Oh shut up,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Kun je ook wel effe normaal zeggen ja. Laten we zeggen dat ik met 'groot' op zijn fysiek doelde.
Als je hem even mailt op kim@kimpire.com krijg je waarschijnlijk gewoon antwoord, kreeg ik i.i.g. wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
Nou het beste en makkelijkste wat we kunnen doen is gewoon een mailtje sturen naar hem.
Met de vraag wat hij vandaag de dag doet![]()
En of hij dat ook kan aan tonen.
Zijn we zo klaar met hem
En geloof me. De gumball is niet goedkoopt. Dus dat geld heeft hij nog wel.
En belangrijker is. Kijk eens naar die filmpjes van hem naar monaco.
Dat zegt niet zoveel, als je zo'n boot wilt huren ben je ook al gauw een paar duizend euro per dag kwijt hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb even research gedaan, en die boten zijn in ieder geval niet van hem:
http://www.latitude38.com(...)001/July6/July6.html
Ze zijn dus van één of andere Arabische prins, die ze nog wel eens wil verhuren aan oceanografisch onderzoekers, óf blijkbaar aan rijke, vadsige Duitsers
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, als je zo'n boot wilt huren ben je ook al gauw een paar duizend euro per dag kwijt hoor.
Voor een paar duizend euro per dag komt de bijbehorende catering niet eens opdraven, beste manquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, als je zo'n boot wilt huren ben je ook al gauw een paar duizend euro per dag kwijt hoor.
Ja, maar het scheelt toch al gauw een stuk of wat miljoen als je 'em zou kopenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En hier gaat hij uitleggen wat het isquote:Oh yes. Stuff like: Kimble is in Prison, He is in a Hospital, He is broke, etc. Its amusing. I simply had no time because i focused on Trendax (www.trendax.com).
Weet je wat meer TS.quote:Trendax is a fully automatic trading engine, which analyses all kinds of market data in realtime and is taking advantage of shortterm trending indicators. Basic example: When the bombs exploded in Spain Trendax shorted all european airline stocks and Indexes. It works fine, makes profits on a permanent basis and i am happy. I dediced not to market Trendax as a Hedge Fund, but to a few high wealth individuals. Maybe in 5 years Trendax will become a listed company. Until then, no headaches please.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |