abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2004 @ 16:40:56 #301
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19197550
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:22 schreef pluisje het volgende:
Sluit nu de weddenschappen af: is dat nieuwe onderdeel er voor of na dat Humpie op kamers gaat?
Na en waarschijnlijk ten tijde dat je je eerste kleinkind mag verwelkomen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 17 mei 2004 @ 16:43:48 #302
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19197642
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:50 schreef Sylvana het volgende:
aahhh, arme Syrena Zal ik je ff masseren?
Begin AUB niet over masseren. Mijn wederhelftje alsmede mijn mammie (ook wel Stupid genoemd) wisten mij wel te vinden, Stupid nog steeds . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_19197688
Whahahaha, ik las net echt een heel leuk artikel op www.nu.nl
quote:
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')