Gewoon allemaal komen, het gaat echt een onwijs spektakel worden!! de sfeer is super en het onderlinge respect voor de tegenstander is prachtig! het was vandaag zelfs zo dat Capitals supporters de spelers van Demon gingen troosten, ik bedoel maar.quote:2 Basketbal steden, geen supporters via de speakers, veel gedis, geen 'lieverds' en goede spelers beloven een waar spectakel.
Nou nog meer er kunnen 4500 man in, al heb ik daar echt mijn twijfels bij want ik weet niet of je er dinsdag bij was maar toen waren er 4300 man en toen zat het volgens mij al echt vol dus waar ze die 200 man dan willen stoppenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Wordt gekkenhuis zaterdag in Martiniplaza. Er zijn maar 4300 plaatsen als ik me niet vergis. Dat wordt dus vroeg op staan morgen.
Hans>Het is gewoon Donar hoor, skip that Capitals
Hoeveel publiek trekt Den Bosch?
Ik verwacht toch wel wat meer Den Bosch supporters, hun aanhang is ook best wel groot en trouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:06 schreef Cruoninga het volgende:
Dinsdag was ik er niet, maar de donderdag er voor wel. Dat was toen ookal een behoorlijk gekkenhuis met 4260 man. Dat er bij Den Bosch 3000 inkunnen zegt nog niet dat die er ook zitten. In Amsterdam passen er ook ongeveer zoveel in toch? Daar zaten er vanavond zo'n 1200 waarvan ongeveer de helft uit Groningen. Jij gaat ook zaterdag?
Zeker alle respect voor de supporters van Demon! en het waren zeker weten mooie wedstrijden. Nog één dag en dan gaat het weer stormen! ik hoop maar dat de spelers van Donar uitgerust zijn en dat er niet nog meer blessures zijn bijgekomen want ik vrees dat het wel een nadeel voor Donar is dat Den Bosch een langere rustperiode heeft gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:18 schreef Barca het volgende:
Tja ... het bandje met "defence" van Amsterdam is nou niet echt gezellig maar verder alle respect: gastvrijheid was, ondanks slechte vooruitzichten, prima. Het waren mooie wedstrijden waarin volop werd geknokt.
quote:Stormloop op toegangskaarten
Nadat gisteravond bekend werd dat MPC Capitals de tegenstander van Tulip Den Bosch is in de finale van de play-offs 2003-2004, is er een ware stormloop op de kaartjes ontstaan.
Het begon al vlak na de wedstrijd, toen tientallen belangstellenden kaartjes bestelden via internet. Deze trend trok zich door en in de loop van vrijdagochtend was de organisatie genoodzaakt de internetverkoop te stoppen door de enorme vraag. Ook bij alle voorverkoopadressen stonden mensen in de rij om een kaartje te bemachtigen. De wedstrijd van morgenavond zal dus worden gespeeld in een bomvol Martiniplaza.
Inmiddels schijnt die trouwens weer terecht te zijnquote:Welke supporter heeft het shirt van Travis Reed
Je brengt ons in grote problemen !
We beschikken momenteel slechts over één geschikt wedstrijdtenue dus Travis Reed kan niet spelen als hij zijn shirt niet heeft.
Als je weet wie het shirt heeft of heb je deze in je enthousiasme meegenomen neem contact op met het managementbureau zodat wij verder kunnen in de finale! info@mpccapitals.nl of 050-3603895
BRON : www.donar.nl
Dus de kaart verkoop is alleen op dinsdag en dan tot 17:00 nou dat gaat een drukke dag worden.quote:De belangstelling voor de kaarten zijn overweldigend en het is duidelijk dat Martiniplaza te klein is. MPC Capitals heeft het volgende beleid:
Voor de thuiswedstrijd van donderdag 20 mei zijn maandag 17 mei (12.00 - 14.00 uur) zijn de bestelde internetkaarten af te halen bij Martiniplaza.
<knip>
Vanaf dinsdag 12.00 uur tot 17.00 uur is de voorverkoop voor de overige liefhebbers bij de MPC Capitals kassa in Martiniplaza. (er is vanaf heden geen internet voorverkoop meer)
Dat moet een typo zijn 180 kaarten, wat belachelijk weinig.quote:Voor de uitwedstrijd van dinsdag 18 mei zijn slechts 180 kaarten beschikbaar. Deze kaarten zijn in eerste instantie voor seizoenkaarthouders (nr vermelden !), Vikingleden en BBC leden. Deelnemers kunnen zich voor maandag 12.00 uur aanmelden via email
Ach ... dat je foto's plaatst is al leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
1-0! Mooi dus.
Wat foto's van vanavond. De kwaliteit is helaas nogal beroerd.
Geweldige pics man! cam heb ik maar thuis gelaten want de vorige keer had ik hem bij mij maar toen had ik geen pics genomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
1-0! Mooi dus.
Wat foto's van vanavond. De kwaliteit is helaas nogal beroerd.
Feest na de overwinning.
En daar gaat het om!quote:Blij dat we met 68 - 54 hebben gewonnen
uuhhm de Donar site kan de drukte niet meer aan, lees hij is gecrashed.quote:Eerste klap voor Capitals tegen onmachtig Tulip
Tulip Den Bosch is er in de eerste finalewedstrijd in de Play-Offs om de nationale basketbaltitel in Groningen tegen MPC Capitals niet aan te pas gekomen. In een met 5000 toeschouwers volgestampt Martiniplaza verloren de Bosschenaren met 68-54 (rust 41-26) van een vooral defensief en qua vechtlust geweldig spelend MPC Capitals. Op de grote overwinning viel helemaal niks af te dingen.
<knip>
Wedstrijd verslag Den Bosch site, http://www.inter-iq.nl/ebbc/content.html
Hé, dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[eigenlijk voetbalfan, sinds kort fanatieke basketbal-supporter, enz.]
Heej, ze staan op je site. Erg mooi! Ja, it 's me (Emile).quote:Op zondag 16 mei 2004 09:28 schreef donar het volgende:
Cruoninga: BEDANKT. Ik zal ze plaatsen op www.donarbasketbal.com
Hej een verdwaalde EBBC supporter! ik vroeg mij al af waar ze bleven hahahaquote:Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt bekend!
Bij mij klopt eigenlijk letterlijk álles aan je verhaal, alleen geldt het dan voor EBBC uiteraard!Ben de laatste twee halve finales wezen kijken in de Maaspoort, met twee (vooral de laatste) keer een top-sfeertje. Ook dinsdag ben ik weer van de partij als ik aan kaartjes kan komen (brandweer heeft de capaciteit ineens teruggebracht naar 3.300
).
Website EBBC: http://www.ebbc.nl/ebbc03/index.html
Meldt je ook eens aan voor HomeCourt (nieuwsbrief), echt een aanrader!
Het verschil was inderdaad enorm maar goed ik geloof niet dat wij alles hebben gezien wat Den Bosch in huis heeft, maar als dat wel zo is dan kunnen ze de Grote Markt alvast gaan reserveren want dan is er geen kruid gewassen tegen dit Donar!.quote:Op zondag 16 mei 2004 04:47 schreef mannus het volgende:
en vanavond was MPC Capitals absoluut de terechte winnaar. Verschil is nog weinig in vergelijking wat het verschil in het veld was.
Misschien tot donderdag, dinsdag kan ik er ook niet bij zijn (school proefwerkenquote:groetjes en tot donderdag!
(helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn)
Maar, laat mij ff advocaat van de duivel spelen :quote:Uiteindelijk zou Capitals 22 aanvalsrebounds veroveren en over de hele wedstrijd 23 meer misgeschoten ballen oprapen dan Tulip.
ROFL dan zat ik vlak bij jullie in de buurtquote:Op zondag 16 mei 2004 14:25 schreef Bloodzone het volgende:
Iemand ons gehoord/gezien:P ?
Wij zaten met 15 man op de hoofdtribune midden(hoogte) en midden(breedte)
Vriend van mij had grote trommel mee, en ballonnen wat voor een mooi sfeertje zorgde moet ik zeggen.
Die confetie slierten waren ook zeer goed.
en ikke ookquote:Op zondag 16 mei 2004 02:06 schreef Cruoninga het volgende:
Gij hier? Eén Bosch kampioenschap lijkt me meer dan genoeg dit jaar niet?
Ik zat in eerste instantie te denken aan verdwaalde Ajax-supporters want die lui begonnen al voor de wedstrijd kampioenen olé olé te zingen, maar dat " kampioenen olé olé " werd tijdens de wedstrijd wel onwijs goed opgepakt door de rest van het publiek.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:33 schreef Bloodzone het volgende:
Nee die groep die de wave probeerde in te zetten, waren volgens mij half dronken fc groningen supporters :p
haha niet veel mensen hebben zo'n trommel, dat moet hem dan wel geweest zijn.quote:Echt, zon gast moet je erbij hebbenals hij begint met de trom, dan doet iedereen mee
En ja die bristol ballon was van ons
En denk wel dat we dezelfde bedoelen met de trom...hoeveel mensen hebben nou zon trom
In Heren 1. En ze speelden toen ook ere-divisie. Volgens mij was dat in 1991 ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Bloodzone het volgende:
Stiffmaster...dat is ook niet moeilijk, ligt eraan bij welke klasse.
Wat heeft je profiel ermee te maken btw :S
* Robertje dinsdag rond 11.00 niet in de rij
Toen wel ja....quote:Op maandag 17 mei 2004 14:00 schreef Stiffmaster het volgende:
Toen was ie nog goed..........![]()
Rond 11:00 hoop ik ook bij de Martiniplaza te zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Bloodzone het volgende:
dinsdag rond 11.00 in de rij
15000 bezoekers??!! vetquote:http://www.dvhn.nl/Pagina(...)264-1694811-,00.html
http://www.dvhn.nl/Pagina(...)264-1694811-,00.html
''Er zaten nu 4300 man, maar een hal met 15000 plaatsen hadden we ook vol gekregen'', zei Capitals-secretaris Paul Wiertsema tijdens de after party. Net als zijn mede-bestuursleden genoot hij van de fantastische ambiance en het succes van zijn club. Zelfs om vijf uur 's morgens liepen er nog supporters met Capitals-shirts en shawls te zingen in de binnenstad.
Ik mag toch aannemen dat 11.00 vroeg genoeg is.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rond 11:00 hoop ik ook bij de Martiniplaza te zijn.ik mag toch aannemen dat 11:00 vroeg genoeg is.
het Dagblad van het Noorden had ook nog wat Donar nieuws.
[..]
15000 bezoekers??!! vet
ff een reminder want vandaag om 18:40 heeft TV Noord beelden van de wedstrijd van afgelopen zaterdag, de uitzending wordt elk uur herhaald.
Nou ik vind het wel ronduit klote dat er ' maar ' 4300 man in kunnen want er stonden echt nog heel veel mensen te wachten plus dat er maar 2500 kaarten beschikbaar waren. Maar goed hoe betrouwbaar dat aantal is weet ik niet want ik heb ook hele andere dingen gehoord. (2000 en 3000 kaarten)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:38 schreef Bloodzone het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat 11.00 vroeg genoeg is.
DAT DACHT IK OOK, 2 UUR IN DIE RIJ, EN 2 METER VOOR DE DEUR-->UITVERKOCHT<--
![]()
![]()
:'(
Te ziek
Damnquote:Zo waren er mensen die hebben overnacht voor de deur van Martiniplaza om zo zeker te zijn van toegangskaarten voor deze derde wedstrijd in de finale van de play-offs 2003-2004. Om 9.00 uur stonden er al tientallen mensen in de rij. Rond het middaguur stond er zelfs een rij tot aan de ringweg.
Aan jouw geen schuld.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik die berichten zo lees schaam ik me eigenlijk dat ik als basketbal-n00b wél kaartjes voor vanavond heb...
Hoe dan ook, gisteren kaartjes gehaald en over een half uurtje naar de Maaspoort!
[afbeelding]
I knowquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:37 schreef Bloodzone het volgende:
[..]
Aan jouw geen schuld.
Die rij waar ik het over had, en waar ik geen kaartjes bij heb, is voor de wedstrijd van donderdag.
Het kaartje in jouw sig is voor vanavond![]()
HF![]()
Het meest baal ik nog van het uitvallen van Kriisa die kunnen we niet missen want de selectie is al zo smal. De vader van Jansen had nogal wat kritiek op het arbitrage duo, met name de vierde fout van Kriisa vond hij uiterst dubieus en echt onder de indruk van Den Bosch was hij niet.quote:10 min: 17 - 17
20 min: 47 - 34
30 min: 57 - 45
40 min: 73 - 63
Hoe was het?? ik las dat jullie toch de volle capaciteit mogen gebruiken van de brandweer en dat is voor jullie wel goed nieuws.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:41 schreef Yeahinho het volgende:
Heya Den Bosch!
Dramatische halvulling...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe was het?? ik las dat jullie toch de volle capaciteit mogen gebruiken van de brandweer en dat is voor jullie wel goed nieuws.
Heb je ook pics?
Echt heel jammer dat ze het dan zo hebben aangepakt want ze hebben toch echt groen licht gekregen, maar goed misschien dachten veel mensen dat het al uitverkocht was en hebben ze de site cq radio niet goed genoeg in de gaten gehouden. Overigens vind ik het wel jammer dat er maar 200 kaarten voor Donar supporters beschikbaar waren want er konden dus veel meer in, maar goed Groningen heeft ook maar 200 kaarten beschikbaar gesteld aan de Den Bosch supporters al ligt de situatie hier een beetje anders want wij komen al capaciteit tekort voor ons eigen publiek en dat is bij jullie nog niet echt het geval.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dramatische halvulling...Er waren amper meer mensen dan de laatste wedstrijd(en) tegen Eiffel!
Groningen kreeg de halve tweede ring (waar dus 1.000 man op kunnen ofzo), voor maar 200 supporters. De rest bleef dus gewoon helemaal leeg (uit 'veiligheidsoverwegingen'). Verder zat het redelijk vol op de eerste en tweede ring, maar met een beetje slimme aanpak hadden ze er handig nog een paar honderd bij kunnen zetten!
In het begin hoorde ik voornamelijk de Donar supporters maar goed op een gegeven moment leek het Den Bosch publiek een beetje los te komen.quote:Sfeer viel tegen aan Bossche kant, zeker in de beginfase. Toen Den Bosch voorkwam begonnen er steeds meer lawaai te maken en te zingen, maar een ander liedje dan "Heya Den Bosch" lijken de basketbal-supporters niet te kennen. Een keer is leuk, maar na 80x weet ik het wel eigenlijk..
..... heb er verder geen woorden voor. :'(quote:gebeurde wat al veel langer gevreesd werd, nl. een blessure van een sterspeler, in dit geval Valmo Kriisa die door zijn rechter enkel ging. Gevreesd wordt voor de rest van de finalewedstrijden!!
Dat waren wijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sfeer viel tegen aan Bossche kant, zeker in de beginfase. Toen Den Bosch voorkwam begonnen er steeds meer lawaai te maken en te zingen, maar een ander liedje dan "Heya Den Bosch" lijken de basketbal-supporters niet te kennen. Een keer is leuk, maar na 80x weet ik het wel eigenlijk..
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:53 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Dat waren wij![]()
En zoveel verschillende dingen zongen jullie zeker wel. Hele tijd hetzelfde met een trommel erbij![]()
![]()
Ik had net ff een kippenvel moment bij het volgende bericht!quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
het zag er nog al eng uit, in de zaal.. maar op tv zag je wel dat ie er helemaal doorheen klapte.
Hoop voor jullie dat ie mee kan spelen, maar vrees het ergste.. zelf ook al vaak meegemaakt met bball
Ik hoop zo dat hij er morgen bij is.quote:Volgens Valmo Kriisa valt de blessure wel mee en donderdag zal de beslissing vallen of hij kan spelen tegen Tulip Den Bosch. Wat hem betreft zijn de play-offs nog niet voorbij, want de play-offs duren t/m 29 mei.
http://www.donarbasketbal.com
Hij was de dag voor en tijdens de uitwedstrijd tegen Den Bosch ook ziek maar hij heeft toen wel gespeeld, vandaag zal hij wel moeten spelen want de selectie is al zo smal.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:42 schreef Aurum het volgende:
Jansen is ziek, speelt dus misschien niet (maar denk het wel ).
Ik hoop dat ' men ' maar wat kletst want het zou erg vervelend zijn als hij er niet bij is, maar ik vermoed dat ze wel bereid zijn om wat risico te nemen dus misschien is hij er vandaag wel bij.quote:Men zegt dat Kriisa te veel pijn voelt tijdens het springen en dus NIET speelt vanavond.
klote zooi! ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Kriisa speelt vermoedelijk niet
GRONINGEN - Capitals-spelverdeler Valmo Kriisa speelt donderdag waarschijnlijk niet mee tegen Den Bosch.
Kriisa heeft volgens clubarts Dikkeboer nog te veel pijn in zijn voet bij het springen. Uit onderzoek is wel gebleken dat er niets gebroken of ingescheurd is.
Ook Rogier Jansen is een twijfelgeval; hij is grieperig. Gary Buchanan is heeft last van zijn kuit, maar zal vermoedelijk wel spelen.
Zou erg mooi zijn inderdaad maar goed is Young wel weer helemaal hersteld van zijn blessure en hoe zit het met zijn conditie en vorm? Ik ben benieuwd hoe de groep zal reageren als hij er weer bij is want ze hebben nu al een boel wedstrijden zonder hem gespeeld, het zal even wennen voor ze zijn maar dat kan gelukkig snel gaan.quote:Er blijft een hardnekkig gerucht de ronde doen dat Travis Young terug zou komen. DIt is en blijft natuurlijk een gerucht en helaas betekent dit GEEN zekerheid, maar dit zou op dit moment natuurlijk wel als een soort geschenk uit de hemel kunnen worden beschouwd voor Donar, als zowel Jansen en Kriisa niet spelen.
Tnx, jullie ook veel plezier en hopen dat we net zo goed spelen als de eerste thuis wedstrijd.quote:Nou jah, wens een ieder die er heen gaat, of gaat kijken op TV Noord (www.rtvnoord.nl) een heel plezierige wedstrijd toe en moge de beste ( DONAR, uche kuche... )winnen !!!
Waar stond de camera eigenlijk? want volgens mij hadden ze ook een camera achter de basket van de tegenstander gehangen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:22 schreef Cruoninga het volgende:
Ruststand is 32-38 in't voordeel van Den Bosch. Voor de Noorderlingen onder ons: Het is live op RTV Noord.
Op mij moet je deze keer niet rekenen, want ik zat in Waalwijk Petrovic uit te zwaaienquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:38 schreef donar het volgende:
We zijn supporters van oooh M P C (Ton Boot)
oooh M P C (Ton Boot)
Het was weer geweldig en wellicht kan ik straks weer foto's gebruiken voor www.donarbasketbal.com
Toonjequote:Coach van Helfteren toonde zich een slecht verliezer, door de persconferentie te openen met de mededeling dat hij zich bestolen voelt door de arbitrage. Dat er arbitrale momenten waren die voor discussie voor dicussie vatbaar waren lijdt geen twijfel, maar om de schuld van de nederlaag neer te leggen bij de arbiters gaat werkelijk alle perken te buiten. Van Helfteren probeerde voor de wedstrijd al zijn invloed op de arbiters uit te oefenen, maar dat sorteerde (gelukkig maar) weinig effect. Mocht hij binnenkort met pensioen gaan, dan kan hij nog altijd een praathuis beginnen, want kletst zich de rafels in zijn tong gedurende de gehele wedstrijd richting jury en richting arbiters. Wellicht dat hij in Den Bosch meer invloed kan uitoefenen. De quote van het jaar van Toon van Helfteren: ' De ambiance heeft geen enkele invloed op het verloop van de wedstrijd'. Lust u nog peultjes?
quote:Ook gingen de capriolen van de mascottes De Dondergod en Cappy wel heel erg ver. Het provoceren van Bossche spelers en Bosch' publiek door dat duo hebben ze in Groningen eigenlijk ook helemaal niet nodig.
http://ebbc.relatiecommunicatie.nl/
quote:De geblesseerd geraakte spelverdeler van Capitals, Valmo Kriisa, stond met rode ogen op van de bank. ''Dit is zo mooi'', zei de geëmotioneerde Est, die dit seizoen zo belangrijk was voor het team van coach Ton Boot. ''Hier had ik op gehoopt. Dat ze het ook zonder mij zouden redden. Ze deden precies wat ze moesten doen. Dit was het enige goede antwoord. Fantastisch.''
Afgelopen donderdag was het echt te druk want op de hoofdtribune zaten de mensen van boven tot beneden op de trappen en dan ook nog met z'n 2'en naast elkaar en ik heb diverse mensen ook zien staan, zelf was ik er rond 18:25 en toen was er dus al geen plek meer.quote:Voor de vijfde wedstrijd tussen MPC Capitals en Tulip Den Bosch aanstaande dinsdag in Martiniplaza in Groningen gaan maximaal 4000 kaarten in de voorverkoop. Deze afspraak is gisteren gemaakt tussen MPC Capitals, politie, brandweer en Martiniplaza.
Afgelopen donderdag zaten zeker 4500 toeschouwers in de topsporthal.
http://www.dvhn.nl/Pagina(...)264-1694811-,00.html
Maaruh ik zie dat Donar heeft verloren, erg jammer want de druk wordt nu wel steeds hoger om thuis te blijven winnen. Dinsdag ben ik er niet bij maar zaterdag (als ze dan nog geen Kampioen zijn) wil ik er wel bij zijn, zo ff wat verslagen lezen want ik heb geen hol van deze wedstrijd mee gekregen.quote:Het bericht dat de NOS alsnog had besloten de wedstrijd live uit te zenden blijkt te berusten op een misverstand. De NOS-crew maakte duidelijk te komen voor een uitzending waar enkele mensen van de EBBC-organisatie de conclusie aan verbonden dat er een Live uitzending zou komen.
Daar is Helaas geen sprake van. Het zal beperkt blijven tot een samenvatting in de reguliere Studio-Sport-uitzending vanaf 19.00 uur.
Excuses voor het misverstand.
uuhm als hij maar wel weet waar het fout is gegaan want anders gaat het dinsdag nogquote:Het verschil tussen het topbasketbal van het eerste kwart en het flopbasketbal van de kwarten daarna wilde Boot niet verklaren. "Dat houd ik uit tactische overwegingen liever voor mezelf", zei hij.
Ton Boot is coolquote:Den bosch - Ton Boot had de wedstrijd van zondag bijna niet meegemaakt als coach van MPC Capitals. De basketbalgoeroe uit Schoorl heeft de gewoonte vlak voor aanvang van een duel buiten nog even een sigaretje te roken. Toen hij na dat vaste ritueel via de spelerstunnel De Maaspoort in wilde lopen, werd hij van achteren gegrepen door een beveiligingsman van Den Bosch. Dat gebeurde bepaald niet zachtjes. Boot's bril viel af. "Ik laat me niet inelkaar grijpen", zegt de coach, die vervolgens zelf een klap uitdeelde aan de beambte.
Er ontstond een vechtpartij. Boot verweerde zich na die ene klap niet meer en vond de situatie enigszins bedreigend. "Ik wilde mijn bril beschermen", vertelt hij. "Die lag op mijn arm. Kijk, hij is nu nog helemaal scheef. Ik wilde niet acht-, negenhonderd euro naar de knoppen helpen." Collega-coach Toon van Helfteren haalde de twee uiteindelijk uit elkaar.
Boot zei niet te zwaar aan het incident te tillen. Wel bestreed hij de verklaring van de bewaker, die aangaf de Capitals-coach niet te (her)kennen. "Dat is de wereld op zijn kop", vond Boot. "Hij moet weten wie er wel en wie er niet in die zone mogen komen. Maar goed, ik reageerde misschien ook wat scherp."
Dagblad van het Noorden
ikke wel,morgen effe kaartjes regelenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:27 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas kan ik donderdag wéér niet...
Dramatisch eigenlijk!quote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Binnen 30 min was het alweer uitverkocht? damn! en voor de uitwedstrijden zijn er zelfs nog kaarten op de wedstrijddag zelf te verkrijgen.Check het deze keer wel even via TV Noord, het is niet zo leuk maar goed het is even niet anders.
Heel apart inderdaad, en de kaartjes kosten bij jullie nog goedkoper ook (11 euro t.o.v. 15 euro hier) maar ik durf het wel aan om te zeggen dat het donderdag bij jullie ook uitverkocht zal zijn, want dat kan toch haast niet anders aangezien het de laatste thuis wedstrijd is.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dramatisch eigenlijk!
In Groningen liggen ze 's nachts met duizenden op de stoep voor een kaartje, en in Den Bosch kun je 1 minuut voor de wedstrijd nog doodleuk een kaartje kopen!!![]()
Je vergeet voor het gemak maar dat EBBC morgen nog naar Groningen moet?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga er idd maar voor het gemak vanuit dat Donar morgen gaat winnenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak maar dat EBBC morgen nog naar Groningen moet?
niet dat ik ze daar zie winnen, maar toch....
De vorige keer was het 5 kwartier, nu 4 dus ik zou zeggen de volgende keer in 3 kwartier.quote:Kaartjes voor Capitals in uur tijd weg
GRONINGEN - De kaartjes voor de vijfde play-offwedstrijd tussen MPC Capitals en Tulip Den Bosch waren maandag binnen recordtempo weg. Binnen een uur tijd was er geen enkel toegangsbewijs meer te krijgen.
Zondag moest Capitals het onderspit delven in Den Bosch waardoor de stand in de play-offs nu 2-2 is. Dinsdag ontmoeten beide ploegen elkaar dus opnieuw in Martiniplaza. Voor diegenen die geen kaartje meer konden bemachtigen is er enige troost. Het duel wordt namelijk rechtstreeks uitgezonden door zowel TV Noord als Radio Noord.
TV Noord
Ik heb hier nog iets aan toe te voegen: afgelopen dinsdag (18 mei) was ik bij EBBC - Donar, en aangezien het die dag vrij warm was, was ook de zaal dus erg broeierig. Daarom ik dus na het eerste kwart snel naar het verkooppuntje op de 2e ring achter de basket (voor degenen die bekend zijn in de Maaspoortquote:Op maandag 24 mei 2004 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
... voetbalsupporters ...
Ja dat zal het zijn! Basketbal-fans zijn zo niet, maar FCDB-supporters doen natuurlijk niets anders dan lege bekertjes op het veld gooien!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:54 schreef Bloodzone het volgende:
Misschien omdat sommige Den Bosch supporters iets op het veld gaan gooien?
Okay ik zit er klaar voor, dit is de eerste play-off wedstrijd die ik moet volgen via de tv maar ik hoop van harte dat de winst naar Donar zal gaan. Mijn idee is dat Den Bosch toch steeds wat beter begint te spelen zowel thuis als uit, hopen dat ze vandaag een mindere dag hebben!quote:Inmiddels is duidelijk dat Kees Akerboom junior deze finalereeks definitief niet meer in actie komt. De jonge schutter van EBBC liep net voor het eerste halve finaleduel met EiffelTowers een kneuzing aan zijn buitenmeniscus op. Akerboom wil geen risico nemen met zijn knie. ,,Het voelt gewoon nog niet stabiel genoeg aan.“
http://www.donarbasketbal.com/brabant25052004.htm
Yep, live op TV Noord!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Okay ik zit er klaar voor, dit is de eerste play-off wedstrijd die ik moet volgen via de tv maar ik hoop van harte dat de winst naar Donar zal gaan.
Jup.quote:Is dat alleen voor de mannen?
Chip Daniel Jones?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA EEN DUNK in zijn EIGEN basket !!!!!!!!!!!!!!![]()
DONARbedankt JONES
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Chip Daniel Jones?
Waarom doet 'onze' Chip Jones zoiets?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jadunkt in zijn eigen basket geweldig ! goh ff dunken want ik sta zo vrij als wat
Ach de geruchten gingen al dat hij naar Grunn zou komen, misschien komt het daardoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom doet 'onze' Chip Jones zoiets?
Ik ben geen EBBC supporter trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach de geruchten gingen al dat hij naar Grunn zou komen, misschien komt het daardoor![]()
Maar jah zolang hij maar niet zulke acties maakt als hij voor ons speelt, vond het een SUPER actie.
KOM OP DONAR !!!! wat spannend.
Positieve spamquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:10 schreef donar het volgende:
Vele krantenartikelen over wedstrijd 5 zijn uiteraard te lezen op www.donarbasketbal.com
Ik denk dat ik er ook zal zijn. Maandag was ik veel te laatquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:28 schreef Bloodzone het volgende:
Ik lig Donderdag nacht voor de deurnog meer mensen die gek zijn ?! :p
Hulde voor TV Noord die ondanks hun beperkte budget toch de wedstrijden live uitzenden via de radio en tv! ik vind dat echt een zeer groot compliment waard!quote:Den Bosch - Capitals live bij RTV Noord
GRONINGEN - RTV Noord doet donderdag rechtstreeks verslag van de zesde ontmoeting om de nationale basketbaltitel tussen Tulip Den Bosch en MPC Capitals. Bij winst van Capitals donderdag in Den Bosch, zijn de Groningers kampioen van Nederland.
Het zesde duel in de play-offs begint donderdag om 19.30 uur. De rechtstreekse radio-uitzending begint donderdag om 19.00 uur. Verslaggevers in de Maaspoort in Den Bosch zijn Klaas Jan Bos en Frederik Stokker.
De live uitzending op TV Noord begint vlak voor het begin van de wedstrijd. Mischa van den Berg doet het verslag en wordt bijgestaan door Bill Pijl.
TV Noord
Zeker, erg tof! Met dank aan Slagerij Oosterhof waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef -Hans- het volgende:
Hulde voor TV Noord die ondanks hun beperkte budget toch de wedstrijden live uitzenden via de radio en tv! ik vind dat echt een zeer groot compliment waard!
Er komt geen 7e wedstrijd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 07:28 schreef Bloodzone het volgende:
Ik lig Donderdag nacht voor de deurnog meer mensen die gek zijn ?! :p
ooh jewel hoor =)quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:51 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Er komt geen 7e wedstrijd.
J.
Als die er komt, wanneer begint dan de voorverkoop?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik bedoel 7e wedstrijd
Ben je dan om laten we zeggen half 8 op tijd om goede kans te maken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag @ 09:00![]()
Absoluut niet, alhoewel het lastig is om te zeggen aangezien je nu maar 2 kaarten per persoon mag kopen. De vorige keer waren de mensen om 05:30/45 geloof ik nog op tijd maar de mensen die er na 06:00 stonden waren al te laat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je dan om laten we zeggen half 8 op tijd om goede kans te maken?
Als ik meer dan twee kaarten zou mogen kopen dan had ik wel een kaartje voor je willen kopen, maar aangezien we maar maximaal twee kaarten p/p mogen kopen wordt dat een beetje moeilijk. :')quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Half acht ben je veel te laat, ik zou zeggen dat je om vijf al weinig kans meer hebt. Als ik zou kunnen zou ik rond een uur of 3 a 4 gaan. MAar ik kan niet dus nogmaals...
Aangezien de wedstrijd van zaterdag al om 16:00 begint zou het best kunnen dat de huldiging zaterdagavond is, dat zou wel leuk zijn.quote:Als MPC Capitals donderdagavond in en tegen Tulip Den Bosch kampioen van Nederland wordt, dan volgt vrijdagavond een officiële huldiging. Dat zal dan gebeuren op de Grote Markt in de stad.
http://www.rtvnoord.nl/asp-rtvn/indexn.asp?pag_id=39371
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Hulde voor de Donar fans die nu aanwezig zijn, wat een lawaai maken ze.
Ga zo door DONAR!
Via de radio (Radio Noord en anders Oog radio) TV alleen via TV Noord.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:13 schreef Ritch het volgende:
Is het ook op 1 of andere manier te volgen als je geen tv noord hebt (Achterhoek)? Ben bang dat ik op studio sport aangewezen ben?
Echt helemaal te gek! het is echt ongelofelijk hoe fanatiek het publiek is, want de Den Bosch aanhang hoor je echt amper.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:52 schreef Noca het volgende:
Donar!! Donar!! dat hoor je alleen maar
quote:Q1: 17 - 28
Q2: 43 - 51
Q3:
Q4:
Als ik radio noord of oog kon ontvangen, had ik waarschijnlijk ook tv noord kunnen ontvangen en dan was ik nu wel aan het kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Via de radio (Radio Noord en anders Oog radio) TV alleen via TV Noord.![]()
Hoop dit keer op meer dan een minuut dan voor jouquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:44 schreef Ritch het volgende:
[..]
Als ik radio noord of oog kon ontvangen, had ik waarschijnlijk ook tv noord kunnen ontvangen en dan was ik nu wel aan het kijken
Hopen dan studio sport er nog wat van maakt.
Radio Noord heeft ook een radio stream via het internetquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:44 schreef Ritch het volgende:
[..]
Als ik radio noord of oog kon ontvangen, had ik waarschijnlijk ook tv noord kunnen ontvangen en dan was ik nu wel aan het kijken
www.rtvnoord.nl --->> heb je volges mij ook een online streamquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:44 schreef Ritch het volgende:
[..]
Hoe laat is de huldiging morgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Okay de laatste helft!
[..]
GRONINGEN - Als MPC Capitals donderdagavond in en tegen Tulip Den Bosch kampioen van Nederland wordt, dan volgt vrijdagavond een officiële huldiging. Dat zal dan gebeuren op de Grote Markt in de stad.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe laat is de huldiging morgen?![]()
*misschien te vroeg juicht*
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:55 schreef -Hans- het volgende:
yessssssss Ackermans eruit![]()
Geloof me..dit is echt te spannend...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
keep up the info, ik ben helemaal aan het meeleven
Dank je tong80quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd Hans. Ik hoopte op den Bosch. Maar Ton Boot is een tovenaar. Die gun ik het.
Dit is zo mooi mensen !!!!!!! en morgen gaat het feest gewoon doorquote:Q1: 17 - 28
Q2: 43 - 51
Q3: 62 - 69
Q4: 86 - 86
OT: 88 - 96
Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
ooh jewel hoor =)
Mja zie wel een x aantal mensen maar ik heb geen flauw idee hoeveel het er zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Er is nu trouwens nog geen kip op de Grote Markt. Ik had wel verwacht dat het feest vanavond alvast zou beginnen
Zeker wetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Pfffffff nou dat wordt toch nog een goede nachtrustbij verlies was ik rond 23:30 richting de Martiniplaza gegaan, mensen we zijn gewoon LANDSKAMPIOEN 2004
!!!!!! wow voor het eerst van mijn leven een kampioensfeest vieren op de Grote Markt, geweldig
![]()
Hulde voor dit team, ik heb er geen woorden voor. Hoop dat Travis Young er morgen ook bij is, jongens tot morgen @ de GM en we gaan er een groot feest van maken!
De echte die-hards zijn de Maaspoort nog op z'n kop aan 't zetten hèquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Er is nu trouwens nog geen kip op de Grote Markt. Ik had wel verwacht dat het feest vanavond alvast zou beginnen
Ja inderdaad! Een zender dat echt meedenkt. Bijna uitzonderlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ook hulde aan RTV Noord, prima gedaan!!!!
Oja het wordt inderdaad nog super weer ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeker wetenLekker weertje, volle GM, goed begin van het weekend!!
En ook hulde aan RTV Noord, prima gedaan!!!!
Ja joh, ik dacht eerst nog toen het beeld en geluid heel fftjes raar deed 'het zal toch niet'. Maar daarna ging het gewoon weer van een leien dakkie!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef Patron het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Een zender dat echt meedenkt. Bijna uitzonderlijk
In het begin wat geluidsproblemen daarna gelukkig opgelost.
Zou best kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:39 schreef Patron het volgende:
Die foto is van na de winst op Amsterdam dacht ik. (correct me if I'm woing)
Me 2quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Hij staat bij het berichtje van de winst van vandaag op TV Noord, op wie ik sinds vandaag blindelings vertrouw![]()
Dat is volgens mij niet het dak van de Maaspoort...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Patron het volgende:
[..]
Me 2![]()
Die verslaggever hopeloos proberen te interviewen. lollig
Ze hadden beter sfeer beelden kunnen filmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |