abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19102021
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:56 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nogmaals alle irakezen hebben ook een hekel aan jou..... Snap het nou meisje...
Ze hebben een hekel aan de hele westerse wereld en hebben ons het liefste allemaal dood.
pi_19102024
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nouja, 17 of 18 of 15... veels te jong om zo gefascineerd te zijn door onthoofdingen. Jullie moeten posters en singles van Boris kopen in de winkel!! Vort!
Ik ben niet een of ander onschuldig tienertje die naar idols kijkt nee, ik denk dat ik meer volwassen ben dan jij ooit zal worden

ps: hier heb je de post waar ik dat uit opmaakte.. kan ook dat ik het verkeerd interpreteerde
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vind die daad van die kankerirakezen stukken erger en ik hoop dat ze die stukje voor stukje aan wat pitbulls voeren eerlijk gezegd.
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:58:45 #253
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19102025
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef -sexy-sharon- het volgende:

ze moeten het zelfde bij de gene doen die het bij die amerikaan hebben gedaan of ophangen
dan mogen we die amerikanen dus ook zo martelen als ze bij de irakezen doen he
To infinity…and beyond!
pi_19102036
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef Evie het volgende:

[..]

Naaktfoto's sjees wat heb jij een slecht inlevingsgevoel.. of een vertwiste..
Nee jij!!!

Heb je dat filmpje al gezien muts? Voel je daar nog iets bij of moet ik even een brandende sigaret tegen je arm drukken??? Kom op, dat is toch veel walgelijker dan die getruukte vage foto's van stapels naakte mannen of een paar honden... zie je daar dan nog veel meer op? Ik zie geen foto's van kettingzagen ofzo bij die mannen hoor

Je bent of afgestompt (erg eng voor jouw leeftijd) of zo anti-amerikaan dat je elke afslachting op amerikanen niet wil zien en laat doordringen en alleen maar beschuldigend naar hen wijst. Triest.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:59:15 #255
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102042
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:57 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee, ze martelen ze...en dat vind ik gewoon net zo erg...of misschien nog wel erger, maar dan moet je mijn vorige posts maar lezen.
Is met die amerikaan ook gebeurd en waarschijnlijk nog veel erger......
Zijn niet echt frisse jongens als je iemands kop eraf hakt met een rambomesje. Hij zit al geloof ik vanaf april in gevangenschap. Hoe kan iemand nou denken dat hij het daar leuk heeft gehad met die psycho's!!!
pi_19102054
Leer eens schrijven. Er staan ook leestekens op een toetsenbord

je gaat er toch niet letten op hoe iemand een verhaaltje tikt waar hou je je eigen mee bezig
jaja het leven is hard
pi_19102062
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef bugeye het volgende:

[..]

thx
al gefixed
geen dank
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:00:06 #258
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102068
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ze hebben een hekel aan de hele westerse wereld en hebben ons het liefste allemaal dood.
Leg dat die trutjes van 18 maar eens uit. Ongelofelijk dat die kinders al stemrecht hebben........
pi_19102085
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik ben niet een of ander onschuldig tienertje die naar idols kijkt nee, ik denk dat ik meer volwassen ben dan jij ooit zal worden

ps: hier heb je de post waar ik dat uit opmaakte.. kan ook dat ik het verkeerd interpreteerde
[..]
Er staat toch "die"? Bedoel ik daar "alle" mee, nee dus!

Ik hoop dat je volwassener bent dan mij.. echt, ik zie het alleen helaas niet terug in dit topic
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:00:50 #260
11458 ivetje
pi_19102086
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee jij!!!

Heb je dat filmpje al gezien muts? Voel je daar nog iets bij of moet ik even een brandende sigaret tegen je arm drukken??? Kom op, dat is toch veel walgelijker dan die getruukte vage foto's van stapels naakte mannen of een paar honden... zie je daar dan nog veel meer op? Ik zie geen foto's van kettingzagen ofzo bij die mannen hoor

Je bent of afgestompt (erg eng voor jouw leeftijd) of zo anti-amerikaan dat je elke afslachting op amerikanen niet wil zien en laat doordringen en alleen maar beschuldigend naar hen wijst. Triest.
de gedachte bij die foto's vind ik enger dan dat filmpje...daar zie je dat z'n kop eraf gaat, bij die foto's zie je die mensen...maar wat er daarna is gebeurt zie je niet meer. God weet wat die mensen hebben moeten doormaken!! Van die amerikaan weet je het iig zeker...
To infinity…and beyond!
pi_19102110
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef -sexy-sharon- het volgende:

je gaat er toch niet letten op hoe iemand een verhaaltje tikt waar hou je je eigen mee bezig
Sjonge jonge wat ben jij een triest figuur
Als jij niet goed schrijft begrijp ik niet wat er staat.
pi_19102124
fotoos filpjes zit een mega groot verschil in hoor
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:01 #263
11458 ivetje
pi_19102125
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zijn niet echt frisse jongens als je iemands kop eraf hakt met een rambomesje. Hij zit al geloof ik vanaf april in gevangenschap. Hoe kan iemand nou denken dat hij het daar leuk heeft gehad met die psycho's!!!
maar ik heb vandaag zelf in de krant gelezen dat ie werd mishandeld door amerikanen...reageerd daar dan echt niemand op?? Sorry hoor...
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:27 #264
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102135
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

de gedachte bij die foto's vind ik enger dan dat filmpje...daar zie je dat z'n kop eraf gaat, bij die foto's zie je die mensen...maar wat er daarna is gebeurt zie je niet meer. God weet wat die mensen hebben moeten doormaken!! Van die amerikaan weet je het iig zeker...
Jij bent gewoon kortzichtig en dom of je hebt een loverboy marokkaantje als vriend.
Ze moeten een Logistiek medewerkster V&D van 19 geen stemrecht geven. Je bent ziek in je hoofd en onbewust net zo erg als die martelaars samen.......
pi_19102143
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef -sexy-sharon- het volgende:

Sjonge jonge wat ben jij een triest figuur
Als jij niet goed schrijft begrijp ik niet wat er staat.

dan lees je het toch niet!
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:53 #266
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102148
"nee dit is erger'
'nee, dàt is erger'
'nietes'
'welles'

Zullen we het er gewoon op houden dat het BEIDE barbaars is?

Alvast bedankt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102156
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Lol ja inderdaad die man heeft de tijd van zijn leven gehadmet die gasten. En toen dachten ze opeens laten we hem maar even zijn kop afsnijden.

Wake up!!!!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:03:37 #268
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102167
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef ivetje het volgende:

[..]

maar ik heb vandaag zelf in de krant gelezen dat ie werd mishandeld door amerikanen...reageerd daar dan echt niemand op?? Sorry hoor...
Nou en?? Ga maar weer achter de V&D kassa staan trutje......
pi_19102187
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het kan dus ook zijn dat die mensen helemaal niet zoveel hebben doorgemaakt..

Dat het een soort publieke stunt is van wat doorgedraaide officiers die wat vakantiekiekjes wilde hebben voor thuis, weet jij veel?
Als die mannen nu zonder armen of benen of wat dan ook op die foto's hadden gestaan was ik ook wat voorzichtiger in mijn oordeel, nu vind ik die onthoofding vooralsnog 1000x walgelijker, iemand wordt als een varken geslacht Ze zouden meteen hetzelfde bij de daders moeten doen, of erger! Gadverdamme!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:04:27 #270
11458 ivetje
pi_19102190
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef -sexy-sharon- het volgende:
fotoos filpjes zit een mega groot verschil in hoor
jij ziet zeker bij die foto's alleen wat mannetjes staan en denkt er niet verder bij na nee...
To infinity…and beyond!
pi_19102199
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee jij!!!

Ik heb het filmpje gezien ja.
Daarentegen kan ik me inleven in de martelingen van de amerikanen kan ik me inleven hoe het ik om verkracht en mishandelt te worden en hoe het is als je kop wordt afgehakt. Ik vond het niet vreselijk om te zien. Minder vreselijk dan ik had verwacht althans. Maar het idee deed me wel gruwellen ja.

En getruukte vage foto's? Als de top van Amerika zoiets toegeeft dan zal t ook wel zo zijn. Ze zouden het nooit toegeven als het niet gebeurd zou zijn of nogsteeds zou gebeuren . snappie
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:05:13 #272
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102212
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

HEE, doe jij eens even normaal!
Zij heeft een andere mening dan jij. Pech voor je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102231
enne trouwens het gaat er hier toch niet om hoe iemand tikt typt of wat dan ook
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:05:57 #274
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102234
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

HEE, doe jij eens even normaal!
Zij heeft een andere mening dan jij. Pech voor je.

V.
ik liet me beetje teveel meeslepen
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:06:23 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102256
'welles'
'nietes'
'welles'
'nietes'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102263
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leg dat die trutjes van 18 maar eens uit. Ongelofelijk dat die kinders al stemrecht hebben........
Ongelovelijk dat ze mensen met een iq van onder de 100 stemrecht geven...
Dat moslimextremmisten haat hebben tegenover de westerse wereld is mij geheel bekend. Bovendien kan ik me het op sommige fronten ook wel bedenken waarom. Dat wil niet zeggen dat alle moslims die haat hebben.

Who cares of ze mij haten.. trouwens..
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:07:39 #277
11458 ivetje
pi_19102279
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij bent gewoon kortzichtig en dom of je hebt een loverboy marokkaantje als vriend.
Ze moeten een Logistiek medewerkster V&D van 19 geen stemrecht geven. Je bent ziek in je hoofd en onbewust net zo erg als die martelaars samen.......
Helaas voor jou kan je niet tellen...aangezien ik al 20 ben, daarnaast heb ik een nederlandse vriend met een racistische hond, dus echt voor de irakezen kan je me niet noemen
Bovendien heeft mijn werk er nix mee te maken, maar goed...ik vind het gewoon van beide kanten even erg, dat jij nou toevallig alle amerikanen van die lieverdjes vind en het niet wil geloven wat je ziet op die foto's enz...dat moet je zelf weten, iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag ook in nederland, dus ZEIK GDV NIET!!!
To infinity…and beyond!
pi_19102285
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Er staat toch "die"? Bedoel ik daar "alle" mee, nee dus!

Ik hoop dat je volwassener bent dan mij.. echt, ik zie het alleen helaas niet terug in dit topic
Nou dan had je dat wel wat duidelijker mogen formuleren. Knap van je dat je zo goed over anderen kan oordelen! kijk eens in de spiegel
dus
pi_19102310
over een paar jaar hebben de moslims overal de macht begint er al aardig op te lijken
jaja het leven is hard
pi_19102320
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind deze post volkomen ontolereerbaar
dus
pi_19102322
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef Evie het volgende:

[..]

Ongelovelijk dat ze mensen met een iq van onder de 100 stemrecht geven...
Dat moslimextremmisten haat hebben tegenover de westerse wereld is mij geheel bekend. Bovendien kan ik me het op sommige fronten ook wel bedenken waarom. Dat wil niet zeggen dat alle moslims die haat hebben.

Who cares of ze mij haten.. trouwens..
Who cares of ze jou haten..? Stel dat jij door zo'n stel sxtremisten gepakt wordt en je wordt even gemarteld en je kop wordt eraf gesneden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:09:25 #282
11458 ivetje
pi_19102324
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Verbal het volgende:
"nee dit is erger'
'nee, dàt is erger'
'nietes'
'welles'

Zullen we het er gewoon op houden dat het BEIDE barbaars is?

Alvast bedankt.

V.
en dat probeer ik nou al de hele tijd te zeggen...ik kies geen partij, het is allebei niet goed. Punt...
To infinity…and beyond!
pi_19102330
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

hier heb je je post al waaruit blijkt dat je een hekel hebt aan alle irakezen
Jeeezus! Je bent echt zo dom als een tuinhekje!

DIE verwijst naar een specifieke groep, ALLE verwijst naar alle individuen van zo'n groep

Van Dale (ook V&D ):

die1 (aanw.vnw.)

1
2 ter aankondiging van een bepaling
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:10:28 #284
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102351
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Helaas voor jou kan je niet tellen...aangezien ik al 20 ben, daarnaast heb ik een nederlandse vriend met een racistische hond, dus echt voor de irakezen kan je me niet noemen
Bovendien heeft mijn werk er nix mee te maken, maar goed...ik vind het gewoon van beide kanten even erg, dat jij nou toevallig alle amerikanen van die lieverdjes vind en het niet wil geloven wat je ziet op die foto's enz...dat moet je zelf weten, iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag ook in nederland, dus ZEIK GDV NIET!!!
Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind. Maar het is ONVERGELIJKBAAR met dit fillmpje van de onthoofding en de hel waar die man in geleefd heeft met die totale pshycho's. Dat filmpje ging het hierover mensen zoals jou proberen dit goed te praten door amerikaanse foto's erbij te halen waar het topic niet eens over ging.........
pi_19102359
een tuinhek nog wel
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:11:17 #286
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102365
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik vind deze post volkomen ontolereerbaar
Leer eens maar eens schrijven meisje. :')
Want je slaat kant nog wal met je meningen en opmerkingen.....
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:11:19 #287
11458 ivetje
pi_19102367
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

je zegt net zelf dat ik een logistiek medewerker ben en nu zit ik ineens 8er de kassa Jee...dat stemrecht heb je idd dubbel en dwars verdient ja
To infinity…and beyond!
pi_19102380
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Biggs het volgende:

[..]

Who cares of ze jou haten..? Stel dat jij door zo'n stel sxtremisten gepakt wordt en je wordt even gemarteld en je kop wordt eraf gesneden.
Das klote, maar ik vind het minder erg dan dat ik door hen allemaal anaal zou worden genomen en van voren door een hond zegmaar
dus
pi_19102381
Kom op, jongens, niet zo ivetje pesten.
pi_19102384
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Biggs het volgende:

[..]

Vind ze helemaal niet erg

Als ze maar niet aan een riem als hond door de gang wordt getrokken terwijl er foto's van worden gemaakt... ieeewwww!! Dat is pas smerig!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:12:15 #291
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19102388
Tis wel iets typisch menselijks, 2000 jaar geleden werden mensen door leeuwen aan stukken gescheurd voor een uitzinnig publiek, 500 jaar geleden werden mensen gevierendeeld voor een uitzinnig publiek, en 200 jaar geleden werden mensen aan de lopende band onthoofd voor een uitzinnig publiek, mensen stonden zelfs tot hun enkels in het bloed.

Mensen zijn eigenlijk ook gewoon beesten, en wij zijn allemaal mensen, t zit toch echt in de aard van t beestje, het enige wat mss schokkend is is jezelf in de situatie van het slachtoffer plaatsen, verder is het pure sensatie

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_19102395
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind. Maar het is ONVERGELIJKBAAR met dit fillmpje van de onthoofding en de hel waar die man in geleefd heeft met die totale pshycho's. Dat filmpje ging het hierover mensen zoals jou proberen dit goed te praten door amerikaanse foto's erbij te halen waar het topic niet eens over ging.........

koppen moeten gaan rollen in irak
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:12:33 #293
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102399
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind.
Zegt ivetje ergens dat meneer Berg een prettige vakantie heeft gehad bij de koppensnellers?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:13:11 #294
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102416
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef -sexy-sharon- het volgende:

koppen moeten gaan rollen in irak
Ongelukkige woordkeus...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102424
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:11 schreef Evie het volgende:

[..]

Das klote, maar ik vind het minder erg dan dat ik door hen allemaal anaal zou worden genomen en van voren door een hond zegmaar
Yeah right alsof dat is gebeurd. Wie zegt trouwens dat dit niet met meneer Berg is gebeurd.
pi_19102427
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:11 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leer eens maar eens schrijven meisje.
Want je slaat kant nog wal met je meningen en opmerkingen.....
jij wel dan wil je zeggen?
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:13:35 #297
11458 ivetje
pi_19102428
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind het dus wel even erg...als je het daar niet mee eens bent mag je dat gerust zeggen...vrijheid van meninguiting heet dat toch?? Klaar, ik geef mijn mening...jij de jouwe. Niet met elkaar eens?? Helaas pindakaas...
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:14:19 #298
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102455
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zegt ivetje ergens dat meneer Berg een prettige vakantie heeft gehad bij de koppensnellers?

V.
Ja ze zegt dat martelingen van de amerikanen veel erger is. En ze gaat er totaal niet vanuit dat die amerikaan heel misschien niet echt leuk is behandeld door 5 psychopaten met enorme haat tegen alles wat westers is. Dan ben je in mijn ogen heel erg kortzichtig........
pi_19102458
ja hij zou wat doen voor ze werk (slik)
jaja het leven is hard
pi_19102460
Ik heb het filmpje niet eens willen bekijken . Ik vind het zowieso al erg ziek dat mensen uberhaubt naar een faces of death film gaan kijken

of ben ik nu een ongeloofelijke brave heilige boon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')