maar ook bij een man van 22??quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:23 schreef XemmyX het volgende:
Hoezo niet.
Ik heb ze al een keer zwart met paarse gloed gehad, helemaal paars..
kan heel mooi zijn hoor
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:15 schreef XemmyX het volgende:
Ik ben tevens nog op zoek naar iemand die vlechten met nephaar kan zetten, in de buurd van arnhem zevenaar
Niet echt mijn smaak...quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:02 schreef ivetje het volgende:
Dit is momenteel mijn favo kaspel...heb het een paar weken nu en ben er erg blij mee. Het is overigens helemaal roze bij mij
[afbeelding]
Ik kan me op zich wel een grotere hanenkam dan deze voorstellen, of zie ik het nou geheel verkeerd?quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:00 schreef Maxxieh het volgende:
Hanekammetje en de achterkant omhoog
[afbeelding]
Ik zei ook hanekameTJEquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel een grotere hanenkam dan deze voorstellen, of zie ik het nou geheel verkeerd?
Wat voor hanekam? Echt een punk hanekam, of zo eentje van mij (beckham wat al eerder gezegd isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:25 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb nu wel wat korter haar, zou wel een hannekam willen...
Maar weet alleen niet hoe ik t zelf kan maken, want voor gel/spray is t weer iets te zwaar... tips iemand?
Nee, m'n haar is langer dan die van jou, t is ong tot mijn kin. Maar ik wil niet eraf hoeven te scheren... gewoon een keer voor de lol m'n haren ophoog steken in punten, en met gel/spray vallen ze steeds om.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:33 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Wat voor hanekam? Echt een punk hanekam, of zo eentje van mij (beckham wat al eerder gezegd is) ?
Die van mij is gewoon makkelijk met wax/clay te maken! Ook zelfs met gel hoor
.
Fudge?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:25 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb nu wel wat korter haar, zou wel een hannekam willen...
Maar weet alleen niet hoe ik t zelf kan maken, want voor gel/spray is t weer iets te zwaar... tips iemand?
Fudge werkt heel goed, maar volgens mij kan dat best wel klonteren als je een hanekam maakt. Je kunt ook X Cream Gel van Landoll - Milano proberen...quote:
een matje is inderdaad vrij hip...quote:Op zondag 16 mei 2004 10:00 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
het is nu toch 'in' om je haren aan de zijkant kort te hebben boven op wat langer en achter ook lang ofzo...
Ja, das wel leuk haar.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:11 schreef -Will- het volgende:
Als je een beetje lang haar hebt dan is het te zwaar voor normale Fudge om omhoog te houden. Als je dan een kuif/kammetje wil zetten kan je Parucci Push-up Wax gebruiken; dat is een stuk sterker en is toch makkelijk uit je haar te wassen.
Ik heb zelf vrij lang haar - vooral juist aan de zijkant. Even kijken of ik een foto kan vinden.
Heb wel even mijn gezicht gescrambled...je weet maar nooit.
[afbeelding]
Wat mooiquote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef -Will- het volgende:
Dat heb je goed gezien - een schuine pony, en een scheiding waar de pony begint. Daarna kam ik het haar aan de zijkanten naar voren.
Volgens mij moet je voor dat kapsel echt het juiste haar hebben.. buiten de kleur en de lengte om dan.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:11 schreef -Will- het volgende:
[afbeelding]
't Sydney.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef DearPrudence het volgende:
Spannend... wat is dat?
ik heb van mezelf heel dik en zwaar haar. Het ziet er denk ik inderdaad niet zo leuk uit als je weinig of dun haar hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:00 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor dat kapsel echt het juiste haar hebben.. buiten de kleur en de lengte om dan.
Maar ziet er wel super uit ja
![]()
![]()
same here, maar bij mij is het allemaal wat langer....quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:00 schreef Maxxieh het volgende:
Hanekammetje en de achterkant omhoog
[afbeelding]
pfff gekkenhuis... 1050 euri poeheeeequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef OverNightXpress het volgende:
Volledige niewe haarstyle:
Volgende week laat ik mijn haar verlengen en opvullen dmv extension à la Katja Schuurman
Ik moet er ¤1050 voor neertellen(echt haar) en ik laat het doen bij Hairpolice in A'dam.
Dat heb ik er dus echt niet voor over....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef OverNightXpress het volgende:
Volgende week laat ik mijn haar verlengen en opvullen dmv extension à la Katja Schuurman
Ik moet er ¤1050 voor neertellen(echt haar) en ik laat het doen bij Hairpolice in A'dam.
Als het resultaat denderend is, heb ik het graag voor over!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef huupke het volgende:
[..]
pfff gekkenhuis... 1050 euri poeheeee
Koop mij een nieuwe scooter danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:51 schreef OverNightXpress het volgende:
[..]
Als het resultaat denderend is, heb ik het graag voor over!
WTF? Twee pakken haar = max. 100 euro, 5 uurtjes werk, rolletje garen. Dat is echt nooit 1050 euro.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef OverNightXpress het volgende:
*roflol.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef OverNightXpress het volgende:
1000 en 50, we moeten ook op de kleintjes lettenquote:Op maandag 24 mei 2004 10:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
*roflol.
1000 euro, voor een kapsel?
u must be very, very, very Stupid. And rich.
Foto van je haar!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:59 schreef XemmyX het volgende:
das idd heeeel veel geld, hoe lang blijft het zitten zonder terug te gaan.. ik betaal voor nepvlechten met echt kunst haar meestal tegen de 100 euro aan, en dat blijft dan z'n 2 maanden goed zitten en ziet er mooi en net echt uit!!!!!!!
Nee, deze een foto van je haar! Ik kan t me nl. zo niet echt goed voorstellen...quote:Op maandag 24 mei 2004 10:41 schreef XemmyX het volgende:
Nou ik ben van het weekend naar de kapper geweest!!!!!!
Heb nu een mat in de nek, en boven op kort, zodat ik het recht overeind kan dragen en als kuif!!!
dan heb ik de uitgroei van de vorige x verven vel rood, en de rest ook rood maar dan donkerde!! ZEER goed gelukt allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Strokes-haar is GOED (en dat van Will ook.....echt "Indie"-haar...aka britse term voor britse alternatieve muziek) Probleem is alleen dat jongens van dat soort haar kunnen hebben...als ik zo iemand zag lopen (voornamelijk in de UK hier hebben niet veel mensen zulk haar) wist ik automatisch dat die van 'mijn' soort muziek hield...quote:Op maandag 17 mei 2004 12:52 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
zoiets als van The Strokes
Sparen... dus niet zo vaak meer naar de kapper he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:33 schreef XemmyX het volgende:
ja zou ik graag doen... maar ben niet zo rijk, heb dus geen webcam scanner of digitale foto...
dus een foto erop zetten wordt dan wel erg moeilijk :-)
Independent labels.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:13 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
[..]
Strokes-haar is GOED (en dat van Will ook.....echt "Indie"-haar...aka britse term voor britse alternatieve muziek) Probleem is alleen dat jongens van dat soort haar kunnen hebben...als ik zo iemand zag lopen (voornamelijk in de UK hier hebben niet veel mensen zulk haar) wist ik automatisch dat die van 'mijn' soort muziek hield...
Alleen zo'n kapsel heb jij eigenlijk niet voor meisjesof wel?
Hmm... klopt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
[..]
Ik zie niks![]()
Meldt zich ook... heb ook wat je noemt een indie-kapsel... zal even kijken of ik een fotootje kan bietsen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:13 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
[..]
Strokes-haar is GOED (en dat van Will ook.....echt "Indie"-haar...aka britse term voor britse alternatieve muziek) Probleem is alleen dat jongens van dat soort haar kunnen hebben...als ik zo iemand zag lopen (voornamelijk in de UK hier hebben niet veel mensen zulk haar) wist ik automatisch dat die van 'mijn' soort muziek hield...
Alleen zo'n kapsel heb jij eigenlijk niet voor meisjesof wel?
als je naar de kinkerstraat gaat zit daar een colombiaanse kapper die doet het voor 250 euro en doen het ook heel mooi is ook echt haar ga daar maar is informeren .quote:Op maandag 24 mei 2004 11:39 schreef OverNightXpress het volgende:
[..]
1000 en 50, we moeten ook op de kleintjes letten![]()
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant, maar ik heb wel hoge verwachtingen als men zo'n bedrag vraagt.
So we will see...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
[..]
Ik zie niks![]()
Duitser? Dat is nieuw voor mij...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:06 schreef Miarf het volgende:
[..]
Meldt zich ook... heb ook wat je noemt een indie-kapsel... zal even kijken of ik een fotootje kan bietsen...
hier willen ze me tijdens het uitgaan nog wel een vragen of ik duitser of ghey benbeetje jammer wel, kortzichtig hiero
Eraf knippen...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:23 schreef Boeman het volgende:
Ik heb het nu wat te lang aan de achterkant (vind ik zelf) en boven nog net kort genoeg om het met supermarkt gel overeind te zetten.
Als ik er niks qua chemische goedjes in doe kom ik dicht in de buurt van een Indie kapsel denk ik...
Ik zal nog even opzoek gaan naar een foto...
Wat zou je allemaal met haar aan de achterkant van je hoofd kunnen doen? Dus niet gewoon laten vallen.
Ik heb hier 1 suggestie: wat vinden jullie ervan? En zijn er nog meer suggesties? (het liefst MET foto)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |