abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19074071
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:48 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Sick puppy
Wat nou sick? Ieder mens heeft een eigen smaak, en dat verandert sowieso. Bij vrouwen afhankelijk van de hormomen en hoe lang het geleden is dat ze voor het laast gedouched heeft (lees, een half uurtje geleden of sochtends terwijl het alweer avond is). Bij mannen geldt hetzelfde wat betreft douchen... Even je best doen en het verdwijnt weer...
pi_19075726
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:35 schreef Mr_Jingles het volgende:

[..]

Verwen yoghurt
Waha
Maar nu zonder stukjes aardbei.
pi_19076586
Een vagina is gewoon niet iets waar je met je tong bij hoort te komen. Een vagina is gemaakt voor een penis. Als je zeikt over het feit dat bepaalde vagina's vies smaken moet je niet zeuren. Het zou me nog niets verbazen ook, dat sommigen zelfs de relatie beëindigen vanwege de smaak van de vagina.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:12:40 #29
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_19076607
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Een vagina is gewoon niet iets waar je met je tong bij hoort te komen. Een vagina is gemaakt voor een penis. Als je zeikt over het feit dat bepaalde vagina's vies smaken moet je niet zeuren. Het zou me nog niets verbazen ook, dat sommigen zelfs de relatie beëindigen vanwege de smaak van de vagina.
Nee jij bent een aanwinst
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:15:36 #30
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19076680
Hoe joonger hoe zoeter zeggen ze toch?

Niet dat het waar is, de ene vrouw smaakt sterker dan de andere. Geef mij maar een lekker zoetige!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_19077557
quote:
Dus jij wordt ook niet graag gepijpt? Bedoel daar hoort toch een vagina overheen!?
pi_19077691
pi_19077703
quote:
OMG
pi_19077779
quote:
Reuk is inderdaad iets heel belangrijks in de relatie.

Maar goed, daar hoef jij dus niet druk over te maken.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:34:22 #35
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_19078426
Daar gaan we weer

Vagina's; mjammie!
ik geef wel meteen toe dat er erg veel verschil is, en t ligt niet eens aan haar of geen haar enz.

wel aan hygiene; pis is minder! dat zal voor kerels ook wel gelden.
En aan de periode: bij n meisje wat ovuleert, smaakt t beter! dat zal wel n funktie hebben (logisch); t ruikt dan ook beter; echt RAAAAHLOVELY

En net wat ParanoidEv zegt; t varieert dus!

ik ben d'r gek op: vrouwensmaak......
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:36:12 #36
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_19078470
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 02:09 schreef Acquiesce het volgende:
Tof topic.

Het smaakt zoals het smaakt. Het verschil zit hem in de verschillen tussen verschillende lichamen van verschillende vrouwen. Tadaa.
Mee eens .
pi_19078519
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Schuimbekkie het volgende:

[..]

Mee eens .
Niet mee eens. Zoals ik al zei, het verschilt per vrouw per keer (als ik van mijn eigen lichaam uit ga dan).
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:40:27 #38
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_19078561
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:38 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Niet mee eens. Zoals ik al zei, het verschilt per vrouw per keer (als ik van mijn eigen lichaam uit ga dan).
Is ook zo, maar ook elke vrouw smaakt anders... (welliswaar ligt het ook aan haar lichaam op dat moment), maar toch heeft elke vrouw een uniek smaakje .
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:17:59 #39
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19079628
quote:
Wow, wacht effe jongetje. De penis is gemaakt voor de vagina en niet andersom. Lijkt me eigenlijk ook wel heel logisch.

Verder zou het mij niets verbazen dat veel mensen eerder de relatie beëindigen vanwege bekrompen gedrag van hun partner dan om hoe de penis smaakt.
Proud Powerpauper
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:03:04 #40
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_19080999
Ook mee eens .
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:35:45 #41
91844 jouweniet
christalle@dolfijn.nl
pi_19081770
ik was mij altijd grondig voor hij dr opduikt. vind zelf ook de gedachte vies als hij wil dat ik hem pijp en hij heeft zn kopkaas dr nog niet afgekrabd (bij wijze van spreken dan he)

maar ff on-topic' ik denk dat de smaak ook veel te maken heeft met de periode waar de vrouw in zit (ovulatie, vlak voor menstruatie e.d)
en idd. knoflook helpt niet eg mee..dit geldt ook voor de mannen!
When God created men, She was only kidding
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:38:41 #42
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_19081836
Neukpartijen die naar chips ruiken enzo .
pi_19082799
Het ligt aan het voedsel, goed gezond eten is goed voor de smaak, zowel bij man als vrouw.

Bier is wanhopig, zowel bij man als vrouw, knoflook kan, maar dan niet teveel...

Maar waar het bij vrouwen ook een beetje aan ligt is waar ze in hun cyclus zitten, op het hoogtepunt(eisprong) is het het zoetst, hoe dichter je bij de menstruatie komt hoe sterker de smaak over het algemeen.

De eerste dagen na de menstruatie kan het gewoonweg vies zijn als ze zichzelf niet uitspoeld, dan is de vagina nog aan het schoonmaken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:13:00 #44
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_19082933
Inderdaad, uberhaupt zo gezond mogelijk leven.. weerstand heeft er ook vast invloed op.
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:06:17 #45
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19084985
aha! ...
Daarom moeten de dames hun kontje van voor naar achteren afvegen ipv andersom natuurlijk !!

Anders blijft de vagina maar schoonmaken en dat is dus vies!
Duidelijk
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:20:23 #46
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19085518
Mjah, ik moet zeggen dat ik de smaak 99% van de tijd wel erg kan waarderen... Maar zoals yedimaster hierboven zegt, er zit af en toe wel wat verschil in... Het hangt wel van de situatie af... Veel haar is inderdaad erg vervelend, schuurt je tong zo van enzo, doet wel een hoop afbreuk aan de positieve kant van het verhaal... Maar al met al vind ik het over het algemeen best lekker...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:27:54 #47
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19085821
Sommige smaken naar speculaas
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19086420
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 22:06 schreef Pearly het volgende:
aha! ...
Daarom moeten de dames hun kontje van voor naar achteren afvegen ipv andersom natuurlijk !!

Anders blijft de vagina maar schoonmaken en dat is dus vies!
Duidelijk
Nee, het vocht dat de vagina produceert om schoon te maken is niet vies, hetgeen wat schoongemaakt moet worden is vies....

Als een dame ongesteld is geweest is echt de vagina niet helemaal schoon gelijk als het bloeden stopt, dat heeft tijd nodig als je dat zelf laat begaan, een paar dagen om de laatste restjes eruit te werken.

Als een dame van achter naar voren afveegt is het gewoon vies omdat er ontlasting op en in haar vagina kan komen, als het in de vagina komt zal de vagina haar uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te ruimen, de ontlasting wordt eruit gespoeld zeg maar, alleen gaat dat niet zo heel snel, dus eerst heb je dan ontlasting vermengt met vocht, bah bah en nog eens BAH!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:48:19 #49
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19086661
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 22:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, het vocht dat de vagina produceert om schoon te maken is niet vies, hetgeen wat schoongemaakt moet worden is vies....

Als een dame ongesteld is geweest is echt de vagina niet helemaal schoon gelijk als het bloeden stopt, dat heeft tijd nodig als je dat zelf laat begaan, een paar dagen om de laatste restjes eruit te werken.

Als een dame van achter naar voren afveegt is het gewoon vies omdat er ontlasting op en in haar vagina kan komen, als het in de vagina komt zal de vagina haar uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te ruimen, de ontlasting wordt eruit gespoeld zeg maar, alleen gaat dat niet zo heel snel, dus eerst heb je dan ontlasting vermengt met vocht, bah bah en nog eens BAH!
Plus het kan infecties veroorzaken.
ktnx :>
Proud Powerpauper
pi_19087772
Vagina's, breek me de bek niet open...
Ze zeiken eruit, ze bloeden eruit, ze jongen eruit en ff verderop verkopen ze stront!
En maar lekker doorbeffen mannuh!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')