ja nou ja, volgens mij vindt ze mij ook wel leuk, we hebben wel een leuke avond gehad. Leuk gepraat, beetje zoenen en zo.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:30 schreef Frenkie het volgende:
Aan de andere kant is samen naar de film inmiddels zo'n ingeburgerd begrip dat hij/zij die hint ongetwijfeld zal begrijpen
Ik vind uit eten ook erg leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef -En4Cer- het volgende:
Neem haar mee uit eten, leer je elkaar veel beter kennen.
Ja, dat is dus iets van 26 euro. dát heb je toch wel over voor een avondje uitquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef Ingridh007 het volgende:
Bios niet zo duur! Kaartjs a 8E of meer, beetj popcorn, beetj drinken 10E, ik vinnut nog al!
Ik vind van nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef Ingridh007 het volgende:
voor een avond uit: ja, voor een avond met zn 2en in het donker naar een scherm kijken (gem 2 uurtjes) vind ik t erg veel
Je liegt, jij wil alleen maar neuken tijdens de eerste date...pffff.....vrouwen....quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind van nietMaar ik ga dan ook voor een film, niet voor in het donker naar een scherm kijken.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:06 schreef _Robinovic_ het volgende:
1ste date bioscoop is ZO 1978..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |