2e x !!!quote:op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef marvin-the-martian het volgende:
*jee*hij's weer online
![]()
(het fok forum...)
geprobeerd vandaag en ik moet zeggen het is een aanrader.quote:op dinsdag 8 juni 2004 19:59 schreef alicey het volgende:
in verband met de hitte, is alicey creatief geweest
koffie-ijs

quote:op donderdag 27 mei 2004 20:59 schreef iteejer het volgende:
hoe zit het nou met die meet? wie heeft me op die lijst gezet overigens?
quote:op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef -lotte- het volgende:
toevallig... krijg een link... klik erop... ga de zojuist gezette koffie halen en voila...
ah dus niet al te vroeg! w00t ik kan het laat maken zo,...quote:oh, voor degenen die het niet gevolgd hebben en ook op de meeting willenkomen:
12 juni (morgen dus) tussen 17:00 en 19:00 op utrecht cs. exacte details volgen
wfl-meeting. is 1 keer eerder geweest. komt in feite neer op eten en drinken, en dan komt de rest vanzelf welquote:op vrijdag 11 juni 2004 22:56 schreef denagam het volgende:
wat voor soort meeting is het... en doen jullie zoiets vaker?
klinkt wel gezellig...quote:op vrijdag 11 juni 2004 23:04 schreef alicey het volgende:
[..]
wfl-meeting. is 1 keer eerder geweest. komt in feite neer op eten en drinken, en dan komt de rest vanzelf wel
die zijn niet gemaakt.quote:op zondag 13 juni 2004 04:26 schreef -lotte- het volgende:
leuk om te horen, we zien uit naar de foto's
alicey had me hoofd gecaptured!!!! arghhhh!,...quote:op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef schorpioen het volgende:
[..]
die zijn niet gemaakt.
dus, dan maar bier genomen?quote:op zondag 13 juni 2004 18:57 schreef alicey het volgende:
kom je in zo'n restaurant, hebben ze niet eens koffie-likeurs
mjah dan maar rum, maar het blijft natuurlijk een slechte prestatie om dat soort producten niet in huis te hebbenquote:op zondag 13 juni 2004 19:37 schreef -lotte- het volgende:
[..]
dus, dan maar bier genomen?
of meteen aan de sterkere drankjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |