ja zeg, dat kan dus niet hequote:Op woensdag 12 mei 2004 00:53 schreef SwOoSh het volgende:
patatfriet!
dammit, d8 ik ff lekker origineel te zijn, komt zon figuur het weer helemaal de grond in boren...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:54 schreef Tokay het volgende:
Krijgen we deze discussie weer...
Friet, hier in het zuiden.
Ach, maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:55 schreef r2dGeert het volgende:
dammit, d8 ik ff lekker origineel te zijn, komt zon figuur het weer helemaal de grond in boren...![]()
ja, maar waarom heet die frietkraam dan niet "snackbar"?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:02 schreef kooba het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Mensen die dat eten waar dit topic over gaat halen in een snackber eten patat, mensen die het eten waar dit topic over gaat halen in een frietkraam eten friet
ja, fransequote:Op woensdag 12 mei 2004 01:03 schreef oorsmeer het volgende:
Friet zijn kleiner en dunner dan patat
Hier heet het geen frietkraam maar patatzaakquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:03 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
ja, maar waarom heet die frietkraam dan niet "snackbar"?
HEt gaat erom hoe mensen het noemen. Noemt iemand de zaak waar je friet danwel patat koopt een snackbar 99% kans dat ie daar patat besteld ipv friet. Noemt iemand de zaak waar je friet danwel patat koopt een frietkraam 99% kans dat ie friet besteld ipv patat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:03 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
ja, maar waarom heet die frietkraam dan niet "snackbar"?
ik vind je heel liev enzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:10 schreef kooba het volgende:
[..]
HEt gaat erom hoe mensen het noemen. Noemt iemand de zaak waar je friet danwel patat koopt een snackbar 99% kans dat ie daar patat besteld ipv friet. Noemt iemand de zaak waar je friet danwel patat koopt een frietkraam 99% kans dat ie friet besteld ipv patat.
Vraag me niet waarom, ik heb er al eens een topic over geopend, maar let er maar eens op, het is echt zo, iemand die altijd patat zegt zegt ook altijd snackbar, iemand die altijd friet zegt zegt altijd frietkraam/tent
Ja, wou net zeggen dat is Mc donalds patat Franse frietjes dus..die fritesaus is wel jam btwquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:03 schreef oorsmeer het volgende:
Frietjes zijn kleiner en dunner dan patat
(Hmm: en Vlaamse Frieten dan)
heuy! sweetygirl is terug, hoiii!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, wou net zeggen dat is Mc donalds patat Franse frietjes dus..die fritesaus is wel jam btw
Oma's frieten zijn van die dikke ..nu vergeet je het misschien niet meer.
als we zo gaan beginnen is het dus: patattes fritesquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef Finchy het volgende:
Patat frites
Officiële naam is Patat Frites.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen is het dus: patattes frites
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:16 schreef r2dGeert het volgende:
tokay, jij nare vent
jaaahahaha, maar je bregrijpt natuurlijk wel dat ik doel op de franse menukaartenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:16 schreef Finchy het volgende:
[..]
Officiële naam is Patat Frites.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef r2dGeert het volgende:
heuy! sweetygirl is terug, hoiii!
kusje?![]()
kusje?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
ja, samen 1? das romantisch! (zeggen ze)quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]heey!!!!
patatje?
nope, onzin, ik zeg snackbar en friet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:10 schreef kooba het volgende:[/b] let er maar eens op, het is echt zo, iemand die altijd patat zegt zegt ook altijd snackbar, iemand die altijd friet zegt zegt altijd frietkraam/tent
Daar hoort dat ook dat staan dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:18 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
jaaahahaha, maar je bregrijpt natuurlijk wel dat ik doel op de franse menukaarten![]()
nee, patat klinkt juist veen smutziger! en dat hoort ook, want als je een snackbar binnenloopt is (iig zo denk ik erover) het doel zo veel mogelijk vette zooi te schranzen... toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:20 schreef flaphead het volgende:
vaag dat hier zoveel patat wordt gezegd blijkbaar. ik hoor toch echt altijd friet om me heen. ik dacht altijd dat dat veel gangbaarder was. patat klinkt zo bekakt.
[..]
nope, onzin, ik zeg snackbar en friet.
okay vriendquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:12 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
ik vind je heel liev enzo, maar daar gaat het dus ff lekker niet over he!
vriend!![]()
ah kut... nouja, was te proberen... toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:20 schreef Finchy het volgende:
[..]
Daar hoort dat ook dat staan dan.![]()
jeeeh!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef sweetgirly het volgende:
Patat frites is het niet, is maar een synoniem voor het ware en échte patat!![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=patat
lekker patattig plaatje btw![]()
Dan zeg ik speciaal voor jou, en let goed op, ik doe dit maar een keer, 'friet'quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:23 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het trouwens maar een raar woord, patat, spreekt niets opwindends van uit.
Patat heeft gewonnen..hierbij draag ik de lint over aan 'patat' ..gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef r2dGeert het volgende:
jeeeh!![]()
whooo, en het noorden overheerst wederom! yayquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:25 schreef Finchy het volgende:
Patat in je gat.
Friet op je tiet.
Jaja...joeheequote:Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef r2dGeert het volgende:
whooo, en het noorden overheerst wederom! yay![]()
hey, ik vind het niet echt opwindend als je dat zegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jaja...joehee(die smiley..tjeee
, 1e x dat ik hem gebruik)..
Ik doe ook even mee ...patat
![]()
te laatquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:33 schreef Nouk het volgende:
Patat.
Ander woord in je gedachten misschien??quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef r2dGeert het volgende:
hey, ik vind het niet echt opwindend als je dat zegt
![]()
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:39 schreef m-niki het volgende:
hehe cool topic!
ben opgegroeid in overijssel en daar bestelden we dus patat elke zaterdag in de patatzaak "Frits Patat" oh zo! En toen verhuisde ik naar Nijmegen en daar bestelde ik braaf patat en die meneer van de snackbar (Turk overigens) bleef mij waterig aankijken, totdat ik eindelijk op het woord 'friet' gekomen was!
Nog steeds moet ik afkicken, vind patatje oorlog trouwens beter klinken dan frietje oorlog..mijns inziens is het een topografische kwestie, net als carnaval (laten we het daar maar niet over hebben he)
't Is eigenlijk fritkot:quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier heet het geen frietkraam maar patatzaak
Nee, friet klinkt lekker wou je zeggen..zelfs die oma-reclame associeert er tiet mee!quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:37 schreef wizarddragon het volgende:
Friet voor de mensen beneden de rivieren. Patat voor mensen boven de rivieren. Ik vind patat eigenlijk niet zo klinken. Zo van "Doe mij maar een paa-tat" klinkt eerder van "Geef mij een klap".
Mayhemquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:52 schreef Mayhem het volgende:
SG
Ik ga ook voor de patatquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mayhem
jij gaat ook voor de patat hé![]()
?
Hi PS!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
Hoi SG, Mayhem en CurlZ![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:12 schreef Neutrino het volgende:
ik vraag altijd om patat.. en, wonderbaarlijk, krijg ik dat ook..
bijzonder he,
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
Kom jongens, mensen die voor friet kiezen zijn geen nederlanders maar IMPORT BELGEN. .
omg! Dat je zoiets presteert om 3:18quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
Verhaal...
hoezo ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:23 schreef oorsmeer het volgende:
[..]
omg! Dat je zoiets presteert om 3:18![]()
weheh ja mijn ouwe komt uit Almeloquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:25 schreef majic het volgende:
Mayhem : Begin er maar niet over, ik zit hier ook niet vrijwillig (Voor werk notabene).
Anyways, ze zeggen :
He! doet mien uuk zun ptatje miet ...k' wol uuk wel een frikndel' miet uutjes un tomat'n k'tsjup un maynais
En dan zeg maar, 2x zo snel oplezen als je normaal zou doen. Dan zit je aan gemiddeld Almeloooos.
Brabant was erg...maar Overijssel is ook niet alles..en dat allemaal voor een arme Haarlemmer
Ja, afgekort patat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:31 schreef CurlZ het volgende:
Is het dan niet gewoon patat frites?¿![]()
Kom eens naar dat forum in mijn sig enzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:34 schreef sweetgirly het volgende:
Curlz, PS![]()
was even weg Mayhemen subforum
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:34 schreef sweetgirly het volgende:
Curlz, PS![]()
was even weg Mayhemen subforum
![]()
Welk topic?¿quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:37 schreef sweetgirly het volgende:
Majic jeeee die reactie van jou in r&p,en
![]()
![]()
(vooral waarom het vrouwelijk geslachtsorgaan zo in elkaar zit en dat de man concurreert ofzo tjonge)
Hm ja dat maak ik dus zeg maar dagelijks mee....dan zie je ergens een fantastische mooie blonde godin staan...dan denk je, he, even beetje kletsen (Zonder bijbedoelingen notabene)....quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:31 schreef Mayhem het volgende:
[..]
weheh ja mijn ouwe komt uit Almelo
Ik ga nog wel eens stappen in Hengelo btw.. in New York
Dan zie je zo'n bloedmooie vrouw staan aan de bar spreek je haar aan en dan zegt ze zoiets als :"Hallooooooooooooooo, 'k bin Greeeetaaa uut Almelooooooooo"
Dat geeft net zo'n effect als onder een koude douche springen zeg maar...
Uhmm NEENquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
Verhaal over friet
PATAT is het dus.
Tjonge weer zo'n verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
De wetenschappelijke verklaring van het echte patatverhaal..
Daar noem je ook iets majic, Haarlem is een van de leukste steden in NL!quote:....... een arme Haarlemmer
Meisje, ik heb nog veel meer verhalen....onuitputtelijke bron van kennis op alle vlakkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tjonge weer zo'n verhaal![]()
Geweldig, and patat it is!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:41 schreef majic het volgende:
[..]
Nog erger, ik stond voor een foto opdrachtje bij een motocrosswedstrijd....staat daar een enorme surinaamse nege fotograafr...met zo'n joekel van een neus....kort haar... en ik moest wat vragen aan em. Wat denk je dat er uit komt....Almeloos!! haha! Niks "hee swatje ik ga je segge jonge!" ofzo..nee gewoon boers! ge-wel-dig. Weet niet wat je mee maakt, gegarandeerd...
Ai das k*t idd!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef PrintScreen het volgende:SG
Ik lag er gewoon uit denk
K*ti-net ook
Hm dat is een erg complex, langdradig, slecht uit te leggen en vooral deprimerend verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:44 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Daar noem je ook iets majic, Haarlem is een van de leukste steden in NL!
Wrom ben je weg daar, ontwikkelingswerk?¿
Ben ik lief of gewoon naïef?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef CurlZ het volgende:
Welk topic?¿
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef Mayhem het volgende:
[..]
SG
Kom eens naar dat forum in mijn sig enzo
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
lol beiden!
Nou nou en dan ook nog gezegend met zo'n naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:44 schreef majic het volgende:
Meisje, ik heb nog veel meer verhalen....onuitputtelijke bron van kennis op alle vlakken![]()
Hij was wel te goed eigenlijk gewoon toen ik het zag!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:48 schreef majic het volgende:
Das wel erg triest sweetgirly, jezelf quoten![]()
Tja vrouwen.......vreselijk zijn zequote:Op woensdag 12 mei 2004 03:46 schreef majic het volgende:
[..]
Hm dat is een erg complex, langdradig, slecht uit te leggen en vooral deprimerend verhaalUiteraard zijn er vrouwen bij betrokken als het deprimerend is, en daarna kan je het wel raden hehe...
Oh ja, ben niet zo snelquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh ja, ben niet zo snel..onder je sig dus?
Geweldig..netjes hoor! Enneh 'dirty talk'quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:56 schreef Mayhem het volgende:
Sorryja die!
Megumiquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:56 schreef Megumi het volgende:
Goedenacht.
Kan ik helaas niet in het openbaar zomaar disclosen mevrouw...strict confidential en alles...:/quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou nou en dan ook nog gezegend met zo'n naamwaar heb je die vandaan?
*proestquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:41 schreef majic het volgende:
Verhaal accenten enzo
Ohquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:01 schreef majic het volgende:
Kan ik helaas niet in het openbaar zomaar disclosen mevrouw...strict confidential en alles...:/
Heb jij wel eens veel kanslosers gezien dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Weinig kanslosers vandaag
Hier in elk geval een sponsor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Dagelijks.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:12 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Heb jij wel eens veel kanslosers gezien dan?
Het is een uitstervend rasquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:11 schreef Finchy het volgende:
Moggûh SGquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:15 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, nou zie ik pas sg daar staan Mayhem, vandaar dat je 'eigen subforum' zei![]()
Brabants accent = cutequote:Op woensdag 12 mei 2004 04:03 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest
Nou jij weet ze ook wel te vertellen hé!
Dat vind ik trouwens best cute als zo'n grote, stoere man en/of neger waarvan je verwacht dat hij boers of skatjes-achtig praat, opeens een Brabants, Almeloos of ander accentje tevoorschijn tovert..geweldig!
Slaap lekker majic en suc6 met het verwerken van je vrouwentraumaquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:14 schreef majic het volgende:
Ik ga slapen heren & dames... t was mooi. Patat uber alles...dat jullie het maar even weten . G'night
Hehe relatietrauma dan, vrouwen heb ik niet zo'n moeite mee....kom jij me dan helpen ?:PPquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:19 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Slaap lekker majic en suc6 met het verwerken van je vrouwentrauma![]()
![]()
patat frites kon toch ook ?¿ [afbeelding]
Je moet ook niet te veel met ze lullen....Zoenen moet je ermee!¡quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:21 schreef Finchy het volgende:
Brabant accent - ik kan die lui niet serieus nemen, wel jammer, ik kan geen normaal gesprek met ze voeren zonder in de lach te schieten om dat taaltje.
Help uzelve...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:22 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe relatietrauma dan, vrouwen heb ik niet zo'n moeite mee....kom jij me dan helpen ?:PP
Zo probeer ik het meestal op te lossen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:23 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Je moet ook niet te veel met ze lullen....Zoenen moet je ermee!¡![]()
hahahahaquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:26 schreef majic het volgende:
Ja verdorie...dat refreshknopje is verslavend...ik moet slapen !
Maar eh Curlz: Dat is niet helemaal waar...mijn buurmeisje was brabantse en als die flink tekeer ging dan hoorde je dus de hele tijd "Ohhh sgatje toch...sgatje...ohh jaaa...sgatje...sgatje" met een zachte G de hele tijd....daar krijg je toch een slappe van ;-) Wat is je remedie daar voor..kussen er over heen ?:p
Daar zou ik dan weer geen slappe van krijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:26 schreef majic het volgende:
Maar eh Curlz: Dat is niet helemaal waar...mijn buurmeisje was brabantse en als die flink tekeer ging dan hoorde je dus de hele tijd "Ohhh sgatje toch...sgatje...ohh jaaa...sgatje...sgatje" met een zachte G de hele tijd....daar krijg je toch een slappe van ;-) Wat is je remedie daar voor..kussen er over heen ?:p
Daarnaast hebben ze lekker bier.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:18 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Brabants accent = cute![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:26 schreef majic het volgende:
Gewoon doorduwenquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:27 schreef Finchy het volgende:
[..]
Zo probeer ik het meestal op te lossen.
Maar dat wordt dan weer niet gewaardeerd als ze juist een serieus gesprek proberen te beginnen.
Volgens mij ben jij stiekem de kloon van Baukelquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:26 schreef majic het volgende:
Het hele fenomeen kloon is me maar half duidelijk...ik kan je verzekeren dat ik niemands kloon ben..ik ben een Fok-noob en verdoe hier 1x per maand een dagje mijn tijd ..:) Ik lees zo nu en dan wat vunzige topics door in de hoop wat naakte jonge-meiden-fotos tegen te komen, en plaats her en der een reactie als ik een beetje de chaoot in me los wil laten. Ik besta overigens al vrij lang op fok, dus ik zou dan wel een persistente, niet echt actieve kloon zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem de kloon van Baukel![]()
Slaap lekker PS!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:39 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen
Voor wie ook zo gaan welterusten en voor de andere een prettige dag![]()
Curlz, jij blijft het grote mysterie,quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:39 schreef CurlZ het volgende:
Hey B how are you tonight?¿![]()
Mooi verhaal majic, nu nog OT en we liggen aan je voeten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:39 schreef majic het volgende:
"...vrij weinig..."
Yes, Bolivianquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:37 schreef bolivian het volgende:
Sweetgirly?
Is it you?
![]()
Weltrusten PS.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:39 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen
Voor wie ook zo gaan welterusten en voor de andere een prettige dag![]()
Is dat een uitnodiging of wat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Yes, Bolivian
It's me![]()
Oh okquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:39 schreef majic het volgende:
Het hele fenomeen kloon is me maar half duidelijk...ik kan je verzekeren dat ik niemands kloon ben..ik ben een Fok-noob en verdoe hier 1x per maand een dagje mijn tijd ..:) Ik lees zo nu en dan wat vunzige topics door in de hoop wat naakte jonge-meiden-fotos tegen te komen, en plaats her en der een reactie als ik een beetje de chaoot in me los wil laten. Ik besta overigens al vrij lang op fok, dus ik zou dan wel een persistente, niet echt actieve kloon zijnIk heb zelfs een website van mn bedrijfje met dezelfde naam, dus ook nog eens een kostbare kloon
Maar eh wie is Baukel
Slaap lekker Megumiquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weltrusten PS.![]()
Met!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:49 schreef NoBody122 het volgende:
patat!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Curlz, jij blijft het grote mysterie,.
Hm uitnodiging, wat jij ervan wilt makenquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:47 schreef bolivian het volgende:
Is dat een uitnodiging of wat?
![]()
SG, sinds wanneer ga jij rond 05:00 uur naar bed?quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met!
Oh ja, en ik zou naar bed gaan, tis inmiddels al 5 uur
Ah zo..ja ik ben eigenlijk wel een fan van tekst-smileys...zonder plaatjes dus. Maarja de plaatjes zijn wel een beetje "in" en ik vind ze stiekem ook wel schattig. Grmbl. Tegen mn principes, maargoedquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh ok
Baukel is iemand die de smileys zo hanteert :-) zoals jij even dus deed
Maaruh een bedrijf dat 'Majic' heet dus.. aha.
Duurt nog wel een uurtje of 16.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:50 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Slaap lekker Megumi![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:53 schreef CurlZ het volgende:
![]()
Slechts één 's' teveel,quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]I know, I know..
I'm a dissaster (of hoe schrijf je ook al weer zoiets)
Ja, vroeg hé eigenlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:53 schreef bolivian het volgende:
SG, sinds wanneer ga jij rond 05:00 uur naar bed?.
U mist een hoofdletter, ga U schamen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:57 schreef majic het volgende:
Onze geboren londenaar, ik merk het al
Ik moet zeggen dat mijn ogen ook behoorlijk vierkantig aan het worden zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]I know, I know..
I'm a dissaster (of hoe schrijf je ook al weer zoiets)
Das mijn reguliere hoodfletterloze schrijfstijl. Ik probeer eigenlijk alleen een zin te beginnen met een hoofdletter, verder stelselmatig zo weinig mogelijk doen tenzij ik de nadruk Wil Leggen Op Iets.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
U mist een hoofdletter, ga U schamen!
Ha!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, vroeg hé eigenlijk!
Nee maar even serieus, tis laaaaat enzo..
Ik ga mijn bedje in..kan ik nog 2,5 uurtjes slapenvoordat ik mannen op bezoek krijg
![]()
Trust allemaal!![]()
![]()
![]()
Nu ja, zelfs Curlz gaat ons verlaten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:59 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn ogen ook behoorlijk vierkantig aan het worden zijn...[afbeelding]
Ik vrees dat ik ook zo ga aftaaien.
ouwe taaie jippie jippy jey???
Nee, nu je het zegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef CurlZ het volgende:
Sweetgirly!
En we heben nog niet eens onze nieuwe 'lesplannen' doogesproken [afbeelding]
Volgende keer maar weer dan...
Goodnight!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
.....Ik ga mijn bedje in..kan ik nog 2,5 uurtjes slapen voordat ik mannen op bezoek krijg
Trust allemaal!![]()
![]()
![]()
Ja, naar mijn bed ben ik overgelopen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:00 schreef bolivian het volgende:
Ha!
Sinds wanneer kunnen we jou niet meer wakker maken voor een potje nachtbaggeren?
Sjonge, dit klinkt bijzonder serieus! Je bent toch niet overgelopen, is het wel?
[afbeelding]
JIJ B! jij bent nog de enige reden om nog te blijven voor jezelf...quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nu ja, zelfs Curlz gaat ons verlaten!
Heeft het dan überhaupt nog zin om aanwezig te zijn?
Geen mij één goede reden!
Welterusten, Biebie!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, naar mijn bed ben ik overgelopen!![]()
Trust Bolivian
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:05 schreef majic het volgende:
Doeiii ik duik er ook maar in voor het weer te laat wordt en ik een nachtje moet doortrekken...dat sucks. Zeker op mijn leeftijd
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:05 schreef CurlZ het volgende:
[..]
JIJ B! jij bent nog de enige reden om nog te blijven voor jezelf...
je bent het bijna aan jezef verplicht eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:02 schreef CurlZ het volgende:
Goodnight!![]()
![]()
Dit is enorm verneukeratief!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:07 schreef Oppersmurf het volgende:
Friet.
![]()
Je vraagt er werkelijk om, nietwaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]hehe die smiley
En nu ga ik echt!![]()
alles enzo..oh ja en slaap lekker en zacht en droom van een mooie, geile, lieve en zachte nacht en doei!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dit is enorm verneukeratief!
![]()
Doei SGquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
Mooi nr op de radio ...
Let it rain .. take me away.. diving.... into you..
4 strings - megamix noteert even snel
Ahhhh..geweldig nummer zelfs!!!! woeiiiii!
nu ben ik out
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:10 schreef PrintScreen het volgende:
Lig ik GVD net op bed begint mijn hond een potje te blaffen
Ben ik weer mooi klaar wakker
't Is geen Origine - Sanctuary!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
Mooi nr op de radio ...
Let it rain .. take me away.. diving.... into you..
4 strings - megamix noteert even snel
Ahhhh..geweldig nummer zelfs!!!! woeiiiii!
nu ben ik out
Moet er nu ook wel om lachenquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
lol..maar das wel lastig lijkt me..
en nu ben ik echt weg..en ik zeg dit nu maar heel zachtjes, maar meen het wel
PS!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet er nu ook wel om lachen
Doei doei
Bolivianquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
PS!
Je was er al een tijdje?quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
PS!
Joh!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bolivian
Alles goed?
Sanctuary...jaaah I knowquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:12 schreef bolivian het volgende:
't Is geen Origine - Sanctuary!
Dat is pas een geil nummer!
Ik had een poging gedaan om naar bed te gaan maar die grmbl hondquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je was er al een tijdje?.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh!
Die 3-2 nederlaag in de poolclub laat ik niet op me zitten!
Sterker nog, ik ben echt 'the man to beat' vanavond!
SG! Laat me niet in de steek! Vooral niet nu! Ik heb je nodig!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Sanctuary...jaaah I knowdies lekker
! oei..
nu ben ik echt slapen, durf het niet meer te zeggen, maar ben echt weg nu![]()
PS, Bolivian en als ik iemand vergeten ben
Vanavond gaat het dus gebeuren?quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh!
Nog ff volhouden, je kan hetquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Sanctuary...jaaah I knowdies lekker
! oei..
nu ben ik echt slapen, durf het niet meer te zeggen, maar ben echt weg nu![]()
PS, Bolivian en als ik iemand vergeten ben
Als jij het net zo hard gelooft als ik, wellicht komen we dan ergens,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vanavond gaat het dus gebeuren?
Is dat soms een uitnodiging?quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:15 schreef bolivian het volgende:
Joh!
PS je bent er gewoon weerquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had een poging gedaan om naar bed te gaan maar die grmbl hond
Uh,,,,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als jij het net zo hard gelooft als ik, wellicht komen we dan ergens,.
Doe niet zo flauw!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Is dat soms een uitnodiging?maar nu ga ik echt, echt, echt...I mean it!!!
![]()
![]()
Ik ben er niet gewoon, ik ben er weer dankzij mijn hondquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:21 schreef CurlZ het volgende:
[..]
PS je bent er gewoon weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben er niet gewoon, ik ben er weer dankzij mijn hond
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:23 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]![]()
Zoogdieren zijn okay!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben lam, mijn excuses,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zoogdieren zijn okay!
Als ze hun waffel houden wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zoogdieren zijn okay!
ojee wat zei hij?¿quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die hond is zo dement als een deurquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:26 schreef CurlZ het volgende:
[..]
ojee wat zei hij?¿
'PS je moet NU opstaan en fokken geblazen!'![]()
Shake handsquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die hond is zo dement als een deur
Ik moet naar bed en slapen, ikheb er bijna 24 op zitten nu
En dan ook nog eisen stellen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze hun waffel houden wel ja
* Hand schud van CurlZquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:29 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Shake handsme 2
![]()
Ik zeg al niets meer,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:29 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Shake handsme 2
![]()
It shows, je mist een 't'.quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Hand schud van CurlZ
ik ben echt bekaf
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:30 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dan ook nog eisen stellen!
Vrouwen?
Ze zijn me er ééntje!
Het is dat ik je liev vind(t) maar andersquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
It shows, je mist een 't'.
Maar daar ben ik 'purist' voor, nietwaar?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer,.
Slachtoffer-rol inneemt,.
Zie je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welterusten CurlZquote:Op woensdag 12 mei 2004 05:32 schreef CurlZ het volgende:
Goed, Bye allemaal!
CurlZ--------------------------->[afbeelding]
Ik heb het echt té zwaar,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:34 schreef CurlZ het volgende:
[..]
![]()
My point exactly!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welterusten CurlZ![]()
Tot later
Whehehehe.quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:38 schreef PrintScreen het volgende:
* Weer een poging onderneemt om te gaan slapen
Welterusten en tot later![]()
Nou, ik had mezelf een missie opgelegd voor deze nacht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:43 schreef bolivian het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet slapen?
Jij vergeetachtige baggeraarrrrrrrrr!¡quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:44 schreef Zenith4ever het volgende:
ik vergeet te baggeren
Baby, je hebt het wel over het 'scoren van posts', en niemand is daar beter in dan ik!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:47 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Nou, ik had mezelf een missie opgelegd voor deze nacht.
Ik wilde de 850 posts halen, nu zie ik dat ik er nog maar 7 moet dus zou het erg flauw tegenover mezelf zijn wanneer ik nu naar bed ga...![]()
Eh, mijn kaarten zijn vrij ruk,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
I'll see you, and I'll raise you!
10863, ik heb een probleem,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:55 schreef CurlZ het volgende:
maja 10860 is wel ERG veel B.... jij wint
4 now that is... [afbeelding]
Je pest me,quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:56 schreef CurlZ het volgende:
Goh...heb jij even pech
Want.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
10863, ik heb een probleem,.
You, lucky bastard!¡quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je pest me,.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:07 schreef bolivian het volgende:
Curlz, zeg tegen die 'makker' van z4e dat je een betere vent bent tegengekomen!
Je weet het wellicht zelf nog niet, maar wij zijn echt 'gemaakt' voor elkander!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:07 schreef bolivian het volgende:
Curlz, zeg tegen die 'makker' van z4e dat je een betere vent bent tegengekomen!
Je weet het wellicht zelf nog niet, maar wij zijn echt 'gemaakt' voor elkander!
Hij en ik komen er wel uit samen,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wie is je 'buddy'?
En als ik mijn mega-gevoelig email afheb, ben ik weer in staat om normaal te discussiëren,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
You're in denial,.
waar was dat genoegen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:11 schreef CurlZ het volgende:
En dan nu..........
BED!¡
![]()
![]()
![]()
ps:![]()
enne oja, het was me een waar genoegen[afbeelding]
Dat moet idd lukken, ben bezig om een ontzettend lieve dame dwars te zitten omdat ze naar de US of A gaat... Ik voel mezelf een expert maar uiteindelijk ben ik gewoon jalours,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:11 schreef CurlZ het volgende:
En dan nu..........
BED!¡
![]()
![]()
![]()
ps:![]()
enne oja, het was me een waar genoegen[afbeelding]
Het genoegen berust in het feit dat ik nog wakker ben,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:14 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
waar was dat genoegen?
Ik neem nu Benny Benassi's 'Live Is Gonna Save Us' wel heel erg serieus, {.quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het genoegen berust in het feit dat ik nog wakker ben,.
Ai dat is een gevaarlijke bezigheid B jalouziequote:Op woensdag 12 mei 2004 06:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat moet idd lukken, ben bezig om een ontzettend lieve dame dwars te zitten omdat ze naar de US of A gaat... Ik voel mezelf een expert maar uiteindelijk ben ik gewoon jalours,.
Curlz, U bent een expert op dit gebied?quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:24 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Ai dat is een gevaarlijke bezigheid B jalouzie![]()
Ook wel energieverspilling genoemd![]()
Later komen wij hier op terug, ik ben kaput!¡
Niet zo raar wanneer je 22 uur op bent, waar ben ik in GodsHereJezusnaam toch allemaal mee bezig...[afbeelding]
Nee, is gewoon makkelijk om voor een ander te pratenquote:Op woensdag 12 mei 2004 06:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Curlz, U bent een expert op dit gebied?
dit was dan ook een volledig spontane actie 22 uur ik ben ook geen 16 meer!¡quote:En nee, 22 uur ga ik niet redden, het houdt bij mij op bij de 16 uur,.
quote:Ik vind het wel lief dat je er nog bent,!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |