Al in de zesde post.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik wens dat het hele nederlandse elftal en alle overige voetbalsclubs in NL en de rest van de wereld (profs en amateurs) allemaal een levenslange blessure krijgen. Bah, echt... wat komt dat voetbal mij vierkantig de sjtrot uit. Iedereen altijd over dat voetbal. Overal voetbal voetbal voetbal.
Ik haat voetbal!
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik wens dat het hele nederlandse elftal en alle overige voetbalsclubs in NL en de rest van de wereld (profs en amateurs) allemaal een levenslange blessure krijgen. Bah, echt... wat komt dat voetbal mij vierkantig de sjtrot uit. Iedereen altijd over dat voetbal. Overal voetbal voetbal voetbal.
Ik haat voetbal!
Je kunt natuurlijk ook vbl en ek2000 disabelen in je topiclijst....quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!Voetbal
Kan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef abraham het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook vbl en ek2000 disabelen in je topiclijst....
en hier komen de anti-sport kneusjes weer ( waarschijnlijk vinden ze F1 helemaal geweldig!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kan.
Doe ik niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kan.
Doe ik niet.
He ik vind de F1 geweldig, net zoveel als het voetbal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en hier komen de anti-sport kneusjes weer ( waarschijnlijk vinden ze F1 helemaal geweldig!!)
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!Voetbal
pleur dan op.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik haat voetbal!
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
pleur dan op.![]()
Melchiot mag weg samen met Seedorf
dat kan best.... maar jij gaat dan niet in een voetbaltopic voetbal zitten afzeiken.......quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
He ik vind de F1 geweldig, net zoveel als het voetbal.
Ben ik nou een anti-sport kneus?![]()
wat was je onderbouwing dan? iedereen altijd over voetbal, overal voetbal voetbal voetbal. oja. okee goede onderbouwing.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:51 schreef CaptainM het volgende:
[..]
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!
Kneus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:51 schreef CaptainM het volgende:
[..]
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |