kom, we gaan met z'n allen RTL5 mailen, of ze vanaf season 1 willen gaan uitzendenquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:18 schreef Steve-O het volgende:
seizoen 5
kunnen ze niet bij 1 beginnen.
Kijk eens op www.elcheapo.nl of op (ik blijf het zeggen) Ebay..quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:11 schreef fr0x het volgende:
Weet iemand waar je de dvd boxen kan kopen van OZ? idd vervelend dat het herhalingen zijn.
fr0xzzz
....de drie minuten dattie nog zou leven...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was zeker cool deze aflevering. Ik had het wel cool gevonden als die vrachtwagenchauffeur veroordeeld werd en in Oz geplaatst werd. Hij zou bijna elke groep tegen zich hebben.![]()
Ze hebben gewoon volgens volgorde gedaan. Vorige week was de laatste echte uitzending.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kut rtl 5 weer. Zit ik weer vol verwachting voor de tv, komt er weer een oude aflevering. Waarom zenden ze uberhaupt die serie nog uit als ze hem zo vaak verneuken door de volgorde door elkaar te gooien.
www.dvdboxoffice.com seizoen 1 t/m 3 zijn nu te koop, alleen regio 1, alleen box 3 heeft ondertitels in het engels.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:11 schreef fr0x het volgende:
Weet iemand waar je de dvd boxen kan kopen van OZ? idd vervelend dat het herhalingen zijn.
fr0xzzz
Als jij een mail opstelt en hier even plaatst samen met het mail adres waar ie heen moet, stuur ik em graag op met (digitale) handtekeningquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:40 schreef caponi het volgende:
[..]
kom, we gaan met z'n allen RTL5 mailen, of ze vanaf season 1 willen gaan uitzenden
of we maken een petitie-site en bieden de "handtekeningen" aan RTL aan![]()
Maare dus der zijn meer afleveringen na die laatste van 100 min??quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon volgens volgorde gedaan. Vorige week was de laatste echte uitzending.
De 100 minuten durende finale.
Als je nu eens dit topic gaat lezen, staat die vraag al een keer vermeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:30 schreef Dizer het volgende:
Ik mis het elke keer
Ik vind het een van de beste series op TV en ik mis het echt te vaak gewoon. Ik zie maar 1 aflevering in de maand. Is niet genoeg gewoon.
Is het al uit op DVD?
Nee. Je kunt het ook niet downloaden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:30 schreef Dizer het volgende:
Ik mis het elke keer
Ik vind het een van de beste series op TV en ik mis het echt te vaak gewoon. Ik zie maar 1 aflevering in de maand. Is niet genoeg gewoon.
Is het al uit op DVD?
Eh, lees het topic eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Je kunt het ook niet downloaden.![]()
Het was cynisch bedoeld....Heb net Ep3.2 gekeken op m'n Shareazaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:01 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, lees het topic eens.
Ik download niet... ik koop!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Je kunt het ook niet downloaden.![]()
Vandaar dus dat ik em niet helemaal op de band had staan (had em opgenomen). Ik heb het laatste stuk dus gemist. Vanaf het moment dat dat gezeik met die pa van Ryan zo'n beetje begint. heb ik dan veel gemist?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon volgens volgorde gedaan. Vorige week was de laatste echte uitzending.
De 100 minuten durende finale.
Nogal! Zo'n dikke 40 minuten. Waaronder de ontknoping. Als Ozkijker weet je inmiddels vast wel dat er in Oz in 10 minuten meer gebeurd dan in een hele uitzending van elke willekeurige andere serie(24 uitgezonderd). Niet getreurd in augustus komt hij weer op de buis.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Vandaar dus dat ik em niet helemaal op de band had staan (had em opgenomen). Ik heb het laatste stuk dus gemist. Vanaf het moment dat dat gezeik met die pa van Ryan zo'n beetje begint. heb ik dan veel gemist?
Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Alle programmagidsen hadden gewoon 1 uur Oz aangekondigd. Maar zo'n kleine 2 uur voor de uitzending stond op RTL tekst dat hij tot 00:14 zou duren. Toen heb ik dat gelijk gepost op het Oztopic. En dat die klote programmering niet klopt bij RTL 5 is ook een grote ergernis van mij.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef Dutch_Courage het volgende:
Tja, het stond blijkbaar niet in de gids dat het een langere uitzending was. Ik was zelf niet in Nederland dus mijn pa moest het voor me opnemen. Maarja, rtl 5 en programma's die optijd beginnen of goed in de gids staan... :\
vertelquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft de stille diss naar JC van Damme gezien ?
Wie goed oplette tijdens de flashback van onze vrolijke vriend Pancamo zag dat zijn nummerplaat kckbxer was. Dat staat dus voor kickboxer een film van Jan Kloot. Onze altijd grappige maffiabaas heeft een paar jaar voor deze aflevering Jean Claude een paar niet mis te verstane beuken verkocht. En in deze aflevering gaf hij hem nog een trap na.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:52 schreef Molletje het volgende:
[..]
vertel![]()
oh hehe..ja van die matpartij wist ik, maar de verwijzing heb ik gemistquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie goed oplette tijdens de flashback van onze vrolijke vriend Pancamo zag dat zijn nummerplaat kckbxer was. Dat staat dus voor kickboxer een film van Jan Kloot. Onze altijd grappige maffiabaas heeft een paar jaar voor deze aflevering Jean Claude een paar niet mis te verstane beuken verkocht. En in deze aflevering gaf hij hem nog een trap na.
p.s. Molletje kijk hier voor die matpartij http://www.eonline.com/News/Items/0,1,2498,00.html
Chucky heeft ook een boek geschreven getiteld Street Justice. Gaat over zijn leven.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef Molletje het volgende:
[..]
oh hehe..ja van die matpartij wist ik, maar de verwijzing heb ik gemist
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:19 schreef OldJeller het volgende:
Het is jammer dat weer oudere afleveringen worden uitgezonden, die al eens zijn uitgezonden.
Je hebt gelijk. Lee in combinatie met JK Simmons en Chris Meloni speelde fantastisch. De chemie tussen hun drieën was geweldig. Maar Eddie Malavacra speelde (Mijns inziens) het beste van de supporting actors. Die holle blik in zijn ogen als hij verkracht is door Adebisi. En dat hij dan zo zegt:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vond Lee Tergesen met grote vette stip de beste acteur.
Als je Meloni in een criminele rol wil zien moet je Bound is huren (of kopen). Met Gina Gershon (Een van onze leads in Unit F) en Jennifer Tilly. Hij speelt daar een gekke maffioso. Zo over the top dat hij bijna een cultfiguur wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Yep, die triangle deed t m!
Ook Meloni is indrukwekkend vinnik, heb moeite hem als keurige huisvader die zedenzaken oplost te zien in Special Victims Unit.
Zaterdag was hij nog in Scarface te zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Hehe, ik zag die "Nappa" ook een cliché-wiseguy spelen in "Mickey Blue Eyes".
Nee is hij wel ok?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:14 schreef Frenkel het volgende:
[afbeelding]
1. Intro (0:19)
2. Kurupt Ft. Nate Dogg - Behind The Walls (4:29)
3. Wu-Tang Clan - What You In Fo' (3:14)
4. Snoop Dogg - Land Of Oz (3:45)
5. Pharoahe Monch - What Is The Law (3:17)
6. Krayzie Bone - Shackled Up (4:49)
7. Master P - Locked Up (3:33)
8. Devin The Dude - Can't Wait (4:24)
9. Kool G. Rap, Talib Kweli & Lord Jamar - Oz Theme 2000 (4:05)
10. East Side Cult - Ain't No Sunshine (4:21)
11. Cypress Hill - Can I Live (4:17)
12. Styles & Jadakiss - Some Niggas (4:22)
13. Trick Daddy - Thug Niggas Don't Live That Long (3:52)
14. Drag On - Tonight (4:52)
15. Magic, Blaxuede & Fiend - Incrcerated (3:42)
16. Three 6 Maffia - War Wit Us (3:45)
17. Tez & Tajiee - What Ya Gonna Do (3:21)
Heeft iemand deze soundtrack al![]()
CD: Oz, The Soundtrack
Hij is wel geëlectrocuteerd (wat een kut woord om te typen). Dat heb ik dus gezien!!! Ik heb hem zien dood gaan. Was geloof ik dezelfde aflevering dat die gay dude die verliefd was op die andere gay dude van boven naar beneden viel of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:47 schreef mr.marcus het volgende:
Ik volg niet alles, maar hij ZOU toen toch geelektrocuteerd worden. DAt ging op het ALLERLAATSTE moment niet door omdat hij niet volledig toerekeningsvatbaar was ofzo. toch?
Of is hij toen alsnog ge-electrocuteerd?
Dizer, de afleveringen worden op dit moment herhaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is wel geëlectrocuteerd (wat een kut woord om te typen). Dat heb ik dus gezien!!! Ik heb hem zien dood gaan. Was geloof ik dezelfde aflevering dat die gay dude die verliefd was op die andere gay dude van boven naar beneden viel of zo.
Stom zeg, dit is allemaal twee maanden geleden al gebeurd. Hadden ze beter vanaf seizoen 1 kunnen beginnen!! Was dan beter geweestquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dizer, de afleveringen worden op dit moment herhaald.
Oops...heb ik nou een spoiler verklapt... Sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:54 schreef mr.marcus het volgende:
wat een spoiler
Dan zullen dit inderdaad wel herhalingen zijn.![]()
Cyril dood
![]()
Nee Oz trekt te weinig kijkcijfers. Ze herhaalde de laatste serie om zo nog het gat te vullen. Waarschijnlijk zien we Oz nooit meer terug in NL.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stom zeg, dit is allemaal twee maanden geleden al gebeurd. Hadden ze beter vanaf seizoen 1 kunnen beginnen!! Was dan beter geweest
Misschien heeft net5 alleen rechten gekocht voor dit seizoen of zo? Ik weet het niet meer.
Das minder. Maar is de serie ook al afgelopen? En gewoon gestopt bij seizoen 5? Of gaat het dan verder of zo? Nou hopen dat ze een beetje snel zijn met die dvd's uitbrengen hier in NLD. Moet ze gauw hebben!! Heb veels te veel gemist van dit fantastische serie!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee Oz trekt te weinig kijkcijfers. Ze herhaalde de laatste serie om zo nog het gat te vullen. Waarschijnlijk zien we Oz nooit meer terug in NL.
OZ heeft 6 seizoenen gelopen. Die DVD's komen waarschijnlijk niet uit hier. Maar in Regio 1 kun je ze wel kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das minder. Maar is de serie ook al afgelopen? En gewoon gestopt bij seizoen 5? Of gaat het dan verder of zo? Nou hopen dat ze een beetje snel zijn met die dvd's uitbrengen hier in NLD. Moet ze gauw hebben!! Heb veels te veel gemist van dit fantastische serie!!
No problemo. Vanaf welke seizoen ben je gaan kijken Dizer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:09 schreef Dizer het volgende:
Ow ok. Thx for the info
Season 1 is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
Wat ik me als eerst kan herinneren van de serie was....
- Geen priester
- Er was een andere leider van de brotherhood bende
- Ik geloof een van de eerste afleveringen die ik heb gezien was, toen lieten ze zien hoe de narrator (die dude die ook in Matrix3 speelde...Link..) hoe hij opgepakt was en hoe hij is verlamd of zo.
Das seizoen 2 geloof ik. Maar dat was heel lang geleden en sinds dien zie ik maar een helft of een kwart van een seizoen.
Je bent net als ik een veteraan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:36 schreef Dizer het volgende:
LOL, dus ik kijk al best lang...alleen weinig afleveringen
Dat wordt dus de dvd's kopen
Waar?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
OZ heeft 6 seizoenen gelopen. Die DVD's komen waarschijnlijk niet uit hier. Maar in Regio 1 kun je ze wel kopen.
Bij o.a. Amazon.com, HBO.com.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar?
Wie vond jij het coolste character Mr. Marcus?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:54 schreef mr.marcus het volgende:
Ik volgde Oz ook vanaf het begin,
toen stond die beecher nog centraal, vet erg vond ik dat toen, toen hij bij de verschrikkelijke Vern in de cel moest
Jia is die Chinees aan wie Ryan een hekel had.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:03 schreef mr.marcus het volgende:
Wie is JIA ook alweer?
Sushibarquote:Op woensdag 29 september 2004 11:37 schreef Xurk het volgende:
*schopje*
Ik zag laatst de aflevering waarin er werd getoond dat Keller Beecher wilde vermoorden, hem vertelde dat hij van plan was om Schillinger te verraden, vervolgens zei hij tegen Schillinger dat Beecher zijn verhaal over het verraden van Schillinger geloofde.
Heeriljke, intrigirende personage blijft Keller
Ze zijn nu dus alweer bijna voor de tweede keer bij de series finale, hopelijk verdwijnt het dan niet van de buis, ze moeten gewoon weer vanaf seizoen 1 gaan uitzenden, dat is echt mooi om de verschillen in de personages tussen toen en nu te zien!
Reden voor deze bump was eigenlijk omdat ik toevallig eergisteren eindelijk die aflevering heb gezien van Sex & The City waarin Ryan met één van de meiden uitgaat
Daar refereerde hij namelijk naar toen ze in OZ HBO kregen, geweldig zulke dingen!
"Your tits look great in that dress."
Ze hadden de rechten op de complete serie maar ik denk dat ondertussen de uitzendrechten op eerste series inmiddels verlopen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:31 schreef HiZ het volgende:
Hebben ze bij RTL alleen de rechten van de eerste 3 seizoenen of zo ? Ik heb ondertussen het idee dat we in een soort timewarp zitten met die serie.
Ja, het Groundhog Day-effect zeg maar. Eerst stond Adebisi tot twee keer toe op uit de dood en vervolgens leert Omar tot twee keer toe zingenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:31 schreef HiZ het volgende:
Hebben ze bij RTL alleen de rechten van de eerste 3 seizoenen of zo ? Ik heb ondertussen het idee dat we in een soort timewarp zitten met die serie.
Je vraagt je af wat er dan zo moeilijk is om eens een keer gewoon door te gaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen. Het is iedere keer raak met die HMG, ik zou willen dat Net5 de serie had gekocht, en hetzelfde geldt voor West Wing.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden de rechten op de complete serie maar ik denk dat ondertussen de uitzendrechten op eerste series inmiddels verlopen zijn.
Die afleveringen die ze nu uitzenden zijn van de laatste serie. Er komen geen afleveringen meer. Ik denk dat Oz ook niet meer terug keert. Ik geloof dat HMG behoorlijk in de maag zat met Oz omdat het heel duur was in aankoop en veel te weinig kijkers trok vandaar dat het ook over bijna alle HMG zenders heeft gezworven.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er dan zo moeilijk is om eens een keer gewoon door te gaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen. Het is iedere keer raak met die HMG, ik zou willen dat Net5 de serie had gekocht, en hetzelfde geldt voor West Wing.
Ja, kip of het ei: kon het geen publiek aan zich binden omdat het steeds over te zenders zwierf of ging het zwerven omdat er geen kijkers waren?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die afleveringen die ze nu uitzenden zijn van de laatste serie. Er komen geen afleveringen meer. Ik denk dat Oz ook niet meer terug keert. Ik geloof dat HMG behoorlijk in de maag zat met Oz omdat het heel duur was in aankoop en veel te weinig kijkers trok vandaar dat het ook over bijna alle HMG zenders heeft gezworven.
HMG programmeerde hem eerst op Veronica op donderdagavond. Dat was op dat moment Champions League avond. Dat was een hele domme zet. Later is het herhaald op RTL5 om godbetert 00: 35!!! Toen zette ze season 2 en 3 weer op Yorin om 00:35. Toen herhaalde ze vervolgens season 2 en 3 weer op RTL5 op een normale tijd. Maar idd door die zwerftocht en die abnormale uitzendtijden heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat het dus niet een succes werd. Nu hebben ze de kosten er min of meer uit en zal Oz waarschijnlijk voor een zeer lange tijd in de mediakluis verdwijnen.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, kip of het ei: kon het geen publiek aan zich binden omdat het steeds over te zenders zwierf of ging het zwerven omdat er geen kijkers waren?
Tja, je had dan ook een navigatie-systeem nodig om het iedere keer te vinden. En kennelijk heb ik ook ergens iets gemist, want er zijn toch echt 8 seizoenen. En vanavond was het dus plots the final.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die afleveringen die ze nu uitzenden zijn van de laatste serie. Er komen geen afleveringen meer. Ik denk dat Oz ook niet meer terug keert. Ik geloof dat HMG behoorlijk in de maag zat met Oz omdat het heel duur was in aankoop en veel te weinig kijkers trok vandaar dat het ook over bijna alle HMG zenders heeft gezworven.
Via Kazaa heb ik noooit een volledige aflevering gevonden. Ik ben maar begonnen met het kopen van de DVD boxen (code 1 bij dvdboxoffice)quote:Op woensdag 29 september 2004 21:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, kip of het ei: kon het geen publiek aan zich binden omdat het steeds over te zenders zwierf of ging het zwerven omdat er geen kijkers waren?
I ben m in ieder gavel kwijtgeraakt na één aflevering van seizoen 1 gezien te hebben en de volgende keer dat ik wou kijken wassie weg. Kan zijn dat het de laatste afl was van seiz 1, maar feit was dat ik m nooit terug heb gevonden tot seizoen 4, ergens halverwege. Senk kot for kazaa.
6 seizoenen waren er slechts.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, je had dan ook een navigatie-systeem nodig om het iedere keer te vinden. En kennelijk heb ik ook ergens iets gemist, want er zijn toch echt 8 seizoenen. En vanavond was het dus plots the final.
Ik ben ook nog van plan om ze aan te schaffen.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Via Kazaa heb ik noooit een volledige aflevering gevonden. Ik ben maar begonnen met het kopen van de DVD boxen (code 1 bij dvdboxoffice)
I stand corrected.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
6 seizoenen waren er slechts.
Waren het er maar 8. Dan hadden ze misschien een fatsoenlijk eind aan die serie kunnen breien want ik vond dit einde te rommelig. Er gebeurde nog te veel om als kijker het boek te kunnen sluiten.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
I stand corrected.
Dat focussen vond ik niet zo erg. Ik houd wel van een centrale verhaallijn. Ik vond het alleen onvergeeflijk hoe hij Said afschreef (paf, dahag) en dat dat schrale mannetje dan nog in Oz kwam ook, totaal niet interessant. Maar als je gaat focussen hoef je de rest van de cast nog niet het loodje te laten leggen?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kreeg sowieso het idee dat de creatieve kan bij Fontana tot op de bodem leeg was de laatste 2 seizoenen. Characters werden op een knullige manier om het leven gebracht. (o.a.Morales, Hoyt, Said en White) Het leek wel of hij zich alleen nog wou richten op de O'Reilly's, Alvarez en B/K/S. Dat was jammer want die characters verdiende het om beter aan hun eind te komen. Nu was het zo geforceerd dat het niet intrigerend meer was.
Precies! Sommige characters waren best tof en hun verhalen hoeven niet centraal te staan maar ze kunnen toch als sublijn dienen? Ik vond ook dat O'Reilly's moeder ineens te belangrijk werd. Haar had ik wel vermoord willen zien worden. Dit had ook een nieuwe dimensie aan O'Reilly toegevoegd.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat focussen vond ik niet zo erg. Ik houd wel van een centrale verhaallijn. Ik vond het alleen onvergeeflijk hoe hij Said afschreef (paf, dahag) en dat dat schrale mannetje dan nog in Oz kwam ook, totaal niet interessant. Maar als je gaat focussen hoef je de rest van de cast nog niet het loodje te laten leggen?
Egwel! Dat mens vond ik echt niks. Er waren genoeg mensen die nog een appeltje te schillen hadden met O'Reilly, dus dat was zo te regelen geweest en even iets logischer dat Idzik die Omar zo maar even doodsteeks na een hoop gelul over de eindigheid van het bestaanquote:Op donderdag 30 september 2004 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies! Sommige characters waren best tof en hun verhalen hoeven niet centraal te staan maar ze kunnen toch als sublijn dienen? Ik vond ook dat O'Reilly's moeder ineens te belangrijk werd. Haar had ik wel vermoord willen zien worden. Dit had ook een nieuwe dimensie aan O'Reilly toegevoegd.
Bijvoorbeeld Jia of Petey hadden het wel kunnen doen. Ik denk dat een breakdown van Ryan ook meer voor de hand lag dan een breakdown van Burr Redding. (die telemarketingswitch vond ik ook lulkoek) Ryan was een eenling. Hij had weinig vrienden en veel vijanden. Dus was het logisch geweest als hij na de dood van broer en moeder zich bij de Christians aan zou sluiten of zo iets.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Egwel! Dat mens vond ik echt niks. Er waren genoeg mensen die nog een appeltje te schillen hadden met O'Reilly, dus dat was zo te regelen geweest en even iets logischer dat Idzik die Omar zo maar even doodsteeks na een hoop gelul over de eindigheid van het bestaan
Omar was kewl!
Ja, maar een dergelijke verhaallijn hadden ze al een paar keer gevolgd met Beecher die de Koran ging lezen en Adebisi die zichzelf hervond in die priesterachtige knakker.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Jia of Petey hadden het wel kunnen doen. Ik denk dat een breakdown van Ryan ook meer voor de hand lag dan een breakdown van Burr Redding. (die telemarketingswitch vond ik ook lulkoek) Ryan was een eenling. Hij had weinig vrienden en veel vijanden. Dus was het logisch geweest als hij na de dood van broer en moeder zich bij de Christians aan zou sluiten of zo iets.
Dat is waar. Het had een mooi closing moment geweest van de show. Ryan, Beecher en Miguel voor aan tijdens een dienst met een gelukzalige glimlach op hun gezicht psalmen zingen. Er is teveel bad blood tussen Schillinger en zijn clan en O'Reilly gebeurd dat hij ooit Nazi zou worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar een dergelijke verhaallijn hadden ze al een paar keer gevolgd met Beecher die de Koran ging lezen en Adebisi die zichzelf hervond in die priesterachtige knakker.
Ik zou het logischer en leuker vinden als Jia z'n moeder om had gelegd en Ryan als reactie nazi werd oid.
Misschien dat ie samen met Burr die telemarketingzooi had kunnen doen. Twee mannen die samen een frisse start willen maken?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Das zeker waar...um...een eigen fascistische cel misschien?
Yep 2 x zelfs.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:14 schreef nikk het volgende:
KUT!!!! Heb ik nu de final gemist?![]()
Ze gingen gewoon mee in de sfeer van de serie?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:15 schreef nikk het volgende:
KUT HMG ook. Hoe krijgen ze het voor mekaar zo'n briljante serie te verneuken.
Dat valt idd in HMG te prijzen dat ondanks die lage ratings dat ze toch nog zijn blijven uitzenden.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze gingen gewoon mee in de sfeer van de serie?![]()
Serieus, je hebt natuurlijk gelijk, hij heeft geen kans gekregen. Eigenlijk hebben we nog geluk dat we het einde gehaald hebben (twee keer zelfs!) heb ik het idee.
Dat zou een mooie oplossing zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:23 schreef nikk het volgende:
Eigenlijk zouden de programma-managers van HMG voor straf een paar weken in Oz moeten doorbrengen.
Misschien moet je onze verhaallijn voor Valkyries (dat was um toch?) eens opsturen aan dhr. Fontana...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat als het over een vrouwen afdeling was gegaan de ratings door het dak gingen.
Het is natuurlijk het proberen waard. Vrouwenlijk naakt trekt meer publiek dan mannelijk naakt en vrouwen zijn grotere bitches naar elkaar toe dan mannen.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien moet je onze verhaallijn voor Valkyries (dat was um toch?) eens opsturen aan dhr. Fontana...![]()
Lesbische verkrachtingsscene'squote:Op donderdag 30 september 2004 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat als het over een vrouwen afdeling was gegaan de ratings door het dak gingen.
Ik moet zeggen dat ik minder graag een bierfles/shank/brandblusser in een lichaamsopening geforceerd zie worden dan dat ik Robson gebonkt (uitgelepeldquote:Op donderdag 30 september 2004 13:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Lesbische verkrachtingsscene's![]()
Dat was echt een gruwelijk momentquote:Op donderdag 30 september 2004 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik minder graag een bierfles/shank/brandblusser in een lichaamsopening geforceerd zie worden dan dat ik Robson gebonkt (uitgelepeld) zie worden.
Het moet wel realistisch geweld zijn. Geen Pamela Lee VIP-style troep natuurlijk. En om z'n show een beetje realistisch te houden moeten er ook een heleboel lelijke (al dan niet dikke) wijven in.quote:Zonder gekheid: het geweld zorgde dat veel vrouwen Oz niet keken en dus de homo-erotische spanning niet oppikten. De combinatie geweld+blote vrouwen is natuurlijk wél een beproefde formule.
Dat is de trick of it all. Wel aantrekkelijke vrouwen aanwezig maar het moet geen Baywatch behind bars worden. Dan blijft het te oppervlakkig. Lelijk is niet perse nodig, oudere dames kunnen ook al het Baywatchgehalte flink omlaag halen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Het moet wel realistisch geweld zijn. Geen Pamela Lee VIP-style troep natuurlijk. En om z'n show een beetje realistisch te houden moeten er ook een heleboel lelijke (al dan niet dikke) wijven in.
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:45 schreef nikk het volgende:
Baywatch behind bars is ook wel een goed idee trouwens. Zou een aardig porno-hit kunnen worden.
Oz was wat dat betreft een redelijk gebalanceerd geheel: je had bijvoorbeeld die dikke nicht en ouwe Busmalis, maar ook genoeg wasbordjes om te blijven boeien. En er liep gewoon echt tuig rond op de achtergrond soms, heerlijk!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is de trick of it all. Wel aantrekkelijke vrouwen aanwezig maar het moet geen Baywatch behind bars worden. Dan blijft het te oppervlakkig. Lelijk is niet perse nodig, oudere dames kunnen ook al het Baywatchgehalte flink omlaag halen natuurlijk.
Whehe, hoe stel je je dat voor? Ronddenderende wijven die anderen redden van anale verkrachting met een Corona-flesje middels een met lood verzwaarde reddingsboei?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:45 schreef nikk het volgende:
Baywatch behind bars is ook wel een goed idee trouwens. Zou een aardig porno-hit kunnen worden.
Waarschijnlijk had Chuckie Zito enkele van zijn bajesmaten mee genomen.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oz was wat dat betreft een redelijk gebalanceerd geheel: je had bijvoorbeeld die dikke nicht en ouwe Busmalis, maar ook genoeg wasbordjes om te blijven boeien. En er liep gewoon echt tuig rond op de achtergrond soms, heerlijk!
Ik gok er inderdaad op dat via dat soort wegen enkele recidivistjes vereeuwigd zijn voor het nageslachtquote:Op donderdag 30 september 2004 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Chuckie Zito enkele van zijn bajesmaten mee genomen.
Moeten we daar zo lang op wachten?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
zo in het jaar 2013 weer verder gaan met als titel Oz:ten years after. en dan met degene die nog niet vrij zijn weer verder gaan zekerzou indd wel tof zijn! Najah van mij mogen ze ook nu verder gaan meteen hoor
is een meesterlijke serie
Dan is er geen bal meer aan. Waarom? Chris Keller is dan al doodquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
zo in het jaar 2013 weer verder gaan met als titel Oz:ten years after. en dan met degene die nog niet vrij zijn weer verder gaan zekerzou indd wel tof zijn! Najah van mij mogen ze ook nu verder gaan meteen hoor
is een meesterlijke serie
Dat inderdaad. Plus seizoen 1 en 2 zijn maar 8 afleveringen per seizoenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef Siegfried het volgende:
Denk je dat we een paar maanden doen over het kijken van een seizoen?
commercieel gezien is het ook niet handig om iedere week een nieuw seizoen uit te brengen omdat jij dan toevallig klaar bent met kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef Siegfried het volgende:
Denk je dat we een paar maanden doen over het kijken van een seizoen?
Ryan ok.. maar Chucky? Serieus? Die gast is zooo waardeloos en een loophondje van nietsquote:Op zondag 30 september 2007 12:21 schreef kalinho het volgende:
Ik nomineer Ryan O'reilly en Chucky Pancamo
Kirk Acevedo begon inderdaad hier, tussendoor naar Band of Brothers en toen weer terug. En nou doet ie Fringequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:01 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een bazen serie zeg. Dus hier zijn al die HBO acteurs begonnen
Adebisi
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:01 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een bazen serie zeg. Dus hier zijn al die HBO acteurs begonnen
Adebisi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is.![]()
Elk seizoen voor 9.99¤ kunnen kopen in de FRS. Dat is geen geld.![]()
Er doen best wel een hoop 'bekende onbekende' acteurs in mee; acteurs die je kent van andere kwaliteitsseries.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef pagadder het volgende:
Het eerste deel van S4 gekeken.![]()
Jammer datShit, ik heb anderhalf tot een jaar geleden per seizoen de DVD's gekocht voor EUR 20 nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is.![]()
Elk seizoen voor 9.99¤ kunnen kopen in de FRS. Dat is geen geld.![]()
Er doen best wel een hoop 'bekende onbekende' acteurs in mee; acteurs die je kent van andere kwaliteitsseries.
Wel echt heerlijk dat seizoen 4 dubbel zo lang is, vooral toen het nog op TV kwam - 16 weken onafgebroken OZ![]()
Ja man! Met dat basketballen, en weet een chickie te versieren waardoor hij 2x trouwtquote:
Oz is een briljante serie. Vergeleken met Oz is Prison Break voor kleuters.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik deze serie ga kijken. Ik ben bang dat hij een beetje gedateerd is, maar de recensies liegen er niet om. Wel doen of niet doen?
Ja, wel even door de eerste 2 afleveringen heen bijten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik deze serie ga kijken. Ik ben bang dat hij een beetje gedateerd is, maar de recensies liegen er niet om. Wel doen of niet doen?
Hoe komt dat? Ik heb 'm vorig jaar helemaal opnieuw gekeken [heb iedere keer dat ik een seizoen afgekeken had de volgende DVD box gekocht] en vond het net zo geweldig als de eerste keer [toen het op TV werd uitgezonden]quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef tralalala het volgende:
Het is wel een serie die ik never nooit voor een 2e keer zou bekijken.
Gedateerd? de serie heeft van 97 tot 2003 gelopen. Als je dat al gedateerd vind... bovendien speelt de complete serie zich in een gevangenis af en daarin zie je in 10 jaar niet zoveel verschil volgens mij. Klopt wel dat het decor er soms wel kartonachtig uitziet maar daar ben je zo aan gewend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef JimboSlice het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |