nou ehm..............ik durf koeien te aaienquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:42 schreef MissyMirjaM het volgende:mietje

tssquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
nou ehm..............ik durf koeien te aaien

En ook nog ff voor al die mensen die mij een mietje vinden............quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:42 schreef MissyMirjaM het volgende:mietje

Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een olifantje rondloopt op de overloop!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tss
ik heb hier een hele grote olifant in dr kooitje zitten
die trut doet niks

ik knuffel dat beessie dagelijksquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen hier tot 18 jaar zijn ouders erbij roept als er een olifantje rondloopt op de overloop!
Ontken het maar niet, je bent juist stoer hoor als je het toegeeft dat je ook een watje bent!

Update: DePresident probeert, onder druk van de Fokkers, het olifantje uit het raam te krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik knuffel dat beessie dagelijks
watjes zijn daar bang voor
watje

als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spiesquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:05 schreef mazaru het volgende:
Heb je een doekje bij de hand?
[afbeelding]

owkeej, ik moest hier wel om gniffelenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spies

Welke ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:11 schreef godard_k het volgende:
jammer van die ene post die niet meer klopte![]()

Het is toch geen amerikaanse olifant??quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
als ie dat toch heeft gedaan he! dan krijgt dat beest geeneens een waardige begrafenis meer! romp in de vuilnisbak en hoofd aan een spies

dat shotgun ruimtepak iets.. of heb ik die gemist ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Welke ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |