Geweldig..netjes hoor! Enneh 'dirty talk'quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:56 schreef Mayhem het volgende:
Sorryja die!
Megumiquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:56 schreef Megumi het volgende:
Goedenacht.
Kan ik helaas niet in het openbaar zomaar disclosen mevrouw...strict confidential en alles...:/quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou nou en dan ook nog gezegend met zo'n naamwaar heb je die vandaan?
*proestquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:41 schreef majic het volgende:
Verhaal accenten enzo
Ohquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:01 schreef majic het volgende:
Kan ik helaas niet in het openbaar zomaar disclosen mevrouw...strict confidential en alles...:/
Heb jij wel eens veel kanslosers gezien dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Weinig kanslosers vandaag
Hier in elk geval een sponsor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Dagelijks.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:12 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Heb jij wel eens veel kanslosers gezien dan?
Het is een uitstervend rasquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Moggûh SGquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:15 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, nou zie ik pas sg daar staan Mayhem, vandaar dat je 'eigen subforum' zei![]()
Brabants accent = cutequote:Op woensdag 12 mei 2004 04:03 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest
Nou jij weet ze ook wel te vertellen hé!
Dat vind ik trouwens best cute als zo'n grote, stoere man en/of neger waarvan je verwacht dat hij boers of skatjes-achtig praat, opeens een Brabants, Almeloos of ander accentje tevoorschijn tovert..geweldig!
Slaap lekker majic en suc6 met het verwerken van je vrouwentraumaquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:14 schreef majic het volgende:
Ik ga slapen heren & dames... t was mooi. Patat uber alles...dat jullie het maar even weten . G'night
Hehe relatietrauma dan, vrouwen heb ik niet zo'n moeite mee....kom jij me dan helpen ?:PPquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:19 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Slaap lekker majic en suc6 met het verwerken van je vrouwentrauma![]()
![]()
patat frites kon toch ook ?¿ [afbeelding]
Je moet ook niet te veel met ze lullen....Zoenen moet je ermee!¡quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:21 schreef Finchy het volgende:
Brabant accent - ik kan die lui niet serieus nemen, wel jammer, ik kan geen normaal gesprek met ze voeren zonder in de lach te schieten om dat taaltje.
Help uzelve...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:22 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe relatietrauma dan, vrouwen heb ik niet zo'n moeite mee....kom jij me dan helpen ?:PP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |