oei.. je kunt niet zelf koffie zetten, en het is ook geen automaat ofzo met een "sterker" knopje erop? afhankelijk van het type bedrijf zou ikquote:op maandag 14 juni 2004 09:30 schreef schorpioen het volgende:![]()
![]()
de koffie hier is niet sterk genoeg.
ben je niet toevallig slachtoffer van een bezuiningsbeleid, waarbij de knopjes er slechts voor de sier opzitten?quote:op maandag 14 juni 2004 09:46 schreef schorpioen het volgende:
ja er is een knopje sterk en minder sterk en nog een heleboel andere knopjes, maar het is heel gek. welke knoppen je ook indrukt, er komt altijd dezelfde drab uit.
nou ik zal je vertellen, als er meer dan 5 kopjes achter elkaar gehaald worden dan slaan de stoppen door. echt waar.quote:op maandag 14 juni 2004 10:20 schreef alicey het volgende:
[..]
ben je niet toevallig slachtoffer van een bezuiningsbeleid, waarbij de knopjes er slechts voor de sier opzitten?
even in kantoor-folders zoeken naar een koffiezetapparaat, en voorstel tot aankoop neerleggenquote:op maandag 14 juni 2004 10:46 schreef schorpioen het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen, als er meer dan 5 kopjes achter elkaar gehaald worden dan slaan de stoppen door. echt waar.
dus daar lijkt wel flink op bezuinigd te worden.
quote:op maandag 14 juni 2004 09:46 schreef schorpioen het volgende:
ja er is een knopje sterk en minder sterk en nog een heleboel andere knopjes, maar het is heel gek. welke knoppen je ook indrukt, er komt altijd dezelfde drab uit.
"ik" is in het "bezit" van de cafitesse 2000 van de op mijn werk // stageplekquote:op maandag 14 juni 2004 12:08 schreef recreative het volgende:
[..]
wij hebben de cafitesse 3000 van de (deze dus) en die maakt imho fantastische koffie. plus hij levert thee, koffievarianten, soep, maar ook gewoon lekkerrr sterke koffie.
tjah, ambtenaren he?
maar stel het eens voor.
jammer dat het niet zo'n grote opkomst was dan echter dan kun je wel de rest ook "echt" ontmoeten iets wat niet gaat als er 55 man komen opdagenquote:op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef alicey het volgende:
meet was gezellig, al was het erg klein. er is natuurlijk over van alles en nog wat gesprokener zijn niet veel interessante nieuwe theorien uit voorgekomen. foto's zijn er ook niet. herhaling is het waarschijnlijk wel voor vatbaar, al is het idee er om het iets anders aan te pakken om zodoende een betere opkomst te krijgen. iteejer is niet langsgeweest met zijn stofzuigers
![]()
daar was ik al bang voorquote:op donderdag 17 juni 2004 21:16 schreef #ANONIEM het volgende:
ik drink mijn koffie met suiker en melk. 2 schepjes of 2 klontjes (maar met 2 klontjes wordt het meestal net iets te zoet).
een koffiejuffrouw stak zich met een mes, toen waren er nog 6quote:op vrijdag 18 juni 2004 09:55 schreef marvin-the-martian het volgende:
7.....![]()
ik voel een [borrel] koffie^2 aankomen![]()
en iedereen springen...! de andere koffiejuffrouw sprong te hoog met haar lijf en toen waren er nog 5quote:op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef alicey het volgende:
een koffiejuffrouw stak zich met een mes, toen waren er nog 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |