Wat moet ik optisch nog veranderen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Frunnikje het volgende:
Mooie auto hoorSideskirts/Bumpers zijn erg mooi, staan goed. Ook die MoH sticker staat goed
Nog van plan iets optisch te gaan veranderen?
Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef t0n het volgende:
Hele vette foto's!
haal plz je traanplaten er uit... je moet maar eens kijken op slh-forum naar hatchmans auto...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef IceFlame het volgende:
hehehe hele vette bak!!
zowel van binnen als van buiten zeer verzorgd!
Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?
Deze zijn nogal zwaar (5 mm dik)
En ze passen precies en kunnen dus niet gaan schuiven..
Voor de zekerheid worden ze binnenkort ook nog met klittenband vast gemaakt
Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:29 schreef t0n het volgende:
[..]
Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..
En andersom kan ook niet omdat dan de stoel in de weg zit..
Ik denk dat er gerust meerdere ongevallen zijn geweest met auto's met traanplaten erin. En ik heb zulke verhalen dus nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
Volgens mij mag zo'n ding maar 10 cm zijn. In elk geval komt die van mij nog onder de zonnenkleppen uit..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:36 schreef EviltuneR het volgende:
Mooi bak, en volges mij mag raamband wel hoor, je mag dacht ik netzoveel ruimte van je raam bedekken als je zonnekleppen doen (maar kweet niet 100% skr)
Dit hele topic zit vol met naieve reactiesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
die heeft wel een behoorlijke klap gemaaktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:15 schreef t0n het volgende:
http://www.mybegin.nl/pho(...)username=crash_civic
hier nog even een foto van de traanplaat-killers.
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we alquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
En jij denkt dat klitteband de traanplaat tijdens een grove impact op z'n plaats kan houden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we al
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we al
Geen idee, misschien hadden jullie nog plannen ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat moet ik optisch nog veranderen dan?
waarom nou altijd weer zo beginnen? golf, ouwe bmw, sirocco, corroda, calibra, crx het is nooit goed! Altijd vooroordelen! Sjonnie hier, pooier daar en altijd petjes! Zolang iemand erg geen stratemaker ferarri van maakt en er echt werk van maakt, wat kan jou het model dan boeien?quote:Lekker in m'n Honda CRX en de politie doet me niks! Lalalalala!
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klitterband houdt het niet hoor met zo'n klap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |