Met liteon cdrw's kan het bijvoorbeeld ook...quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Dipstaart het volgende:
Wordt die snelheid dan bepaalt door een firmware? Dacht dat daar wel weer een andere techniek voor nodig was om hem op 8 speed te laten gaan.
Kan wel met een foute firmware. En dan is het lastig om de goeie er weer in te krijgen, al is het zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef sir_Tachyon het volgende:
Kun je DVD-fikker niet verkloten??
Ja, en die was er nog niet toen ik mn 1300a kocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:12 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik heb gewoon een Nec 2500A gekocht
Een zwarte nog wel
Kan bij liteon iig welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:19 schreef Anahka2309 het volgende:
Op zich is van 4x naar 8x nog best wel een noemenswaardig verschil bij dvd-branders....maar mijn 1300A blijft voorlopig ook nog ff zitten.
Plus lijkt het me ERG sterk dat je van een 4x-brander een 8x-brander kan maken dmv een firmware-upgrade.....
Ik verdenk NEC ervan toch iets meer kwaliteit te leveren dan LiteOn.....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan bij liteon iig wel.
Met liteon is niks mis hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:26 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ik verdenk NEC ervan toch iets meer kwaliteit te leveren dan LiteOn.....
Geen idee, maar, okay, ander voorbeeld.quote:Wat ik daarmee wil zeggen weet ik eigenlijk nie meer
Mja..ik krijg bij LiteOn altijd zo'n budget Trust achtig idee..... Dat van 1100 naar 1300 klopt idd....maja.....ze schelen een paar cent in prijs dus waarom het risico nemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met liteon is niks mis hoor.
[..]
Geen idee, maar, okay, ander voorbeeld.
de 1100A kon naar een 1300A. Zeker.
Gaat echt niet werken volgens verschillende fora.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:10 schreef Alter88 het volgende:
1300A --> 2500A?? Ik hou me aanbevolen voor meer info hierover!
Weet niet welke fora jij dan spreek.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Gaat echt niet werken volgens verschillende fora.
Kan je het bewijzen? en hoe heb jij het dan voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:37 schreef iiyame het volgende:
[..]
Weet niet welke fora jij dan spreek.
Maar deze brand op dit moment gewoon 8x DVD R.![]()
![]()
Geef me maar een url waar ik zo een programa kan downloaden ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Ja sorry dat ik het zeg, maar ik geloof het ook nogsteeds niet.
Doen we! Toppie!quote:HOUD ER REKENING MEE. MET MISSCHIEN AANPASSINGEN DOOR NEC ZELF MET ANDEREN 1300A ??
Dat weet ik niet heb het zelf niet geprobeerd om er weer een 1300A van te maken.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:10 schreef Alter88 het volgende:
Als ik het nou probeer, kan ik dan nog terugflashen naar 1300 als het mislukt?
Zou je ff moeten zoeken.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:56 schreef Alter88 het volgende:
Toch ben ik nog beetje bang om te proberenzijn er meer plaatsen op internet waar hier info over staat?
`zoek met google ff naar mtkflashquote:Op zondag 16 mei 2004 17:10 schreef Alter88 het volgende:
Als ik het nou probeer, kan ik dan nog terugflashen naar 1300 als het mislukt?
Ik heb een cd-rom speler aan dezelfde kabel hangen, heb ik straks 2 NEC'squote:Dus als er per ongeluk een harddisk aan die kabel hangt en daar flash je je nec firmware naartoe dan heb je een dvdrw-hdd.
Wat ik bedoel te zeggen: pas wel op en lees goed.
Daarom zit ik dus ook nog erg te twijfelen en meer dan "mondelinge" bewijzen heb ik ook niet gezien. Laat es screens zien ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 18:29 schreef veldmuis het volgende:
Maakt wel verschil tussen master en slave hoor.
En, ja, ik heb een 1300A.
Maar, nee niet geprobeert. Reden: Ik geloof het nogsteeds niet, eerlijk gezegd. Vooral omdat die gast van herrie.org, die zelf de firmwares aanpast enzo, volgens mij heeft gezegd dat het technisch gezien niet mogelijk is.
Wie zegt dat het dan geen echte 2500 is.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:34 schreef Alter88 het volgende:
[..]
Daarom zit ik dus ook nog erg te twijfelen en meer dan "mondelinge" bewijzen heb ik ook niet gezien. Laat es screens zien ofzo
Yupquote:Op zondag 16 mei 2004 18:43 schreef Alter88 het volgende:
Is er niet via hardware iets te zien dat het een 1300A is? Of verbouwd die firmware ook gelijk die waardes?
Kun je dan eens een kopie van je aankoopbon inscannen en hier neerzetten.. De 1300A is voor zover ik weet pas geleverd vanaf MEI 2003.. (Ik heb de mijn half mei 2003 gekocht bij computerland en ik was toen een van de eerste die hem daar had gekocht..)quote:Op zondag 16 mei 2004 11:23 schreef iiyame het volgende:
Resultaat AUB
Heb NEC 1300A brander gekocht februari 2003 en werkt met 2500A als er branders zijn die eerder / later zijn gekocht en ook werken aub hier neer zetten.
![]()
Lees mijn post van een stukje terug eensquote:Op zondag 16 mei 2004 19:31 schreef fredissadinbed het volgende:
ik heb het de eerste keer geprobeerd via windows kreeg ik een error.
heb het via dos gedaan en is het me wel gelukt.
Kan hem nu alleen niet meer terug zetten weet iemand hoe dat moet ?![]()
Bedanktquote:Op zondag 16 mei 2004 18:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
`zoek met google ff naar mtkflash.
kan je een backup maken en daarna terugflashen, geforceerd. Dus als er per ongeluk een harddisk aan die kabel hangt en daar flash je je nec firmware naartoe dan heb je een dvdrw-hdd.
Wat ik bedoel te zeggen: pas wel op en lees goed.
Waar is die firmware te vinden ?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:46 schreef Gianluca het volgende:
Koop een 2500A.......Officiele firmware naar duallayer
Bestaan allee nnog geen duallayers discs
http://www.tweakers.net/meuktracker/6131quote:Op maandag 17 mei 2004 00:25 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Waar is die firmware te vinden ?
En werkte het? brandde ie echt 8x?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:31 schreef fredissadinbed het volgende:
ik heb het de eerste keer geprobeerd via windows kreeg ik een error.
heb het via dos gedaan en is het me wel gelukt.
Kan hem nu alleen niet meer terug zetten weet iemand hoe dat moet ?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:38 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik heb net een firmware update gedaan voor de 2500A
Ik kan nu wel 2x & 4x schijfjes fikken op 8x
Ik heb het geprobeerd en werkt inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:30 schreef Alter88 het volgende:
[..]
En werkte het? brandde ie echt 8x?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef fredissadinbed het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en werkt inderdaad.
als je hem wilt flashen zou ik het wel via dos doen.
Want windows geeft nog wel eens errors.
Ik wacht er nog steeds op, wil toch eerst zekerheidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:39 schreef iiyame het volgende:
Zijn er misschien anderen Resultaten ?
Net als ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:04 schreef Alter88 het volgende:
[..]
Ik wacht er nog steeds op, wil toch eerst zekerheid
Euh.. zoek ff een ander topic hiervoor aub.. Dit gaat over de 1300 en niet over de 2500 (aangezien er over de 2500 een apart topic loopt..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:11 schreef vincend het volgende:
ik heb ook een Nec 2500 A
ik brand op Memorex schijfjes ( + )
ik wou laatst een dvdtje bij een vriend afspelen..maar hij werkte niet, eimand anders die ik ken, gebruik een andere brander, precies dezelfde schijfjes, en die speelde die speler wel af.
iemand enig idee wat dat kan zijn?
Laat eens een screenshot zien dat Nero op 8x aan het fikken is en aub ook een screenshot van recorderinfo bij Nero (hier staat nl. de firmware die de brander heeft). Als jij het niet kunt, dan vraag ik het bij deze aan iiyame.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:46 schreef fredissadinbed het volgende:
ik heb me 1300A geflasht en werkt gewoon perfect heb op dit moment helemaal geen problemen met het branden van 8 speed dvd r
iiyame Thanks
Veldmuis wat wil je dan precies weten ?
Ik wou het al niet zeggen, maar die indruk kreeg ik ook ja..quote:Op zondag 23 mei 2004 19:55 schreef veldmuis het volgende:
Waarom geloof ik dit niet.
Waarom denk ik dat fredissadinbed en TS kloons van elkaar zijn.
Vragen...vragen....
Ik vind dit nog eens niet zoon slecht id. Ik blijf erbij dat het niet kan, en als je nog geen DVD-brander heb en je denkt aan een NEC, ga dan voor de 2500, is toch niet meer zo duurquote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Anahka2309 het volgende:
Misschien is t wel n idee om dit topic op slot te knikkeren voordat iemand erintrapt en zn brander verneukt. Ik denk dat we allemaal wel weten dat dit onzin is.
Goed ideequote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Anahka2309 het volgende:
Misschien is t wel n idee om dit topic op slot te knikkeren voordat iemand erintrapt en zn brander verneukt. Ik denk dat we allemaal wel weten dat dit onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |