Sorry voor deze verlate reactie (heb dit onderwerp niet meer gevolgd)....ik zie dat je er inmiddels zelf ook een hebt laten plaatsen?? Ik ben in ieder geval nog steeds REUZE BLIJ dat ik 'm heb laten zetten. Wel op de eerste dag van m'n menstruatie ontzettende pijn gehad alsook een (voor mijzelf) bovengemiddeld bloedverlies. Maar hoera, wat is het fijn, om van de hormonen en ander gezeur af te zijn!!! Achteraf wou ik dat ik 'm veeeeeel eerder had laten plaatsen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef dragonkiss het volgende:
en delores, hoe is het inmiddels bevallen tot nu toe? Ik ga er namelijk volgende week ook een laten zetten, maar wil graag een beetje weten hoe of wat... (koperspiraaltje trouwens..)
Hoe is het nu? Want door de door jou omschreven klachten zou ik denken dat hij niet goed ingebracht is; bijv. door de baarmoeder heen de buikholte in.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef dragonkiss het volgende:
Ja, de dokter had het wel gezegd, maar meer zo van: het is dan het handigst, maar het maakt niet zo heel veel uit eigenlijk. Je kan hem gewoon laten zetten als je niet ongesteld bent, maakt niet heel veel uit.
Hij heeft het sowieso wat makkelijker voorgesteld dan het eigenlijk is, toen ik vroeg, wat kan ik verwachten wat pijn betreft: Ow, hetzelfde als menstruatiepijn.
Mannelijke huisartsen, grrr...
In de maand dat ik een jaar koperspiraaltje had, deed ik een positieve zwangerschapstest.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:01 schreef Quinazoline het volgende:
. Na even google-en lees ik allemaal spookverhalen over vrouwen die toch zwanger zijn geworden. Zijn dat inderdaad spookverhalen (die zijn er van de pil natuurlijk ook te vinden) of is een koperspiraaltje echt zo veel minder betrouwbaar?
En wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef maniack28 het volgende:
tvp... mn vriendin zit er over te denken er een te nemen omdat ze niet goed tegen die hormomenshit kan. Sex met condooms is waardeloos en ontzettend duur (vinden we beiden) en een andere optie is er op het moment eigenlijk niet. Kwam die mannenpil maar eens op de markt, ik zou hem meteen kopen!
Volgens mij is het uitblijven van de menstruatie een van de "bijwerkingen" van de Mirena. Mbt een koperspiraal heb ik dat nog nooit gehoord, volgens mij eerder dat de menstruaties wat heviger kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:34 schreef Taiga het volgende:
Ondanks dat het zetten voor mij echt pijnlijk was heb ik er echt geen spijt van. Ik hoop dat, net als bij sommige vrouwen, de menstruatie helemaal uitblijft. Dat lijkt mij heerlijk zeg! Aan de andere kant, ga ik mij dan altijd weer afvragen of ik dan toch niet stiekem zwanger ben.
Dat dacht ik ook al. Veel mensen zeggen tegen me dat het kan, maar volgens mij bedoelen zij allemaal de mirenaspiraal. Volgens mij kiezen weinig mensen voor een koperspiraal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is het uitblijven van de menstruatie een van de "bijwerkingen" van de Mirena. Mbt een koperspiraal heb ik dat nog nooit gehoord, volgens mij eerder dat de menstruaties wat heviger kunnen zijn.
Mij is hij ook prima bevallen! Ik had hem ongeveer een jaar (en toen raakte ik er zwanger mee maar dat heb je misschien al gelezen) en ik had zelf geen last van heftiger menstruaties.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Veel mensen zeggen tegen me dat het kan, maar volgens mij bedoelen zij allemaal de mirenaspiraal. Volgens mij kiezen weinig mensen voor een koperspiraal.
Volgens mij de enige bijwerking waar ik last van heb is een cyste. Maar misschien blijkt volgende week dat hij al weg is!
Ja ik las van je zwangerschap. Maar begrijp ik goed dat je waarschijnlijk al zwanger was toen het spiraal gezet werd? Edit; ik moet mijn bril opzetten...want heb niet goed gelezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mij is hij ook prima bevallen! Ik had hem ongeveer een jaar (en toen raakte ik er zwanger mee maar dat heb je misschien al gelezen) en ik had zelf geen last van heftiger menstruaties.
Ik hoor tegenwoordig inderdaad alleen maar over de Mirena.
Zou die cyste bij jou inderdaad door het spiraal komen? Of is die daardoor juist ontdekt?
Thanks...ja het zal ook wel negatief zijn gok ik, anders hadden ze wel wat op de echo gezien. Maar ja...morgen weet ik meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef Lovechild het volgende:
Oeh ja, kan me wel voorstellen dat je toch een beetje zenuwachtig bent, Taiga!
Sterkte met het wachten en ik duim voor een negatieve test!
Je moet ook niet Googlen als je iets hebt, dat weet je toch wel?!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Trouwens...leuk dat google, overal lees ik dat die uitslag weinig zegt. Hoop dat ik morgen ook wat vragen kan stellen daarover.
Ja tuurlijk...maar ja toch doen he?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je moet ook niet Googlen als je iets hebt, dat weet je toch wel?!
En nu wachten op een afspraak voor over 2 maanden voor een echo...kijken of de cyste veranderd is van vorm of dat hij helemaal weg is. Ik heb er eigenlijk geen last van, alleen als ik ongesteld ben. Dus om het nou weg te laten halen, dat vind ik weer te ver gaan eigenlijk. Ik denk dat ik dan meer last heb van de operatie dan af en toe een vervelende steek of kramp in mijn buik.quote:
Ja, geef ik je gelijk in, dat je het niet ziet zitten om het weg te laten halen. Wel fijn dat je er verder geen last van hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:24 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu wachten op een afspraak voor over 2 maanden voor een echo...kijken of de cyste veranderd is van vorm of dat hij helemaal weg is. Ik heb er eigenlijk geen last van, alleen als ik ongesteld ben. Dus om het nou weg te laten halen, dat vind ik weer te ver gaan eigenlijk. Ik denk dat ik dan meer last heb van de operatie dan af en toe een vervelende steek of kramp in mijn buik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |