wahaah!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:57 schreef Poogie het volgende:
ach ik heb ook de vaagste dingen gedaan in me dromen, niks om je eigen zorgen over te maken volgens mij, zolang het maar bij kleine dingetjes blijft
Ik heb ooit gedroomd dat ik iemand mij opgesloten had in een kei donkere kamer, en ik helemaal in paniek dus...en ondertussen was ik wakker geworden maar dacht dus nog dat ik in die droom zat, toen heb ik dus kei hard tegen me kamerdeur lopen trappen en slaan en schreeuwen dat ik eruit wilgelukkig was er niemand thuis op dat moment
da was idd wel vaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef Famas het volgende:
[..]
wahaah!!!!!!!!![]()
![]()
ook lullig als je er achter komt dat er niks aan de hand is![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Heheh doe ik ook wel es bij mn broertje.
da's heel vervelend iddquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:04 schreef Poogie het volgende:
[..]
da was idd wel vaagineens sta je gewoon rechtop in je kamer en denk je "waar ben ik allemaal mee bezig"
![]()
Nah.. Das ook toevallig!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef tulpje6 het volgende:
Oei, en dan ook nog het woordje 'werd(t)' vetgedrukt.....
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:10 schreef -Lotte- het volgende:
ik heb wel eens gehad dat ik savonds dacht... ik neem morgen een eitje als ontbijt... en toen had ik snachts alvast een ei in een pannetje met water gelegd. Er was niemand anders thuis... dus ik was het 100%....
En ik maar genieten hoe jij jezelf vertoonde op msnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:20 schreef bloempjuh het volgende:
Van de week werd ik wakker met mijn deur op slot, kleren opgevouwen en webcam een eind van mijn pc vandaan. Deur waarschijnlijk midden in de nacht op slot gedaan, kleding opgevouwenen webcam van pc -dicht bij mijn bed- gemaaid terwijl ik in mijn slaap aan het vechten was ofzo
Mijn pc stond wel gewoon uit jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ik maar genieten hoe jij jezelf vertoonde op msn.
Nee, je hebt hem even aangezet en toen weer uit. Dat je dat niet meer weet zeg...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn pc stond wel gewoon uit ja
Da's raar ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, je hebt hem even aangezet en toen weer uit. Dat je dat niet meer weet zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |