Ik zag het toen ik het gepost had, je leest er zo overheen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:36 schreef SqueaK het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen mastruberen i.p.v. masturberen zeggen....
tis niet tru maar tur
Ow :Squote:Op woensdag 12 mei 2004 21:36 schreef SqueaK het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen mastruberen i.p.v. masturberen zeggen....
tis niet tru maar tur
Ik mijn openingspost ook!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb m'n post maar ff aangepast
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Maar masturberen moet je het ook zeggen.
glasSEX bij de hand voor de spetters?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:39 schreef Snakey het volgende:
Ik doe het NU![]()
Masturberen en spellingscontrole doen gaat ook lastig, dus niemand zal je het kwalijk nemen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik mijn openingspost ook!!!
Bedankt dirk je hebt me gerustgesteld!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Masturberen en spellingscontrole doen gaat ook lastig, dus niemand zal je het kwalijk nemen.
Zover kom ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:40 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
glasSEX bij de hand voor de spetters?
Dolle pret in de zomer danquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:43 schreef Tokay het volgende:
Alleen op zon- en feestdagen.
met of zonder plaatje?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:46 schreef timbob het volgende:
ik ruk alleen trouwens
Moet er ook niet aan denken om het in gezelschap van een ander te doen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:46 schreef timbob het volgende:
ik ruk alleen trouwens
Nou mooi niet dus, ik heb een zonne-allergie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:46 schreef veldmuis het volgende:
Dolle pret in de zomer danhehe
Soms is rukken in de park ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken om het in gezelschap van een ander te doen hoor
Ik lieg nooitquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:52 schreef Jaystified het volgende:
60% van de mensen hier masturbeert, de andere 40% liegt![]()
Dat lieg jequote:Op woensdag 12 mei 2004 21:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik lieg nooit.
oke af en toe maak ik een grapje... maar meer ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dat lieg je
Dat is waar!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:00 schreef blahblahblah het volgende:
mastruberen is vies en je wordt er blind van en je krijgt een kromme rug! SATAN KOMT JULLIE HALEN!!!!! zaad mag niet verspild worden!
Niet waar, ik ben het levende bewijsquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is waar!!!
je wordt er ook gek van als je het te vaak doet..
5 keer per dag ofzo
Alleen als je heel nodig moet plassenquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef blahblahblah het volgende:
God heeft de penis niet bedoeld om aan te sjorren!
maar je bent nu wel aan de pil!!1quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:03 schreef Schuimbekkie het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben het levende bewijs.
Nou helemaal niet!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef blahblahblah het volgende:
plassen en voortplanten dat staat in de BIJBEL Openbaring! lees het maar na!
snuffelen mag wel, wie doet dat wel eens?
lekker geil snuffelen... alleen van kruimels moet ik nekken
huh?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef blahblahblah het volgende:
God heeft de penis niet bedoeld om aan te sjorren!
Ha! daar is de fout des fouten! de eikel is ervoor om te zorgen dat de vuist niet van de penis afglijdt tijdens het o zo onreine masterBEREN.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
huh?
Er zit een eikel op, omdat je pik er anders afvalt bij het sjorren, dus god heeft weldegelijk de pik bedoeld om te sjorren!
hmm, dus je geeft toch toe dat god dat wél bedoeld heeft.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:11 schreef blahblahblah het volgende:
[..]
Ha! daar is de fout des fouten! de eikel is ervoor om te zorgen dat de vuist niet van de penis afglijdt tijdens het o zo onreine masterBEREN.
Sjah en die berg lag zekers vol schone dames tuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:09 schreef blahblahblah het volgende:
Devill! gij addergebroed!
Snuffel niet is des duivels oorkussen! just give me bytecount zei Jezus tegen zijn discipelen! en zij gingen bytecount halen! met gesnuffel heeft mozes de berg gehaald en niet andersom.
amen
Extremisten zoals jij moeten naar een heropvoedingskamp worden gestuurd. Daar leren ze je die rare uitspraken wel af. Mastruberen is oke..quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:09 schreef blahblahblah het volgende:
Devill! gij addergebroed!
Snuffel niet is des duivels oorkussen! just give me bytecount zei Jezus tegen zijn discipelen! en zij gingen bytecount halen! met gesnuffel heeft mozes de berg gehaald en niet andersom.
amen
en zo hoort het, goede burgerquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:22 schreef M_M het volgende:
Getsie nee.. NOOIT!
jezelf of iemand anders?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Hoi mensen
ik vroeg me af of jullie wel eens mastrubeerden.
veldmuis
Maar masturberen moet je het ook zeggen.
Wat lief zeg!quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:04 schreef godard_k het volgende:
1 master beer![]()
[afbeelding]
sorry, ik kon het niet laten
bruine beerquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:04 schreef godard_k het volgende:
1 master beer![]()
[afbeelding]
sorry, ik kon het niet laten
een [sub] tag afsluiten met een [/img] tag is zooooo newbiequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat lief zeg!
En dit is Mama Beer...
[afbeelding]
[sub]Ik kon het dus ook niet laten[/img]
ja manquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:32 schreef timbob het volgende:
[..]
een [sub] tag afsluiten met een [/img] tag is zooooo newbie
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik las eerst masturberen
kan je wel hebben, je hebt al een eerbetoon topic van conflict, niet zeuren, ik heb er niet eens zo een!quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:40 schreef Tokay het volgende:
Snik.
Waarom doen jullie zo wreed?![]()
de wereld is hard...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:40 schreef Tokay het volgende:
Snik.
Waarom doen jullie zo wreed?![]()
Gut, wreed en nog afgunstig ook!quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:42 schreef godard_k het volgende:
kan je wel hebben, je hebt al een eerbetoon topic van conflict, niet zeuren, ik heb er niet eens zo een!
*ik ben timbob, en ik gebruik vandaag het meeeeest..... *quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:47 schreef timbob het volgende:
ik sla m'n hand vaak aan m'n...
komtie weer...
[afbeelding]
een [sub] tag afsluiten met een [/img] tag is zooooo newbiequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
:')
[sub] BANANAPHONE [/img]
ja.. hm-hm.. en ik fok nooitquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mastrubeer nooit
ik weet niet eens wat mastruberen isquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:00 schreef godard_k het volgende:
[..]
ja.. hm-hm.. en ik fok nooit![]()
moet je hierboven kijken, daar staan plaatjes ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat mastruberen is
owkee.. nou.. ik ben godard.. ik ben dwangmatig rukkerquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:02 schreef Tokay het volgende:
[b]Ja ja, we weten het nu wel[img]
[i[Kappen schatten![/sub]
![]()
sorry godard_kquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:04 schreef timbob het volgende:
[..]
Timbob!
sodemieter es op met dat plaatje!
[b]Hee timbobquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:10 schreef timbob het volgende:
nou, dan ga ik ook maar
als het zo moet [/img]
[i]Tuurlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:18 schreef timbob het volgende:
[i]Heerlijk! [/code]
jij?
Hoe vang je die nou het best? Met links of rechts?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef jochurt27 het volgende:
nou ik moet zeggen... ik heb ze wel vaker gevangen die masturberen, al zijn ze vaak moeilijk te vinden, want ze komen meestal 's avonds pas tevoorschijn
met een netquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe vang je die nou het best? Met links of rechts?![]()
meestal laat ik ze vangen, dan let ik niet op links of rechts...quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe vang je die nou het best? Met links of rechts?![]()
met een net?? hoezo, ga jij klaarkomertjes ophalen in een busje??quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef godard_k het volgende:
[..]
met een net![]()
ik aan jos brink...quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:36 schreef BrauN het volgende:
En waar denken jullie aan als je aan het mastruberen bent? Ik meestal aan 'Life & Cooking'.
Maar het werkt wel!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:47 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een kutprogramma is dat zeg
Bahquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:49 schreef jochurt27 het volgende:
[..]
ik aan jos brink...![]()
aaaah, ja.... inderdaad.... nu ik eraan denk zie ik het ook al voor me...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
BahJos Brink
Geef mij maar Paul Jambers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |