In tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
dat lieve vogeltje............. ja eigenlijk wel! weet je wat het lieve is? Het heeft geeneens gescheten van angst ofzo. Ook niet gepist.
* DePresident onthoud zich van enig commentaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou.
* DePresident geeft ook geen reactie op deze fokkerquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg topicstarter, ik hoop voor je dat je nu net zo hard achter de pc zit te lachen als ik omdat je iedereen voor de gek hebt gehouden met je onnatuurlijke angst voor mussen. Anders pis ik waarschijnlijk in mijn broek van het lachen als het niet zo is.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:38 schreef DePresident het volgende:
[..]
* AudreyHepburn geeft ook geen reactie op deze fokker [afbeelding]
Jij bent eigenlijk ook best wel kansloos . Je focus je op Yvonne en hebt rosbief tussen je benenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Topicstarter is bang voor mussen.
.
Oh trouwens, als je die vogel wat dan ook aangedaan had, dan was je echt te kansloos voor woorden geweest. Hoe KUN je in godsnaam bang zijn voor zo'n klein beestje ?
Ik hoop dat ie nou zijn grote vriendjes gaat halen. Dan komen een paar amerikaanse zee-arendsen dan hoop ik dat die voor jou ogen heel sadistisch jou 3 maanden oude katje lekker gaan opvreten en lekker gaan spelen met het kattenlijkje en leuke spelletjes ermee gaan doen zoals darmpje-trekken enzow en dat jij alleen kan toekijken en nix eraan kan doen en dat je lekker de laatste krijs van je katje hoort voordat ie krepeert van de uber arends beten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:28 schreef DePresident het volgende:
Update Operatie verjaag de kutvogel:
Het is gelukt! Ik heb hem eruit weten te werken! Ik heb de voordeur open gezet en de haldeur. Heb een kartonnen doos gepakt en er mee tegen de vogel gerend waardoor hij in de kartonnen doos werd meegesleept en toen heb ik de vogel + kartonnen doos op de stoep gemikt. (is open hoor die doos)
Zijn jullie trots?![]()
lees de afgelopen 2 pagina's de updates dan weet je alles weerquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb boodschappen gedaan, mag ik een korte samenvatting van wat ik gemist heb?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook best wel kansloos . Je focus je op Yvonne en hebt rosbief tussen je benen
Daar zit je dan ... Het Audrey Lijstje.![]()
dan ben ik echt naar de teringquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Stel je voor dat het er morgen twee tegelijk zijn !
Of vijf !quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan ben ik echt naar de tering
Ik ga je nu even opbellen. Beware ! Er zit namelijk een adelaar op onze zolder, en ik denk dat ie me zo gaat verkrachten als ik niet oppas.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:08 schreef Vahlto het volgende:
[afbeelding]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga je nu even opbellen. Beware ! Er zit namelijk een adelaar op onze zolder, en ik denk dat ie me zo gaat verkrachten als ik niet oppas.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!lees: Yvonne is te ver gegaan.
Je hebt duidelijk geen idee hoe ontzettend ver je achter loopt de feiten/meningen/whatever. Het lijkt wel alsof dat vogeltje je al een paar jaar op je kamer heeft weten te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
dan komt ie dus ook op Yvonnes lijstje!lees: Yvonne is te ver gegaan.
Ja, doe er maar luchtig over. Jij bent overduidelijk nog nooit bedreigd door een adelaar !quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef Vahlto_II het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee hoe ontzettend ver je achter loopt de feiten/meningen/whatever. Het lijkt wel alsof dat vogeltje je al een paar jaar op je kamer heeft weten te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |