Wat nou sick? Ieder mens heeft een eigen smaak, en dat verandert sowieso. Bij vrouwen afhankelijk van de hormomen en hoe lang het geleden is dat ze voor het laast gedouched heeft (lees, een half uurtje geleden of sochtends terwijl het alweer avond is). Bij mannen geldt hetzelfde wat betreft douchen... Even je best doen en het verdwijnt weer...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:48 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Sick puppy![]()
![]()
![]()
Wahaquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:35 schreef Mr_Jingles het volgende:
[..]
Verwen yoghurt![]()
![]()
![]()
![]()
Nee jij bent een aanwinstquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Een vagina is gewoon niet iets waar je met je tong bij hoort te komen. Een vagina is gemaakt voor een penis. Als je zeikt over het feit dat bepaalde vagina's vies smaken moet je niet zeuren. Het zou me nog niets verbazen ook, dat sommigen zelfs de relatie beëindigen vanwege de smaak van de vagina.
Dus jij wordt ook niet graag gepijpt? Bedoel daar hoort toch een vagina overheen!?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Een vagina is gewoon niet iets waar je met je tong bij hoort te komen. Een vagina is gemaakt voor een penis. Als je zeikt over het feit dat bepaalde vagina's vies smaken moet je niet zeuren. Het zou me nog niets verbazen ook, dat sommigen zelfs de relatie beëindigen vanwege de smaak van de vagina.
OMGquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Reuk is inderdaad iets heel belangrijks in de relatie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Mee eensquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:09 schreef Acquiesce het volgende:
Tof topic.
Het smaakt zoals het smaakt. Het verschil zit hem in de verschillen tussen verschillende lichamen van verschillende vrouwen. Tadaa.
Niet mee eens. Zoals ik al zei, het verschilt per vrouw per keer (als ik van mijn eigen lichaam uit ga dan).quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Schuimbekkie het volgende:
[..]
Mee eens.
Is ook zo, maar ook elke vrouw smaakt anders... (welliswaar ligt het ook aan haar lichaam op dat moment), maar toch heeft elke vrouw een uniek smaakjequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoals ik al zei, het verschilt per vrouw per keer (als ik van mijn eigen lichaam uit ga dan).
Wow, wacht effe jongetje. De penis is gemaakt voor de vagina en niet andersom. Lijkt me eigenlijk ook wel heel logisch.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, het vocht dat de vagina produceert om schoon te maken is niet vies, hetgeen wat schoongemaakt moet worden is vies....quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:06 schreef Pearly het volgende:
aha! ...
Daarom moeten de dames hun kontje van voor naar achteren afvegen ipv andersom natuurlijk !!
Anders blijft de vagina maar schoonmaken en dat is dus vies!
Duidelijk
Plus het kan infecties veroorzaken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het vocht dat de vagina produceert om schoon te maken is niet vies, hetgeen wat schoongemaakt moet worden is vies....
Als een dame ongesteld is geweest is echt de vagina niet helemaal schoon gelijk als het bloeden stopt, dat heeft tijd nodig als je dat zelf laat begaan, een paar dagen om de laatste restjes eruit te werken.
Als een dame van achter naar voren afveegt is het gewoon vies omdat er ontlasting op en in haar vagina kan komen, als het in de vagina komt zal de vagina haar uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te ruimen, de ontlasting wordt eruit gespoeld zeg maar, alleen gaat dat niet zo heel snel, dus eerst heb je dan ontlasting vermengt met vocht, bah bah en nog eens BAH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |