
ik gok zo dat er regelmatig 2 groepjes zullen ontstaan
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 19:13
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen idee ..
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koel er gaan nu al 2 dames mee
Jij kan er 3 van maken hoor.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:14
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Jij kan er 3 van maken hoor.
no way
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:15
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok zo dat er regelmatig 2 groepjes zullen ontstaan
Bij wie ga je ?
hollander172zaterdag 15 mei 2004 @ 19:16
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koel er gaan nu al 2 dames mee
1 ervan is al bezet he? 'T is maar dat je het weet.
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 19:17
Ik heb net een battle gehad met een GSX-R1000. Bi bleef perfect aan het achterwiel kleven en haalde uiteindelijk in. Dat vond hij niet zo leuk want toen ik de snelheid liet zakken van 200 naar 120 kwam hij op dezelfde baan op het achterwiel voorbij met 120 km/u dus! En links had ik zelf al maar 2 meter tot de vangrail.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1 ervan is al bezet he? 'T is maar dat je het weet.
Beetje bezitterig..
Kan me al een andere keer nog herinneren dat ik niet op blond mocht vallen o.i.d.
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 19:20
quote:
Hierbij brengen wij u op de hoogte van een bod op uw advertentie in de groep Motoren/scooters/brommers/accessoires en de rubriek Schademotoren op Marktplaats.nl
quote:
4300,00 Stuur een E-mail naar p.brundel 15-05-2004 19:13
Heet van de naald .. zal wel een faker zijn.
hollander172zaterdag 15 mei 2004 @ 19:24
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje bezitterig..
Kan me al een andere keer nog herinneren dat ik niet op blond mocht vallen o.i.d.
Neuh valt mee. Overigens is ze niet blond maar ben ik blond zoals je zelf gezien hebt. Daarom zei ik dat, nou heb ik niet het idee dat je vaak "achter" me zal zitten maar hey, just in case.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:32
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij wie ga je ?
bij de wachtende
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:33
Bij de minder snelle groep dus?

Hmm.. harde kern hè

PS: wie wilt er wel bij de ''snelle'' groep? Straks rijd ik in mn 1tje
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:33
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de minder snelle groep dus?

Hmm.. harde kern hè
nope, bij de groep die steeds op de andere wacht kwestie van interpreteren
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:34
Oww.. zo

Hmm, ik vond het tempo van laatst wel lekker eigenlijk.

Wie vond het te snel gaan?
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:35
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Oww.. zo

Hmm, ik vond het tempo van laatst wel lekker eigenlijk.

Wie vond het te snel gaan?
tempo was goed. koekwaus
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:36


Ben je toch een figuur he

Lmd dat we gewoon op de minder snelle wachten... op jou en Hollander dus
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:39
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:


Ben je toch een figuur he
beetje lol hebben toch
quote:
Lmd dat we gewoon op de minder snelle wachten... op jou en Hollander dus
is goed hoor (je bedoelt pepijn en Mr. Smokey he)
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:40
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt toch ook tijd om slap te ouwehoeren op Fok!

ok, geen zin dan (ik reageer ff hier want ik heb al een waarschuwing gehad, straks gooien ze em dicht)
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:41
Owja.. sorry.. foutje

Ff kijken wie er allemaal meegaan... misschien kan ik wel 2 groepjes maken... als jullie dat willen
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 19:41
Oke, hier het beloofde filmpje
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:42
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
Oke, hier het beloofde filmpje
mijn scooter klonk beter
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:44
Alhoewel.... er gaan er niet zoveel mee eigenlijk he?



Zou zeggen

Rustig groepje:

-PatrickM
-Hollander179
-Patrick281 en ondeugend

Sneller groepje:

-Rietvaerder
-Gerako
-OPM
-ZX9R

Waar plaatsen we Bandit 600 N

Als je het er niet mee eens bent zeg maar

En of het jullie sowieso een goede idee lijkt om 2 groepjes te maken...
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:45
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
Oke, hier het beloofde filmpje
Moet ik hem nou onder het mapje "Bikes" opslaan of onder het mapje "Crap" ?
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:48
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Alhoewel.... er gaan er niet zoveel mee eigenlijk he?

[afbeelding]
je vergeet dat Cynix nog mee gaat en Generalist en Mr. Mooky zouden ook nog van zich laten horen hier, volgens pepijn.
quote:
Zou zeggen

Rustig groepje:

-PatrickM en radio
-Hollander179 en vriendin
-Patrick281 en ondeugend

Sneller groepje:

-Rietvaerder
-Gerako
-OPM
-ZX9R

Waar plaatsen we Bandit 600 N

Als je het er niet mee eens bent zeg maar

En of het jullie sowieso een goede idee lijkt om 2 groepjes te maken...
Bandit voorlopig bij de snelle denk ik, hij reed (wel op rechte stukken nog) aardig door die zondag.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 19:48
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mijn scooter klonk beter
Ja, euh, ik moet het met standaard materiaal doen
Zijn bovendien ook maar ienieminie speakertjes die er op zitten... en voor zulke speakertjes (en radio) komt er best een lekker muziekje uit
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:49
Hee PatM cool filmpje hoor!

Eeg grappig
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:49
heeft iemand trouwens mailadres of telefoonnummer van Superfour? zou leuk zijn als hij ook meegaat! of kon hij niet? al lang niks meer gehoord van em...
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:49
Owja, Cynix gaat ook mee.

Bij de snellere groep lijkt me.
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:49
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heeft iemand trouwens mailadres of telefoonnummer van Superfour? zou leuk zijn als hij ook meegaat! of kon hij niet? al lang niks meer gehoord van em...


Mail het effe naar je.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 19:50
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Moet ik hem nou onder het mapje "Bikes" opslaan of onder het mapje "Crap" ?
Onder het mapje "RARITEITEN"
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:50
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ja, euh, ik moet het met standaard materiaal doen
Zijn bovendien ook maar ienieminie speakertjes die er op zitten... en voor zulke speakertjes (en radio) komt er best een lekker muziekje uit
check de smile was maar geintje! ziet er netjes uit zo !
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:52
ik krijg elke keer op me flikker omdat 'me motorvriendjes mijn topic kicken'
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:52
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]



Mail het effe naar je.
ok, zal em ff mailen.
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

check de smile was maar geintje! ziet er netjes uit zo !
eea moet nog weg gewerkt worden (zwarte isolatie tape was op ) en ik wil nog een soort sleuf maken zodat dat bakje niet meer zichtbaar is. Je kan er nu alle capriolen die mijn vader uit heeft gehaald om die radio er in te krijgen en in te houden zien.

Wat overigens wel cool is, is dat ik een versterkte antenne in mijn kuip heb geplakt. Je ziet geen lelijke spriet (je ziet helemaal niets, aangezien het onder me koplamp zit aan de binnenkant van mijn kuip), maar je hoort wel superieure radio-ontvangst
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:54
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik krijg elke keer op me flikker omdat 'me motorvriendjes mijn topic kicken'
Die lui zijn gewoon jaloers op ons.

Gewoon effe een burnout op zn rug
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 19:55
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:54 schreef PatrickM het volgende:

[..]

eea moet nog weg gewerkt worden (zwarte isolatie tape was op ) en ik wil nog een soort sleuf maken zodat dat bakje niet meer zichtbaar is. Je kan er nu alle capriolen die mijn vader uit heeft gehaald om die radio er in te krijgen en in te houden zien.

Wat overigens wel cool is, is dat ik een versterkte antenne in mijn kuip heb geplakt. Je ziet geen lelijke spriet (je ziet helemaal niets, aangezien het onder me koplamp zit aan de binnenkant van mijn kuip), maar je hoort wel superieure radio-ontvangst
Is wel leuk.. maar ik luister toch liever naar het geluid van de Bandit

Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je je oor op de tank moet leggen om te horen of je BMW nog loopt

Neh.. op een motor hoort geen radio vind ik Ok, op dat soort motoren misschien

Enne, die LT is echt een bakbeest
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 19:57
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die lui zijn gewoon jaloers op ons.
quote:
Gewoon effe een burnout op zn rug
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 20:00
Jaja OPM... het is wat.
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 20:01
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:24 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Neuh valt mee. Overigens is ze niet blond maar ben ik blond zoals je zelf gezien hebt. Daarom zei ik dat, nou heb ik niet het idee dat je vaak "achter" me zal zitten maar hey, just in case.
Ja ik wist dat er iets was dat zij nou niet niet blond was. Maar ja als het maar lekker is toch ..
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 20:02
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]


[..]

Heet van de naald .. zal wel een faker zijn.
Hij belde net gelijk na het bod. Wil donderdag komen kijken.
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 20:02
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaal Dat schrikt sommige dames af
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 20:03
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaal Dat schrikt sommige dames af
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Is wel leuk.. maar ik luister toch liever naar het geluid van de Bandit
Bij jou komt er mooi geluid uit, uit een beemer is het redelijk monotoom gebrom, en hoe harder je gaat, hoe harder die brom. Totaal niet spannend dus
quote:
Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je je oor op de tank moet leggen om te horen of je BMW nog loopt
quote:
Neh.. op een motor hoort geen radio vind ik Ok, op dat soort motoren misschien
Op de meeste motoren niet nee. Alleen eigenlijk op motoren als de K75RT/K100LT/RT/K1100LT/K1200LT/R1100RT/R1150RT/ST1100/ST1300/Goldwing/FJR1300 en dergelijke
quote:
Enne, die LT is echt een bakbeest
Welke LT? K1200LT? Die is iid van de afmeting Goldwing (is ook de directe concurrent van)
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 20:04
Idd, vind je dat nou echt mooi?

Dacht in t begin dat jij echt van de sportafdeling was
hollander172zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
-PatrickM
-Hollander179
-Patrick281 en ondeugend
Waarom twee groepjes? Dan kan ik net zo goed niet naar Drenthe komen......
We gaan toch als 1 groep rijden?

Enne, vergeet Quincy even niet, zij houdt mijn buddy warm tijdens de rit.
One_Punch_Mickeyzaterdag 15 mei 2004 @ 20:06
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tipje voor Pepijn: Je moet zijn vriendin niet zo blijven aankijken hoor zoals normaal Dat schrikt sommige dames af
Patrick281zaterdag 15 mei 2004 @ 20:06
Ik had net een double date in Rokanje
Bij de motorraces zaten 2 blondines te wachtenop een terasje totdat ik er aan zou komen.
Heb er alleen 2 uur over gedaan om het cafe te vinden .. ben 3 keer helemaal rond het circuit gelopen.
Nou ja nog een half uurtje zitten kleppen, en toen moest ik weg 18:00 bij mijn ouders zijn.
.. ze zouden vanavond nog even op de MSN komen.
Rietvaerderzaterdag 15 mei 2004 @ 20:06
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Waarom twee groepjes? Dan kan ik net zo goed niet naar Drenthe komen......
We gaan toch als 1 groep rijden?

Enne, vergeet Quincy even niet, zij houdt mijn buddy warm tijdens de rit.
Ok, 1 groep... was maar een idee hoor. Waarom zou je trouwens dan niet hoeven te komen
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 20:07
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, vind je dat nou echt mooi?

Dacht in t begin dat jij echt van de sportafdeling was
Ik zie me als volgende motor voorlopig ook eerder op een BMW K1200GT zitten (al was het alleen maar omdat het al 6000 euro scheelt met een K1200LT ). Comfortabel maar toch sportief
Maar dat neemt niet weg dat ik de K1200LT gewoon een enorm gaaf ding vind
PatrickMzaterdag 15 mei 2004 @ 20:07
vol