Game on!quote:Train #173, the "Federal Express" left Boston late in the evening of January 14,1953, with a train load of people headed to Washington, DC, for Dwight D. Eisenhower's first inauguration.
A sticking brake caused a stop in Kingston Swamp, Rhode Island. An inspection was made, and the angle cock that controlled the air brake connection between the third and fourth car was found in the closed position. This condition prevented the cars to the rear of the third car from having the brake released from the locomotive. The angle cock was opened, and train #173 proceeded 56 minutes behind schedule.
The train arrived in New Haven and the diesel was changed for a New Haven Railroad electric locomotive. Three cars were added and the crew changed. With no mention of the earlier brake problem, the 16-car train left for New York 45 minutes late.
The brakes operated correctly several times between New Haven and New York City, and the train arrived at Pennsylvania Station 38 minutes late. In New York, the New Haven Railroad electric locomotive was changed, and train #173 left New York with GG1 number 4876 in the lead and engineer Harry Brower at the controls.
"The Federal Express" made stops at Philadelphia, Wilmington and arrived in Baltimore 35 minutes late. The brakes were applied 14 times between New York and Baltimore without a problem.
The fourth car was destined for Baltimore and was set off and the train re- coupled. Leaving Baltimore, engineer Brower set the controls for 80 mph and did not apply the brakes until the train reached signal #1339, two miles from Washington's Union Station. Applying the brakes did not slow the train, so engineer Brower set the emergency brake, which should have brought the train to an immediate halt, but it did not stop.
Train #173 was running out of control on the downgrade of track 16 which dead- ended at the terminal. Brower knew that the brakes on the locomotive and the first few cars had applied, but the rest of the cars were pushing the train right into the station. He stayed at the controls and repeatedly blew the GG1's horn, warning everyone away from the track.
The operator in the tower at the entrance to Union Station heard the horn blasts and realized what they meant and called the stationmaster and told him that a runaway was coming on track 16 and to get out of the way. The station concourse was cleared quickly.
The train crashed through the wall, smashed through the stationmaster's office, which was just beyond the end of track 16, demolished the main news stand and was sliding across the concourse toward the waiting room when the floor gave way and the GG1 and two of the cars fell through the floor into the basement baggage room. The time of the wreck was set at 8:38 AM, 18 minutes later than the scheduled arrival for the "Federal Express", by the broken clock that was in the debris.
There were 87 people injured in the crash, but luckily, no one was killed. The actions of the railroaders involved may have been the reason why more were not injured.
The cause of the wreck was found not to have been the same problem with the angle cock that had closed in Rhode Island, but a closed angle cock on the fourth car that had been the fifth car in Rhode Island. When the car was set off in Baltimore and the train re-coupled, the car inspector failed to open the angle cock on the now fourth car.
With the inauguration just days away and with thousands of visitors scheduled to arrive, the station had to be repaired quickly. By 7:00 AM the next day, the cars, which had fallen through the floor, had been removed. The GG1 was left in the baggage room, a temporary floor was built over the locomotive, and the station was opened just three days after the accident.
After the inauguration, the GG1 was cut into three pieces and removed from the station and sent to the Altoona Shops of the PRR. It was rebuilt, painted Tuscan red and returned to service. Number 4876 was among the very last GG1s in service
Ik ook niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou er niet graag ingezeten hebben...
Hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
Die ken ik al... Hij dwaalt al over IRC ook rond... Hij is iddquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
net kreeg ik ineens een filmpje van een collega, is het die amerikaan die onthoofd wordt... walgelijk
die gasten zijn echt ziek....quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die ken ik al... Hij dwaalt al over IRC ook rond... Hij is idd
Idd...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die gasten zijn echt ziek....![]()
Ik!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is dat tegenwoordig nou niet?
Dat komt reuze geloofwaardig over..quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik!!!
onthoofd jij ook al amerikanen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is dat tegenwoordig nou niet?
Niet dan??quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat komt reuze geloofwaardig over..
Neuj, dat niet... Maar ik bedoel.. Weet jij zeker of je zelf niet gek bent, of dat mensen om je heen dat zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onthoofd jij ook al amerikanen dan?
ik ben Toyota gek en de mensen om mij heen nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuj, dat niet... Maar ik bedoel.. Weet jij zeker of je zelf niet gek bent, of dat mensen om je heen dat zijn?
en Tjabbo, Mutz en jij danquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh. Nou. Bedankt.
*gelezen*quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en Tjabbo, Mutz en jij dan
Toyota Topic gelezen trouwens?? Weer een recordwinst![]()
ze hebben geloof ik ook 42% van de Japanse markt in handenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
*gelezen*
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owjah, en wachten op een telefoontje dat m'n leventje kan veranderen duurt lang >:
succes dan jongenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een baan.. Ik kan mogelijk een baan krijgen, maar die knakker wacht een beetje lang met terugbellen..
ja idd... waarom nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe kans, voor een nieuwe rel?
dat is dus jou probleemquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k ben niet zo'n reller, kijk er liever naar
quote:van Tommy_Kuklinski:
Je kan niet dealen met de maatschappij
het is maar een standaard quote...quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh jawel hoor, dat kan ik reuze goed
oiquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen!
weet je dat ik jou usericoon heeel mooi vindquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen BoJo en ijsmeis...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oiijsmeis, alles oke?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen BoJo en ijsmeis...
welke versie van Cisco doe je? Versie 3?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik heb een goed punt gehaald voor cisco
Dus ik ben blij..
Ben alleen nog niet 'geslaagd' .. moet nog 1 toets inhalen, maar dat gaat goed komen
Euhmquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke versie van Cisco doe je? Versie 3?
de stof is hetzelfde alleen de vragen zijn verandert omdat van versie 2 alle examens op internet staan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
EuhmNou.. euh.. ik doe eigenlijk Multimedia Vormgeving.. en heb dan als vak Techniek waar ik cisco en ecdl krijg..
Dus de makkelijkste versie![]()
Maar ik doe geen examen volgens mijquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de stof is hetzelfde alleen de vragen zijn verandert omdat van versie 2 alle examens op internet staan.
op papier?? als jij een certificaat krijgt van cisco moet je toch echt cisco examens doen, dan zal de leraar waarschijnlijk de examens\proefwerken uitgeprint hebben ofzo... rare ICT school, geen computers.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik doe geen examen volgens mij
Wij krijgen de toetsen zelfs gewoon op papier omdat niemand van onze klas een laptop heeft (behalve ik)
Wij hebben gewoon PCs van/op school
Ik krijg geen diploma ervoor volgens mij.. ik doe maar Multimedia Vormgeving..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op papier?? als jij een certificaat krijgt van cisco moet je toch echt cisco examens doen, dan zal de leraar waarschijnlijk de examens\proefwerken uitgeprint hebben ofzo... rare ICT school, geen computers.....![]()
ik heb ook cisco, maar dan gewoon vanaf de cisco site de toetsen maken, en leren doe ik ook vanaf die site btw.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op papier?? als jij een certificaat krijgt van cisco moet je toch echt cisco examens doen, dan zal de leraar waarschijnlijk de examens\proefwerken uitgeprint hebben ofzo... rare ICT school, geen computers.....![]()
die schijnen fijn te werken op multimedia gebiedquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zo heb ik dat ook gedaan... dan krijg jij wel een Cisco certificaat..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb ook cisco, maar dan gewoon vanaf de cisco site de toetsen maken, en leren doe ik ook vanaf die site btw.
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die schijnen fijn te werken op multimedia gebied
ik krijg een cisco certificaat als ik alle cisco toetsen voldoende afrondquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg geen diploma ervoor volgens mij.. ik doe maar Multimedia Vormgeving..
De rest op school hier heeft wel laptops hoor
Behalve wij.. omdat anders iedereen apart de programma's moet krijgen en dat is veel te duur enzo.
Vandaar hebben ze een lokaal voor ons ingericht met computers en Apples
En wij volgens mij dus niet..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik krijg een cisco certificaat als ik alle cisco toetsen voldoende afrond
ik ben nu bezig met semester 1 en krijg idd een certificaatquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zo heb ik dat ook gedaan... dan krijg jij wel een Cisco certificaat..
ik heb ooit semester 1t/m4 gehaald... vond het allemaal niet zoveel aan
je bezit toch geen powerbook met zo'n irri muis hequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb geen Applequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bezit toch geen powerbook met zo'n irri muis he
maar jij doet ook de grafische kant, ik meer de technischequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wij volgens mij dus niet..
Want wij hoeven alleen maar basis te kennen
Ja, daaromquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar jij doet ook de grafische kant, ik meer de technische
we konden hier vorig jaar kiezen wat we wouden, of grafisch, of datacom doen. ik heb voor datacom gekozen.
maar daarvoor zit je op school, om dat allemaal te lerenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, daarom
En ik vind het al heel wat dat ik het haal, want ik heb niet zo'n superverstand van computers en printers en netwerken en dergelijkeen al helemaal niet in het engels.
Ja oké, maar tis wel alleen maar lezen.. en ik weet het nu al allemaal niet meerquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar daarvoor zit je op school, om dat allemaal te leren
php is toch simpel opzich... je kan best veel opzoeken, dollar teken hier, dollar teken daarquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:29 schreef BazzoS het volgende:
en ik heb nu php
daar heeft mijn school ook last van, de enige praktijkervaring die ik heb zijn de stages. voor de rest, op school, heb ik niks geen praktijklessenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja oké, maar tis wel alleen maar lezen.. en ik weet het nu al allemaal niet meer
Dus zoveel leer ik daar nou ook weer niet van
uuh ik ben deze periode net begonnen met php, en dat is nog maar net 3 lessen ofzo, dus ik ken 't nog nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
php is toch simpel opzich... je kan best veel opzoeken, dollar teken hier, dollar teken daarer zijn geen echte regels zoals met b.v. foxpro
![]()
je heb zeker ook mysql dan?
Ik hoop voro je dak je nooit op een meeting tegenkomquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:40 schreef BazzoS het volgende:
foto
ik ben de rust zelvequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik hoop voro je dak je nooit op een meeting tegenkom![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dan zeker
dus je krijgt klappen van PeuRac en mijquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
PeuRac ging ook al een dikke stok pakken en mij zoeken
stuk of 20 sc's geleden
rellenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
dus je krijgt klappen van PeuRac en mij
Woohoo! party on!
weinig rellen voor jou...vooral liggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rellen
misschien zie ik er wel uit als de hulk, "de anonimiteit van het internet"quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
weinig rellen voor jou...vooral liggen
Ik heb allang foto's van je gezien sufferd...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
misschien zie ik er wel uit als de hulk, "de anonimiteit van het internet"
wie weet hoe ik in 't echt ben
ow kutquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:58 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik heb allang foto's van je gezien sufferd...
maar ik moet nu werken
toyota?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:58 schreef ThaFreak het volgende:
treintopic![]()
morgen trouwens
graag, kan deze anders wel op slotquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
toyota?![]()
krijg ik dan ook mail?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef MutZ het volgende:
TF, je hebt mail...
Wil je dat graag??quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
krijg ik dan ook mail?
Mss dat jij ooit ook wel eens mail krijgt...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja![]()
mmm weinig kans ckerquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss dat jij ooit ook wel eens mail krijgt...
checked....quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef MutZ het volgende:
TF, je hebt mail...
Geen idee... Ik weet niet of jij van plan bent om je te gaan misdragen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mmm weinig kans cker
Ik ben al weg...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
checked....
en nu wegwezen jij dus![]()
maar veel sterkte en rustig aan doen![]()
ahhh, nee hoor, ik dacht eerder aan een vriendelijk emailtje ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen idee... Ik weet niet of jij van plan bent om je te gaan misdragen...
Mss dat TF je wel wat wilt sturen... Ik ben er tot nader bericht niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahhh, nee hoor, ik dacht eerder aan een vriendelijk emailtje ofzo
Hoe komt dat van je vader?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
Ben nu op school heb over 2 uur een interview en hoorde net dat mijn pa op de IC ligt
Dat is schrikken zeg, wat heeft je vader?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
Ben nu op school heb over 2 uur een interview en hoorde net dat mijn pa op de IC ligt
oi peuracquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben er weer
m'n koorts is pleitte (eindelijk) ben alleen nog super zwak, maar kan per keer niet zoveel eten, dus 6 maal daags 2 of 3 boterhammenplus 1 warme maaltijd
![]()
* Tommy_Kuklinski is zo happy dat die zich weer een stuk beter voelt![]()
![]()
![]()
(ben alleen nog niet helemaal beter, maar ok.
weet niet, iets met zijn hart. Hij lag er alleen voor controle ofzo. Weet het allemaal niet zo precies.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is schrikken zeg, wat heeft je vader?
Ik scheen al meerdere weken met een blaas ontsteking rond te lopen (ik merkte dat niet omdat ik niet echt vaker moest plassen en daarbij ook geen pijn had oid). Daardoor kreeg ik flinke koorts, toen ben ik maar ff naar de dokter gegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi peurac
wat had je dan precies?
wel fijn voor je dat het weer beter gaat.![]()
klinkt maar viesquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik scheen al meerdere weken met een blaas ontsteking rond te lopen (ik merkte dat niet omdat ik niet echt vaker moest plassen en daarbij ook geen pijn had oid). Daardoor kreeg ik flinke koorts, toen ben ik maar ff naar de dokter gegaan.
Valt allemaal reuze mee, ik merk(te) er, op de koorts na, helemaal niks van.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
klinkt maar vies
das het ranzigste deelquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee, ik merk(te) er, op de koorts na, helemaal niks van.
Ja ok, maar t zou uiteindelijk vanzelf wel weer over gaan, de medicijnen versnellen dat proces alleen maar.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
das het ranzigste deel
Ventje had niet meer gebeld, ik ben naar m toe gegaan, maar hij kon nog niets zeggen, ben bij wat andere bedrijfjes langs geweest, en wat denkje, precies bij de laatste kan ik meteen morgenochtend om 7 uur ff voor de deur staan om mee te rijden met een chauffeur om te zien hoe 't me zal bevallen, 's middags weer terug en weer ff met die man praten en dan waarschijnlijk contractje opmakenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is maar een standaard quote...
ventje van je misschien-toekomstige baan al gebeld??? wat is het eigenlijk precies voor baan?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ventje had niet meer gebeld, ik ben naar m toe gegaan, maar hij kon nog niets zeggen, ben bij wat andere bedrijfjes langs geweest, en wat denkje, precies bij de laatste kan ik meteen morgenochtend om 7 uur ff voor de deur staan om mee te rijden met een chauffeur om te zien hoe 't me zal bevallen, 's middags weer terug en weer ff met die man praten en dan waarschijnlijk contractje opmaken*Happycheerleader smilie*
aha, dat zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden... dat jij die jag krijgtquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah ik-rij-naar-de-haven-en-dan-het-land-in-bedrijfje.. Kan dus nog weleens wat leuk spul van de wagen vallen.. *Kreeg de loods te zien, staat er gewoon zo'n splinternieuwe Jag in*
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah ik-rij-naar-de-haven-en-dan-het-land-in-bedrijfje.. Kan dus nog weleens wat leuk spul van de wagen vallen.. *Kreeg de loods te zien, staat er gewoon zo'n splinternieuwe Jag in*
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
dus nog weleens wat leuk spul van de wagen vallen..
ja ik ook, stiekem ook wel eens overwogen hier de haven eens rond te kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou.. ik dacht meer aan ehm.. electronisch spul..
dat mag helemaal nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ik ook, stiekem ook wel eens overwogen hier de haven eens rond te kijken![]()
kom op eej dit is zeeland, daar rijdt 1 bewakingsmannetje rond en 1x per nacht komt er politieauto langsquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mwah, de haven op zich is nix aan, en op bedrijven terreinen kun je bijna nieteens zomaar komen, dat is weer wel minder..
dan moet je die 2 ff knevelen en kan je vervolgens meenemen wat je maar wilt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom op eej dit is zeeland, daar rijdt 1 bewakingsmannetje rond en 1x per nacht komt er politieauto langs
jij snapt het, en vervolgens niet met 160000 op schiphol worden gepaktquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moet je die 2 ff knevelen en kan je vervolgens meenemen wat je maar wilt.![]()
Owjah, wat hij zegt, in al m'n vreugde bijna vergeten, excusesquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:03 schreef BazzoS het volgende:
fugie, sterkte met je pa..
en Peu, welcome back!
Dankjequote:Op woensdag 12 mei 2004 15:03 schreef BazzoS het volgende:
fugie, sterkte met je pa..
en Peu, welcome back!
Is al goed, kan nog wel een dvd-speler en kleinbeeld tv gebruiken (voor in mn slaapkamer) of een zeer krachtige laptop met groot scherm en dvd-speler met cd-rquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owjah, wat hij zegt, in al m'n vreugde bijna vergeten, excuses
ff wachten dan, totdat we die vrachtwagen hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is al goed, kan nog wel een dvd-speler en kleinbeeld tv gebruiken (voor in mn slaapkamer) of een zeer krachtige laptop met groot scherm en dvd-speler met cd-r
we zijn met zijn 3e, dus als we Fugie dan meteen na het rippen killen... ik bedoel wij zijn Brothers in Toyota dus wij naaien elkaar nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moet wel alles zorgvuldig plannen enzo, en ook bedenken hoe je evt verradende maatjes (Ala Italian Job) kunt beletten enzo..
Precies, Broeders verraden elkaar niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
we zijn met zijn 3e, dus als we Fugie dan meteen na het rippen killen... ik bedoel wij zijn Brothers in Toyota dus wij naaien elkaar niet
schiet maar op met die Truck van je want we hebben genoeg vraag...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, Broeders verraden elkaar niet...
Die van mij is vrij dik... wat bied je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef BazzoS het volgende:
ik wil wel een dikke laptop
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die van mij is vrij dik... wat bied je?
dit ga je niet menenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef Tjabbo het volgende:
Snelle skyline. (via supras.nl)
[afbeelding]
Pliesie Skyline?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef Tjabbo het volgende:
Snelle skyline. (via supras.nl)
[afbeelding]
dan word het tijd om nog snellere auto's te bouwenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
yep!
Misschien vangers voor het e.e.a. ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Denk niet dat het een spoilertje is.. kijk eens naar die andere karren, die hebben dat ook..
mooie foto!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien vangers voor het e.e.a. ?
een gewone heeft het niet:
[afbeelding]
OMFG NEE! HAHAquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ Tjabbo zie je op die foto van die Polizei Skyline's ook die Crown's en Celsior's
wat is jou score dan ? 100?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
saai spel trouwens![]()
Je kan het gewoon nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
saai spel trouwens![]()
nee 68,3quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat is jou score dan ? 100?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef BazzoS het volgende:
1343.92 en laat die BoJo daar nou net nog iets overheen zijn gegaan
waarom geen 10?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:48 schreef Hagedis het volgende:
Jeeee, en 8 voor m'n mondeling![]()
Omdat we niet allemaal Tommy heten denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom geen 10?![]()
Miss wilde hij eerst blazen voordat ie ging zuigenquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom geen 10?![]()
Da's vrij moeilijk hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom geen 10?![]()
Hij sloeg de randjes overquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom geen 10?![]()
We zijn trots op jequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:56 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Da's vrij moeilijk hoor
Maar iig. wel de beste van de groep![]()
Idd, niet goed naar sinterklaas geluisterd...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij sloeg de randjes over
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:07 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Idd, niet goed naar sinterklaas geluisterd...
Hmmm, misschien wel een beetje erg veel een grap voor mensen die jiskefet te goed kennen...
laterrquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:34 schreef Xtreem het volgende:
goed, dat was een dooddoener
* BazzoS is naar huis
KOLERE hey, met die schade aan de andere kant meegerekent?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:18 schreef ook_gek het volgende:
Mensen de schade is bekend van het ongeluk.
Iedereen die het mee vond vallen?
Wat dachten jullie van 2500 euro!!!!
gloeiendequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:18 schreef ook_gek het volgende:
Mensen de schade is bekend van het ongeluk.
Iedereen die het mee vond vallen?
Wat dachten jullie van 2500 euro!!!!
ik zou zowel bij skyline en deze gewoon in een keer doorrijden naar de gevangenisquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
hallo!![]()
Skyline van de politie is best gaaf... maar als deze achter je aan zit wordt je ook niet vrolijk denk ik...![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou zowel bij skyline en deze gewoon in een keer doorrijden naar de gevangenis![]()
als je (probeert te) vluchten, word je toch wel genaaidquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je niet begrijp??
ow shit, turboooooquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef jacco het volgende:
Hebben jullie de nieuwe turbo van Arnout al gezien? De grote man achter Supras.nl
[afbeelding]
ja. ik had ook al geantwoord in dat topic.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef jacco het volgende:
Hebben jullie de nieuwe turbo van Arnout al gezien? De grote man achter Supras.nl
[afbeelding]
Dit is dus geen geintje oid, er is echt een land (ik meende Engeland of Spanje) waar ze EVO's hebben, die wil je dus niet tegenkomenquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
hallo!![]()
Skyline van de politie is best gaaf... maar als deze achter je aan zit wordt je ook niet vrolijk denk ik...![]()
dus maar 1 kant?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:04 schreef ook_gek het volgende:
oke even dat schade verhaal.
Het gaat dus alleen om die velg en wielkas.
k vind het een beste bak geldquote:Uitlijnen
nieuwe velk + band
uit deuken van wielkast.
uit deuken van stukje deur.
spuiten
uur loon.
Einde verhaal voor 2500 euro. Net er iets onder.
Mercedes hequote:Op woensdag 12 mei 2004 21:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus maar 1 kant?
[..]
k vind het een beste bak geld
euh, 300 euri? per velg dus?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mercedes he
Wat denk je dat zo een velg doet dan
ik heb geen idee. Als ik het weet zal ik het zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
euh, 300 euri? per velg dus?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Als ik het weet zal ik het zeggen
weet niet, heb geen autoquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
Hoi, wat kost het uitlijnen van een auto gemiddeld?
Geen idee. Zal het me vader vragenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
op fp bij porsche verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:40 schreef Ultimora het volgende:
link....
Oeh, da's interessant, als je de supercharger nl. voor de turbo monteerd heb je denk ik nl. flink wat minder turbolagquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja. ik had ook al geantwoord in dat topic.
komt op de celicasupra. komt een motor in met zowel een turbo als een supercharger als ik me niet vergis. en dus die dikke turbo.
hier stond laatst het hele huis ook te trillen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
Trillingen in Den Haag door explosief voor kust
Heb ik gevoeld.
dat was je buttplug op batterijen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
Trillingen in Den Haag door explosief voor kust
Heb ik gevoeld.
Ik ken mensen die om 3 uur midden in de nacht hadden besloten dat het muurtje waar hij al 4X tegen aan gelopen was. Err maar uit moest. EN dat heeft hij gedaan ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hier stond laatst het hele huis ook te trillen.
die gekke buurman van mij ging met een grond-aantril-apparaat aan de gang, op 22.30![]()
vertel danquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken mensen die om 3 uur midden in de nacht hadden besloten dat het muurtje waar hij al 4X tegen aan gelopen was. Err maar uit moest. EN dat heeft hij gedaan ook![]()
Maar dat is echt een heel verhaal. En iets wat bijna niemand zal geloven denk ik. Maar ik heb krom gelegen van de lol.
hahahhahaha LOLquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:44 schreef ook_gek het volgende:
het zijn gasten die serieus een paar steken missen.
Maar om 3 uur in de nacht dus dat muurtje er uit slopen. Heel de straat wakker. Maar zijn allemaal wat mensen die onder de zonnen bank gelegen hebbenen niet echt legaal in nederland zijn. En dus dan maar niet klagen
![]()
Maar zit je daar. En ze zijn de water leidingen aan het verleggen. Ze wonen op de eerste etage en hebben een onder buurman. Opeens een gegeven moment. Uurtje of half 12 s,avonds zijn ze nog bezich. En het stinkt naar brand. Dus op een gegeven moment horen we een klap en iemand helemaal uit z,n bol gaan. Dus wij rennen er naar toe. Zien we die gozer op z,n knieën zitten en lullen tegen de grondWat blijft. Hij was lekker druk aan het spelen met z,n gas brander. Lette niet op en gaat dwars door de vloer. Met als gevolg dat er het 1 en ander aan het branden/ smeulen was. Hij pakte toen maar een grote moker en sloeg het vuuw wel even uit
Gevol was gat in de vloer en hij kon de buurman zien slapen in z,n stoel voor de TV
Dat gat heeft er ook nog weken gezeten. En dan gingen ze met 3 man boven dat gat hangen en TV kijken. En dan stug roepen. Yo zet effe op RTL5 dan
Later hebben ze die man wat geld gegeven en de vloer dicht gemaakt. Maar geloof me. Ik heb gewoon kramen van m,n maag gehad door die gasten. Die zijn zo lijp gewoon!!
Ik heb er 2,50 voor betaald..quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
180 mb ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:35 schreef ThaFreak het volgende:
Lwas hoe groot zijn die bestanden wel niet per stuk
omdat die er een uur over doet bij +-400kb/squote:Op woensdag 12 mei 2004 23:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
180 mb ofzo
hoezo?
400 moet je delen door tien hè lieverdquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat die er een uur over doet bij +-400kb/s
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef LWaS het volgende:
[..]
400 moet je delen door tien hè lieverd
dus je dowenload met 40 K...tenminste...dat check ik netDus je download met 40 K per sec....;)
de upload is normaal rond de 80 (of 800...as you wishquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
never mind
![]()
wel een fatsoenlijke snelheid![]()
kom ik eraan met me 32kb/secquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
de upload is normaal rond de 80 (of 800...as you wish)
is dat je downloade snelheid noirmaal ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom ik eraan met me 32kb/sec![]()
upload is datquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:44 schreef LWaS het volgende:
[..]
is dat je downloade snelheid noirmaal ?
Ik haal down tussen de 600 en 800 en up dus ongeveer 8o
wat heb je dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
upload is dat![]()
download is meestal rond de 4/500
@homoquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
wat heb je dan?
ja, ep 10quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:47 schreef Fugie het volgende:
pimp my ride heb ik tot ep 9 gezien, is er al nieuwe ?
zwieber ik mijn ezel ff aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja, ep 10
edonkey...brrquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
zwieber ik mijn ezel ff aan
quote:
quote:The porn cannot be displayed
The porn you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing titillation difficulties, you may need to adjust your trouser settings or your cramped, sticky fingers may have typed in the wrong URL.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Click the Refresh button, or take a cold shower and try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. Look closely, as excessive masturbation is known to affect vision.
To check your erection settings, click the Tool menu, and then clickIntimacy Options. On the Erections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local orgasm verification engine (LOVE) administrator or primary intimacy management partner (PIMP). Then click View Files and delete all those cookies from the sex sites you have been leering at before your local anal network (LAN) administrator, boss, spouse, children, parents, or significant other discovers what a pathetic little pervert you are.
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover dirty pictures. If you would like Windows to try and discover them, click Detect Dirty Pictures.
Some porn sites require money. It is recommended to use someone else's credit card, but for that kind of jack, it's probably cheaper to drag your pale, pasty carcass to a nudie bar and look at real sluts. WARNING - There is NO sex in the Champagne Room. Some sites require 128-bit erection ability. Click the Help menu and then click About Intimacy Equipment to determine what strength genitals you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Intimacy Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for Self-Confidence 2.0, Maturity 3.0, Positive Body Image 1.0 - Oh, never mind! You don't know what you're doing. You might as well bust open your weird uncle's footlocker he stashed in the crawlspace and look at his vintage, mouldy 1950's nudist magazine collection.
Click the Back button to try another skanky site.
Cannot find smut server or DNS Error Internet Explorer
ja irritant programma maar kvin direct connect zo vaagquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
edonkey...brr
hij is el ok hè?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
mijn smut server is down...
yupz, heb hem al gebookmarkt ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
hij is el ok hè?
maar wel simpelquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
edonkey is niet goed
wwe?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar wel simpel
en er staan wwe rips
hulk hogan!quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:59 schreef Fugie het volgende:
world wrestling entertainmet, dat van hulk hogan zeg maar
Ik wil Hulk Hogan filmpjes!quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:03 schreef Fugie het volgende:
ja hulk hogan is niet meer hoor, is nu anders niet met die rare gozer
mar ik GEEN Edonkeyquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:07 schreef Ultimora het volgende:
nou edonkey schijnt dat wel te hebben
als je hem eerst goed verhit lukt dat welquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:14 schreef LWaS het volgende:
videoband? past dat in mijn dvd speler?
ja, moet je heel hard met hamer en nog wat dinge slaan op je dvd spelerquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:14 schreef LWaS het volgende:
videoband? past dat in mijn dvd speler?
mijn dvd speler hoeft nie stukquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je hem eerst goed verhit lukt dat wel![]()
waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, moet je heel hard met hamer en nog wat dinge slaan op je dvd speler
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:26 schreef LWaS het volgende:
nou, ik zie het al...
ik ga er vandoor
even lekker vanaf bedje dvd loeren, en dan zo slapen..
morgen vrij, en dan doetr ik een dagje deventer...mijn neefje (kind van mijn zus) wordt 8
doe mij eens unbanne in dat sjannel, zit ej daar potdikkie de hele dag krijg je een banquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
loer ze
en gefeli ofzo![]()
oeps had -o gedaan inplaats van -bquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe mij eens unbanne in dat sjannel, zit ej daar potdikkie de hele dag krijg je een ban![]()
hoiquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:31 schreef ook_gek het volgende:
hoi
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oeps had -o gedaan inplaats van -b
Meld jij je eens ff aan op msn, irc, of mail me ff je mailadres...quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
nog die trein
okayquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Meld jij je eens ff aan op msn, irc, of mail me ff je mailadres...
Ik had last van hetzelfde... half uur langer blijven liggen dan gepland. Kon gewoon m'n ogen niet openhoudenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:27 schreef Hagedis het volgende:
Hey![]()
Na meerdere pogingen ben ik dan toch uit bed gekomen![]()
blij en mooi toch dat hij naar huis mag?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:40 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
en doei, ben net wakker gebeld dat ikmijn pa moet halen in het ziekenhuis![]()
oi Tjabbo... beste knecht van mequote:Op donderdag 13 mei 2004 10:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
blij en mooi toch dat hij naar huis mag?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:57 schreef LWaS het volgende:
nu pas wakker ijsmeis?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik ben geloof ik een beetje ziek, dus ik heb school maar overgeslagen..
Ik had nog langer willen blijven liggen, maar ik moest naar de wcquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ben zlefs eerder wakker...dat is uniek
Knechtquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi Tjabbo... beste knecht van me
dat vind ik ook..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |