Eigenlijk welquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:08 schreef Hari-Bo het volgende:
Rekenen is zeker niet je sterkste vak Eastereggs
tuurlijk. Ik bied 11 euro voor die hardquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:40 schreef Mikkie het volgende:
@ Easteregg: Heb je dan nog wel interesse in Die Hard?
Dan haak ik af. Succes!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Kriele, in verhouding biedt tHaBuZ 2,50 meer voor Bowling, aangezien hij al aan de vraagprijs van The NeverEnding Story voldoet. Op dit moment is hij dus voor tHaBuZ... als je meer wilt bieden dan 12,50 hoor ik het graag... anders accepteer ik het bod van tHaBuZ.
Ik zal het tot morgen afwachten.
Tja jij moet het zeggenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Setambre: je biedt 20 excl. Dit wordt incl. zo'n 22 euro. Op dit moment staan jullie gelijk met bieden... jij biedt 11 euro incl voor beiden, Eastereggs biedt 11 euro incl. voor ééntje.
Nu zit ik dus met een probleemEastereggs was eerst met bieden, dus hij heeft in principe voorrang. En ik heb hem al moeten teleurstellen met American History X... dus ik vind het zielig om 'm nu nog een keer teleur te stellen
Echter, van de andere kant... meerdere dvd's tegelijk hebben in principe ook weer voorrang.
Kan één van jullie niet meer of minder bieden om mij van dit morele dilemma af te helpen?
Ik heb geen zin om hoger te gaan zitten anders kan ik hem beter bij de FreeRecord halen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment issie voor Eastereggs... hij zit als eerste op de vraagprijs. Tenzij je er nog overheen wil gaan, gaat ie naar Eastereggs. Ik wacht het tot vanavond af denk ik... tenzij er een duidelijk bod komt dat ik niet af kan slaan.
En trouwens... je kunt natuurlijk ook alleen Phone Booth nemen
Ik heb m binnen! Bedankt, ziet er goed uit, en netjes verstuurd!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A Bug's Life is dus verkocht aan Martinezzz
Jawel, maar zeker niet voor 11 euro.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Iemand verder nog interesse in American Pie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |