wahaquote:Op maandag 24 mei 2004 15:07 schreef JeroenH het volgende:
De website doet het weer. Ik heb de eigenaar gemaild en het was detijds erg druk op zijn site waardoor het script elke keer een geheugen-error gaf.
Ik heb er zojuist een paar foto's doorheen gehaald en nu werkt het vlekkeloos. Ben nu de laserprinter op mijn werk aan het mishandelenen mijn vriendin vind het vast niet grappig om zichzelf op 2x2 meter bij mij te zien hangen
![]()
![]()
Nou JA zeg.....quote:Op maandag 24 mei 2004 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
wahaen rukken dalijk
quote:maak wat fotos ok ?
gewoon randje van papier knippen ? of enkel aan de onderkant en linkderkant. heb je aan de rechterkant en bovenkant nog een plakrand voor het volgende/vorige papiertje ind e reeksquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:32 schreef JeroenH het volgende:
Zal ik de witte randen weghalen of niet?
persoonlijk denk ik dat ie zo, dus met die rechthoekjes, mooier is...ik vind het wel wat hebben in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef JeroenH het volgende:
Ja, ik snap hoe het moet. Maar zal ik het doen of niet? Ik vind het wel wat hebben dat het allemaal rechthoekjes zijn, maar misschien is het mooier als ik alles laat aansluiten.....
Cool!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef _onderhond_ het volgende:
Op mijn eigen inkjetprintertje kost dat veels te veel inkt. Is wel een mooie voor op een muur.
woeps, enkele woordjes verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef JeroenH het volgende:
Ja, ik snap hoe het moet. Maar zal ik het doen of niet? Ik vind het wel wat hebben dat het allemaal rechthoekjes zijn, maar misschien is het mooier als ik alles laat aansluiten.....
zit wel erg weinig contrast in...weet niet of deze zo mooi blijft danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef _onderhond_ het volgende:
[afbeelding]
Deze laat ik doen zodra ik hem ergens kan gaan printen. Op mijn eigen inkjetprintertje kost dat veels te veel inkt. Is wel een mooie voor op een muur.
Ik heb hier alleen een brake webcam-digicam dus de kwaliteit is niet echt goed. De blaadjes komen met witrand aan de zijkanten uit de printer, dus heb er bij alle blaadjes ongeveer een halve cm af moeten snijden. Van dichtbij zie je wel dat de blaadjes nog steeds niet superstrak aansluiten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef Bright het volgende:
gfree, zou je eens een foto van dichterbij kunnen maken? Dus zodat we een deel van de foto zien? Bijv. de overgang van 2 blaadjes.
Het is trouwens wel een hele mooie foto! Is dat een eigen maaksel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |