Precies...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:15 schreef 303 het volgende:
Je kan toch ook een middag met haar bij een moskee langs gaan en eens praten met moslims ipv hier een oproep te plaatsen?
Lijkt me een veel betere leerervaring voor haar dan zo anoniem via de mail. Lijkt me gezien de opdracht ook niet echt de bedoeling.
Dat vind ik ook, maar we wonen hier in een kleine plaats met welgeteld 1 moslim, de shoarmaman.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef Ghettobob het volgende:
Het lijkt me dat ze zo op speelse wijze in contact kan komen met moslims, en dan lijkt het mij niet echt een goed idee haar huiswerk voor haar te doen...maargoed als het niet lukt heb ik ook nog wel een mailadres voor je.
Goed idee! Waren we zelf nog niet opgekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:15 schreef 303 het volgende:
Je kan toch ook een middag met haar bij een moskee langs gaan en eens praten met moslims ipv hier een oproep te plaatsen?
Lijkt me een veel betere leerervaring voor haar dan zo anoniem via de mail. Lijkt me gezien de opdracht ook niet echt de bedoeling.
Ik wil wel meewerken. Ik ben overigens niet lid van de bibliotheek, ik hoop dat dat geen probleem isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:38 schreef Idril-2 het volgende:
Mijn dochter zit in 1 VMBO/Havo en heeft voor geschiedenis de opdracht gekregen een aantal algemene vragen over de Islam aan een moslim(a) te stellen.
Wie wil daaraan meewerken?
Het is nogal een lijst, dus meld je even zodat we de lijst via email aan je kunnen toesturen.
Oh, mijn mail adres is: hoessein@hotmail.comquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil wel meewerken. Ik ben overigens niet lid van de bibliotheek, ik hoop dat dat geen probleem is
Het is weer eens wat anders dan een groepsverkrachtingquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef Ghettobob het volgende:
Het lijkt me dat ze zo op speelse wijze in contact kan komen met moslims...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |