maar ook bij een man van 22??quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:23 schreef XemmyX het volgende:
Hoezo niet.
Ik heb ze al een keer zwart met paarse gloed gehad, helemaal paars..
kan heel mooi zijn hoor
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:15 schreef XemmyX het volgende:
Ik ben tevens nog op zoek naar iemand die vlechten met nephaar kan zetten, in de buurd van arnhem zevenaar
Niet echt mijn smaak...quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:02 schreef ivetje het volgende:
Dit is momenteel mijn favo kaspel...heb het een paar weken nu en ben er erg blij mee. Het is overigens helemaal roze bij mij
[afbeelding]
Ik kan me op zich wel een grotere hanenkam dan deze voorstellen, of zie ik het nou geheel verkeerd?quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:00 schreef Maxxieh het volgende:
Hanekammetje en de achterkant omhoog
[afbeelding]
Ik zei ook hanekameTJEquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel een grotere hanenkam dan deze voorstellen, of zie ik het nou geheel verkeerd?
Wat voor hanekam? Echt een punk hanekam, of zo eentje van mij (beckham wat al eerder gezegd isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:25 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb nu wel wat korter haar, zou wel een hannekam willen...
Maar weet alleen niet hoe ik t zelf kan maken, want voor gel/spray is t weer iets te zwaar... tips iemand?
Nee, m'n haar is langer dan die van jou, t is ong tot mijn kin. Maar ik wil niet eraf hoeven te scheren... gewoon een keer voor de lol m'n haren ophoog steken in punten, en met gel/spray vallen ze steeds om.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:33 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Wat voor hanekam? Echt een punk hanekam, of zo eentje van mij (beckham wat al eerder gezegd is) ?
Die van mij is gewoon makkelijk met wax/clay te maken! Ook zelfs met gel hoor
.
Fudge?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:25 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb nu wel wat korter haar, zou wel een hannekam willen...
Maar weet alleen niet hoe ik t zelf kan maken, want voor gel/spray is t weer iets te zwaar... tips iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |