Voor een bruiloft zou ik geen nieuw pak kopen.. das wel erg veel geld voor 2 uurtjes..quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:28 schreef juliusbackpacking het volgende:
waarom heb je dan ook ooit een duf grijs pak gekocht?????????
je hebt ook hippe pakken(en dan bedoel ik niet die jaren 70 stijl dingen)
Hoor je mij ook niet zeggen, er zijn alleen zoveel mensen die klagen van "ja ik heb wel een grijs pak in de kast liggen maar dat vind ik zo formeel", en meestal staat het zo ook niet. Ik vraag me dan echt altijd af waarom je dan zo'n pak koopt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:33 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Voor een bruiloft zou ik geen nieuw pak kopen.. das wel erg veel geld voor 2 uurtjes..
tenzij het je eigen bruiloft is..
Nou ik heb het eigenlijk voor sollicitatie (hoop ik) binnenkort en voor bedrijvendagen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen, er zijn alleen zoveel mensen die klagen van "ja ik heb wel een grijs pak in de kast liggen maar dat vind ik zo formeel", en meestal staat het zo ook niet. Ik vraag me dan echt altijd af waarom je dan zo'n pak koopt.
kies gewoon een kleur die bij je gezicht past, liefst op maat(dus niet van "ome piet heeft nog een pak liggen") maar het hoeft ook geen maatpak te zijn. Dat voelt prettig en dat straal je uit, dan ga je het opeens leuk vinden om in pak te lopen.
oplossing voor dit probleem, draag een nette pantalon(zwart/krijtstreep?) met een mooi trendy overhemd(wel in je broek en niet euit natuurlijk). en natuurlijk nette schoenen.
Alsof die niets beters te doen hebben... Laat hun zich maar klaarmaken voor "hun grote dag". Ik zou de ceremoniemeester even bellen, of vraag eens wat advies in een nette kledingwinkel...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:37 schreef Solitarias het volgende:
Bel het bruispaar en vraag wat zij het meest op prijs stellen...je doet het immers voor hun....
Ja leuk, heb je gelijk iets goeds voor bij een begravenisquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb je gen gewone zwarte blouche in je kast? Zou ik toch zeker aaschaffen dan, is nooit verkeerd om te hebben.
Ik had bij de bruiloft van m'n zus laatst (ik was getuige), een zwart pak met zwarte blouse en zwarte stropdas en dat staat anders hartstikke chique hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:36 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Ja leuk, heb je gelijk iets goeds voor bij een begravenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |