abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19117522
Mijn dochter zit in 1 VMBO/Havo en heeft voor geschiedenis de opdracht gekregen een aantal algemene vragen over de Islam aan een moslim(a) te stellen.

Wie wil daaraan meewerken?

Het is nogal een lijst, dus meld je even zodat we de lijst via email aan je kunnen toesturen.
pi_19118281
Ik ben wel benieuwd naar de vragen, mijn adres staat in mijn profiel.
PE#1
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:10:59 #3
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_19118529
Het lijkt me dat ze zo op speelse wijze in contact kan komen met moslims, en dan lijkt het mij niet echt een goed idee haar huiswerk voor haar te doen...maargoed als het niet lukt heb ik ook nog wel een mailadres voor je.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:15:59 #4
39446 303
(C) Roland
pi_19118698
Je kan toch ook een middag met haar bij een moskee langs gaan en eens praten met moslims ipv hier een oproep te plaatsen?

Lijkt me een veel betere leerervaring voor haar dan zo anoniem via de mail. Lijkt me gezien de opdracht ook niet echt de bedoeling.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:16:56 #5
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_19118727
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:15 schreef 303 het volgende:
Je kan toch ook een middag met haar bij een moskee langs gaan en eens praten met moslims ipv hier een oproep te plaatsen?

Lijkt me een veel betere leerervaring voor haar dan zo anoniem via de mail. Lijkt me gezien de opdracht ook niet echt de bedoeling.
Precies...
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_19118815
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef Ghettobob het volgende:
Het lijkt me dat ze zo op speelse wijze in contact kan komen met moslims, en dan lijkt het mij niet echt een goed idee haar huiswerk voor haar te doen...maargoed als het niet lukt heb ik ook nog wel een mailadres voor je.
Dat vind ik ook, maar we wonen hier in een kleine plaats met welgeteld 1 moslim, de shoarmaman. Juist omdat hier veel jongeren posten heb ik het zo aangepakt. En haar huiswerk maakt ze zelf maken hoor, ik heb deze vraag alleen gesteld voor haar omdat ze zelf geen account heeft hier. Ze heeft de vragenlijst ook zelf opgesteld.

Alvast bedankt voor je hulp, en Convinced ook!
pi_19118851
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:15 schreef 303 het volgende:

Goed idee! Waren we zelf nog niet opgekomen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:24:07 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19118962
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:38 schreef Idril-2 het volgende:
Mijn dochter zit in 1 VMBO/Havo en heeft voor geschiedenis de opdracht gekregen een aantal algemene vragen over de Islam aan een moslim(a) te stellen.

Wie wil daaraan meewerken?

Het is nogal een lijst, dus meld je even zodat we de lijst via email aan je kunnen toesturen.
Ik wil wel meewerken. Ik ben overigens niet lid van de bibliotheek, ik hoop dat dat geen probleem is

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:25:22 #9
13462 BansheeBoy
pi_19118998
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil wel meewerken. Ik ben overigens niet lid van de bibliotheek, ik hoop dat dat geen probleem is

Oh, mijn mail adres is: hoessein@hotmail.com

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:23:12 #10
13462 BansheeBoy
pi_19127343
Ik heb de vragenlijst ontvangen, ik heb met antwoorden terug gestuurd

pi_19129059
Hallo convinced en BansheeBoy,
Heel erg bedankt voor het invullen van de vragenlijst! Ik hoop dat het allemaal goed word gekeurd... Maar in ieder geval zal ik nog wel proberen om met moslims in contact te komen (desnoods ga ik naar de shoarmaman!) En dan vraag ik het ook aan hun. Heel erg bedankt dus...

Groetjes,
Nienke
pi_19130035
Die antwoorden kwamen via-via. Als je wilt kan ik 'm nog wel door wat mensen in laten vullen.
PE#1
pi_19130123
Dank je maar dat hoeft niet. Ik heb genoeg informatie nu.
Nienke
pi_19177984
-edit hoeft niet meer -
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 mei 2004 @ 19:52:05 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19178107
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef Ghettobob het volgende:
Het lijkt me dat ze zo op speelse wijze in contact kan komen met moslims...
Het is weer eens wat anders dan een groepsverkrachting
pi_19178233
@ Youssef: twee reacties was meer dan verwacht, en genoeg voor de info.
@ Swetsenegger * Idril-2 gaat hier bijna d'r eerste kotssmiley posten

@mod: mag dit topic dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')