Net zoeits als naar een vegetarisch restaurant gaan en een lekker biefstukje bestellen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Als je vegetarier bent weet je toch dat je bij de McDonalds weg moet blijven of niet dan?
Je kan ook iets zoeken om een probleem van te maken.
Ze staan niet op volgordequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:34 schreef Tikorev het volgende:
VEGETARIERS opgelet! McDonalds niet meer vegetarisch!
VEGETARIERS opgelet: McDonalds niet meer vegetatisch!
MCDonalds haalt vegetarisch menu van kaart!!
Alle drie van dezelfde hand en alle drie spam![]()
'k denk dat de TS vegetariër is...quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:28 schreef Tikorev het volgende:
Spam...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:18 schreef jochemg het volgende:
restaurant
Jaja, met gefituurde kip, of met gegrillde kip, of met kalkoen... zit serieus geen vlees- of visloos ding bij.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:31 schreef Here_Jezus het volgende:
Hey knurft kijk jij wel is TV
Nieuwe Mac campagne .
Gigantisch veel maaltijd salades en andere troep verkopen ze nu
kijk is verder dan je neus lang isquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:40 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Jaja, met gefituurde kip, of met gegrillde kip, of met kalkoen... zit serieus geen vlees- of visloos ding bij.
Enniwee, als vegetarier zijnde kom ik sowieso niet bij de Mac. Stinkzooi.![]()
Is met kip inderdaad. Alleen de side salad is vega. Maar dat zijn 3 blaadjes sla, 1 schijfje wortel en 2 cherry-tomaatjes. Wauw!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:41 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
kijk is verder dan je neus lang is
Voor jou geld ookquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is met kip inderdaad. Alleen de side salad is vega. Maar dat zijn 3 blaadjes sla, 1 schijfje wortel en 2 cherry-tomaatjes. Wauw!
Vertel, wat heb jij gezien dat ik heb gemist???quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:41 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
kijk is verder dan je neus lang is
de 2 posts boven jequote:Op donderdag 13 mei 2004 14:47 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Vertel, wat heb jij gezien dat ik heb gemist???
De héle maatschappij? We hebben het hier over één fukkin' burger.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:46 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Voor jou geld ook
Moet je maar geen Veggie worden
Tis jou keuze en dan moet je niet gaan zeiken dat de hele maatschappij zich aan jou aanpast
Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij ervan. Ik pas me overal aan, desnoods eet ik niet. Maar een nieuwsbericht mag toch zeker door mij van commentaat worden voorzien, of mag ik als vegetarier mijn bek sowieso niet opentrekken omdat ik anders halsstarrig ben? Kom op zeg...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:46 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Voor jou geld ook
Moet je maar geen Veggie worden
Tis jou keuze en dan moet je niet gaan zeiken dat de hele maatschappij zich aan jou aanpast
Maar ze hádden ze eerst wel. En nu niet meer. Dat vind ik stom. Als je nu met een groep vrienden besluit om naar de Mac te gaan, in de verwachting dat je een groenteburger kan eten, en ze hebben dat ding ineens niet meer, dan baal je wel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Als je vegetarier bent weet je toch dat je bij de McDonalds weg moet blijven of niet dan?
Schrijf het nog is een keer rustig op op papier lees het goed na en post het hier want ik snap der geen drol vanquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
De héle maatschappij? We hebben het hier over één fukkin' burger.
Maar ze moeten het zelf weten hoor, ik kom er alleen niet meer. Nou kan de Mac dat niet veel schelen natuurlijk, maar als ik met vrienden ben, en we willen ergens gaan eten, gaan we dus met z'n allen niet meer naar de Mac. En het kan dan wel zo zijn dat die burger niet liep, maar meestal bestel ik niet alleen één burger, maar ook friet en ijs, en drinken. Maar nu dus niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |