abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19102558
Onthoofdingsfilmpje: ik vond dat helemaal niet zo gruwelijk
Deel 1
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:16 schreef -ivetje- het volgende:
idd, dat blijf je voelen...dat hoofd niet meer, zeg maar

Wat ben jij een misselijk persoon??
Nogmaals als jij denkt dat die amerikaan niet gemarteld is door 5 psychopaten die als hobby koppensnellen met een rambo mes hebben. Ben je totaal gestoord.......
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:19:55 #2
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102585
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:14 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja ze zegt dat martelingen van de amerikanen veel erger is.
Volgens mij schreef ze dat ze het even erg vindt. En een keer zegt ze 'even erg of zelfs erger'. Nee, da's echt zeggen dat die gozer een vakantie heeft gehad
quote:
Dan ben je in mijn ogen heel erg kortzichtig........
Jij bent kortzichtig, want je begint als een dolle stier te tieren tegen iemand die een andere, doch genuanceerde, mening is toegedaan. En zelf verzin je er nog even wat bedoelingen en interpretaties bij.

Misschien moet jij maar achter een kassa gaan zitten, als je dat kunt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102600
nou ja toen ik een nieuw topic wou openen voor deze discussie werd ie verwijdert
jaja het leven is hard
pi_19102612
quote:
idd, dat blijf je voelen...dat hoofd niet meer, zeg maar
Ben jij nou zo kortzichtig. Denjk jij nou echt dat die gevangen van de amerikanen meer hebben geleden dan nick berg?
pi_19102619
Leuk mensen verdedigen die complete haat hebben tegen de westerse wereld. Mij zullen ze nog minder stom vinden dan jullie. Want jullie verdedigen ze zelfs nog
pi_19102627
maar goed ik wilde dus nog kwaijt mmmmmmm
jaja het leven is hard
pi_19102655
wie verdedigd wie nou weer pfffffffffff
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:23:21 #8
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19102667
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ben jij nou zo kortzichtig. Denjk jij nou echt dat die gevangen van de amerikanen meer hebben geleden dan nick berg?

Deel 1: Onthoofdingsfilmpje: ik vond dat helemaal niet zo gruwelijk
daar kan je dus nix over zeggen...en daarom zeg ik ook al 20 keer dat ik het allebei even erg vind.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:23:39 #9
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102675
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Leuk mensen verdedigen die complete haat hebben tegen de westerse wereld. Mij zullen ze nog minder stom vinden dan jullie. Want jullie verdedigen ze zelfs nog
Wie verdedigt die lui dan?

Jezus man, get a grip.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:23:43 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_19102679
Is er nog iets om over te discussieren in een deel 2?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_19102693
hoe krijgt men steeds meer een hekel aan dat soort mensen
en hier maar zielig lopen doen uitkering hier uitkering daar lekker in eigen taaltje blijven lullen
hoezo dan.....
jaja het leven is hard
pi_19102709
quote:
daar kan je dus nix over zeggen...en daarom zeg ik ook al 20 keer dat ik het allebei even erg vind.
Daar kan je wel wat over zeggen. Je kan er zeker van zijn dat die vent ook flink mishandeld is.
pi_19102732
duzzz.........
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:25:26 #14
11458 ivetje
pi_19102735
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Volgens mij schreef ze dat ze het even erg vindt. En een keer zegt ze 'even erg of zelfs erger'. Nee, da's echt zeggen dat die gozer een vakantie heeft gehad
[..]

V.
meneer meet met 2 maten...eerst geeft ie mij de schuld ervan dat ik dom ben, omdat je op die foto's nix ziet. Maar zelf weet je ook niet wat er verder met die Nick gebeurt is...god weet heeft ie wel een lkker bord met friet gehad van tevoren en in een bubbelbad gelegen... (sterk overdreven dan).
Totdat ik precies weet wat in beide gevallen is gebeurt blijf ik erbij dat het allebei even erg is...
To infinity…and beyond!
pi_19102742
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wie verdedigt die lui dan?

Jezus man, get a grip.

V.
Onbewust ben jij en nog wat andere het toch aan het verdedigen. Vraag maar aan andere mensen die reageren in dit topic. Ik zeg niet dat jij het goed praat wat er gebeurd is. Maar je keurt het ook niet totaal af en probeert meteen vergelijkingen te zoeken met die amerikanen etc etc.
Je begrijpt best een beetje wat ik bedoel........
pi_19102780
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:

[..]
Totdat ik precies weet wat in beide gevallen is gebeurt blijf ik erbij dat het allebei even erg is...
Ach ja we weten wie het zegt he?? Kassa meisje van de V&D die haar ongezouten mening geeft. Gelukkig kan ik me daar niet zo erg over opwinden......
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:27:39 #17
11458 ivetje
pi_19102788
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef Biggs het volgende:

[..]

Daar kan je wel wat over zeggen. Je kan er zeker van zijn dat die vent ook flink mishandeld is.
en hoe ben jij daar dan zo zeker van?? Was je toevallig 1 van die 5 irakezen die erbij waren??

Nick zag er niet mishandeld uit of wat dan ook...dus je kan nergens zeker van zijn...ook niet van die foto's, maar ook niet van Nick
To infinity…and beyond!
pi_19102804
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:

[..]

meneer meet met 2 maten...eerst geeft ie mij de schuld ervan dat ik dom ben, omdat je op die foto's nix ziet. Maar zelf weet je ook niet wat er verder met die Nick gebeurt is...god weet heeft ie wel een lkker bord met friet gehad van tevoren en in een bubbelbad gelegen... (sterk overdreven dan).
Kom op. Die vent is zwaar mishandeld. Daar kan je gewoon zeker van zijn.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:28:49 #19
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102819
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Onbewust ben jij en nog wat andere het toch aan het verdedigen. Vraag maar aan andere mensen die reageren in dit topic. Ik zeg niet dat jij het goed praat wat er gebeurd is. Maar je keurt het ook niet totaal af en probeert meteen vergelijkingen te zoeken met die amerikanen etc etc.
Je begrijpt best een beetje wat ik bedoel........
ik begrijp in het geheel niet wat je bedoelt en ik adviseer je met klem deze dubieuze en idiote beschuldigingen terug te nemen.

Als er IEMAND bezig is zaken goed te praten, dan ben jij het wel met de Abu Ghraib-martelingen.

Excuses, en wel nu.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:28:55 #20
11458 ivetje
pi_19102823
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:27 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach ja we weten wie het zegt he?? Kassa meisje van de V&D die haar ongezouten mening geeft. Gelukkig kan ik me daar niet zo erg over opwinden......
www.vandale.nl
logistiek medewerker even opzoeken
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:29:16 #21
11458 ivetje
pi_19102831
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Biggs het volgende:

[..]

Kom op. Die vent is zwaar mishandeld. Daar kan je gewoon zeker van zijn.
Maar hoe kan je daar dan zeker van zijn...waar is je bewijs dan?
To infinity…and beyond!
pi_19102842
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:27 schreef ivetje het volgende:

[..]

en hoe ben jij daar dan zo zeker van?? Was je toevallig 1 van die 5 irakezen die erbij waren??

Nick zag er niet mishandeld uit of wat dan ook...dus je kan nergens zeker van zijn...ook niet van die foto's, maar ook niet van Nick
Sjonge jonge. Dan kan ik ook zeggen dat ik niet zeker van de mishandelingen door de amerikanen ben todat ik er bewegende beelden van heb gezien.
pi_19102910
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

ik begrijp in het geheel niet wat je bedoelt en ik adviseer je met klem deze dubieuze en idiote beschuldigingen terug te nemen.

Als er IEMAND bezig is zaken goed te praten, dan ben jij het wel met de Abu Ghraib-martelingen.

Excuses, en wel nu.

V.
Nee want je weet dondersgoed wat ik bedoel. En ik zeg dat je onbewust de boel beetje aan het goed praten bent..... Maar goed
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:33:47 #24
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102954
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nee want je weet dondersgoed wat ik bedoel. En ik zeg dat je onbewust de boel beetje aan het goed praten bent..... Maar goed
Helemaal niet goed. Ik ben in het geheel NIETS aan het goedpraten, bewust of onbewust.

Als je geen argumenten hebt, kom dan in ieder geval niet met dit soort sippe stront aanzeilen. Ongelooflijk domme loser die je bent.

Tyf alsjeblieft op naar Irak en laat je gevangen nemen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:33:58 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_19102960
OK, dit is dus alleen een flame-vervolg op het vorige topic en het voegt verder niets meer toe.

Als jullie elkaar willen uitschelden kan dat wel via mail/msn/irc/postduif. Deze gaat dicht voor het hier een totale scheldoorlog is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')