ja nou ja, volgens mij vindt ze mij ook wel leuk, we hebben wel een leuke avond gehad. Leuk gepraat, beetje zoenen en zo.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:30 schreef Frenkie het volgende:
Aan de andere kant is samen naar de film inmiddels zo'n ingeburgerd begrip dat hij/zij die hint ongetwijfeld zal begrijpen
Ik vind uit eten ook erg leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef -En4Cer- het volgende:
Neem haar mee uit eten, leer je elkaar veel beter kennen.
Ja, dat is dus iets van 26 euro. dát heb je toch wel over voor een avondje uitquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef Ingridh007 het volgende:
Bios niet zo duur! Kaartjs a 8E of meer, beetj popcorn, beetj drinken 10E, ik vinnut nog al!
Ik vind van nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef Ingridh007 het volgende:
voor een avond uit: ja, voor een avond met zn 2en in het donker naar een scherm kijken (gem 2 uurtjes) vind ik t erg veel
Je liegt, jij wil alleen maar neuken tijdens de eerste date...pffff.....vrouwen....quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van nietMaar ik ga dan ook voor een film, niet voor in het donker naar een scherm kijken.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:06 schreef _Robinovic_ het volgende:
1ste date bioscoop is ZO 1978..
Wat is volgens jouw 2004quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt aan je leeftijd..quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef hooiberg het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw 2004kermis
?
that my friend, is some mighty good advicequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef pindos het volgende:
Mijn inziens is de beste 1e date een dagie of middagje shoppen! en dan ergens wat drinken. Zo kan je elkaar rustig leren kennen en zo. Much better than bioscoop of wat dan ook als eerste date.
En als het gezellig duik je daarna gewoon de kroeg in!
Nee, Dolfinarium of Apenheulquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef hooiberg het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw 2004kermis
?
dierentuinquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:28 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Nee, Dolfinarium of Apenheul
Naar optreden van K3quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef godard_k het volgende:
[..]
kinderdingen werken ook leuk![]()
Ja precies, dit lijkt mij ook een stuk bter dan de bios!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef pindos het volgende:
Mijn inziens is de beste 1e date een dagie of middagje shoppen! en dan ergens wat drinken. Zo kan je elkaar rustig leren kennen en zo. Much better than bioscoop of wat dan ook als eerste date.
En als het gezellig duik je daarna gewoon de kroeg in!
hehe ik ook, maar als ze mij dan spare-ribs in een restaurant ziet eten knapt ze afquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind uit eten ook erg leuk
Maar dat komt misschien meer omdat ik van eten hou
Nee ballenbak in de Macquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:46 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Naar optreden van K3
LOL, je hebt al gezoent? Waarom dan naar de bios... huur een film en neuk der.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:35 schreef Zohee het volgende:
[..]
ja nou ja, volgens mij vindt ze mij ook wel leuk, we hebben wel een leuke avond gehad. Leuk gepraat, beetje zoenen en zo.
Ik zat ook te twijfelen tussen bios en poolen...
Mijn ex had een keer een 'verrrassing' voor me.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:46 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Naar optreden van K3
quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:38 schreef T3rr0r het volgende:
kom eens met iets anders ofzo! Wat een saai idee..
Ga dan gewoon ergens picknicken (romantische plekje ofzo) dan 0wn je d'r big-time!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:09 schreef Ingridh007 het volgende:
miss kan j met TS daten ijsmeis:P
als 1e date op vakantiequote:Op zondag 16 mei 2004 04:37 schreef Steijn het volgende:
Op zeilvakantie.
Dan ga je daarna wat drinken en/of poolen....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:07 schreef M1RR1E het volgende:
Ik heb ook date-tips nodig!
Ik wil eigenlijk wel wat gaan doen, dus niet alleen maar wat drinken. Dat lijkt me gezelliger en dan heb je ook direct wat meer een gespreksonderwerp. De vraag is alleen: wat?!? Ik vind het echt lastig.. De bios lijkt me op zich wel gezellig maar dan wil ik daarvoor of daarna ook nog wel iets samen doen.
Vandaar dat je ook wat moet gaan drinkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:39 schreef yF het volgende:
Uit eten zou echt niks voor mij zijn, krijg geen HAP door m'n keel dan
Dit zijn echt de voordelen. echt goed opgesomd,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel een aanrader. Ik zou alleen zeggen: ga ook nog even wat drinken van te voren en erna, voor de gezellige gesprekjes.
De voordelen:
- de sfeer is ongedwongener
- je hebt achteraf altijd een gespreksonderwerp
- geen ongemakkelijke stiltes
- je wordt eerder lichamelijk
Prutser! Een date vergt natuurlijk wel wat voorbereiding..... (reserveren, als je niet weet waar je moet zijn adres opzoeken enzo)quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:27 schreef ziggy-lee het volgende:
NIET DOEN heb ik één keer gedaan en we konden eerst de bios niet vinden.toen gingen we naar een bios die we wel kenden en we kwamen te laat.de zaal was bijna vol op twee plaatsen na dan…….één op de eerste rij en nog één helemaal achteraan
Was gelijk laatste date
Wat ga je nu doen?? Heb je haar al mee uitgevraagd??quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:27 schreef Zohee het volgende:
ik wil iemand vragen voor een date (kheb haar tijdens uitgaan ontmoet).naar de bios denk ik.
lachfilmpje of zo
relaxt, daarna ff een beetje napraten in een kroegje of zo.
wat denken jullie, = bios een goede optie?
of is dat juist zo saai omdat je de hele tijd niets tegen elkaar kunt zeggen maar gewoon een beetje zit te kijken?![]()
Schaatsen is ook erg leukquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:07 schreef M1RR1E het volgende:
Ik heb ook date-tips nodig!
Ik wil eigenlijk wel wat gaan doen, dus niet alleen maar wat drinken. Dat lijkt me gezelliger en dan heb je ook direct wat meer een gespreksonderwerp. De vraag is alleen: wat?!? Ik vind het echt lastig.. De bios lijkt me op zich wel gezellig maar dan wil ik daarvoor of daarna ook nog wel iets samen doen.
Heb je vrijdag wat te doen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:18 schreef Faithy het volgende:
schaatsen...
in mei...neem haar dan mee voor een leuke strand/duinenwandeling met dit soort weer
en dan 's avonds op je rug in het zand met zn twee-en naar de sterren kijkendat is mijn droomdate
nou, ben dus niet naar de bios gegaan...maar ook niks anders. Kon steeds niks afspreken. Ze moest steeds werken en bla. Nou ja,. de boodschap is wel duidelijk zeg maar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:23 schreef Bright het volgende:
En ZoHee? Wat is 't geworden? Een idee voor een vervolgdate, of heb je een ander idee voor een eerste date (met een ander) nodig?
* Bright is met de eerste date een hapje gaan eten, daarna naar de bios en pas om 2:30 uur 's ochtends bij haar weggegaan (alleen gepraat hoor!)
Goh, heb je toevallig zin om een keer met me een film te kijken? Ja? Bij mij thuis? Ja? In bed? Ja? Sucking Sluts 2K? Ja?quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:09 schreef Billengezicht het volgende:
Aanrader... je kunt zeker nog genoeg met elkaar praten. En als je even niks weet kijk je toch gewoon film
Maar nog beter is thuis uitnodigingen en bij jou in bed film kijken en van in bed liggen komt meer.
God god god......quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou bij mij werkte het als een tiet. Wel zorgen dat je gelijk in de bios al aan het zoenen bent hoor anders zit je er de hele avond nog om heen te draaien en moet je op een gegeven moment net doen of de vage film over een teletransporterende dame en een meneer in een tarzanachtig outfit echt leuk genoeg is om nog even te blijven hangen, terwijl je alleen maar blijft hangen omdat je gewoon wilt viezelevozelen. Dus gewoon in de bios al op een bekken zetten, kun je tenminste op tijd naar bed!
Ik denk dat je dan ook even goed de verschillende eerste dates uit elkaar moet houden:quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:09 schreef Billengezicht het volgende:
Aanrader... je kunt zeker nog genoeg met elkaar praten. En als je even niks weet kijk je toch gewoon film
Maar nog beter is thuis uitnodigingen en bij jou in bed film kijken en van in bed liggen komt meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |