quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:16 schreef -ivetje- het volgende:
idd, dat blijf je voelen...dat hoofd niet meer, zeg maar
Volgens mij schreef ze dat ze het even erg vindt. En een keer zegt ze 'even erg of zelfs erger'. Nee, da's echt zeggen dat die gozer een vakantie heeft gehadquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat martelingen van de amerikanen veel erger is.
Jij bent kortzichtig, want je begint als een dolle stier te tieren tegen iemand die een andere, doch genuanceerde, mening is toegedaan. En zelf verzin je er nog even wat bedoelingen en interpretaties bij.quote:Dan ben je in mijn ogen heel erg kortzichtig........
Ben jij nou zo kortzichtig. Denjk jij nou echt dat die gevangen van de amerikanen meer hebben geleden dan nick berg?quote:idd, dat blijf je voelen...dat hoofd niet meer, zeg maar
daar kan je dus nix over zeggen...en daarom zeg ik ook al 20 keer dat ik het allebei even erg vind.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Biggs het volgende:
[..]
Ben jij nou zo kortzichtig. Denjk jij nou echt dat die gevangen van de amerikanen meer hebben geleden dan nick berg?
Deel 1: Onthoofdingsfilmpje: ik vond dat helemaal niet zo gruwelijk
Wie verdedigt die lui dan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Leuk mensen verdedigen die complete haat hebben tegen de westerse wereld. Mij zullen ze nog minder stom vinden dan jullie. Want jullie verdedigen ze zelfs nog![]()
Daar kan je wel wat over zeggen. Je kan er zeker van zijn dat die vent ook flink mishandeld is.quote:daar kan je dus nix over zeggen...en daarom zeg ik ook al 20 keer dat ik het allebei even erg vind.
meneer meet met 2 maten...eerst geeft ie mij de schuld ervan dat ik dom ben, omdat je op die foto's nix ziet. Maar zelf weet je ook niet wat er verder met die Nick gebeurt is...god weet heeft ie wel een lkker bord met friet gehad van tevoren en in een bubbelbad gelegen... (sterk overdreven dan).quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ze dat ze het even erg vindt. En een keer zegt ze 'even erg of zelfs erger'. Nee, da's echt zeggen dat die gozer een vakantie heeft gehad
[..]
V.
Onbewust ben jij en nog wat andere het toch aan het verdedigen. Vraag maar aan andere mensen die reageren in dit topic. Ik zeg niet dat jij het goed praat wat er gebeurd is. Maar je keurt het ook niet totaal af en probeert meteen vergelijkingen te zoeken met die amerikanen etc etc.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wie verdedigt die lui dan?
Jezus man, get a grip.
V.
Ach ja we weten wie het zegt he?? Kassa meisje van de V&D die haar ongezouten mening geeft. Gelukkig kan ik me daar niet zo erg over opwinden......quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Totdat ik precies weet wat in beide gevallen is gebeurt blijf ik erbij dat het allebei even erg is...
en hoe ben jij daar dan zo zeker van?? Was je toevallig 1 van die 5 irakezen die erbij waren??quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef Biggs het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat over zeggen. Je kan er zeker van zijn dat die vent ook flink mishandeld is.
Kom op. Die vent is zwaar mishandeld. Daar kan je gewoon zeker van zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
meneer meet met 2 maten...eerst geeft ie mij de schuld ervan dat ik dom ben, omdat je op die foto's nix ziet. Maar zelf weet je ook niet wat er verder met die Nick gebeurt is...god weet heeft ie wel een lkker bord met friet gehad van tevoren en in een bubbelbad gelegen... (sterk overdreven dan).
Totdat ik precies weet wat in beide gevallen is gebeurt blijf ik erbij dat het allebei even erg is...
ik begrijp in het geheel niet wat je bedoelt en ik adviseer je met klem deze dubieuze en idiote beschuldigingen terug te nemen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Onbewust ben jij en nog wat andere het toch aan het verdedigen. Vraag maar aan andere mensen die reageren in dit topic. Ik zeg niet dat jij het goed praat wat er gebeurd is. Maar je keurt het ook niet totaal af en probeert meteen vergelijkingen te zoeken met die amerikanen etc etc.
Je begrijpt best een beetje wat ik bedoel........
www.vandale.nlquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ach ja we weten wie het zegt he?? Kassa meisje van de V&D die haar ongezouten mening geeft. Gelukkig kan ik me daar niet zo erg over opwinden......
Maar hoe kan je daar dan zeker van zijn...waar is je bewijs dan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Biggs het volgende:
[..]
Kom op. Die vent is zwaar mishandeld. Daar kan je gewoon zeker van zijn.
Sjonge jonge. Dan kan ik ook zeggen dat ik niet zeker van de mishandelingen door de amerikanen ben todat ik er bewegende beelden van heb gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
en hoe ben jij daar dan zo zeker van?? Was je toevallig 1 van die 5 irakezen die erbij waren??
Nick zag er niet mishandeld uit of wat dan ook...dus je kan nergens zeker van zijn...ook niet van die foto's, maar ook niet van Nick
Nee want je weet dondersgoed wat ik bedoel. En ik zeg dat je onbewust de boel beetje aan het goed praten bent..... Maar goedquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
ik begrijp in het geheel niet wat je bedoelt en ik adviseer je met klem deze dubieuze en idiote beschuldigingen terug te nemen.
Als er IEMAND bezig is zaken goed te praten, dan ben jij het wel met de Abu Ghraib-martelingen.
Excuses, en wel nu.
V.
Helemaal niet goed. Ik ben in het geheel NIETS aan het goedpraten, bewust of onbewust.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee want je weet dondersgoed wat ik bedoel. En ik zeg dat je onbewust de boel beetje aan het goed praten bent..... Maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |