Denk geef het even door aan jequote:Op woensdag 12 mei 2004 22:49 schreef ArTiC het volgende:wat een service
oh eigenlijk is het dus spam?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk geef het even door aan je
anders duurt het zo lang voordat iemand hier de weg weer heen heeft gevonden
Bietje wel...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh eigenlijk is het dus spam?
thuis?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
yo, bas waar ben je nou?
Moest hij niet poepen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thuis?
zal wel max 50 of 100 zijn ofzo...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Hoeveel bookmarks mag je eigenlijk hebben?
Ik heb nu alle Ehv topix vanaf 614 erin staan
Ik wilde ze allemaal hebben maar je kan niks terugvinden met de searchquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Hoeveel bookmarks mag je eigenlijk hebben?
Ik heb nu alle Ehv topix vanaf 614 erin staan
hiep hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:08 schreef Blueman het volgende:
Nederland is door naar zaterdag op het songfestivalllll
niet dat mij het boeit, maar denk vertel het toch
dingadong tralalalaquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hiep hoi
dat is pas echt een kutnummerquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dingadong tralalala
Volgens mij kijk ik er ook volkomen langs!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:02 schreef Cybart het volgende:
ik zie het verband niet... maar goed
Nouja zeg .... woensdag!.... komop!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:02 schreef Cybart het volgende:
ik zie het verband niet... maar goed
Zo ver gezocht dat ze denk ik in de jungle bij Botswana begrepen dat het daar niet was!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nouja zeg .... woensdag!.... komop!
woe-nsdag -> w omdraaien wordt m -> moe-nsdag
de NS is weer eens te laat, dus die komt te vervallen
houd je over: moe dag....
nu duidelijk?
jongens, moet ook altijd alles uitleggen hier hè
quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nouja zeg .... woensdag!.... komop!
woe-nsdag -> w omdraaien wordt m -> moe-nsdag
de NS is weer eens te laat, dus die komt te vervallen
houd je over: moe dag....
nu duidelijk?
jongens, moet ook altijd alles uitleggen hier hè
ten eerst JONGENS???
ten tweede: ik vond hem wel goed!! niet zo zeiken allemaal... jullie lijken wel een stelletje jongens bij me kaar
en daarna nog gedoucht?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
good afternoon
ik ben vandaag op de Fontys geweest!!
ik ben bij de stinkende echte nerds uit de buurt geblevenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
en daarna nog gedoucht?
dan is het ook goedquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik ben bij de stinkende echte nerds uit de buurt gebleven![]()
ik wil nog langer leven dan vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
dan is het ook goed
quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:08 schreef gazylady2 het volgende:
okeej, ik zal t maar vast zeggen: moeilijk he kwooten??
nee!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:06 schreef FlowDesign het volgende:
sow, wanne drukte hier
vette shitquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:15 schreef r8ality het volgende:
Fok! lag er ff uit, vandaar.
Ik zeg: Holy shit. Ik heb net ff in die opgefokte Katterug van ons pa gereden (van Daf naar Geldrop). *bonk bonk bonk* hartje klop. Dat ding is echt levens- en CJIB-gevaarlijk.
Maar ja een 2.3 met dubbele Weber a 150pk gaat dan ook wel als de brandweer. En dat voor een oude Volvo uit 1965.
Vrouw in de buurt van jouw peesee geweest?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:38 schreef blieblie het volgende:
Jow!!!
Mijn internet werkt weer.
Hoerezooi, altijd fijn, dingen die spontaan nie meer werken.
tsja, ik ken baasjes die maken hun computer alleen maar slechter werkend (lees: kapot) en dan hebben ze iemand anders nodig om ze werkend te krijgen. Of niet Joost?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef MrWilliams het volgende:
het leuke aan computers is dat ze zo goed werken als hun baasje ze werkend maakt.
ff verslag uitbrengen over Troy a.s.a.p. want hij lijkt mequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:43 schreef blieblie het volgende:
en hup, nu snel naar Troy, tot morgen allemaal!!!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouw in de buurt van jouw peesee geweest?
he das mijn oomquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
opschrift T-shirt: "This is my clone"
[afbeelding]
fscking briljant
Gaaave film... Wat aan de lange kant, maar als ze eindelijk in Troy zelf zijn gaat het vrij vlot.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ff verslag uitbrengen over Troy a.s.a.p. want hij lijkt me
jullie weten zeker niet dat dit de zanger van The Cure is?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
opschrift T-shirt: "This is my clone"
[afbeelding]
fscking briljant
zit er geen optische zoom op?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:47 schreef Blueman het volgende:
Gisteravond is mijn [afbeelding] binnengekomen
jammer dat ik moet werken vandaag...
maar rest van het weekend uitgebreid testen
samen met mijn vriendinnetje gekocht (scheelt weer in kosten he, en je kunt een duurdere kopen)
Sanyo Xacti VPC-J4 is de volledige naam!
Ik wil 'm a.s.a.p. zienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaaave film... Wat aan de lange kant, maar als ze eindelijk in Troy zelf zijn gaat het vrij vlot.
En het duel tussen Hektor en Achilles is gewoonweg.
jawel maar zit internquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zit er geen optische zoom op?
i know..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef blieblie het volgende:
Digitale zoom sucked.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gaaave film... Wat aan de lange kant, maar als ze eindelijk in Troy zelf zijn gaat het vrij vlot.
En het duel tussen Hektor en Achilles is gewoonweg.
Ja nu er eindelijk een fatsoenlijk mobo inzit krijg ik em ook wel werkend.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tsja, ik ken baasjes die maken hun computer alleen maar slechter werkend (lees: kapot) en dan hebben ze iemand anders nodig om ze werkend te krijgen. Of niet Joost?
wuhwuhwuh, film duurt 3 uur en jij zit dadelijk met een droge smoel...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:57 schreef febster het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, zorg wel dat je niet teveel cola drinkt ofzo, anders zit je op de helft van de film al dat je naar de wc moet
, ooh en flow, zorg voor beenruimte das zeker bij zo'n lange film wel aan te raden
Nee duh, die zit in Amerika.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:51 schreef blieblie het volgende:
Michelle komt nu niet zaterdag met der vriendinnen![]()
Hele film hoesten is anders ook niet okequote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
wuhwuhwuh, film duurt 3 uur en jij zit dadelijk met een droge smoel...
Neen, jij pissed op de helft in je box van die liter cola die je achterover tieft.
En tijdens het posten van deze post ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:16 schreef r8ality het volgende:
Waarom krijg ik af en toe een ActiveX error als ik vanuit de Onzin-topiclijst ons topicje aanklik?
*test*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
En tijdens het posten van deze post ook?
Hey. keb maar paar keer gehoest!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:04 schreef febster het volgende:
[..]
Hele film hoesten is anders ook niet oke
Waarom komt Michelle en co niet zaterdag? Ook niet naar stratum?
Ik doelde op mezelf, zonder die cola had ik de halve film moeten hoesten..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey. keb maar paar keer gehoest!
Vriendinnen geen geld enzo...
@ R8al:
Michelle naar Amerika?
Wie is er nu weer uitgemikt bij de AHquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, zonder die cola had ik de halve film moeten hoesten..
En werken, over 45 min ga ik eens naar de AH toe, tot vnv uurtje of half 10/10 uur(feestje
)
Dat noemen ze "overplaatsing" vanwege het te hoge W-bestandquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wie is er nu weer uitgemikt bij de AH![]()
heet (?) blie!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:59 schreef blieblie het volgende:
Heet Gees!!! Wat ga jij doen morgennacht?
vanavond?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heet (?) blie!!!!
morgen niet zo veel, vanavond gaat het gebeuren!!!!![]()
ja, dus, en WEEKEND!!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
vanavond?
tis fscking vrijdag.
vet?? terug gaan en vragen of ze een schoon shirt in de aanbieding hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:44 schreef blieblie het volgende:
Nieuwe kleren gekocht. 3 Tshirts afrekenen 110 euro.
Woeps... Maarja, ze zijn wel vet, dus vooruit dan maar.
Gisteren een broek 99 euro.
Kom op zeg, wie heeft die prijzen verzonnen??
Ik werk me blauw voor 1 kutspijkerbroek.
Neeeeejoh! Je moet vrou.......eeeuh mannen versieren!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:46 schreef gazylady2 het volgende:
juist, netjes op een kruk aan de bar zitten met een glaasje sinas met een rietje..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
vet?? terug gaan en vragen of ze een schoon shirt in de aanbieding hebben
Liefde komt van twee kantenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:49 schreef gazylady2 het volgende:
btw ik hen, of hen mij??![]()
tsss, ze heeft nog lussies ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:52 schreef gazylady2 het volgende:
precies, haha, de juiste mannen mogen een stapje verder komen (wijsvinger onder oog trekt smiley)
en jij komt daar verandering in brengen????quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef Mr_Knoxville het volgende:
leuk een aardig allemaal maar dit hier heeft allemaal vrij weinig betrekking op eindhoven
whahahahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
tsss, ze heeft nog lussies ook![]()
euhh, je beltegoed verspillen??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:58 schreef blieblie het volgende:
Omg, mijn sms tegoed... wat doe je??
EINDHOVUH EINDHOVUH EINDHOVUUHHHHHquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en jij komt daar verandering in brengen????
Komt je vriendin weer om 9 uur?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:01 schreef gazylady2 het volgende:
ff omkelden/optutten![]()
![]()
helaas, niet origineel, stond er alquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:04 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ff de eindhoven feeling een beetje opkrikken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ej tis hier geen persoonlijke weblogquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:01 schreef r8ality het volgende:
[blueman mode]
Zooo, autootje weer gepoetst (binnen en buiten), ons pa geholpen, dalijk lekker werken, vanavond niet op stap, maar lekker slapen, fijn daggie!
[/blueman mode].
hellllllllleeeeuwwwwquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:19 schreef blieblie het volgende:
En een goedeavond...
Waar is iedereen.
Is er ergens iets? Heb ik iets gemist?
Naar m'n matenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:27 schreef blieblie het volgende:
Heeeeeey!! DeBje!
Waar gaat u heen vanavond?
Stappe natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:28 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Naar m'n maten![]()
En dan ehh... stappen misschien?
Weetnie?
Jij?
Hij denkt daar anders over dan jij?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef gazylady2 het volgende:
waarom ziet mn 'ex' niet wat ik hem gezegd had.... whohohoww het is oooover...
neuk jou goed terugquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:49 schreef gazylady2 het volgende:
waarom ziet mn 'ex' niet wat ik hem gezegd had.... whohohoww het is oooover...
iddquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:09 schreef blieblie het volgende:
[..]...
oh ik dacht ff dat je dat liedje bedoeldequote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
idd![]()
nee, dat komt uit een ander nummer... helaas, geen kleuremagnatronquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh ik dacht ff dat je dat liedje bedoelde
dat antwoord op Eamon - F**k you
damn..die had ik net nodig..een kleuremagnatronquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nee, dat komt uit een ander nummer... helaas, geen kleuremagnatron
voor 50 cent mag je nog een keerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn..die had ik net nodig..een kleuremagnatron![]()
Pffff had je wel even kunnen bellen zeg!!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:46 schreef r8ality het volgende:
Fik in de tuin! Goeie fik. Barbecue fik. Met bier. Okay dus.
Allo Debberdquote:Op zondag 16 mei 2004 13:44 schreef _DeBje_ het volgende:
ow ow ow boring eindhovenmensjes allemaal zeg
niet echt hahaha...quote:Op zondag 16 mei 2004 13:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Allo Debberd
Nog noemenswaardige feiten te liegen?
Ghequote:Op zondag 16 mei 2004 14:00 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
niet echt hahaha...![]()
Geneukt ?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:38 schreef blieblie het volgende:
Oooh man! Wat heb ik gedaan gisteren...
Hoe zag ze eruit?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:43 schreef blieblie het volgende:
Dat weer niet.
Ze wilde niet met me mee omdat het zielig was voor Feb of zo iets...
Als ik me niet vergis.
Maar goed ook eigenlijk.
Ik weet niet wat ik gedaan had als ik naast der wakker was geworden.
hmmm okaquote:Op zondag 16 mei 2004 14:53 schreef blieblie het volgende:
mwah... gewoon.
Oooh, dat was ze nietquote:Op zondag 16 mei 2004 14:57 schreef daNpy het volgende:
Beter gewoon dan een snol
Beetje kakkertje dus?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oooh, dat was ze niet.
Allerminst.
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje kakkertje dus?
gewoon een lief meisje met spijkerbroekje aan en fel truitje dusquote:Op zondag 16 mei 2004 15:00 schreef blieblie het volgende:
[..]Ze was/is gewoon
Ask Feb maar.
Ik had dezelfde gedachte maar vond het niet zo taktisch om te zeggenquote:Op zondag 16 mei 2004 15:03 schreef daNpy het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen:
Feb die lozen we wel ergens onderweg, dan gaan we samen naar mijn huis [afbeelding]
Redelijk de goeie richting, ff het felle truitje lozen en je bent erquote:Op zondag 16 mei 2004 15:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
gewoon een lief meisje met spijkerbroekje aan en fel truitje dus
of zit ik de verkeerde richting in te denken
Ze heeft de mijne... Maar daar verwacht ik niet al te veel van..quote:Op zondag 16 mei 2004 15:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte maar vond het niet zo taktisch om te zeggen
heb je wel haar nummer of iets Blie?
Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Redelijk de goeie richting, ff het felle truitje lozen en je bent er.
Je was zat en noemde zomaar een nummer op ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 15:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze heeft de mijne... Maar daar verwacht ik niet al te veel van..
Hmmm, heeft ze de mijne wel??![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze heeft de mijne... Maar daar verwacht ik niet al te veel van..
Hmmm, heeft ze de mijne wel??![]()
One nightstand zonder standquote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je was zat en noemde zomaar een nummer op ofzo
als ze stapelverliefd was ofzo dan had ze allang vanacht smsje gestuurd!
conclusie: One night stand zonder het fuckgedeelte!
Zij was zatter dan BB believe mequote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jaa zoiets.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Juist wel man!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaa zoiets.
Ik denk niet dat ik haar een smsje ga sturen.
Komt ook weer zo kansloos over.
Oooh danquote:Op zondag 16 mei 2004 15:13 schreef febster het volgende:
[..]
Zij was zatter dan BB believe me
Ik welquote:Op zondag 16 mei 2004 15:14 schreef daNpy het volgende:
Je hebt haar nummer toch niet
Pauw heeft gisternacht en vanmiddag nog contact met haar gehadquote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
Ik wiil net zeggen, Pauw heeft der nummer wel.
Ok...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:15 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wel
*Geef Okke niet mijn nummer hé!! Wat een kansloze zak!!*quote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef febster het volgende:
[..]
Pauw heeft gisternacht en vanmiddag nog contact met haar gehad
Dat is een gaaf onderschrift voor je BBquote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
*Geef Okke niet mijn nummer hé!! Wat een kansloze zak!!*
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ok...
verklaar
BB kust meisje..
meisje gaat niet mee met hem want vind meisje zielig voor Feb.
meisje heeft telefoonnummer BB, maar andersom niet
Feb heeft WEL telefoonnummer meisje
Feb mag/wil telefoonnummer niet doorgeven
BB denkt zak maar in de stront dan ook
?
Meisje is al 4 jaar een goede colllega van Febquote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ok...
verklaar
BB kust meisje..
meisje gaat niet mee met hem want vind meisje zielig voor Feb.
meisje heeft telefoonnummer BB, maar andersom niet
Feb heeft WEL telefoonnummer meisje
?
Hmzzz...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:18 schreef febster het volgende:
[..]
Meisje is al 4 jaar een goede colllega van Feb![]()
Feb weet veeeeeeeeel van meisje
Jawel hoor...quote:Op zondag 16 mei 2004 19:15 schreef _DeBje_ het volgende:
nu weer niet
op zaterdagavond in je eentje op een terras een boek gaan lezen?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:55 schreef Blinky het volgende:
Het was gisteravond gezellig op het terras bij Centraal en de Wildeman. Heb er van half negen tot half een gezeten, lekker in mijn eentje...boek meegenomen...lekker!
Alleen is de decafé bij de Wildeman ontieglijk duur: 2,10! Bij Centraal betaal je iets van 1,20 geloof ik. En de kopjes zijn even groot. Stelletje oplichters. (Maar de muziek vind ik bij de Wildeman wel weer beter)
hmmm inderdaad een apart iets...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op zaterdagavond in je eentje op een terras een boek gaan lezen?
apart
en terechtquote:Op zondag 16 mei 2004 20:35 schreef Juup© het volgende:
Wat een kutinstelling. Ik mag in een topic niet twee maal dezelfde posting plaatsen.Dus elke dag eenplaatsen mag niet.
En jij erbijquote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef daNpy het volgende:
Bwehehe net een vechtpartijtje tussen 2 jochies van 11 jaar hier tegenover
Beetje tuig daar, hij woont bij oma want zn moeder mag (kan?) hem niet opvoeden, papa is allang
Ook nog een paar snolletjes-in-wording erbij, met grote oorbellen en al
Neuh t liep niet uit de handquote:Op zondag 16 mei 2004 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij erbij
Shouf Shouf Habibi gekeken..quote:Op maandag 17 mei 2004 00:53 schreef Blueman het volgende:
A Knights Tale gekeken..
aparte film, dat wel...
Maar wel geinig...
Is die toch wel leuk ja?quote:Op maandag 17 mei 2004 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Shouf Shouf Habibi gekeken..
film zonder verhaal, dat wel...
Maar wel geinig...
Dat heb ik ook ooit geflikt (niet visueel via de webcam dan) in de goede oude tijd van IRC in kanaal (hoe kan het ook anders) #eindhoven. Het is zo simpel.quote:
tis hot buitenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef Partygurl het volgende:
ik ga vanmiddag maar es skeeleren, als t niet te warm is iig, ben nog niet buiten gweest
Heeft mijn pa gisteren voor mij gedaanquote:Op maandag 17 mei 2004 12:04 schreef Partygurl het volgende:
ik ga mn auto maar eens wassenvoor de 1e keer in 1.5 jr
Mooiquote:Op maandag 17 mei 2004 12:37 schreef Partygurl het volgende:
zoooo klaar alweer
Je ziet de blauwe kleur weeer
En dan.. vakaaaaaaans!quote:Op maandag 17 mei 2004 13:21 schreef daNpy het volgende:
Nog 3 dagen
We gaan maar 4 dagen naar de Ardennen hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 13:29 schreef blieblie het volgende:
pfff... 1 dagje.
die ik sowieso vrij heb.
Versuz in Hasselt.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:34 schreef daNpy het volgende:
En dat wordt echtwel vetgaafcool
Gaan we ook stappen in Belsj? Lijkt me wel vet
Ik heb geen auto bij.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:34 schreef Blueman het volgende:
Zuipen in de Ardennen dus
Wie nodigen we nog meer uit?quote:Op maandag 17 mei 2004 13:39 schreef daNpy het volgende:
Ik ook niet.
Jeroen drinkt niet en heeft plaats voor een man of 5, Teddy ook en Luuk ook
B1tchesquote:Op maandag 17 mei 2004 13:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie nodigen we nog meer uit?.
Ooh, da komt wel goed danquote:Op maandag 17 mei 2004 14:10 schreef daNpy het volgende:
Een digicam
Er gaan 5 laptops mee en weet ik hoeveel camera's
Hm...ik was natuurlijk niet helemaal alleen... er zaten genoeg mensen om mij heen, maar aan mijn tafeltje was ik wel alleen.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op zaterdagavond in je eentje op een terras een boek gaan lezen?
apart
Zie opmerking hierboven bij Artic...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
hmmm inderdaad een apart iets...
Ik niet, aangezien dat soort dingen de toekomst gaan zijn/wordenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm...ik was natuurlijk niet helemaal alleen... er zaten genoeg mensen om mij heen, maar aan mijn tafeltje was ik wel alleen.
Of vind je het idee apart?
Die blonde bitch toch/quote:Op maandag 17 mei 2004 14:24 schreef blieblie het volgende:
iemand hier enig idee wie Sophie Kramer is??
die heeft me 2 weken geleden toegevoegd, maar is nog niet online gekomen.
Welke?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die blonde bitch toch/
Ken je er zoveel danquote:Op maandag 17 mei 2004 15:19 schreef febster het volgende:
[..]
Welke?
Bitches zat, een meerderheid van onze generatie valt in die categorie imhoquote:Op maandag 17 mei 2004 15:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ken je er zoveel dan
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:04 schreef febster het volgende:
[..]
Ik niet, aangezien dat soort dingen de toekomst gaan zijn/worden
Ik vind het idee wel apart ja.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm...ik was natuurlijk niet helemaal alleen... er zaten genoeg mensen om mij heen, maar aan mijn tafeltje was ik wel alleen.
Val me nou niet lastig ik zit te lezen!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het enige voordeel is, is dat ze komen vragen of je nog wat te drinken wilt.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef gtotep het volgende:
Goede vriend van me woonde in Almelo aan de Ambtstraat, 3 kinderen , kinderen begonnen onderling thuis turks te praten.
Binnen 2 maanden na deze constatering is hij verhuist naar een blank dorp net buiten Almelo.
Ik zou hetzelfde doen, het moet wel leuk blijven, we wonen in NEDERLAND.
Zorg dan dat je haar gaat leren kennen!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:40 schreef blieblie het volgende:
Ik ken geen blonde bitchesgenaamd Sophie.
Ik heb sowieso niemand in mijn niet al te uitgebreide kennissenkring genaamd Sophie,
Jah! Hey!quote:Op maandag 17 mei 2004 16:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zorg dan dat je haar gaat leren kennen!
hoe weetje dat allemaal?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jah! Hey!
Ik ben online, zij niet.
Ik kan natuurlijk ook ff mailen.
Ze is 19, dus wat dat betreft valt ze nog binnen de doelgroep.
der emailadres eindigt op 85quote:Op maandag 17 mei 2004 17:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
hoe weetje dat allemaal?
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
der emailadres eindigt op 85.
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeft ze niet zo'n msnpagina ofzo
Op Cu2 zoeken op dat mailadres ofzoquote:Op maandag 17 mei 2004 17:43 schreef blieblie het volgende:
Onbekend lid
Sorry, we kunnen de persoon die je zoekt niet vinden.
Mogelijk heeft deze persoon geen Openbaar profiel of geen Passport....
We geven niet op.
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op Cu2 zoeken op dat mailadres ofzo
Das dan jammer voor uquote:Op maandag 17 mei 2004 17:49 schreef blieblie het volgende:
je kan niet op emailadres zoeken![]()
PLUSwasmiddel voor de felgekleurde was, duhh, is toch algemeen bekendquote:Op maandag 17 mei 2004 14:09 schreef blieblie het volgende:
Voor de klerenwassende vrouwen hier: Wat is nu ontzettend goed wasmiddel om felgekleurde shirts in model en felgekleurd te houden?
en, vertel.......quote:Op maandag 17 mei 2004 17:51 schreef FlowDesign het volgende:
en weer terug is na een zeer geslaagd weekend![]()
Ligt er aan in welk temp0 je zuiptquote:Op maandag 17 mei 2004 17:58 schreef FlowDesign het volgende:
als je op een dag om een uurtje of 12:00 begint met bier drinken en je blijft dat gewoon constant heel de dag drinken dan word je gewoon niet zat, best raar
nee, dat maakt dus gewoon nauwelijks uitquote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk temp0 je zuipt.
waar was jij eigenlijk? Weet je hoe vet, begeleider zijn voor de introquote:Op maandag 17 mei 2004 17:58 schreef blieblie het volgende:
Bert!
Vertel!!
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:18 schreef Rolex het volgende:
Vreemd dat ik Wesley nog nergens voobij heb zien komen, dit word de Beckham van het E.K. in Portugal.
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
gaat ie vreemd dan![]()
het ideequote:Op maandag 17 mei 2004 14:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 mei 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
waar was jij eigenlijk? Weet je hoe vet, begeleider zijn voor de intro
Ik ben niet zo een Introbegeleiderquote:Op maandag 17 mei 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
waar was jij eigenlijk? Weet je hoe vet, begeleider zijn voor de intro
Dit jaar niet, maar ze zijn vrijdagavond wel langs geweest.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een Introbegeleider.
Zitten Ilse & Guido eigenlijk nog in al die overflowcommitees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |