Wat je dan overhoud klinkt in mijn oren niet echt als een utopia. Eerder anarchie.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oordelen is nergens voor nodig. Het wordt tijd dat we van de hiërarchiën afkomen, niemand kan oordelen, omdat we gewoonweg slechts onszelf kunnen begrijpen.
Het bovenstaande nr klínkt ook heel erg Queen achtigquote:Op zondag 16 mei 2004 20:57 schreef qu63 het volgende:
Valensia is trouwens ook een groot Queen-fanhij heeft een heel album met Queen covers opgenomen en was best aardig!!
zo zie je maar dat alles te herleiden is naar Queenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Het bovenstaande nr klínkt ook heel erg Queen achtig![]()
![]()
Daar zit meer waarheid in dan je denkt...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:08 schreef qu63 het volgende:
zo zie je maar dat alles te herleiden is naar Queen
hoe weet je wat ik denk?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Daar zit meer waarheid in dan je denkt...
Omdat jij niet kan weten wat ik bedoelquote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef qu63 het volgende:
hoe weet je wat ik denk?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan weten wat ik bedoel
Grouphug!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef FokCrash het volgende:
![]()
Thát's the spiritquote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef FokCrash het volgende:
woeiii woeiii woeiii![]()
![]()
![]()
ahumquote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef FokCrash het volgende:
Eeej, EGC schat, waarom ga je nie ffies op irc?![]()
EGC!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Thát's the spirit![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef qu63 het volgende:
Poll: welke pil zou jij nemen?
The Matrix liefje.... Zou je in de droomwereld willen blijven, of de echte wereld willen zienquote:Op zondag 16 mei 2004 22:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Beide?
![]()
Ik snap um niezo!
Iemand uitleg? Waarom moet ik nou weer a/d drugs en waartoe dient het dan??
is van The Matrix.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Beide?
![]()
Ik snap um niezo!
Iemand uitleg? Waarom moet ik nou weer a/d drugs en waartoe dient het dan??
shall we?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Pfoe moeilijk... In de Matrix context betekent het heel wat dan anders wat ik dacht ( ik bedoel Wonderland?? Come on, da's gewoon een extended paddotrip, woeiii!). Wat gebeurt er trouwens als je beide neemt?
quuutjeeeh!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:03 schreef qu63 het volgende:
RC![]()
![]()
![]()
Haaaaaaaai Psychquote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
![]()
![]()
RC
![]()
![]()
![]()
Dan leer je de waarheid door wakker te worden nadat je de waarheid hebt gehoord. Nee serieus dat hebben ze niet gezegd in de film dus dat weer niemand wss.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Pfoe moeilijk... In de Matrix context betekent het heel wat dan anders wat ik dacht ( ik bedoel Wonderland?? Come on, da's gewoon een extended paddotrip, woeiii!). Wat gebeurt er trouwens als je beide neemt?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ennuh.... WOEIIIIIIII!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het lééft!!![]()
![]()
@ RC en Psyche
Rozenblaadjes uitstrooit.
Enz..
Enz..
Cooliewoolies!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef ReCreative het volgende:
Hallo
RC is weer even hier.
Er is erg veel gebeurd deze week. Het leek wel een eeuwigheid... Heb me bewust even teruggetrokken uit de wereld, maar de wereld kwam even op de koffie. Hele verhaal komt nog wel eens... Verwarrend en bevrijdend.
Lekker kort weekje nu. Ik ga vanaf woensdagmiddag zeilen in Fryslân met een stel maten, zoals we elk jaar doen. Ik kijk er naar uit. Kan ik iedereen aanraden: 's avonds bij lage zon voor de wind op rustig kabbelend water met zachte wind over de Langweerder Wielen richting Langwar om daar in de haven (bij Menno) de nacht door te brengen
. Da's het Fryske zeilgevoel.
Er staat nog een aantal mailtjes open naar een paar Fok!kers, die komen zeker nog, maar geef me een moment. Ik kan wel heksen, maar dat gebruik ik voor hele andere doeleinden.
Nog even eenvoor alle mensen die nog gepost hebben in het Spiritualiteit en Maatschappij-topic. Ik heb erg veel aan jullie inzichten, en zal nog proberen te reageren binnenkort. Bedankt
.
De ontwikkeling van RC 7.0 gaat blijkbaar nogal schokkerig en heeft zeker meer tijd nodig, maar stel je voor dat ik nog een deeltje slowchat mis zeg
Haaaiquote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:![]()
![]()
@ RC en Psyche
Jawel, gaat wel goed hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 23:13 schreef livEliveD het volgende:
Hey RC
Alles beetje ok? En je komt toch wel na dat zeilen iets vaker op Fok?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ennuh.... WOEIIIIIIII!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@ RC en Psyche
Rozenblaadjes uitstrooit.
Enz..
Enz..
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:19 schreef FokCrash het volgende:
EGC!
Mijn excuses.........
Na geslapped te zijn met een large trout neem ik ut terug![]()
Ik ga zo komenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:22 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
EGC!!!
Jij niet op IRC/MSN?? Kan ik ook niet tegen je aan l*llen hé
Doetus ff IRC starten jijquote:Op zondag 16 mei 2004 23:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Q vindt het vast wel goed dat mensen aardig tegen me doen, toch??

.
Heb je enig idee hoe raar dat staatquote:Op zondag 16 mei 2004 23:25 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik ga zo komen
Ben nog even bezig : PPP
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........quote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef FokCrash het volgende:
Eeej, EGC schat, waarom ga je nie ffies op irc?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Heb je enig idee hoe raar dat staat![]()
![]()
Zeker als je zo dubbel denkt als ikke nu
Shoppen???quote:Op maandag 17 mei 2004 00:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........
[afbeelding]
Maar ik ben wel aan het shoppen
Online digi cameraatjes uitcheckenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:10 schreef FokCrash het volgende:
Shoppen???![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Online digi cameraatjes uitchecken
goed idee!!
Hai luitjesquote:Op maandag 17 mei 2004 00:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........
[afbeelding]
Maar ik ben wel aan het shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |