abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:50:50 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_19065710
Ik ben dus onwijs verkouden en het gaat nog steeds niet goed...
het is wel minder..

maar ik heb neus spray gekregen

flixonaise..

nouw me hele keel brand ervan weg... ik proef NIKS meer en me keel doet er door pijn... het helpt wel tegen me verkoudsheids klachten...

Gebruik het nu bijna een week..
denk dat ik er toch nog maar even mee verder ga ik moet immers van die verkoudheid af..

wat denken jullie?
iets
pi_19065971
Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen want misschien gebruik je het wel te vaak.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_19066018
Ik gebruik hem ook! Is niks mis mee..er zitten alleen wat bijwerkingen aan vast.. Lees de gebruiksaamnwijzing maar. Ik gebruik hem voor mn allergieen om alles te laten "doorstromen" in mn neus. Ik heb soms een vreemde smaak in mn mond of keelpijn en zelf bloedneuzen, maar dat hoort erbij.. Even doorzetten en kijk dan maar eens.. Ik gebruik het trouwens al, met tussenpozen, sinds vorig jaar januari. Dus best wel een tijd..
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:11:23 #4
94621 twistedsister
formerly known as Dragonstef
pi_19066037
Nou zo te horen zijn de bijwerkingen erger dan de klacht!
I'm leaving you because you stink!
I'm leaving you because you leave hairs in the sink!
I'm leaving you because you're crap in bed!
I'm leaving you, before I beat your head!
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:15:37 #5
39446 303
(C) Roland
pi_19066115
Ja, moet je vooral aan ons gaan vragen ipv aan de dokter die je het recept heeft voorgeschreven...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:14:59 #6
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_19069046
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:10 schreef Vaakje het volgende:
Ik gebruik hem ook! Is niks mis mee..er zitten alleen wat bijwerkingen aan vast.. Lees de gebruiksaamnwijzing maar. Ik gebruik hem voor mn allergieen om alles te laten "doorstromen" in mn neus. Ik heb soms een vreemde smaak in mn mond of keelpijn en zelf bloedneuzen, maar dat hoort erbij.. Even doorzetten en kijk dan maar eens.. Ik gebruik het trouwens al, met tussenpozen, sinds vorig jaar januari. Dus best wel een tijd..
Mijn smaak is volledig verdwenen, proef dus echt NIKS. ook niet een klein beetje zoals bij een verkoudheid :S

Overigens, wordt het maar klein beetje beter.. ik blijf onwijs verkouden en snotteren....
ook slijm op me longen heb vanochtend echt boven de wc gehangen en het blijft er maar uitkomen...
iets
pi_19070093
Gebruiksaanwijzing lezen en even goed stomen wil ook wel helpen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19070405
uh misschien houd je je hoofd niet recht bij het sprayen? Of misschien snuif je het zo ver op dat het in je keel terugkomt, dat is ook niet echt goed geloof ik
Maja, dat staat allemaal wel in de bijsluiter ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')