abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19115739
Zag net bij rtl4shop een item over zelfbruiningcremes. Creme op je huid en je wordt een paar tinten bruiner.

Werken die echt of krijg je daar een wortelkleur van?
Iemand ervaring hiermee?
pi_19115762
Zit er caroteen in?
En hoe heet het product? er zijn zo veel bruinings producten
pi_19116070
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:05 schreef daeri het volgende:
Zit er caroteen in?
En hoe heet het product? er zijn zo veel bruinings producten
Nee zit geen caroteen in, of iig ze hadden dat niet gezegd.
Maar dit is meer een algemene vraag over alle producten.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:28:35 #4
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19116077
Ik vond het stinken ... die créme.
Daarbij moet je er nog voor zorgen dat je geen streepje, puntje of spatje van je huid mist.

Doe liever zo'n eenvoudige gezichtsbruiner van Philips. Die komt tot haar decolletée
Of zijn het benen die bruin moeten zijn?

Edit : neem me niet kwalijk .. je ben een man ... ff wat gechanged hé

[ Bericht 14% gewijzigd door Pearly op 14-05-2004 09:50:56 ]
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19116092
het is volgens mij meer een soort verf die geschikt is voor je huid of niet?
pi_19116619
Heb het een x gebruikt. Maar was ongeduldig dus spoot wat op me been en toen nog 5x of zo dus ik had een hele bruine plek op me been
Maar na het douchen en sporten of zoiets is het er al af. En je moet idd geen spatje van je been vergeten.
pi_19116733
Ik heb zelf een tijdje een zelfbruiningscreme van Lancome gebruikt, erg fijn spul en je krijgt er echt een mooi kleurtje van. Je moet niet verwachten dat je gelijk Spanje-bruin bent, je huid wordt er wel enkele tinten donkerder van en mooi egaal van kleur. Na aanbrenging van de creme duurt het 1 of 2 uur voor de kleur opkomt. Na enkele dagen vervaagt het weer.

Met Nivea en andere goedkopere merken kreeg ik zelf wel het wortel-effect, de Lancome wordt echt mooi van kleur.
pi_19116773
Je krijgt er vlekken mee..en het word meer geel als bruin
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:04:39 #9
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_19116804
Zelfbruiningscremes werken wel, maar je moet wel goed opletten welk product je koopt. In het algemeen kan wel gesteld worden dat hoe duurder het product, hoe beter het werkt.

Bij de goedkopere producten kan het inderdaad voorkomen dat je het er met 1 keer wassen weer vanaf wast, maar over het algemeen blijft het ongeveer een weekje zitten (dan is je huid weer redelijk vernieuwd en ben je weer gewoon je oude vertrouwde kleurtje)

Het is inderdaad wel zo dat je moet oppassen dat je het goed gelijkmatig opbrengt. Een klodder laten zitten zorgt ervoor dat je een extra bruine vlek krijgt, een plekje overslaan geeft het tegenovergestelde resultaat.

Voor een mooi resultaat is het inderdaad vaak wel noodzakelijk om meerdere malen te smeren.

Tip: als je zelfbruiningscremes opbrengt, doe dan handschoenen aan, of was je handen na afloop zeer grondig. Doe je dit niet, dan heb je mooie bruine randjes onder je nagels of is de binnenkant van je handen ook mooi gekleurd (wat een niet zo fraai gezicht is).

Hoe ik dit allemaal weet? Mijn vriendin doet aan stijldansen. Voor iedere wedstrijd smeert ze zich in met zelfbruiner, om een mooi kleurtje te krijgen als ze een wedstrijd moet dansen. Gezien de grote hoeveelheid lichten op de vloer moet je je haast wel insmeren, anders ben je net een dansend lijk
pi_19116842
Oh ja, wel altijd eerst je huid goed en gelijkmatig scrubben voor je zulke producten gebruikt, krijg je het mooiste resultaat van.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:45:05 #11
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_19117736
In vrijwel al dat zelfbruiningsspul zit dihydroxyaceton, kortweg DHA.

Het Grote Bruin worden topic
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:46:41 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_19117792
Juist ja, daar lekker verder .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')