IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en verdiep je even in XUL voordat je "slecht programmeren" gaat roepen.
En wat schrijf ik nou, zelfs daar gaat het mis mee!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:13 schreef nietzman het volgende:
Als jij van de officiele theme site bij texturizer je theme's gaat scoren, kijkt de site zelf of je wel een goede versie van FireFox voor de theme hebt, zodat je zelf niet eens versienummertjes hoeft te vergelijken, want dat is natuurlijk heeeeeel erg moeilijk.
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef markvleth het volgende:
[..]
IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!
Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doetquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:16 schreef Lucille het volgende:
Dus omdat je een probleem hebt met skins is de browser een slecht product?
Heb je al eens geprobeerd om IE te deinstalleren?
Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef markvleth het volgende:
[..]
Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doet
Mag ik hier heel hard om lachenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef markvleth het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het niet
Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef Lucille het volgende:
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
En waarom dat?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:21 schreef Lucille het volgende:
Mag ik hier heel hard om lachen
Omdat je het niet kan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
En waarom dat?
Ben Goodger kan het wel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?
Ja ik weet gelukkig dat dat wel anders isquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat je het niet kan?![]()
Het is ook gewoon gelwedig..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Regelmatig zie ik hier topics voorbij komen waar Firefox helemaal de hemel in wordt geprezen. Prima niks mis mee, dus ik denk ik ga het ook maar weer is proberen. Gewoon omdat de "leken" hier vaak wordt verteld dat ze dit geweldige stukje software moeten gebruiken.
Dat is juist NIET slecht programmeren..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
En inderdaad het leek in eerste instantie best aardig te werken. Dus ik volg vrolijk een linkje wat standaard in de bookmarks wordt gepropt en kom uit op de "themes" site. Een ander themaatje leek me wel aardig want de standaard layout vind ik zo saai. Ja en toen begon de ellende, want je moet eerst je browser opnieuw opstarten alvorens het zaakje van kracht is. Dat is natuurlijk een staaltje slecht programmeren, maar daar kan ik nog wel overheen komen. Maar jij, dan start je een foutmelding, en heb je enkel een groot grijs vlak voor je neus.
Dit gebeurd bij ieder programma..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Maar goed, je hebt het toch net geinstalleerd dus je denkt ik verwijder het zootje wel even, en installeer het opnieuw. Maar helaas ook deze aanpak werkt niet. Want als je firefox verwijderd haalt hij niet alles weg, nee hij is zo vriendelijk om je "persoonlijke bestanden" nog even te behouden. Kom op makers, weg is weg, en zo niet, dan wil ik er toch minstens een vraag over gesteld krijgen.
Als serieuze browser is Firefox heel goed... punt :pquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Afijn je moet dus handmatig (en dus voor een leek meer dan een dag taak) die corrupte zooi verwijderen uit je verborgen gebruikers mappen. Alleen hier om zou ik dus firefox voor de leek afraden, en zeker als alternatief wat vaak door de "fans" geroepen wordt.
Het is leuk speelgoed voor de fanatiekelingen maar als serieuze browser kun je maar beter iets anders kiezen. Zo dat wilde ik even kwijt
Alsof leken meteen skins gaat uitproberenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
En waarom dat?
Jij moet toch beter weten lijkt me. het antwoord is jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:Alsof leken meteen skins gaat uitproberen
ah je neemt de moeite niet eens meer om je zwakzinnige standpunt te beschermen ; kortom je was gewoon weer ff leker aan het blaten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef markvleth het volgende:
nou nou, das wel een hele rare manier van uit de kast komen mg794613, maar ik geef toe, vrij origineel
Ja ach, gewoon dat ik niet wordt meegezogen door een of andere open source fanaat met "doe dan", want daar heb ik noch zin in, noch tijd voor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".
even snel als mijn IEquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Firefox is wel handig om compatibility van je website mee te testen.
Als 'ie er goed uit ziet in zowel IE als in Firefox, dan zit 't wel snor.
Maar verder... nee, dat opstarten duurt me een tikkeltje te lang.
Het leuke aan FireFox is dat je het maar een keer per sessie op hoeft te starten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Firefox is wel handig om compatibility van je website mee te testen.
Als 'ie er goed uit ziet in zowel IE als in Firefox, dan zit 't wel snor.
Dat wil ik ook zien!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|
*eensch*quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft. En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen. En het heeft er in mijn ogen dan weer helemaal niks mee te maken of je wel of niet zelf kan programmeren.
Je sluit tijdens het surfen regelmatig al je schermen een keertje af, je laat ze niet 4 uur open staan. En wat boeit het nou, écht, dat je je Firefox scherm vier seconden verliest? En wat Lucille al zei, het houdt je browser snel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft.
Ehh nee. Kijk eens naar de gigantische markt van Reg-Cleaners, windows cleaners, Temp-dir leeghalers etc etc. Firefox is echt niet de enige.quote:En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen.
Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Zullen we IE 0.8 eens met FireFox gaan vergelijken?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Een goed product is nooit af. En een lange aanloop, daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef kobold het volgende:
[..]
Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?
Operaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
Ja maar ik wil toch wel echt een vraag krijgen of alles misschien even weggehaald moet worden. Veel programma's (dus los van browsers specifiek) voorzien hierin.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:00 schreef Lucille het volgende:
Het voordeel van zaken die bliven bestaan (zoals persoonlijke instellingen), is dat bij een browser upgrade je bookmarks, passwords en dergelijke bewaard blijven.
Vertel me dat dit een grapje is of stop gelijk met DIG moddenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef Slarioux het volgende:
Zullen we IE 0.8 eens met FireFox gaan vergelijken?
Dankzij het slimme geheugenmanagement van windows zit zo;n afgesloten browser en de verschillende componenten nog een tijdje in het geheugen. Daarom start het sneller op voor een 2e keer. Als dat is wat je bedoelt tenminste...quote:Het valt me op dat het argument dat herstarten van de browser de snelheid zou bevorden redelijk aanslaat.
Ik had eenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef robh het volgende:
[..]
Vertel me dat dit een grapje is of stop gelijk met DIG modden![]()
Dit kan niet.
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:18 schreef robh het volgende:
[..]
Dankzij het slimme geheugenmanagement van windows zit zo;n afgesloten browser en de verschillende componenten nog een tijdje in het geheugen. Daarom start het sneller op voor een 2e keer. Als dat is wat je bedoelt tenminste...
Och, je draait versie 0.8 van een browser, een beta ook nog. Ik ben het wel met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn, maar je valt er wel erg hard over vind ik.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.
AvantBrowser is een schil over IE heenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:26 schreef Ab-Normaal het volgende:
Probeer is Avant Browser , vind ik persoonlijk beter dan FireFox en IE
Mijn insteek was puur en alleen om aan te kaarten dat dit programma voor de "leken" nog niet geschikt is. Dus domweg een rem op het fantisme van de trouwe firefox gebruikers. Dit hierboven is enkel ingaan op een wan argument van je collega.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:25 schreef Slarioux het volgende:
Och, je draait versie 0.8 van een browser, een beta ook nog. Ik ben het wel met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn, maar je valt er wel erg hard over vind ik.
Ik durf Slarioux's toompje er wel om te verwedden dat het geen ontwerpfout is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.
Het is geen wan-argument, dat maak jij ervan. Ik vind het wel een logische conclusie. En "dat er betere methodes zijn" vind ik geen tegenargument.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:29 schreef markvleth het volgende:
[..]
Mijn insteek was puur en alleen om aan te kaarten dat dit programma voor de "leken" nog niet geschikt is. Dus domweg een rem op het fantisme van de trouwe firefox gebruikers. Dit hierboven is enkel ingaan op een wan argument van je collega.
en dan hebben we het nog niet over het feit dat niet alel them's compatibel zijn met de nieuwste versie en omgekeerd. Als je de nieuwste nightlly download moet je geen theme installeren dat al ene half jaar niet geüpdate is, dat is om problemen vragenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
Ik weet nou eenmaal dat het wel kan, zonder daar stabiliteit of snelheid voor op te offeren. Het kost je niet eens extra tijd. het is domweg een ontwerp "keuze". En ik denk dat er een foute keuze is gemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
Het is geen wan-argument, dat maak jij ervan. Ik vind het wel een logische conclusie. En "dat er betere methodes zijn" vind ik geen tegenargument.
we gaan voor deel 2quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef Tijn het volgende:
Zitten jullie hier nou serieus een heel topic vol te lullen over het skinnen van een browser?![]()
![]()
Ik had het over opstarten (dus zonder startpagina).quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zien!!
Want bij mij zijn ze echt even snel.
Met dezelfde start pagina;s? (ik hoop eigenlijk dat je dat al niet meetelt)
Geef mij 3 pilsjes en ik vertel je hoe je met een hexeditor een floppy kan formatterenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef Tijn het volgende:
Zitten jullie hier nou serieus een heel topic vol te lullen over het skinnen van een browser?![]()
![]()
Dat probleem heb ik ook..quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:18 schreef 8op het volgende:
Ik heb nu een maandje Firefox. Keer op keer loopt de browser vast bij een website genaamd forum.fok.nl, die ik dan ook maar in IE bekijk.
Voor de rest doet ie het prima (ook al geeft het bij sommige sites wat problemen met juiste/volledige weergave).
Ok, jij weet dat dat anders kan. Maar het enige wat ik je hoor zeggen is dat je dat weet, en wat je er van vind. En dat het beter kan. Maar waarom mail je niet even met het 20-koppige team van Firefox, en leg je het uit? Want met klagen in DIG kan je je onuitputtelijke kennis niet kwijt geloof ik.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef markvleth het volgende:
[..]
Ik weet nou eenmaal dat het wel kan, zonder daar stabiliteit of snelheid voor op te offeren. Het kost je niet eens extra tijd. het is domweg een ontwerp "keuze". En ik denk dat er een foute keuze is gemaakt.
Het is ten slotte open-source, dus als je wat te sleutelen hebt: leef je uit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, jij weet dat dat anders kan. Maar het enige wat ik je hoor zeggen is dat je dat weet, en wat je er van vind. En dat het beter kan. Maar waarom mail je niet even met het 20-koppige team van Firefox, en leg je het uit? Want met klagen in DIG kan je je onuitputtelijke kennis niet kwijt geloof ik.
Idd, het is altijd zo makkelijk om langs de kant te schreeuwen dat het beter kan, maar als het bij geblaat blijft dan heeft het gewoon het niveau van een vader die op zaterdag ochtend langs de kant staat te schreeuwen tegen zijn zoontje dat hij beter moet voetballen, terwijl hij zelf niet eens het niveau van Heren 5 van Bloemkoolstronkeradeel heeft kunnen behalen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ten slotte open-source, dus als je wat te sleutelen hebt: leef je uit.
"surf" maar eens naar about:config, daar kanje héél wat aanpassen en FF sneller makenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ten slotte open-source, dus als je wat te sleutelen hebt: leef je uit.
Pardon, het ontgaat je geloof ik nog steeds wat ik duidelijk probeer te maken heh met dit topic.. Fijn dat je een vervent gebruiker bent van Firefox, sterker nog,, dit bericht is getypt in firefox, ik vind het zelf nog steeds de fijnste browser. Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem aan iedereen kan aanraden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef Slarioux het volgende:
Ok, jij weet dat dat anders kan. Maar het enige wat ik je hoor zeggen is dat je dat weet, en wat je er van vind. En dat het beter kan. Maar waarom mail je niet even met het 20-koppige team van Firefox, en leg je het uit? Want met klagen in DIG kan je je onuitputtelijke kennis niet kwijt geloof ik.
Ik bedoel dat de broncode van Firefox voor iedereen toegankelijk is en iedereen dus ook het programma kan wijzigen naar eigen inzicht. Het instellen van allerlei dingen binnen een gecompileerd programma heeft daar niet zoveel mee te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:48 schreef Jump het volgende:
[..]
"surf" maar eens naar about:config, daar kanje héél wat aanpassen en FF sneller maken
Je titel en je betoog geeft aan dat het een en al leed is met Firefox. En je hebt het eigenlijk alleen over zaken als een thema manager die het niet goed doet bij een skin en het feit dat je een keertje moet herstarten na een skin config. Dat noem ik geen leed.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef markvleth het volgende:
[..]
Pardon, het ontgaat je geloof ik nog steeds wat ik duidelijk probeer te maken heh met dit topic.. Fijn dat je een vervent gebruiker bent van Firefox, sterker nog,, dit bericht is getypt in firefox, ik vind het zelf nog steeds de fijnste browser. Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem aan iedereen kan aanraden.
Yeah, maar het houdt je browser wel snelquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef Lucille het volgende:
Idd, het is altijd zo makkelijk om langs de kant te schreeuwen dat het beter kan, maar als het bij geblaat blijft dan heeft het gewoon het niveau van een vader die op zaterdag ochtend langs de kant staat te schreeuwen tegen zijn zoontje dat hij beter moet voetballen, terwijl hij zelf niet eens het niveau van Heren 5 van Bloemkoolstronkeradeel heeft kunnen behalen.
Dat doet ook niemand. Maar dat het geen lekenbrowser is, omdat je je browser moet resetten als je een skin installeert, dat is (ook getypt in firefox) echt een ontzettend debiel kul-argument, wat bovendien al 15 keer is weerlegd, waarvan twee keer door mij, in een topic dat nu al 83 replies lang is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef markvleth het volgende:
[..]
Pardon, het ontgaat je geloof ik nog steeds wat ik duidelijk probeer te maken heh met dit topic.. Fijn dat je een vervent gebruiker bent van Firefox, sterker nog,, dit bericht is getypt in firefox, ik vind het zelf nog steeds de fijnste browser. Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem aan iedereen kan aanraden.
Je hecht weinig waarde aan het argument van je betoog in je OP?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:56 schreef markvleth het volgende:
ten eerste is het niet weerlegt, en ten tweede zoals ik notabene in mijn openings post schrijf hecht ik daar ook verder weinig waarde aan. En ten derde heb ik tevens aangegeven waarom ik er nog even op ingehaakt heb. Dus als je je afvraagt waarom we het hier nog steeds over hebben, is dat om dat je verzaakt te lezen
Zo geschikt is nou ook weer niet voor leken. Beginnende internetters zijn vaak vertrouwd aan de Windows stijl, en werken daar dus makkelijker in. Laat Firefox dat nou niet hebben, en IE wel... nou ja, er is geloof ik wel een IE skin voor FF, maar dan moet je met themes gaan werkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
En voor leken is het uitermate geschikt. Ik ken maar heel weinig leken die enthousiast hun browsers, office pakketten en patience spelletjes customizen. En als ze dat doen, juist een leek zou het niet erg vinden om zn browser te herstarten.
Ik denk juist dat ervaren internetters makkelijker op een 'oude' URL komen... kwestie van copy-&-paste, dat zie ik een leek niet zo snel doen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
Zo intensief surft een leek toch niet, en via startpagina.nl (die alle leken als startpagina hebben) ben je toch zo weer op de site die je zoekt.
Ja dat staat daar toch ook, daar staat toch dat ik er wel overeen kan komen dat ik moet herstarten na het installeren van een skin. dat dat het probleem toch niet is...quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:59 schreef Lucille het volgende:
Je hecht weinig waarde aan het argument van je betoog in je OP?
Wat is er niet Windows style aan FF?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Zo geschikt is nou ook weer niet voor leken. Beginnende internetters zijn vaak vertrouwd aan de Windows stijl, en werken daar dus makkelijker in. Laat Firefox dat nou niet hebben, en IE wel... nou ja, er is geloof ik wel een IE skin voor FF, maar dan moet je met themes gaan werken
Kwaliteits OP dus, een betoog beginnen met een non-argumentquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef markvleth het volgende:
[..]
Ja dat staat daar toch ook, daar staat toch dat ik er wel overeen kan komen dat ik moet herstarten na het installeren van een skin. dat dat het probleem toch niet is...
Er is maar 1 ding erger, al een half uur mee dicussieren zonder dat het je opgevallen is dat ik daar weinig waarde aan hechtquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:04 schreef Lucille het volgende:
Kwaliteits OP dus, een betoog beginnen met een non-argument
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/quote:Windows
Locate your Application Data folder, this is usually under Documents and Settings\<username>\Application Data. You may need to make hidden files visible in Windows Explorer, since the Application Data folder is hidden. If your username is "Joe", and your Documents and Settings folder is on C:\, your profile folder is here: C:\Documents and Settings\Joe\Application Data\Phoenix. Delete the Phoenix folder to remove your profile data.
Vergelijk voor de grap het oerwoud aan internet-opties van IE eens met de duidelijke weergave van de preferences in Firefox.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Zo geschikt is nou ook weer niet voor leken. Beginnende internetters zijn vaak vertrouwd aan de Windows stijl, en werken daar dus makkelijker in. Laat Firefox dat nou niet hebben, en IE wel... nou ja, er is geloof ik wel een IE skin voor FF, maar dan moet je met themes gaan werken
[..]
Ik denk juist dat ervaren internetters makkelijker op een 'oude' URL komen... kwestie van copy-&-paste, dat zie ik een leek niet zo snel doen.
Verder wil een leek de sites die hij bezoekt gewoon goed bekijken, meer niet. Op dit moment zijn er veel meer IE-only als FF-only sites, dus ook op dat oogpunt is het op dit moment niet verstandig voor een leek op over te stappen naar FF.
Vanuit de webdeveloper kant is het natuurlijk wel beter dat iedereen FF of Opera gebruikt, maar daar hebben we het nu niet over
Welke leek duikt er uberhaupt in de instellingenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:08 schreef Murray het volgende:
Vergelijk voor de grap het oerwoud aan internet-opties van IE eens met de duidelijke weergave van de preferences in Firefox.
Wat is nou makkelijker voor de leek dan?
Hoe zet je in IE java aan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:10 schreef markvleth het volgende:
[..]
Welke leek duikt er uberhaupt in de instellingen
De indeling en het uiterlijk van de werkbalk. Ook al zit er niet super veel verschil in, de leken vinden het er niet 'vertrouwelijk' uitzien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:03 schreef Lucille het volgende:
Wat is er niet Windows style aan FF?
Oh, maar dan zal je het ook niet erg vinden als ik er een slotje op ga gooien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:06 schreef markvleth het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding erger, al een half uur mee dicussieren zonder dat het je opgevallen is dat ik daar weinig waarde aan hecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |