quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:16 schreef Anton het volgende:
gezellig
Balenquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Ik word overal afgewezen.
Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".
Mmm ok maar dat wist ik al.quote:Archetype: Het teruggevonden paradijs, de samenkomst van alles en niets.
Symboliseert: Alles beweegt in het Universum; er bestaat geen middelpunt anders dan het middelpunt dat de bewegingen der hemellichamen tot een eenheid maakt. Deze kaart toont de hervonden eenheid in volle glorie.
Betekenis: Wanneer we in harmonie met onszelf komen, worden we ons bewust van een oneindige vrijheid. Wanneer we weten dat goddelijkheid iets is dat niet buiten, maar in onszelf is te vinden, dan brengt onze aanwezigheid deze waarheid vanzelf over op onze medemensen.
Ik voel me depri op dit moment. Niks harmonie ffquote:Gemoedstoestand: Op het niveau van een innerlijke ervaring geeft het Universum aan dat je een belangrijke, misschien wel beslissende stap naar authenticiteit en volledigheid hebt gezet. De kaart duidt een grote mate van succes en bevrediging aan, voortkomend uit de harmonisering van je uiterlijke activiteiten met je innerlijke gevoel.
Jaj ja..Maar ik dacht als jij je naam veranderd....zal jou e-mailadres ook wel mee veranderen...??quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Schattie, je hebt mijn adres al. Even intunen op mijn nrg, dan weet je wel wie ik ben
Neenee, die is nog gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 13 mei 2004 09:22 schreef YourGuardian het volgende:
Jaj ja..Maar ik dacht als jij je naam veranderd....zal jou e-mailadres ook wel mee veranderen...??![]()
![]()
Die draagt tenslotte jou oude naam!!??
En jij bent er ook!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:
je bent er weer!!![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En jij bent er ook!!![]()
![]()
voor psiii.
gaat idd lekker hier.. en nu alles lekker doorsturen naar mn server thuis.. gaat lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal
Schoolnetwerken zijn idd ok. Ik ben blij dat die solse gat nu een beetje op poten wordt gezet. Lijkt me echt ok.
Verder eenvoor psiii.
voor psiii? niet dat ik em niks gun..
Ja geloof ik graag. Zelf gebruik ik remoteadmin en met de langzaam verhoogde upload van @home gaat dat redelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:11 schreef qu63 het volgende:
gaat idd lekker hier.. en nu alles lekker doorsturen naar mn server thuis.. gaat lekker
okiquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag. Zelf gebruik ik remoteadmin en met de langzaam verhoogde upload van @home gaat dat redelijk.
Ik ga trouwens de kant van me vriendin op. Ik spreek jullie morgen weer.Ff shoppen in Amsterdam en dan uitgaan. Wordt wel ok
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef psiii het volgende:
hoiiii
Succes!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef qu63 het volgende:
en weer een toetsje maken.......
dankquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Succes!!
Jammurrr...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:26 schreef qu63 het volgende:
dank
al klaar... weer niet helemaal goed gemaakt..
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jammurrr...
Datte maar doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:37 schreef qu63 het volgende:
of zal ik een ceedee branden en die meenemen??
vtel!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef -Trinity- het volgende:
Dat was echt een koel schip
Zeg dat wel jaquote:schop! t is wel rustig zeg..
schop! t is wel rustig zeg..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:26 schreef psiii het volgende:
Moeite met de knopjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 06:00 schreef psiii het volgende:
ja sorry hoor was stoned
Dikke bewapening, en hij kan snel joh !quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
vtel!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef qu63 het volgende:
Helderziende gestraft voor juistheid voorspellingen
Mmm interessant. Het leek me geen onweer maar ik ben ook geen expertquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:51 schreef qu63 het volgende:
'Mexicaanse UFO's zijn weerfenomenen'
Cool. Zag dat kanon idd. Zal een behoorlijke klap gegeven hebben:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef -Trinity- het volgende:
Dikke bewapening, en hij kan snel joh !
zoek maar eens op google naar Goalkeeper, zie je bij images nog wel een geweer ertussen, die heeft ook nog geschoten samen met een Oto Melara kanon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |